Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
mihajlo101 ме срамиш што имаме исто име :)

Човече научи да работиш со Adobe Photoshop. Сам треба тоа да го направиш, освен ако сакаш (на твоја слика) некој да ти тарифира 1000 денари +...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
mihajlo101 напиша:
ej dali zneete nekoj sajt kade sto ke mozes da im pratis slika so nekoja kola i tamo da ti ja napraat so spojleri ili na bilo kakov nacin da ja napravat sportski ili pak ako postoi takva strana nie so surfame da praime ??????
А има и тема за тоа како да се научиш да користиш фотошоп. Ај сеа земи малку едуцирај се немој да не срамиш тука со вакви работи...
 

ragazza

Adorable
Член од
3 јуни 2005
Мислења
2.870
Поени од реакции
29
Вчера имавме жустра дискусија дека ние жените не знајме да возиме и дека стартоваме со туража .Па нели така не учеа во автошкола , кумплук и малце туража .
Прашањетп мие дали стварно е толу лошо за колата , брегастата осовина и вентилети патат од стартирање со туража ?
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Секое големо оптеретување на моторот (голем број на rpm) ги оптеретуваат елементите на моторот, осоебно не загреани,...но ако е во рамките на дозволеното, нема врска тоа. Ако имаш обртомер, на старт повеќе од 2000rpm, на ладен мотор да не возиш и нема да проблем.

Повеќе има проблем потисната плоча (ламелата) од таков старт, отколку вентилите или брегастата...иако тие работат со зголемена брзина бидејки се поврзани со радилицата на која се врзани цилиндрите итн итн... но, како што кажав, што пониски обртаи (сепак не прениски нај идеално меѓу 1200-2000 обртаи) помалку абење на моторот, помалку штета итн...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27

Еве овде се гледа...само ова е варијанта каде што брегастата особина е поврзана со радилицата преку запчаник, кај повеќето понови автомобили тоа е со каиш...црвениот запчаник е брегастата и цевката е таа што оди до вентилите што се горе и отвораат и затвораат...како што гледате, на поголем број rpm тие повеќе се отвораат и затвораат (нормално нели?), па еве зошто зборувам да се внимава со rpm...

Овај е мотор со две брегасти...DOHC мотор, односно 16V мотор и овие имаат каиш за движење на радилиците...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Да те надополнам... Од ”јаки” стартови имаат гајле и зглобовите (ако е на предна) или карданот (ако е на задна). Полека полека се отвара луфта така да при нормално возење и наеднаш одземање на гас (сецкање) може нешто да чука :)
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Зглобовите се лесна поправка...ама карданот :) е тоа е веќе друга работа...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Volkswagen напиша:
Зглобовите се лесна поправка...ама карданот :) е тоа е веќе друга работа...
Се менуваат само крстачи за Нивата по 300 денари беа (а ги има 2)...
Абе имало саем на олдтајмери во Гевгелија денеска. Зашо никој не кажа нишо???
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Совет за жените:
Кога тргнувате од место, не треба ни да се затресе колата, ни премногу да бучи, и се ќе е во ред. И, не менувајте на ниски вртежи (кога не ви бучи многу колата)
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Струмикс напиша:
Совет за жените:
Кога тргнувате од место, не треба ни да се затресе колата, ни премногу да бучи, и се ќе е во ред. И, не менувајте на ниски вртежи (кога не ви бучи многу колата)
И не заборавајте прва е за тргање, втора за кратко забрзување или во гужва а трета и четврта се за возење.

Во прва брзина е толку моќен преносот што навистина многу малку терба да се даде газ за да се тргне, дури кај појаки коли повеќе од 1400 кубни сантиметри (особено кај дизели) можете ако ставите во прва и полека ама навистина одземате кумплунг и без воопшто да давате гас полека да почнете да се движите, тоа би било добар експеримент за да се добие чувство колку малку треба да се даде гас за да се тргне во прва брзина.
 
Член од
16 април 2007
Мислења
134
Поени од реакции
1
Abe lugje zadnite trkala ako se malku rascvetani nanadvor od amortizerite e ili e nesto drugo? Inaku kolata e yugo
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Никола ...треба да ти ја видам колата...

Ако е тој проблем типичен за секое Застава возило...тоа ти е до тоа што не ти се центрирани тркалата, ако е нанадвор значи горниот дел стрчи надвор од венчето тогаш имаш повеќе листови назад...а амортизерите немаат врска...во случајов!

Значи трк до кај „Аврамо” и нека провери!
 
Член од
16 април 2007
Мислења
134
Поени од реакции
1
Dolniot del od trkalata strci nanadvor / \ vaka nesto
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Епа кај Zastava 128 тоа беше редовен проблем...и јас имав 128-ка и му ставив уште еден лист



Еве забележи



Не е сериозен проблем. Мислам дека Југовците имаат вакви листови...па пробај да ставиш уште еден лист!
 
Член од
16 април 2007
Мислења
134
Поени од реакции
1
Fala za sovetot. Inaku bas taka izgleda kako na slikata
 

Kajgana Shop

На врв Bottom