Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Mandrak напиша:
А да не знае некој на кој зазор се штелува платинката кај GOLF diesel 2?:pos2:
Заебаваш а? Дизелите немаат платинка. Ама ако има проблеми со плаењето или туркај го или види разводникот малце дај му ранија... Полесно ке пали :):)
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Mandrak напиша:
А да не знае некој на кој зазор се штелува платинката кај GOLF diesel 2?:pos2:
А да ти кажев и што свеќички да си ставиш?:) :pos2:

За Голф 2 ДИЗЕЛ ти препорачувам СВЕЌИЧКИ V8AC :) ...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
A kabli, zicani ili karbonski da stavam?:pos2:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Ај да ве замолам за озбилност, ако може?
Луѓево проблеми со коливе имаат...
Благодарам
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
ај ако може совет за следново:
што би избрале од понудениве? kia cee`d, citroen c4, opel astra, reno megane, peugeot 307?
цената им е околу 13,000 евра, секоја со +,- опрема.
во киата седнав денес, и неможев да поверувам дека имаат тооолку добра понуда. колата стварно шт`рчи.
це-четворката-стандард топ, ама скапи делови и доста голема потрошувачка во град за таа технологија 10-11 литри(искуство на мој другар)
опел астрата-нема маана, бар јас незнам за нешто такво.
рено меган- многу ми се пожалиле за електрониката...
пежо- како марка, моделите многу им "крцкаат". после некое поминато време, пластиката се раскрцкува.

што би избрале од овие, и ваши мислења за овие колички. што е најдобро однос цена-"што добиваш"
ако може нешто повеќе за киата да добијам, бидејќи ми фати окце. даваат 5 години гаранција или 150,000 км. тоа е највеќе од сите. тенкју ин адванс.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Кажи нешто кои машини коливе, опрема...Инаку на што машина Цитроенот троши 10-11 литри? 1.4 нема теорија да троши толку, дома ми е...
Ако ме прашаш мене, земи си европско, било кое од понудениве, нема да згрешиш.
Одржувањето ти е кај сите горе-долу исто пари.
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Самиот си кажа дека од понудата што ја даде дека астрата и сидот се само вредни, јас во тој буџет би го ставил и фокусот како можност кој секако одскокнува од французите по квалитет.
Инаку сидот навистина дава најмногу за парите ама има една мала разлика во споредба со астрата, а тоа е дека астрата после за продавање на старо ќе држи многуи поголема цена, со што може ја прави поисплатлива, освен тоа не знам како иде за резервни делови иако сидот се произведува во европа иако марката е корејска и е наменет само за европскиот пазар.

Еве репоратажа од германскиот Auto Bild за споредба на возилата од тој сегмент. Во споредбата се гледа квалитете и практичност на Каросерија, моќност , економичност на мотор, квалитете на подвозје однесување на пат, квалитете ан финалана обработка како и квалитете на користени материјали, цена во однос на моделите со споредливи мотори и споредливи опремености, како и потебнни средства за регуларни сервисирања (и менување на масло меѓудругото) како и цена за пордажба на старо, еве ги резултатите:
1. Toyota Auris
2. VW Golf
3. Kia C'eed
4. Opel Astra
5. Honda Civic
6. Ford Focus
7. Reanult Megane
8. Fiat Bravo
9. Citroen C4

Само имај на ум дека во македонија германска кола секогаш ќе биде повеќе вреднувана на старо отколку истата во германија , и дека секогаш киа ќе биде помалку вреднувана на старо отколку во германија, што може да влијае на тоа да во македонски услови астрата да биде подобра од киата бидејќи вкупен број на поени вака им стојат: Astra 437 C'eed 440 од 600 можни поени.

Еве ги поединечните резултати по категорија:
Каросерија : Мотор/Подвозје : Трошоци

Astra 152 : 158 : 127

C'eed 153 : 146 : 141

Со други зборови ако бараш економичност земај киа, ако сакаш поштедлив и појак мотор земај опел.
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
мислев за 1.4 мотори, опремата да им биде основна +,- нешто, да не забегава многу, т.е. ваљда да е додатната околу 500-600 евра, пошто како и да е, ги даваат со доволно добра опрема.
це четворката на другарчево е 1.4(јајце верзијата) и троши толку. ако сакаш ќе снимам при вожња па ќе го закачам видеото. потрошњата му е 10-11 литри!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Кенгур, ти ја гледаш моменталната потрошувачка. Збориме за градска, просечно на 100 минати км. Не е поголема од 8-9 литри. Ти велам, истата машина ја имам јас.
Е, сега германциве држат цена како половни, французиве не, германциве се почести мети на кражба, французите не, корејците ич и така...
Што и да земеш нема да згрешиш, иако јас не сум баш за кореецот.
Едит: потрошувачката сигурно ја гледаш на она екранот...нагази ја и ќе покаже и 36 литра...Ама тоа е моментална.
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
не, не ја гледам моменталната потрошувачка. убаво ти велам, ама ти не ме разбираш. ја гледам просечната потрошувачка. ќе ја сликам и ќе ти покажам.
ама кога ќе размислам, вози со зимски гуми, можда и тоа малце додава?
него, тоа за кражба за коејците- "ич", ме привлекува -)) завземам премногу заштитнички став. можда и затоа. а внатрешноста на киата ме воодушеви. боите, кокпитот, се`!
ама знам дека европеец е европеец. и подокажани марки се. ај ќе видам и други што ќе кажат.
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Кенгур Kia C'eed е проектиран во Европа и се произведува во европа не го заборавај тоа. Ај ќе ја прочитам и простудирам статијата па ќе ти кажам во кратки зборови кои се разликите кои вредат да се спомнат.
Мислам дека погорниот пост ќе ти помогне исто така. И исто така не заборавај дека ако еза тебе , значуи не е за фмилија, астрата со три врати односно GTC верзијата е дури и на поевтина од нормалната астра, моторите се исти иво обичната и во GTC.
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
Bacillus gagous напиша:
Кенгур Kia C'eed е проектиран во Европа и се произведува во европа не го заборавај тоа.
роден европеец е? не. -)) значи не е европеец туку јужно кореанец.
како и да е, не е тоа најбитно него најбитен е победникот.
ќе ги земам сите мислења во предвид.
едит. да, забораив да напомнам, дека не е за мене лично. -)) ама верзиите со 3 врати ги поштува и татко ми, така да, сеисто е -))
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Ок, многу работи се изнакажаа...

1) Од последното: kpbKENGUR ретко азијски производител да проектира возила (особено во дизајнот) кај себе дома (во Јужна Кореја). KIA ги дели моторите со Hyndai и целото подвозје...
Kia C'eed

75% од деловите на Ceed се произведени во Европската Унија

European manufacturer
Some 75% of the parts used to build the Ceed are produced within the European Union, explains Mr Bae.
Kia's new models are no longer marred by quality issues


And in a couple of years, when sister marquee Hyundai - which owns 39% of Kia - builds a similarly sized factory just across the Czech border, that proportion should rise to 85% or 90%, he insists.
"Our long-term ambition is to be seen as a European manufacturer," adds Kia Motors Europe's senior vice president Jean-Charles Lievens.
"We have a factory, we have a design centre, our cars are becoming more important.
"Our aim is to sell 500,000 cars by 2010, so we have to gain more than 220,000 in four years."



Еве повеќе: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6294151.stm


2) Единствен проблем со кореанските возила е потенкиот метал, друго скоро и во ништо не се разликуваат од европските возила дури и подобри се од некои од нив! Добар пример (за жал) е Peugeot со нивната екстремно ефтина пластика за која сите се жалат особено кај 307-ката (претпоследниот модел, за последниов не знам).


3) Ако купуваш европска марка, нема да се зезиш кога ќе сакаш да ја продаваш, имаш пазар за неа. За Кореанска марка, треба да ти ја купи некој што те знае дека си ја одржувал, знае дека си домаќин кога се работи за коли. Европската марка сама се продава...


4) за 13000 евра јас би одел од сите наведени на Opel Astra. GM e така што нема многу голема разлика со Chevrolet, значи истиот тим работи на нив...само дебелината на лимот е различна и марката што ќе ја возиш. Ford да, позната марка се, ама анти-корозивната заштита им е катастрофа. Escort од 1997-8 година има повеќе корозија отколку Фичо од 1971 :) Сум имал Focus од првата генерација...немав никакви проблеми со него, ама што знам...повеќе би одел на Opel,VW...
Друга работа, размисли имаш VW Golf за 1500 евра плус...1.4 мотор и фул опрема...за тие возила можам да ти гарантирам...бидејки многу иам навлезено во нив... :) (отаде nick-от). За C4 иам мешани чувства. Еднаш возев C4 1.6HDI 110КС и МНОГУ ми се допадна...мека вожња...тивко...царско, заљубен сум во C4 Coupe...ама проклети французи...секогаш во ситните работи зафркнуваат (те електрика ќе ти откажи те некои срања), не дека тие не чинат, на Балканот ги пуштаат автомобилите со повеќе маани (од фабрика) за да бидат поефтини...пример нашите цени со оние Италија се 10-15% поефтини. Едно Punto (старото) во Италија е 10000 евра кај нас е 7600 :) со истата опрема ...


Мислам дека ти помогнаа советите. Инаку 1.4 мотор не е најубав избор ама кога се толку парите то е. Бидејки троши 0,5л помалку од 1.6 (на било која кола) и 1.4 трошат 9л градска! Некогаш ќе се случи и 10...ама сето тоа е режим на возење, а не е до колата...


Е така, ај поздрав


 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Цитроен ксара 2000 година, 2.0 HDi 90 кс. со фул опрема(клима, абс, воздушни перничиња итн.), прилично добро сочувана
За колку би ја продале?
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
...па...7000 некаде...што знам...би барал 8000 јас
 

Kajgana Shop

На врв Bottom