- Член од
- 16 мај 2010
- Мислења
- 6.276
- Поени од реакции
- 5.529
Зборите за решлив проблем. Едноставно сервис и замена на се што може да се смени. Е сега што луѓе зимаат коли па ги возат така без да ги сервисираат како што треба после купување тоа е друг проблем.Да, во теорија е така како што викаш, на 150-200,000 км за ланчето. Ама праксата е друга, најди ми колку км поминало ?! Во МК скоро сите БМВ што се возат се купени половни, а оние кои купиле нови за 40-100,000 Е не прашуваат по форуми кога ланчето Е кај половните, ако пишува/кажува 140-150,000 км тогаш има шанси да е до 250,000, ако кажува 190.000 тогаш е над 300,000 во 90% случаите. Колку над 300, „само небо зна“. И во првиот случај (до „150.000 км“) најверојатно не е сменето ланчето, во вториот случај мора да е сменето (инаку би отишол моторот особено кај Н47), но кога и со што е сменето, пак ништо не се знае. Јасно, има исклучоци со километражата (на пр. помалку км ама се продавало со покрупен квар како дизни/пумпа, мењач/дифф., турбо и сл. или поголеми каросериски оштетувања) па овие се купени поефтино и донесени овде за поправка.
И на оваа состојба, со оглед да нема друга можност за утврдување на км и состојбата, пак најсигурен начин останува звукот на ланчето.
Не знам што мислиш со , затоа што на почетокот па и средината на тропање нема друг проблем (освен зголемување на ризикот од кинење) со оглед да се менуваат 2-те или сите 3 ланчиња, запчаници, лизгачи и затегачи.
Се знае кога купуваш кола 2ра рака правиш комплетен сервис и уште дополнително се друго што можеш да сервисираш и од тука натаму ти си водиш евиденција што и како. Многу едноставно.
Е сега не се зима кола од премиум сегмент ако не можеш да поднесеш сервисирање. Непишано правило ми е да можам да платам х3 од тоа што и чини сервисот. Не дека бев во план да земам Х5 ама дојде како 1 на 10 понуда, здравје уште немам одлучено ама инфово што го дадоа момциве тука ми помогна малце од малце да добијам перспектива