- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.904
- Поени од реакции
- 42.601
Мајлд хибрид е многу поефтин од плагин. Помала комплексност општо. Единствена предност на плагин е дометот на струја кој го немаш кај обичниот хибрид.
Кој е подолготраен не можам да зборувам, ама факт е дека мајлдот е доста подолго на пазарот. И точно ПХЕВ е малку поскапПоголема трајност на системот, пошто е затворен систем, инаку и ПХЕВ е добра опција, новиот Рав4 Прајм има досег од 70-80км на струја, што на 99посто од населението ќе им ги задоволи дневните потреби, а ако се има пристап до струја во гаража со добар полнач и по прашање на потрошувачка на струја ќе биде одличен, за полнење преку ноќ.
Да, но бензинците по правило се со помала зафатнина за да постигнат иста или слична потрошувачка како дизелот, пример 1.0 троцилиндраш има иста потрошувачка како дизел 2.0. Поновите дизелаши после 2015та, односно после дизелгејтот се по ограничени. Јас би одел на хибридно решение, бензин плус струја, со тоа што пре би одел на милд хибрид отколку на плуг ин хибрид. Погледни исто и Хонда Акорд или Тојота Корола.
Искрено и за хибрид размислувам ама незнам како би биле за одржување понатаму, а можеби е малку глупо но имав пежо и фиат и малкуимав проблем со нивно одржување (скапи и недостапни делови), а сега со голфот си видов раат и затоа сакам да останам сопственик на VW.Чисто од радозналост зашто милд а не пхев?
иначе да ти кажам однапред дека сум повеќе за пхев и возам таква.
постов е повеќе за да размениме мислења искуства а не провокација
Искрено не сум слушнал за тоа, мене според километражата ми одговара дизелот 100%, ама многу многу се плашам од тој AdBlue системот, а веќе еуро 6 како шо гледам нема дизел без AdBlue.Гледав нешто слично, ми фаќаше око пасат 1.5 150кс 2019, ама читам нешто имале проблем со трокирање во прва и втора брзина сите 1.5 бензинци од групацијата, дали има некој запознаен со овој проблем?
Nema sto da ,,se plasis,, od adblue sistemot. Se si raboti ,,pod konec,,. Na 1000km pominati //zavisno kade i kako e vozena// trosi priblizno 0.7l adblue a rezervoarot konkretno kaj mene e 17 litra.мене според километражата ми одговара дизелот 100%, ама многу многу се плашам од тој AdBlue системот, а веќе еуро 6 како шо гледам нема дизел без AdBlue.
Од акумулатор само варта признавамЗнам дека акумулатор не е некоја голема пара ама ме интересира колку е паметно да го рефреширам малку со дестилирана вода?
Се работи за Topla мислам дека е 55Ah Да ја истерам уште оваа зима си викам со овај што ми е.
И која е разликата измеѓу Topla, Vesna и ТАВ? Гледам сите се од една иста групација.
Разликата е во тоа што Тopla се прозведуваат во Словенија и Полска, додека ТАВ акумулаторите имаат свој производствен погон во Пробиштип.
Нешто не верувам многу во домашен квалитет
Тони Џеповски барај го. Немам лични искуства но според другиот форум тој е баш добар за БМВ, не е ефтин но сигурно е бар 30-50% поефтин од Мкар. Инаку твојот проблем е најверојатно замена на дихтунг но бара доста работа додека се промени. Секако не треба да возиш наредни 2.000 км со малку уље во диференцијал.Дечки,дојден сум на кратко каде да барам БМВ сервис во Скопјево освен МКар? Тек за 2 недели закажуваат не ми се губи време на одмор сум дојден.Сеа за сеа Џеповски сите ми го препорачаа ама има два сервиса.Релативно нов модел имам 5ка g30 2020та година па не ми се носи било каде? Иначе ја одржувам таму у Швајцарија ама ми тече уље од заден диференцијал,ме советуваа да не ја возам така 2000 км до таму,ако фалело многу уље ке се упропастел диференцијалот.Не ми е за пари само како треба да се среди
Решен проблемот брзо,ефтино и професионално до крај.Препорака кој има потреба од БМВ Сервис за Тони Џеповски.Врхунски мајстор.МајсториштеДечки,дојден сум на кратко каде да барам БМВ сервис во Скопјево освен МКар? Тек за 2 недели закажуваат не ми се губи време на одмор сум дојден.Сеа за сеа Џеповски сите ми го препорачаа ама има два сервиса.Релативно нов модел имам 5ка g30 2020та година па не ми се носи било каде? Иначе ја одржувам таму у Швајцарија ама ми тече уље од заден диференцијал,ме советуваа да не ја возам така 2000 км до таму,ако фалело многу уље ке се упропастел диференцијалот.Не ми е за пари само како треба да се среди
Не зборувам за youtube икскуства, зетот има камиони (Skania, Mercedes, DAF) возат низ Европа, одржувани, мотор, менувач, подозjе без некои поголеми проблеми околу нив, но со AdBlue-то има проблем. Инjeкторот кристализирал, пумпата наслабела, па NOx сензор откажал, па незнам што било, па ако подолго време е дефект им jа ограничува брзината итн. Затоа се двоумам оти немам некоj близок со кола што има AdBlue за да ми сподели искуства, ако не е таjна каква кола имаш и колку време ja возиш и уште едно, дали има опциjа софтверски да се исклучи како порано што правеа со DPF и EGR ?Nema sto da ,,se plasis,, od adblue sistemot. Se si raboti ,,pod konec,,. Na 1000km pominati //zavisno kade i kako e vozena// trosi priblizno 0.7l adblue a rezervoarot konkretno kaj mene e 17 litra.
Ostavi ,,youtube iskustva,, na strana. Se si raboti ,,kako shvajcarski casovnik,,.
Samo ne dozvoluvaj da ostane pod polovina rezervoarot za adblue //istata preporaka vazi i za rezervoarot za nafta t.e. da bide poln >50%//, dopolnuvaj go redovno do max poradi moznost za kristalizacija na tecnosta, kako i pumpata t.e. injectorot ,,polesno da rabotat,,.
PEUGEOT 308 1.6BlueHDI 120hp 2018 godinaНе зборувам за youtube икскуства, зетот има камиони (Skania, Mercedes, DAF) возат низ Европа, одржувани, мотор, менувач, подозjе без некои поголеми проблеми околу нив, но со AdBlue-то има проблем. Инjeкторот кристализирал, пумпата наслабела, па NOx сензор откажал, па незнам што било, па ако подолго време е дефект им jа ограничува брзината итн. Затоа се двоумам оти немам некоj близок со кола што има AdBlue за да ми сподели искуства, ако не е таjна каква кола имаш и колку време ja возиш и уште едно, дали има опциjа софтверски да се исклучи како порано што правеа со DPF и EGR ?
Pet znakova da vaš mehaničar pokušava da vas prevari
#1. Taktika zastrašivanja
Ako mehaničar primeti da ste neodlučni u vezi s njegovim predlozima, možda će pokušati da vas zastraši kako bi vas ubedio. Budite oprezni s mehaničarima koji preuveličavaju situaciju, posebno ako nagoveštavaju da vaš automobil nije bezbedan za vožnju, dok ga oni ne poprave. Ovo je često trik da vas uplaše kako biste pomislili da nemate izbora, osim da auto odmah prepustite njegovim sposobnim rukama.
Neki mehaničari čak mogu da impliciraju da ugrožavate život sebe i svoje porodice, vozeći automobil u trenutnom stanju. Ne nasedajte na ovakvu emocionalnu ucenu! Ako zaista postoje ozbiljni problemi s vašim automobilom, mehaničar bi trebalo da vam objasni šta tačno nije u redu na profesionalan način, umesto da vas plaši nejasnim, ekstremnim izjavama.
#2. Odbijanje da vam pokaže stare delove
Dobra je praksa da tražite da vidite stare delove, kad god vršite popravke ili zamene. Tako ćete biti sigurni da je mehaničar zaista zamenio deo, i može tačno da vam pokaže gde je bio problem. Ako to krije, ponaša se prilično sumnjivo.
To može da znači da je lagao o stanju dela o kome je reč, ili još gore, možda ga uopšte i nije zamenio. Naplatio vam je, a da pritom ni prstom nije mrdnuo da nešto i uradi. Ako sumnjate u preporuke svog mehaničara, traženje starih delova je jedan od načina da testirate njegovu iskrenost. Možete ih čak odneti nekom drugom mehaničaru, da biste čuli drugo mišljenje. Da, isto kao kad ne verujete u dijagnozu jednog lekara, pa tražite još jedno ili više mišljenja jer, na kraju krajeva, mehaničar je doktor vašeg automobila.
#3. Loša objašnjenja
Dobar mehaničar ne bi trebalo samo da identifikuje probleme s vašim automobilom, već i da ume da vam pojasni kakav je kvar u pitanju. Ako vam bilo koji deo njegovog objašnjenja nije jasan, nemojte se plašiti da zatražite dodatna pojašnjenja na jednostavnijem jeziku. Ako nije u stanju da vam objasni popravke, ili i dalje koristi tehnički žargon čak i nakon što ste mu rekli da ga ne razumete, to je loš znak.
Nemojte se obeshrabriti frazama poput: „Ne biste vi ovo razumeli“, ili: „Ovo je previše komplikovano za vas“. Za svoj novac, imate apsolutno pravo da tačno znate šta mehaničar radi s vašim autom. Konstantna loša ili nejasna objašnjenja mogu da budu znak da vaš mehaničar ili nije dovoljno vešt i iskusan u svom poslu, ili pokušava nešto da sakrije od vas, trećeg – nema.
#4. Nemoguće dobre ponude
Postoji razlog zašto ljudi kažu da ako je nešto previše dobro da bi bilo istinito, verovatno tako i jeste. Mehaničari, kao i svi drugi, moraju da ostvare profit, i postoji određeni iznos koji moraju da naplate da bi održali svoj posao. Ako vam mehaničar stalno nudi nemoguće niske cene, a obećava delove brendova sa visokim renomeom, postoji šansa da se nešto sumnjivo dešava.
Neki mehaničari nude zamene određenih delova po neverovatno niskim cenama kako bi vas privukli, a zatim, dok ih menjaju, „dijagnostikuju“ druge kvarove sa skupljim delovima, kako bi vas nagovorili na popravke koje vam zapravo nisu potrebne, a mnogo koštaju. Budite na oprezu kada vidite neverovatno dobru ponudu, jer nijedan posao se ne radi sa gubitkom, osim ako dotični ne planira da nadoknadi novac na druge načine.
#5. Neslaganje sa uputstvom za upotrebu vozila
Mnogi vozači zanemaruju uputstvo za upotrebu vozila. Jednostavno, nisu navikli na takav rečnik, dosadno im je i treba im mnogo vremena da ga pročitaju. Ali čak i ako ga samo prelistate, ono može da vam pruži mnogo korisnih informacija, koje možete da iskoristite da biste se zaštitili od prevara.
Uputstvo za upotrebu će vam reći koliko često automobil treba da se servisira, i kada treba menjati određene delove. Ako vaš mehaničar želi da obavi servisiranje ili zamenu nečega pre nego što je to preporučeno u uputstvu, možda pokušava da zaradi veći novac na brzinu. Sticanje osnovnog znanja o vašem automobilu je dobar način da znate da li je vaš mehaničar iskren s vama. Izvor na tekstot