Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Kako odat cenite za farbanje na cela kola dali znaj nekoj. Nema korozia,nema za varenje samo struzenje i da se prefarba vo ista boja crna metalik so granuli. Od ko pocnav so tie penite na gras da ja mijam za dve godini pocna fleki da se pojavuvat kako nedomiena so najverovatno e osteten lakot. Se dumam da ja farbam cela,prasav na dve dve mesta ednio veli 1200 evra drugio 700 evra a dvata se dobri majstori.

Многу зависи од мајсторот и материјалите...не е исто фарба PPG оригинал америчка и некоја кинеска копија од ш класа. Ни по трајност ни по изглед ни по сјај.

Инаку квалитетно фарбање 1к евра и нагоре. Нема мајстори сите се избегани нагоре. Само летово од Прилеп има 10 + појдени во ЕУ (механичари и лимари). Не сме 2012 кога дремеа во празни работилници мајсторите па и за 300 евра фарбаа цела кола, само да дојдат до некоја пара.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
386
Поени од реакции
526
Многу зависи од мајсторот и материјалите...не е исто фарба PPG оригинал америчка и некоја кинеска копија од ш класа. Ни по трајност ни по изглед ни по сјај.

Инаку квалитетно фарбање 1к евра и нагоре. Нема мајстори сите се избегани нагоре. Само летово од Прилеп има 10 + појдени во ЕУ (механичари и лимари). Не сме 2012 кога дремеа во празни работилници мајсторите па и за 300 евра фарбаа цела кола, само да дојдат до некоја пара.
Како одат работиве во Геманија и околината, ќе почнат по малку и да се враќаат. Најпрво тие што се 5 и помалку години таму и кои не успеале да фатат саглам корен.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.285
Поени од реакции
15.426
Kako odat cenite za farbanje na cela kola dali znaj nekoj. Nema korozia,nema za varenje samo struzenje i da se prefarba vo ista boja crna metalik so granuli. Od ko pocnav so tie penite na gras da ja mijam za dve godini pocna fleki da se pojavuvat kako nedomiena so najverovatno e osteten lakot. Se dumam da ja farbam cela,prasav na dve dve mesta ednio veli 1200 evra drugio 700 evra a dvata se dobri majstori.

Јас фарбав хауба на мојата 147-ца(ослабеле амортизерите и неколку пати трасна, пукна бојата и корозијата си го направи своето), кај мој пријател, рече дека стандард цена е 100 евра, а јас поминав нормално поевтино. Рече дека ставил све нај од материјалите, а за бојата кажа дека има 10-12 поднијанси од таа боја во зависност од осбледеноста од атмосферските влијанија. Горниот дел од крилата го полирал за да можи точно да ја скенира бојата и се враќал по фарба неколку пати. На крај дојде топ.

Му верувам дека е така, бидејќи не само што сме фамилијарно поврзани, туку и човекот е по природа мнооогууу поштен и добар. Душа човек
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Толку е цената отприлика 100 евра по панел за квалитетно фарбање. Ова нормално ако нема корозија и за крпење.

Во ПП толку се малку останати мајстори што има редици коли пред секоја работилница и секој ден ги молат. Нормално пазарот си го прави своето, и цените отидоа нагоре.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
5.568
Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.792
Поени од реакции
1.703
Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
N47 беше таа серија што имаше проблем со ланче, ако не грешам, после го надминаа со B серијата, со редизајните B47/B37 таму негде 2015,16та.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.904
Поени од реакции
42.601
Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
Добар е тој мотор. У глобала секој шест цилиндараски БМВ е солиден. Проблематични се тие со 4 клипа.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
5.568
Некои очекувани мани? Ланецот знам дека треба да им се менува, како стојат со останати делови
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.034
Поени од реакции
1.525
Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
N57 i M57 se skoro isti motori. Lanec varibijalen ali e napred od motorot i e poevtin za menvanje. Nemas problemi golemi no skapa za odrzuvanje.
Problem lanec,semerinzi na menjac,samiot menjac saka odrzavanje i promena na maslo na sekoj 60,000km.
Koga se menuva lance se zamenuva i semering na menjac kade sto se spojva na motor a isto taka se peri karter i se cisti sito na maslena pumpa. Toe cela problematika,drugo nema
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.285
Поени од реакции
15.426
N57 i M57 se skoro isti motori. Lanec varibijalen ali e napred od motorot i e poevtin za menvanje. Nemas problemi golemi no skapa za odrzuvanje.
Problem lanec,semerinzi na menjac,samiot menjac saka odrzavanje i promena na maslo na sekoj 60,000km.
Koga se menuva lance se zamenuva i semering na menjac kade sto se spojva na motor a isto taka se peri karter i se cisti sito na maslena pumpa. Toe cela problematika,drugo nema
Јас мислам дека ланецот им е позади, према мењачот...барем така сум читал ама како што се сеќавам. Можеби сум во грешка.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.904
Поени од реакции
42.601
Нема што да го мени ако не тропа. Тоа само кажува кога е за менење.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
386
Поени од реакции
526
Искуства со N57N моторот на БМВ? Во прашање е Х5 3.0 дизел од 2015та година.
Знам дека БМВ имаа една серија проблематични мотори, па истражувам се што можам да дознаам за нив
Nemam nekoe licno iskustvo so M57 i N57 motorite i ne me interesirale ovie so 6 cilindri, (iako se veli deka BMW mora da ima 6 cilindri :) no spored dosta cueni iskustva M57 e poizdrzliv od N57. Od druga strana pak nema smisla baranje na M57 vo ova vreme, toj bi bil 15+ godini star. Vprocem i so skoro site motori e taka, porano bea poizdrzlivi no teski, glomazni i pogolema potrosuvacka. N57 seuste imaat problemi so lancinjata, toj problem zapocna so prvite N47 i N57 od 2007, pa od 2009 e namalen, pa od 2011 uste namalen, pa ... i vo 2015 e veke dosta pomal, a se provlekuva se do novata G-serija 2019-2020. Sepak toa neka ne te plasi posebno, sekoj (sredno) iskusen majstor moze da gi cue koga ke pocnat da idat off. N47 bea uste polosi so ovoj problem, osobeno postarite serii. Pa i pokraj site moi soznanija, pred edna nedela si kupiv 320-ka 2013-ta so N47 :vozbud: :aplauz:. So prethodnata kola koja uste ja vozam so M47 pominav 300.000+ bez nikakov seriozen problem-alternator i sl. ne se smeta.
Vsusnost, spored mislenja na mnogumina, ne bese tolku problemot vo konstrukcijata na N motorite kolku vo fabrickata preporaka za menuvanje ulje na 30.000. Se znae, uljeto se menja na 10-12.000 km, bez ogled kolku e LL i kvalitetno.
Drugi pocesti problemi kaj N motorite se swirl flaps odn. leptirite vo usisot, koi slicno kako i DPF i EGR-ot, se vadat i zatvoraat otvorite, potoa bara menuvanje na uljniot separator na poklopecot na glavata (40-50 E), a cesto znae da pravi problem hladnjakot na EGR-ot, odnosno od negoviot spoj protekuva na vreli delovi sto znae da bide i opasno. I ostanati slicni raboti kako kaj site dizeli, no vo prosek so pomala zacestenost od drugite.
Se na se, dobro pregledaj go sega i zameni toa sto e potrebno i dotraeno, potoa redovno odrzuvanje bez kompromisi vo kvalitetot na tecnostite i nekoi bitni delovi, i ke go vozis mnoogu nad 300.000.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.034
Поени од реакции
1.525
Da se razbereme ednas za sekogas. Lanceto ne e problem,problem se parite so treba da se dadat za promena. Znaci lanecot se menuva pred da pocni da tropa. Koga ke pocni da tropa,kasno e. Fabrikata veli zameni lanec na 150-200,000km. Nasite ekspertite vo mk nema potreba dur ne pocni da tropa. Maslo ne se menvali long live bilo. Otvorete buduci kasici i ke vidite so se desava so motorite. I gangula istoto go kazuva,obavezno promena maslo,filtri na menjac i lance. E sa nasive so vozat bmw i nemat pari da menat lanec toe drug muabet.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
5.568
Фала друштво на одговориве, бидејќи не сум упатен со БМВ а склоп на околности се случи да ми го понудат во трампа па ме фатија скроз не спремен бидејќи не ми биле премногу сфера на интерес во минатото.

Автоматик мењач стандард си сноси трошок и оддржување си бара на 60к обавезно, тоа ми е добро познато. Добрата страна е што е ЗФ мењач па барем знаеш дека ако го чуваш немаш зима со него. Сум чул од многу луѓе што се жалат од ланецот, но очигледно тоа е бидејќи како што кажавте кај нас ќе се земе кола за да се покаже ама кога ќе дојде сервис куку леле работата. А муабетот дека маслото на БМВ било лонг-лајф е за исперени мозоци што исто веруваа во тоа дека мал сервис на 30к се прави. Си се знае 10к ако претераш ептен до 15 или 1 годишно. Таа е математиката.

Фала уште еднаш на сите :oleee:
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
386
Поени од реакции
526
Da se razbereme ednas za sekogas. Lanceto ne e problem,problem se parite so treba da se dadat za promena. Znaci lanecot se menuva pred da pocni da tropa. Koga ke pocni da tropa,kasno e. Fabrikata veli zameni lanec na 150-200,000km. Nasite ekspertite vo mk nema potreba dur ne pocni da tropa. Maslo ne se menvali long live bilo. Otvorete buduci kasici i ke vidite so se desava so motorite. I gangula istoto go kazuva,obavezno promena maslo,filtri na menjac i lance. E sa nasive so vozat bmw i nemat pari da menat lanec toe drug muabet.
Да, во теорија е така како што викаш, на 150-200,000 км за ланчето. Ама праксата е друга, најди ми колку км поминало ?! Во МК скоро сите БМВ што се возат се купени половни, а оние кои купиле нови за 40-100,000 Е не прашуваат по форуми кога ланчето :) Е кај половните, ако пишува/кажува 140-150,000 км тогаш има шанси да е до 250,000, ако кажува 190.000 тогаш е над 300,000 во 90% случаите. Колку над 300, „само небо зна“. И во првиот случај (до „150.000 км“) најверојатно не е сменето ланчето, во вториот случај мора да е сменето (инаку би отишол моторот особено кај Н47), но кога и со што е сменето, пак ништо не се знае. Јасно, има исклучоци со километражата (на пр. помалку км ама се продавало со покрупен квар како дизни/пумпа, мењач/дифф., турбо и сл. или поголеми каросериски оштетувања) па овие се купени поефтино и донесени овде за поправка.
И на оваа состојба, со оглед да нема друга можност за утврдување на км и состојбата, пак најсигурен начин останува звукот на ланчето.
Не знам што мислиш со
Koga ke pocni da tropa,kasno e
, затоа што на почетокот па и средината на тропање нема друг проблем (освен зголемување на ризикот од кинење) со оглед да се менуваат 2-те или сите 3 ланчиња, запчаници, лизгачи и затегачи.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom