Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.478
Поени од реакции
41.958
Мајлд хибрид е многу поефтин од плагин. Помала комплексност општо. Единствена предност на плагин е дометот на струја кој го немаш кај обичниот хибрид.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.607
Поени од реакции
5.304
Поголема трајност на системот, пошто е затворен систем, инаку и ПХЕВ е добра опција, новиот Рав4 Прајм има досег од 70-80км на струја, што на 99посто од населението ќе им ги задоволи дневните потреби, а ако се има пристап до струја во гаража со добар полнач и по прашање на потрошувачка на струја ќе биде одличен, за полнење преку ноќ.
Кој е подолготраен не можам да зборувам, ама факт е дека мајлдот е доста подолго на пазарот. И точно ПХЕВ е малку поскап

предноста на ПХЕВ е баш како што пишавте можноста да го наполниш и низ град да возиш само на струја. Јас од април до кај средина на октомври бензин заборавам да ставам (ОК ставам де возам надвор од град 1-2 во месец ама за низ град и до продавница тие 50-55км што ми ги дава на струја колата ми се повеќе од доволни (киа сеед СВ модел 2023 у декември 2 години ќе прави)
Мана е што зимно време не можеш да пуштиш греење и да иде само на струја греењето иде од мотор, ладење на струја работи (барем на мојов модел)

имам брз полнач дома инсталиран, летно време за помалку од 1 саат е фул полна сепак е мала батерија и истото тоа ме чини помалку од 5 денари (буквално)
Нормално на отворено батеријата се пуни и доста допринесува за намалена потрошувачка
плус низ Европа имаш земји кои имаат намалена цена на вињетки за ПХЕВ што е исто од корист, во некои држави има поволност за паркинг за резидендти во областа па помала цена плаќаш итн итн
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
511
Поени од реакции
215
Да, но бензинците по правило се со помала зафатнина за да постигнат иста или слична потрошувачка како дизелот, пример 1.0 троцилиндраш има иста потрошувачка како дизел 2.0. Поновите дизелаши после 2015та, односно после дизелгејтот се по ограничени. Јас би одел на хибридно решение, бензин плус струја, со тоа што пре би одел на милд хибрид отколку на плуг ин хибрид. Погледни исто и Хонда Акорд или Тојота Корола.
Чисто од радозналост зашто милд а не пхев?

иначе да ти кажам однапред дека сум повеќе за пхев и возам таква.
постов е повеќе за да размениме мислења искуства а не провокација
Искрено и за хибрид размислувам ама незнам како би биле за одржување понатаму, а можеби е малку глупо но имав пежо и фиат и малкуимав проблем со нивно одржување (скапи и недостапни делови), а сега со голфот си видов раат и затоа сакам да останам сопственик на VW.
Гледав нешто слично, ми фаќаше око пасат 1.5 150кс 2019, ама читам нешто имале проблем со трокирање во прва и втора брзина сите 1.5 бензинци од групацијата, дали има некој запознаен со овој проблем?
Искрено не сум слушнал за тоа, мене според километражата ми одговара дизелот 100%, ама многу многу се плашам од тој AdBlue системот, а веќе еуро 6 како шо гледам нема дизел без AdBlue.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
337
Поени од реакции
552
мене според километражата ми одговара дизелот 100%, ама многу многу се плашам од тој AdBlue системот, а веќе еуро 6 како шо гледам нема дизел без AdBlue.
Nema sto da ,,se plasis,, od adblue sistemot. Se si raboti ,,pod konec,,. Na 1000km pominati //zavisno kade i kako e vozena// trosi priblizno 0.7l adblue a rezervoarot konkretno kaj mene e 17 litra.
Ostavi ,,youtube iskustva,, na strana. Se si raboti ,,kako shvajcarski casovnik,,.
Samo ne dozvoluvaj da ostane pod polovina rezervoarot za adblue //istata preporaka vazi i za rezervoarot za nafta t.e. da bide poln >50%//, dopolnuvaj go redovno do max poradi moznost za kristalizacija na tecnosta, kako i pumpata t.e. injectorot ,,polesno da rabotat,,.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Дечки,дојден сум на кратко каде да барам БМВ сервис во Скопјево освен МКар? Тек за 2 недели закажуваат не ми се губи време на одмор сум дојден.Сеа за сеа Џеповски сите ми го препорачаа ама има два сервиса.Релативно нов модел имам 5ка g30 2020та година па не ми се носи било каде? Иначе ја одржувам таму у Швајцарија ама ми тече уље од заден диференцијал,ме советуваа да не ја возам така 2000 км до таму,ако фалело многу уље ке се упропастел диференцијалот.Не ми е за пари само како треба да се среди
 
Последно уредено:
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.432
Поени од реакции
5.458
Знам дека акумулатор не е некоја голема пара ама ме интересира колку е паметно да го рефреширам малку со дестилирана вода?
Се работи за Topla мислам дека е 55Ah Да ја истерам уште оваа зима си викам со овај што ми е.

И која е разликата измеѓу Topla, Vesna и ТАВ? Гледам сите се од една иста групација.
Разликата е во тоа што Тopla се прозведуваат во Словенија и Полска, додека ТАВ акумулаторите имаат свој производствен погон во Пробиштип.
Нешто не верувам многу во домашен квалитет :P
 

ahil

м-р
Член од
11 јули 2005
Мислења
634
Поени од реакции
620
Знам дека акумулатор не е некоја голема пара ама ме интересира колку е паметно да го рефреширам малку со дестилирана вода?
Се работи за Topla мислам дека е 55Ah Да ја истерам уште оваа зима си викам со овај што ми е.

И која е разликата измеѓу Topla, Vesna и ТАВ? Гледам сите се од една иста групација.
Разликата е во тоа што Тopla се прозведуваат во Словенија и Полска, додека ТАВ акумулаторите имаат свој производствен погон во Пробиштип.
Нешто не верувам многу во домашен квалитет :P
Од акумулатор само варта признавам
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
373
Поени од реакции
497
Дечки,дојден сум на кратко каде да барам БМВ сервис во Скопјево освен МКар? Тек за 2 недели закажуваат не ми се губи време на одмор сум дојден.Сеа за сеа Џеповски сите ми го препорачаа ама има два сервиса.Релативно нов модел имам 5ка g30 2020та година па не ми се носи било каде? Иначе ја одржувам таму у Швајцарија ама ми тече уље од заден диференцијал,ме советуваа да не ја возам така 2000 км до таму,ако фалело многу уље ке се упропастел диференцијалот.Не ми е за пари само како треба да се среди
Тони Џеповски барај го. Немам лични искуства но според другиот форум тој е баш добар за БМВ, не е ефтин но сигурно е бар 30-50% поефтин од Мкар. Инаку твојот проблем е најверојатно замена на дихтунг но бара доста работа додека се промени. Секако не треба да возиш наредни 2.000 км со малку уље во диференцијал.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Дечки,дојден сум на кратко каде да барам БМВ сервис во Скопјево освен МКар? Тек за 2 недели закажуваат не ми се губи време на одмор сум дојден.Сеа за сеа Џеповски сите ми го препорачаа ама има два сервиса.Релативно нов модел имам 5ка g30 2020та година па не ми се носи било каде? Иначе ја одржувам таму у Швајцарија ама ми тече уље од заден диференцијал,ме советуваа да не ја возам така 2000 км до таму,ако фалело многу уље ке се упропастел диференцијалот.Не ми е за пари само како треба да се среди
Решен проблемот брзо,ефтино и професионално до крај.Препорака кој има потреба од БМВ Сервис за Тони Џеповски.Врхунски мајстор.Мајсториште
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
511
Поени од реакции
215
Nema sto da ,,se plasis,, od adblue sistemot. Se si raboti ,,pod konec,,. Na 1000km pominati //zavisno kade i kako e vozena// trosi priblizno 0.7l adblue a rezervoarot konkretno kaj mene e 17 litra.
Ostavi ,,youtube iskustva,, na strana. Se si raboti ,,kako shvajcarski casovnik,,.
Samo ne dozvoluvaj da ostane pod polovina rezervoarot za adblue //istata preporaka vazi i za rezervoarot za nafta t.e. da bide poln >50%//, dopolnuvaj go redovno do max poradi moznost za kristalizacija na tecnosta, kako i pumpata t.e. injectorot ,,polesno da rabotat,,.
Не зборувам за youtube икскуства, зетот има камиони (Skania, Mercedes, DAF) возат низ Европа, одржувани, мотор, менувач, подозjе без некои поголеми проблеми околу нив, но со AdBlue-то има проблем. Инjeкторот кристализирал, пумпата наслабела, па NOx сензор откажал, па незнам што било, па ако подолго време е дефект им jа ограничува брзината итн. Затоа се двоумам оти немам некоj близок со кола што има AdBlue за да ми сподели искуства, ако не е таjна каква кола имаш и колку време ja возиш и уште едно, дали има опциjа софтверски да се исклучи како порано што правеа со DPF и EGR ?
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
337
Поени од реакции
552
Не зборувам за youtube икскуства, зетот има камиони (Skania, Mercedes, DAF) возат низ Европа, одржувани, мотор, менувач, подозjе без некои поголеми проблеми околу нив, но со AdBlue-то има проблем. Инjeкторот кристализирал, пумпата наслабела, па NOx сензор откажал, па незнам што било, па ако подолго време е дефект им jа ограничува брзината итн. Затоа се двоумам оти немам некоj близок со кола што има AdBlue за да ми сподели искуства, ако не е таjна каква кола имаш и колку време ja возиш и уште едно, дали има опциjа софтверски да се исклучи како порано што правеа со DPF и EGR ?
PEUGEOT 308 1.6BlueHDI 120hp 2018 godina
,,makata,, so adblue konkretno za mojata kola bila vo prvite serii od T9 serijata. Chepot //kapacheto// na adblue nemal otvor ,,za da dishe,, i imale problem t.e. so pritisokot vo rezervoarot koj pravel ponatamosni defekti na pumpata. Vozilata bile povleceni pod garancija i ,,problemot e saniran,,.
Pod moja raka dosega izvozeni 24.000km //sopstvenik edna godina// dosegasno 0 //nula// problemi, samo redoven servis //jas pravam na 10.000km iako vo Euroimpex mi velat ,,mozelo na 15.000km,,//, nafta i gas. 70% kolata ja vozam na avtopat vo i nadvor od Makedonija, so dpf, egr nikogas problem.
Potrosuvacka na gorivo:
20241009_113453.jpg

Sum slusal deka isklucuvaat adblue kompjuterski, sto bi znacelo deka e izvodlivo. No dali kako i za dpf, egr mehanicki se otstranuva dpf, egr se zatvara ili sl. so adblue pa otposle ,,taa operacija,, se raboti softverski. @martin01 moze da ti odgovori tocno i precizno na toa prasanje. Dodeka @argenthessis e fantasticen za se okolu francuskite vozila i kje ti dade tocen odgovor za shto i da te interesira.
Sekoe dobro.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.016
Поени од реакции
1.507
AddBlue,Egr,Flaps,Dpf,Tva,Dtc se se isklucva softverski a za addblue dovolno e da se potrosi i posle se isklucva softverski,se pravi nova mapa i kolata si raboti perfekno i nema da bara za doturvanje. Ne e nisto strasno vejke sekade se isklucva softverski addblue i dpf. Pozelno e se naednas da se iskluci dpf,addblue,egr i flaps(klapni na usisna grana) dokolku gi ima.
 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
850
Поени од реакции
562
Tekstov e na srpski, no važi za cel balkan

Pet znakova da vaš mehaničar pokušava da vas prevari

#1. Taktika zastrašivanja


Ako mehaničar primeti da ste neodlučni u vezi s njegovim predlozima, možda će pokušati da vas zastraši kako bi vas ubedio. Budite oprezni s mehaničarima koji preuveličavaju situaciju, posebno ako nagoveštavaju da vaš automobil nije bezbedan za vožnju, dok ga oni ne poprave. Ovo je često trik da vas uplaše kako biste pomislili da nemate izbora, osim da auto odmah prepustite njegovim sposobnim rukama.
Neki mehaničari čak mogu da impliciraju da ugrožavate život sebe i svoje porodice, vozeći automobil u trenutnom stanju. Ne nasedajte na ovakvu emocionalnu ucenu! Ako zaista postoje ozbiljni problemi s vašim automobilom, mehaničar bi trebalo da vam objasni šta tačno nije u redu na profesionalan način, umesto da vas plaši nejasnim, ekstremnim izjavama.
#2. Odbijanje da vam pokaže stare delove

Dobra je praksa da tražite da vidite stare delove, kad god vršite popravke ili zamene. Tako ćete biti sigurni da je mehaničar zaista zamenio deo, i može tačno da vam pokaže gde je bio problem. Ako to krije, ponaša se prilično sumnjivo.
To može da znači da je lagao o stanju dela o kome je reč, ili još gore, možda ga uopšte i nije zamenio. Naplatio vam je, a da pritom ni prstom nije mrdnuo da nešto i uradi. Ako sumnjate u preporuke svog mehaničara, traženje starih delova je jedan od načina da testirate njegovu iskrenost. Možete ih čak odneti nekom drugom mehaničaru, da biste čuli drugo mišljenje. Da, isto kao kad ne verujete u dijagnozu jednog lekara, pa tražite još jedno ili više mišljenja jer, na kraju krajeva, mehaničar je doktor vašeg automobila.
#3. Loša objašnjenja

Dobar mehaničar ne bi trebalo samo da identifikuje probleme s vašim automobilom, već i da ume da vam pojasni kakav je kvar u pitanju. Ako vam bilo koji deo njegovog objašnjenja nije jasan, nemojte se plašiti da zatražite dodatna pojašnjenja na jednostavnijem jeziku. Ako nije u stanju da vam objasni popravke, ili i dalje koristi tehnički žargon čak i nakon što ste mu rekli da ga ne razumete, to je loš znak.
Nemojte se obeshrabriti frazama poput: „Ne biste vi ovo razumeli“, ili: „Ovo je previše komplikovano za vas“. Za svoj novac, imate apsolutno pravo da tačno znate šta mehaničar radi s vašim autom. Konstantna loša ili nejasna objašnjenja mogu da budu znak da vaš mehaničar ili nije dovoljno vešt i iskusan u svom poslu, ili pokušava nešto da sakrije od vas, trećeg – nema.
#4. Nemoguće dobre ponude

Postoji razlog zašto ljudi kažu da ako je nešto previše dobro da bi bilo istinito, verovatno tako i jeste. Mehaničari, kao i svi drugi, moraju da ostvare profit, i postoji određeni iznos koji moraju da naplate da bi održali svoj posao. Ako vam mehaničar stalno nudi nemoguće niske cene, a obećava delove brendova sa visokim renomeom, postoji šansa da se nešto sumnjivo dešava.
Neki mehaničari nude zamene određenih delova po neverovatno niskim cenama kako bi vas privukli, a zatim, dok ih menjaju, „dijagnostikuju“ druge kvarove sa skupljim delovima, kako bi vas nagovorili na popravke koje vam zapravo nisu potrebne, a mnogo koštaju. Budite na oprezu kada vidite neverovatno dobru ponudu, jer nijedan posao se ne radi sa gubitkom, osim ako dotični ne planira da nadoknadi novac na druge načine.
#5. Neslaganje sa uputstvom za upotrebu vozila

Mnogi vozači zanemaruju uputstvo za upotrebu vozila. Jednostavno, nisu navikli na takav rečnik, dosadno im je i treba im mnogo vremena da ga pročitaju. Ali čak i ako ga samo prelistate, ono može da vam pruži mnogo korisnih informacija, koje možete da iskoristite da biste se zaštitili od prevara.
Uputstvo za upotrebu će vam reći koliko često automobil treba da se servisira, i kada treba menjati određene delove. Ako vaš mehaničar želi da obavi servisiranje ili zamenu nečega pre nego što je to preporučeno u uputstvu, možda pokušava da zaradi veći novac na brzinu. Sticanje osnovnog znanja o vašem automobilu je dobar način da znate da li je vaš mehaničar iskren s vama. Izvor na tekstot
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.016
Поени од реакции
1.507
Kako odat cenite za farbanje na cela kola dali znaj nekoj. Nema korozia,nema za varenje samo struzenje i da se prefarba vo ista boja crna metalik so granuli. Od ko pocnav so tie penite na gras da ja mijam za dve godini pocna fleki da se pojavuvat kako nedomiena so najverovatno e osteten lakot. Se dumam da ja farbam cela,prasav na dve dve mesta ednio veli 1200 evra drugio 700 evra a dvata se dobri majstori.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom