Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Се во ред, треба да држи и да не мрда, ама нели е нормално кога не е толку оптеретен моторот да падне бидејќи тогаш нема толку температура. Системот држи температура кога ќе достигне некој максимум, но сигурно температурата не е цело време толу висока, па логично би требало да има промени и кај стрелката.

Фала на помошта, но моето главно прашање беше дали ако веќе го менувам тој термостат ќе има голема разлика дали ќе биде оригинален или не?
Не ти иде логиката другар кога ке ти се каже еднаш прифати како што е. Ти сакаш да смениш дел на колата кој служи за одржување константна температура на водата затоа што според тебе не е нормалнo да ја одрзува толку константнтна. И ај малце на попрост начин да ти објаснам исто како да сакаш да смениш антена на телевизорот затоа што не е нормално да има кристална слика треба некоја друга антена која ке појавува снег од време на време. Ако и после ова не ти е јасно еднинствено решение за тебе е да ти го извадат термостатот па да гледаш стрелката како се движи и во зимо да мрзнеш.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Имам прашање во врска со термостат за Фиат Стило 1.9 JTD 115KS.
Треба да го заменам, е сега има оригинални од 7000 и 8000 ден., неоригинални за околу 5000ден, а има и половни за 2-3000ден. Ако некој има искуство со ваква работа, немора да е за Фиат Стило, да ми каже дали е голем ризик да се зема половен или неоригинален, некои ми рекоа дека веќе баш и немало разлика од оригиналите и копиите, но добро би ми дошло уште некое мислење (од лично искуство). Благодарам

Незнам оти толку скап,за Бравата кај мене е околу 3000 денари,Вернет-Француски.И јас ќе го менувам за 10-тина дена (да земам плата),кај мене има проблем,што во зимно време,или малку нека е поладно времето апсолутно ич не загрева,нонстоп стои доле стрелката,ептен 3-4 круга низ град ако завртам,ќе крене 5-6 милиметра,додека во лето од жешкото време си постигнува работна температура и си стои на средина.Јас скоро година и пол ја возам со расипан термостат,не и е ништо до сега,да не ја урочам.Нов,никако половен,термостатот ако се расипе не се поправа,незнаеш тој половниот кога ќе откаже,исклучиво нов,може ќе имаш и некаква гаранција.Знаеш ли сам да го замениш?
 
Член од
25 април 2011
Мислења
197
Поени од реакции
283
Добро, немора толку ароганција, темата е за
Да кажеме дека нешто не е во ред со термостатот, какви последици може да има?

Mоторот да постигнува работна температура (стрелката на средина) за нормално време и на отворено ќе слегува надолу температурата, а со тоа се знај поголемо абење на моторот, намалени перформаси и слично.

Значи ако стрелката на пример на овие температури ти стигнува за брзо време до средина и не мрда од таму, ни на удолници ни на угорници термостатот ти е добар... ако не е добар термостатот ќе му треба долго време за да загрее моторот и стрелката стигне до средина и ако излезиш на отворено и возиш нормално стрелката ќе слези подолу, температурата ќе опадне, а не смее..
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Добро, немора толку ароганција, темата е за тоа, да праша некој ако нешто не знае и да добие инфорамација. Не барам проблем кај што нема, туку пошто не се разбирам многу па прашувам.
Не е проблемот ароганција... Прашуваш за совет, и добиваш совет најкултурно да не чепкаш ништо. Е сега, ти како сакаш прави, само да не испадни дека дечките од форум беа во право... Нема ништо да добиеш... поарно јави се, ќе напрајме една кафана со парите шо планираш да ги дајш за термостат :)

Да кажеме дека нешто не е во ред со термостатот, какви последици може да има?
Термостатот или работи, или е заглавен. Ако е заглавен, најчесто е заглавен во некоја позиција (отворен или затворен). Ако е заглавен затворен, ќе си го сетел одма, нема да циркулира вода низ ладилникот и моторот ќе ти прегреј за 10-15 минути возење, а притоа ладњакот ќе биди мраз ладен (да го гибниш со рака). Ако е заглавен отворен бавно ќе постигнува работна температура... во зимно време, ќе имаш температура на моторот од 20 степени - читај ќе немаш парно + моторот ќе ти работи под саух цело време.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Незнам оти толку скап,за Бравата кај мене е околу 3000 денари,Вернет-Француски.И јас ќе го менувам за 10-тина дена (да земам плата),кај мене има проблем,што во зимно време,или малку нека е поладно времето апсолутно ич не загрева,нонстоп стои доле стрелката,ептен 3-4 круга низ град ако завртам,ќе крене 5-6 милиметра,додека во лето од жешкото време си постигнува работна температура и си стои на средина.Јас скоро година и пол ја возам со расипан термостат,не и е ништо до сега,да не ја урочам.Нов,никако половен,термостатот ако се расипе не се поправа,незнаеш тој половниот кога ќе откаже,исклучиво нов,може ќе имаш и некаква гаранција.Знаеш ли сам да го замениш?
Staj mu karton napred zimoska,posigurno e taka. Samo da se pazi mnogu da ne zatvori kartonot pa da se pregreva.
--- надополнето: 6 септември 2013 во 19:41 ---
Добро, немора толку ароганција, темата е за тоа, да праша некој ако нешто не знае и да добие инфорамација. Не барам проблем кај што нема, туку пошто не се разбирам многу па прашувам.

Да кажеме дека нешто не е во ред со термостатот, какви последици може да има?
Lošo e ako e nonstop zatvoren,može da ti duvne dihtung ili da pukne glavata,ako e otvoren motorot nema da gree dobro.
Dali raboti ili ne se proveruva ovaka: sabajle palis motorot i cekas nekolku minuti taka da raboti,ako odma se zagrevaat i dvete creva za vlez i izlez vo motorot togas termostatot e nonstop otvoren ili nema termostat, ako e ednoto crevo ladno drugoto toplo cekas da se zagree na nekoja rabotna temperatura,i koga taa ke ja postigne termostatot ke otvori i togas ke se zatoplat i dvete creva i vo toj slucaj termostatot e ispraven. Ako kaci visoka temperatura a ednoto crevo e nonstop ladno znaci deka termostatot e zaglaven i ne pusta,ova e najlosa rabota. Ako e zatapen za prva sila najubavo da se izvadi i da se izbusat 2-3 dupki vnatre kaj sto ja drzi vodata so presek 5-6mm pomalku da cirkulira,ama voedno i da ne pusta sve naednas,kolku tolku ke gree i ke ja vrti vodata,dodeka da kupis drug i da go smenis.
Moja preporaka za site stari vozila e na termostatot obavezno da se izbusi malo dupce so 2mm po malku da cirkulira,da ne pravi pregolem pritisok i da go vadi vazduhot. I pokraj dupceto motorot ke se zagreva normalno.
Osven mehanickiot termostat ima i elektricen termostat-termoprekidac sto ja uklucuva perkata i na ovoj treba da se posveti vnimanie i redovno da se kontrolira dali raboti ili ne. Otkako mehanickiot termostat ke otvori i niz sistemot ke cirkulira vodata t.e. dvete creva ke se zagreani treba vo odreden moment termoprekidacot da ja ukluci perkata.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Со овој дел ќе отидеш во неколку продавници за авто делови и спрема него во некоја ќе најдеш ваков термостат и ќе го вградиш

--- надополнето: 6 септември 2013 во 20:54 ---
Незнам оти толку скап,за Бравата кај мене е околу 3000 денари,Вернет-Француски.И јас ќе го менувам за 10-тина дена (да земам плата),кај мене има проблем,што во зимно време,или малку нека е поладно времето апсолутно ич не загрева,нонстоп стои доле стрелката,ептен 3-4 круга низ град ако завртам,ќе крене 5-6 милиметра,додека во лето од жешкото време си постигнува работна температура и си стои на средина.Јас скоро година и пол ја возам со расипан термостат,не и е ништо до сега,да не ја урочам.Нов,никако половен,термостатот ако се расипе не се поправа,незнаеш тој половниот кога ќе откаже,исклучиво нов,може ќе имаш и некаква гаранција.Знаеш ли сам да го замениш?
Не тие расипан термостатот.И кај мене зимоска беше така,а кога ја бркав колаата креваше температура па уклучуваше термоататот.Кога излади перката температурата доаѓаше нормално.Летово низ град кога ја возев исто уклучуваше перката а при подолго возење не се ни креваше температурата повеќе од 1/4.
 
Член од
31 август 2012
Мислења
319
Поени од реакции
184
Прајте муабет за истото. Кај некои возила термостатот се менува сосе надворешниот дел, кај некои се менува само внатрешниот. Ти имаш поставено слика од фиатовиот надворешен, тој има од некој друг модел, внатршен. Истото е.

Ко шо те читам, ти заправо немаш проблем. Шо очекуваш да прај стрелката, да ја регистрира секоја промена на температурата за 1 степен? Не мериш со топломер па да ти покажи 92.3



Имаш проблем со согорувањето на горивото... почни од штелување на палење и вентили + мерење на компресија. Моето искуство вика, ако не ти го опрај штелувањето на вентили и палење проблемот, најверојатно ништо не го оправа тој мотор. Јас така имав случај, цел мотор генерално, нов ладилник, нов термостат... џабе. Имаше некоја мака моторот во главата најверојатно и тоа е тоа. Чисто да ти доловам ефект, Мерцедес 240D на првиот клип имаше 9 бари компресија, на вториот 12. Моторот воопшто не палеше нормално (само на туркање) а не грееше. Така да рачунај дека ќе треба да смениш глава.
bev na majstor smenivme ladnik sega mi ostana uste termostatot da go smenam pred da go smenam ladnikot i na ramno koga ke ja vozam poveke mi kacuvase temperatura a sega samo na ugornica i toa ednas mi ja kaci na taa ugornica dodeka vtoriot pat koga odev na istata ne mi kaci stoese nekaden na 91-92 stepeni. majstorot mi vika deka palenjeto bilo vored i deka ne dava znaci prepoznatlivi za izgoren dikton na glava, sega ke menjam i termostat pa ke vidime so ke bide. ako nekoj drugi ima nesto na um neka kaze inaku se raboti za dizel vozilo.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
bev na majstor smenivme ladnik sega mi ostana uste termostatot da go smenam pred da go smenam ladnikot i na ramno koga ke ja vozam poveke mi kacuvase temperatura a sega samo na ugornica i toa ednas mi ja kaci na taa ugornica dodeka vtoriot pat koga odev na istata ne mi kaci stoese nekaden na 91-92 stepeni. majstorot mi vika deka palenjeto bilo vored i deka ne dava znaci prepoznatlivi za izgoren dikton na glava, sega ke menjam i termostat pa ke vidime so ke bide. ako nekoj drugi ima nesto na um neka kaze inaku se raboti za dizel vozilo.
Не си морал да менуваш хладњак.
Стариот со можел во било која перална со компресор да го испереш.
Изгледа имаш пари за фрлање.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Со овој дел ќе отидеш во неколку продавници за авто делови и спрема него во некоја ќе најдеш ваков термостат и ќе го вградиш

--- надополнето: 6 септември 2013 во 20:54 ---

Не тие расипан термостатот.И кај мене зимоска беше така,а кога ја бркав колаата креваше температура па уклучуваше термоататот.Кога излади перката температурата доаѓаше нормално.Летово низ град кога ја возев исто уклучуваше перката а при подолго возење не се ни креваше температурата повеќе од 1/4.

Ама низ град што загрее загрее,на отворен пат ако испаднам стрелката е нонстоп доле,т.е не чини термостатот и треба да го заменам.Во место ако поработи,да речеме 15-20 мин,ќе загрее до средина,ќе се уклучи перката,и температурата пак ќе опадне.Сакам да кажам,нема константна температура колата.Дизел кола е,и сакам да си држи нормална температура.

Staj mu karton napred zimoska,posigurno e taka. Samo da se pazi mnogu da ne zatvori kartonot pa da se pregreva.
--- надополнето: 6 септември 2013 во 19:41 ---

Да си купам 2-3 пара ѕиври и поткошула,далеку поефтино ќе ме кошта.Неможам да му ставам картон,бар не одозгоре,има една пластична решетка,незнам за што точно служи,али има знакче како вентилатор.Ако требало картон,Италијаните први картон ќе ставеле,се си има свое.А во која смисла мислиш посигурно?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Ама низ град што загрее загрее,на отворен пат ако испаднам стрелката е нонстоп доле,т.е не чини термостатот и треба да го заменам.Во место ако поработи,да речеме 15-20 мин,ќе загрее до средина,ќе се уклучи перката,и температурата пак ќе опадне.Сакам да кажам,нема константна температура колата.Дизел кола е,и сакам да си држи нормална температура.


Ваков термосат отвара од 65 до 75 степени,а тој другиот термостат ја вклучува перката на 85-90 степени.
Кога возиш низ град нормално дека ќе загрее моторот и ќе се вклучи перката.
Малку подолга релација температурата паѓа колку што е првиот термостат а тоа се случува поради тоа што тој е отворен и водата има кружно движање и се лади моторот до 65-75 степени.
Ако и на двата термостати температурата на отварање е еднаква (85-90)тогаш ќе имаш константна температура,односно стрелката ќе биде на средина или малку погоре од средината.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940


Ваков термосат отвара од 65 до 75 степени,а тој другиот термостат ја вклучува перката на 85-90 степени.
Кога возиш низ град нормално дека ќе загрее моторот и ќе се вклучи перката.
Малку подолга релација температурата паѓа колку што е првиот термостат а тоа се случува поради тоа што тој е отворен и водата има кружно движање и се лади моторот до 65-75 степени.
Ако и на двата термостати температурата на отварање е еднаква (85-90)тогаш ќе имаш константна температура,односно стрелката ќе биде на средина или малку погоре од средината.

Не треба да биде погоре од средина,околу средина,2-5 милиметра под средината,измрзнав минатото зимо,ни греење ни ништо,а често ја возев на подолги релации.Ќе си го сменам и мирна глава,ем парно,ем колата ќе си работи на оптимална температура.И ти имаш Браво 1.9 TD100 ако не се лажам?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Не треба да биде погоре од средина,околу средина,2-5 милиметра под средината,измрзнав минатото зимо,ни греење ни ништо,а често ја возев на подолги релации.Ќе си го сменам и мирна глава,ем парно,ем колата ќе си работи на оптимална температура.И ти имаш Браво 1.9 TD100 ако не се лажам?
Да имам,ама и на него му треба подолго време да има парно.
За разлика од bmw то и citroenot парното е многу слабо.
На цитроенот му треба 30-40 метри а на бмв то моментално да дува топло
 

_master

*Big Barsa Fan*
Член од
15 август 2007
Мислења
535
Поени од реакции
18
Samo na start e podobar 110ks tuka nema zbor. A toa deka e 90ks tromavo ne bi rekol,mozebi ako ima realno sedumcifrena kilometraza. :LOL: Zatoa pa se 90ks so običen zamaec i obicna turbina i se večni. 90ks euro3 nema. Euro3 e 74kw so 101ks ama i tie se so varijabilna turbina i dvomasen zamaec.
--- надополнето: 4 септември 2013 во 06:55 ---

Za golf i a3 i 90ks e vise nego dosta. Može i toa i toa, ama da znaes barem kaj pola od 110kite kad tad ke dojde red da se raspravas so turboto. Kaj 90kite mnogu retko.
Како прво има 90кс еуро 3 има голф 4 2003 година со 90 кс баш имав таков.
Потоа не би рекол дека на 110-ка ке имаш проблем на турбо како и секоја друга кола со турбо ако му ебиш мамата ке отиде.
Имаш 90 кс AHU предзнак на моторот тие имаат турбо на присиок колку стискаш гас толку отвара клапната и се поиздржливи ама далеку поспори од 90 кс со вакумска турбина затоа што на вакумската на 2200 обрти се отвара клапната под вакум и добиваш инстант моќ.Од сите ТДИ машини за мене 110 ка е најдобра и досега се покажала без проблеми 2 години за мене го возам овој мотор.
Како трето пријателе и 110-кс нема двомаслен замаец.Двомаслените замајци се кај 101,116,131 и 150 и кај некои модели на 90 и 110 над 2000 година.
 
Член од
20 ноември 2008
Мислења
6.104
Поени од реакции
2.514

Kajgana Shop

На врв Bottom