Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Ми треба совет. Се мислам помеѓу 3 возила иако не се иста класа.

BMW E90 LCI, AUDI A6 Facelift 2010+ и BMW X1 (главоболка ми задава и Пасатот од 2013/4 ама само каравани има тука кај мене во овој дел од Германија + имаат одлична опрема)

Претходно имав Е60 2005 530 бев преЗадоволен и не сакам пак да купам Е60 пошто сум ја возел години исто и А5 2012, W204, W164. Сега сум како заглавен измеѓу овие. Секогаш кога доаѓам мк доаѓам со кола но со жената сеуште немаме деца па можеби затоа и е90 ми е во игра.

Некој да сподели искуство со возилата? Е90 и Х1 знам за ланецот проблемот на моторот и исто на А6. Ги гледам дизелите на споменатите возила. Секое искуство и совет е добродојдени
Bmw E90 ti e odlicen izbor. Dobar motor,ubav enterier ali si korozirva pragot,trap napred nazad. Na toa mora da se vnimava. So E60 ne e ni priblizno donego.
X1 e mnogu licno vozilo,ne e golemo ne e ni malo,ubav model,znaj da si potrosi 9-10L niz grad,saka dlabok zeb za odrzuvanje. Ako baras dizel verzia bilo E90 ili X1 gledaj da se M47 ili M57 motor. Izbegavajgo N47 ne samo radi lanec tuku i radi malsena pumpa,menjac(ako e avtomatik),stradat osovinite posebno kaj toj so 177ks. Cesto kini cauri na kardan.
Ako zemas avtomatik gledaj vo menjac da e smenato maslo,da ze odrzuvani kako sto treba posto popravkite se skapi. Za audi neznam nisto.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Nemoj druze kineska...retko koja e prava i koga gledas idat slikite ko iskriveni.

Zemi ima proizvedeni vo Evropa ne mora germanski, ima kvalitetni euro glass polski na primer.
Ne samo kineski, i mnogu aftermarket go imaat ovoj problem. Pred 7-8 godini mi smenija 3 pati i sekoj pat imase problem so gledanje krivi linii koga gledas na dolniot del od sofersajbna. Bese ista firma ko i originalot, samo nemase Audi logo. Na kraj eden od direktorite od firmata sho menuvase dojde za licno da vide sto e problemot. Koga mu pokazav odma sredi za original sofersajbna so audi logo da se stavi i so nea nemase problem.
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.588
Поени од реакции
17.431
Bmw E90 ti e odlicen izbor. Dobar motor,ubav enterier ali si korozirva pragot,trap napred nazad. Na toa mora da se vnimava. So E60 ne e ni priblizno donego.
X1 e mnogu licno vozilo,ne e golemo ne e ni malo,ubav model,znaj da si potrosi 9-10L niz grad,saka dlabok zeb za odrzuvanje. Ako baras dizel verzia bilo E90 ili X1 gledaj da se M47 ili M57 motor. Izbegavajgo N47 ne samo radi lanec tuku i radi malsena pumpa,menjac(ako e avtomatik),stradat osovinite posebno kaj toj so 177ks. Cesto kini cauri na kardan.
Ako zemas avtomatik gledaj vo menjac da e smenato maslo,da ze odrzuvani kako sto treba posto popravkite se skapi. Za audi neznam nisto.
Не те разбрав тука. Како не е ни приближно до него ?
:D
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Ми треба совет. Се мислам помеѓу 3 возила иако не се иста класа.

BMW E90 LCI, AUDI A6 Facelift 2010+ и BMW X1 (главоболка ми задава и Пасатот од 2013/4 ама само каравани има тука кај мене во овој дел од Германија + имаат одлична опрема)

Претходно имав Е60 2005 530 бев преЗадоволен и не сакам пак да купам Е60 пошто сум ја возел години исто и А5 2012, W204, W164. Сега сум како заглавен измеѓу овие. Секогаш кога доаѓам мк доаѓам со кола но со жената сеуште немаме деца па можеби затоа и е90 ми е во игра.

Некој да сподели искуство со возилата? Е90 и Х1 знам за ланецот проблемот на моторот и исто на А6. Ги гледам дизелите на споменатите возила. Секое искуство и совет е добродојдени
I jas momentalno imam slcen "problem", (velat ednas BMW sekogas BMW :) ama pa ti me cudis sto posle zadovolen so E60 razmisluvas za Audi, ili duri i za WV. Mene dilemata mi bese medju E90, X1 i F30. Nabrzo X1 otpadna poradi toa sto prvata serija do kaj 2014-15 se prilicno ruznjikavi od napred, najgolemiot del se so 4x4 X drive sto e totalno nepotrebno za 95% od vremeto (osven ako ne si tezok skijac pa si po 3-4 meseci godisno na planini) a 4x4 vlece i gorivo +1-1.5 litri i uste poloso kompliciran prenos so dva diferencijali i sl, osetlivi kako polovni. I taka, resiv da ne brkam moda da imam nepotreben SUV/dzip i popoleka izborot mi se svede na F30, merkam edna pa da vidime.
Inaku problemite so lancinjata kaj N motorite (kaj E90 posle 06/2007) se nasiroko poznati, verojatno i posiroko otkolku sto zasluzuvaat blagodarejki na Netot i psihologijata deka onoj koj imal takov problem pisal na 20 mesta po Netov i na 10-tina forumi, a onie koi nemale problem ne se pofalile so toa. I licno poznavam poveke sopsvenici na koli so toj motor N47 koi ne smenile lancinja i nemaat problemi so 200.000+km. Momentalno vozam so postariot M47 i navistina e super motor, so 300.000+km (moi se poslednite 120.000) imam smeneto od delovi na motor samo alternator (poloven za 100-tina E i tera veke 3 godini), no sega da zemas kola so M47 sepak e malku prestara, niv kaj 4 cilindricnite gi imase nekade do polovinata na 2007 god.
Konecno, i da mora da se menuvaat lancinjata ne e kraj na svetot, poznatite BMW majstori niz MK baraat 1.200 E za toa, a kompletot delovi cini od 300 E nagore i go meuvaat mnogu "nezavisni" za raka od 300-400E, pak zboruvam za MK, gore kolku sto sum cul cenite se 1200-1400 E komplet.
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.588
Поени од реакции
17.431
I jas momentalno imam slcen "problem", (velat ednas BMW sekogas BMW :) ama pa ti me cudis sto posle zadovolen so E60 razmisluvas za Audi, ili duri i za WV. Mene dilemata mi bese medju E90, X1 i F30. Nabrzo X1 otpadna poradi toa sto prvata serija do kaj 2014-15 se prilicno ruznjikavi od napred, najgolemiot del se so 4x4 X drive sto e totalno nepotrebno za 95% od vremeto (osven ako ne si tezok skijac pa si po 3-4 meseci godisno na planini) a 4x4 vlece i gorivo +1-1.5 litri i uste poloso kompliciran prenos so dva diferencijali i sl, osetlivi kako polovni. I taka, resiv da ne brkam moda da imam nepotreben SUV/dzip i popoleka izborot mi se svede na F30, merkam edna pa da vidime.
Inaku problemite so lancinjata kaj N motorite (kaj E90 posle 06/2007) se nasiroko poznati, verojatno i posiroko otkolku sto zasluzuvaat blagodarejki na Netot i psihologijata deka onoj koj imal takov problem pisal na 20 mesta po Netov i na 10-tina forumi, a onie koi nemale problem ne se pofalile so toa. I licno poznavam poveke sopsvenici na koli so toj motor N47 koi ne smenile lancinja i nemaat problemi so 200.000+km. Momentalno vozam so postariot M47 i navistina e super motor, so 300.000+km (moi se poslednite 120.000) imam smeneto od delovi na motor samo alternator (poloven za 100-tina E i tera veke 3 godini), no sega da zemas kola so M47 sepak e malku prestara, niv kaj 4 cilindricnite gi imase nekade do polovinata na 2007 god.
Konecno, i da mora da se menuvaat lancinjata ne e kraj na svetot, poznatite BMW majstori niz MK baraat 1.200 E za toa, a kompletot delovi cini od 300 E nagore i go meuvaat mnogu "nezavisni" za raka od 300-400E, pak zboruvam za MK, gore kolku sto sum cul cenite se 1200-1400 E komplet.
Горе можи да замини 2000+ евра комотно менување на ланче. Курнази големи се Германците плус и да сакаш сам сет да купиш не се нафаќа никој да мени, само со нивни делови.

Е60 ми беше ептен погодена ама веќе извозени ми е и немам ќеф исто и за W204. А5ката ми беше супер ама трошење масло упм пособено на пат кој го возам јас 5000км два правци….

Е90 320i има тука неколку кај мене 2010. Не сум спремен за F30 сеуште можеби за година две. Знам дека за ланче менува највеќе маслото. Ликви Моли 5-30 Long Life 2 ставав во W164 немав и на 400к никаков проблем исто и на Аудито кога почнав ликви моли потрошувачката намали.

Е90 ми делува како кола која прај доста ќеф, дури и прилична ми е од Е60.

Х1 гледам само Sdrive. Се согласувам со мислењето за Xdrive.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.269
Поени од реакции
15.382
I jas momentalno imam slcen "problem", (velat ednas BMW sekogas BMW :) ama pa ti me cudis sto posle zadovolen so E60 razmisluvas za Audi, ili duri i za WV. Mene dilemata mi bese medju E90, X1 i F30. Nabrzo X1 otpadna poradi toa sto prvata serija do kaj 2014-15 se prilicno ruznjikavi od napred, najgolemiot del se so 4x4 X drive sto e totalno nepotrebno za 95% od vremeto (osven ako ne si tezok skijac pa si po 3-4 meseci godisno na planini) a 4x4 vlece i gorivo +1-1.5 litri i uste poloso kompliciran prenos so dva diferencijali i sl, osetlivi kako polovni. I taka, resiv da ne brkam moda da imam nepotreben SUV/dzip i popoleka izborot mi se svede na F30, merkam edna pa da vidime.
Inaku problemite so lancinjata kaj N motorite (kaj E90 posle 06/2007) se nasiroko poznati, verojatno i posiroko otkolku sto zasluzuvaat blagodarejki na Netot i psihologijata deka onoj koj imal takov problem pisal na 20 mesta po Netov i na 10-tina forumi, a onie koi nemale problem ne se pofalile so toa. I licno poznavam poveke sopsvenici na koli so toj motor N47 koi ne smenile lancinja i nemaat problemi so 200.000+km. Momentalno vozam so postariot M47 i navistina e super motor, so 300.000+km (moi se poslednite 120.000) imam smeneto od delovi na motor samo alternator (poloven za 100-tina E i tera veke 3 godini), no sega da zemas kola so M47 sepak e malku prestara, niv kaj 4 cilindricnite gi imase nekade do polovinata na 2007 god.
Konecno, i da mora da se menuvaat lancinjata ne e kraj na svetot, poznatite BMW majstori niz MK baraat 1.200 E za toa, a kompletot delovi cini od 300 E nagore i go meuvaat mnogu "nezavisni" za raka od 300-400E, pak zboruvam za MK, gore kolku sto sum cul cenite se 1200-1400 E komplet.
:vozbud:

 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Не те разбрав тука. Како не е ни приближно до него ?
:D
E90 vo sporedba so E60 se mnogu razlicni. E60 530 ima daleku podobra zvucna izolacia,poudobna e,pojke oprema i taka natamu. E90 e poniska klasa za razlika od E60.
Razgledajgi i 530D F10 ako ti praj kef i toj model,tuka se so cena so X1.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
514
Поени од реакции
218
Добар ден, ми треба малку совет околу копување на нова (т.е. половна, нова за мене :D). Ме мачи прашањето бензин/дизел, годишно минам од 25.000 до 30.000км сега возам дизел голф 6 1.6 105кс и сум задоволен од потрошувачката од околу 5,3-5,5 л/100 просек комбинирано возење. Гледам поново возило од 2018-2022 и ги читам ривјуата по интернет и некако се ми е испомешано во главата. Да напоменам како потенцијални возила ги гледам голф 7.5 (7 фејслифт), пасат, тигуан, шкода камик, шкода суперб. Немам замислено однапред тип на возило( преферирам VW), едноставно што ќе ми влезе во око и во буџет тоа ќе го земам, но незнам со каков мотор да биде, во овие што ги набројав ги гледам со дизел 1.6 тди 115кс, 1.6 тди 120кс, 2.0 тди 150кс, а бензин 1.0 тси 115 ( сано кај голф 7 и камик) и 1.5 тси 150 кс. Прашањата ми се:

  1. Дали е точно дека новите бензинци се со приближна потрошувачка како и кај дизел моторите ?
  2. Искуство со AdBlue системот кај новите дизел возила, кај камионите знам дека се доста „нежни“ и доста скапи за одржување.
  3. Дали воопшто би имало било каква разлика дали би одбрал бензин/дизел, ако споредиме цена на бензин со цена на дизел+AdBlue.
Колата ја користиме за одење на работа и за семејни потреби, возењето 90% е околу населени места(регионални и магистрални патишта) и градско возење, на автопат само кога одиме на одмор или на викенд. Благодарам однапред.
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.785
Поени од реакции
1.698
Добар ден, ми треба малку совет околу копување на нова (т.е. половна, нова за мене :D). Ме мачи прашањето бензин/дизел, годишно минам од 25.000 до 30.000км сега возам дизел голф 6 1.6 105кс и сум задоволен од потрошувачката од околу 5,3-5,5 л/100 просек комбинирано возење. Гледам поново возило од 2018-2022 и ги читам ривјуата по интернет и некако се ми е испомешано во главата. Да напоменам како потенцијални возила ги гледам голф 7.5 (7 фејслифт), пасат, тигуан, шкода камик, шкода суперб. Немам замислено однапред тип на возило( преферирам VW), едноставно што ќе ми влезе во око и во буџет тоа ќе го земам, но незнам со каков мотор да биде, во овие што ги набројав ги гледам со дизел 1.6 тди 115кс, 1.6 тди 120кс, 2.0 тди 150кс, а бензин 1.0 тси 115 ( сано кај голф 7 и камик) и 1.5 тси 150 кс. Прашањата ми се:

  1. Дали е точно дека новите бензинци се со приближна потрошувачка како и кај дизел моторите ?
  2. Искуство со AdBlue системот кај новите дизел возила, кај камионите знам дека се доста „нежни“ и доста скапи за одржување.
  3. Дали воопшто би имало било каква разлика дали би одбрал бензин/дизел, ако споредиме цена на бензин со цена на дизел+AdBlue.
Колата ја користиме за одење на работа и за семејни потреби, возењето 90% е околу населени места(регионални и магистрални патишта) и градско возење, на автопат само кога одиме на одмор или на викенд. Благодарам однапред.
Да, но бензинците по правило се со помала зафатнина за да постигнат иста или слична потрошувачка како дизелот, пример 1.0 троцилиндраш има иста потрошувачка како дизел 2.0. Поновите дизелаши после 2015та, односно после дизелгејтот се по ограничени. Јас би одел на хибридно решение, бензин плус струја, со тоа што пре би одел на милд хибрид отколку на плуг ин хибрид. Погледни исто и Хонда Акорд или Тојота Корола.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Знам дека за ланче менува највеќе маслото.
Tokmu taka. Se poveke preovladuva mislenjeto deka za lanceto na BMW (i ne samo kaj BMW) najgolem problem ne e samiot kvalitet na lancaniot prenos tuku fabrickoto upatstvo za promena na uljeto na 30.000 km. Slicno e i so preporakata deka uljeto vo racen menjac i diff. e "life time". Ova moze i da funkcionira na zapad kade sto so luge so prosecen standard gi menuvaat kolite na 120-150.000 km.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.623
Поени од реакции
5.337
Да, но бензинците по правило се со помала зафатнина за да постигнат иста или слична потрошувачка како дизелот, пример 1.0 троцилиндраш има иста потрошувачка како дизел 2.0. Поновите дизелаши после 2015та, односно после дизелгејтот се по ограничени. Јас би одел на хибридно решение, бензин плус струја, со тоа што пре би одел на милд хибрид отколку на плуг ин хибрид. Погледни исто и Хонда Акорд или Тојота Корола.
Чисто од радозналост зашто милд а не пхев?

иначе да ти кажам однапред дека сум повеќе за пхев и возам таква.
постов е повеќе за да размениме мислења искуства а не провокација
 
Член од
7 април 2011
Мислења
1
Поени од реакции
2
Добар ден, ми треба малку совет околу копување на нова (т.е. половна, нова за мене :D). Ме мачи прашањето бензин/дизел, годишно минам од 25.000 до 30.000км сега возам дизел голф 6 1.6 105кс и сум задоволен од потрошувачката од околу 5,3-5,5 л/100 просек комбинирано возење. Гледам поново возило од 2018-2022 и ги читам ривјуата по интернет и некако се ми е испомешано во главата. Да напоменам како потенцијални возила ги гледам голф 7.5 (7 фејслифт), пасат, тигуан, шкода камик, шкода суперб. Немам замислено однапред тип на возило( преферирам VW), едноставно што ќе ми влезе во око и во буџет тоа ќе го земам, но незнам со каков мотор да биде, во овие што ги набројав ги гледам со дизел 1.6 тди 115кс, 1.6 тди 120кс, 2.0 тди 150кс, а бензин 1.0 тси 115 ( сано кај голф 7 и камик) и 1.5 тси 150 кс. Прашањата ми се:

  1. Дали е точно дека новите бензинци се со приближна потрошувачка како и кај дизел моторите ?
  2. Искуство со AdBlue системот кај новите дизел возила, кај камионите знам дека се доста „нежни“ и доста скапи за одржување.
  3. Дали воопшто би имало било каква разлика дали би одбрал бензин/дизел, ако споредиме цена на бензин со цена на дизел+AdBlue.
Колата ја користиме за одење на работа и за семејни потреби, возењето 90% е околу населени места(регионални и магистрални патишта) и градско возење, на автопат само кога одиме на одмор или на викенд. Благодарам однапред.
Гледав нешто слично, ми фаќаше око пасат 1.5 150кс 2019, ама читам нешто имале проблем со трокирање во прва и втора брзина сите 1.5 бензинци од групацијата, дали има некој запознаен со овој проблем?
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.785
Поени од реакции
1.698
Чисто од радозналост зашто милд а не пхев?

иначе да ти кажам однапред дека сум повеќе за пхев и возам таква.
постов е повеќе за да размениме мислења искуства а не провокација
Поголема трајност на системот, пошто е затворен систем, инаку и ПХЕВ е добра опција, новиот Рав4 Прајм има досег од 70-80км на струја, што на 99посто од населението ќе им ги задоволи дневните потреби, а ако се има пристап до струја во гаража со добар полнач и по прашање на потрошувачка на струја ќе биде одличен, за полнење преку ноќ.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom