Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
sto moze da e problemot kolata mi kacuva temperatura kog ja zapinjam na ugornica dodeka na ramno si e normalno do kaj 90 a na ugornica mi kacuva do kaj 100.
 
Планирам утре до мајстор да идам,да погледнам улјето во менувачот во мојот Голф. 4 1.4
Ако фали улје во него,какво да купам,за да му ставам, дали само да дотурам,или целото да го променам?


И да се надоврзам за муабетот,една страна претходно.
2007 го купив,произведен 1999,со поминати 180К,според состојбата тогаш на колата,и сегашната состојба 99%сум сигурен дека се реални.
Досега само,каиши,улје,гуми имам променето.Ништо друго,најверојатно и ауспухот задното грне кај и да е ке треба да го дотерам.
Па сега види,колку возат во Германија(од Дуизбург) е купен, плус голфот е бензин(знаеме дека оној кој минува нешто помалце км годишно му е исто бензин дизел,најверојатно и на Германците).Па види колку овие Т.Н. ТДИ машини што ги докаруват со 15 години,имаат по 200К...
Тие упорно сум на моето дека се 400К+,со оглед на состојбата.
 
Планирам утре до мајстор да идам,да погледнам улјето во менувачот во мојот Голф. 4 1.4
Ако фали улје во него,какво да купам,за да му ставам, дали само да дотурам,или целото да го променам?


И да се надоврзам за муабетот,една страна претходно.
2007 го купив,произведен 1999,со поминати 180К,според состојбата тогаш на колата,и сегашната состојба 99%сум сигурен дека се реални.
Досега само,каиши,улје,гуми имам променето.Ништо друго,најверојатно и ауспухот задното грне кај и да е ке треба да го дотерам.
Па сега види,колку возат во Германија(од Дуизбург) е купен, плус голфот е бензин(знаеме дека оној кој минува нешто помалце км годишно му е исто бензин дизел,најверојатно и на Германците).Па види колку овие Т.Н. ТДИ машини што ги докаруват со 15 години,имаат по 200К...
Тие упорно сум на моето дека се 400К+,со оглед на состојбата.
Баба,жена или девојка го возела?
И јас на една кола на 190к и сменив серден и заден лонец,поминав уште 80-90к,пак го сменив средниот и задниот лонец ја вратив километражата на 190к и ја продадов.
 
За ~4100 евра колку што е купена колата, плус некои 500-600 - нека се е и 1000, иако не се - за разни поправки, мене ми е доста да поминам 100-150 илјади км, или 10 години максимум - се преку тоа би ми било плус. Така да, тоа што колата имала реални 300-400-500 илјади не ми е некој проблем доколку е во коректна состојба, секако не планирам да поминам уште толку км, ни приближно.
 
За промена земи повози Pezo т.е.Citroen BX,XM,Xantia,C5 од 2001 или од 2008 или C6 ти гарантирам дека кога ќе се вратиш кај германците,бубрезите има да ти се одлепат
Мерцедес да ама ако си газда дебело ќе се опрчиш и ќе купиш нов од салон,а не овде секој вози мечка и изиграва газда.
Истото се однесува и за другите половни коли
Франзцузите се веч видени... имав GS едно 4 години, освен проблеми со хидрауликата ништо друго. Ксантијата, слично срање. Тетин ми имаше, откажа нешто, немаш серво, кунплунг, кочница и колата е залепена за земја. Дефектите со електроника, не ни сакаш да почнам да ги спомнувам. Nein, danke.

За мерцедес од салон... и тата би сине, мада кога би имал 40 кркачи за џиткање по вода... има да купам 20 старудии и да имам доживотна занимација :)
 
Баба,жена или девојка го возела?
И јас на една кола на 190к и сменив серден и заден лонец,поминав уште 80-90к,пак го сменив средниот и задниот лонец ја вратив километражата на 190к и ја продадов.


:cuc:
Пред 6 години,купувам кола стара 7 години со 180К.Шо не е јасно тука,маж газда,не ме интересира кој е бил,важно колата си беше гром(не дека сега не е).
Ама почнува да се осекаат кратерите по нашите патишта.Мене ми е по околу 25К годишно според мои пресметки има поминувано...


И да секавам се има една книга,црна е,она сервисна да ти била,од село сум не разбирам...
Можам да си ја видам целата историја на колата,со печати од овластени сервиси за VW.
Платена 7К евра.


Сметај дали твојот ТДИ 2000,со И црвено(да не заборавам),купен пред година,стар 12 години,има 160К,реални купен од жена... :facepalm:
 
Сметај дали твојот ТДИ 2000,со И црвено(да не заборавам),купен пред година,стар 12 години,има 160К,реални купен од жена... :facepalm:
Фринџ е, ако не се лажам, богаташ, вози релативно нова БМВ 5ка.
 
планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
 
Фринџ е, ако не се лажам, богаташ, вози релативно нова БМВ 5ка.

Алал вера уште понова,нека има,не ми смета ништо,го ставам пример,за тоа какви се голфови возат,него само го зедов пример,ако се има налутено навредено нека извине...Само за пример...
 
планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Подобро земи 90кс, поиздржливи се моторите + нема да ти прават проблем џандарите
 
Добро де ке ми препорачате добар авто електричар или ке расправате која кола е подобра.Се знае AUDI ги зема сите награди последните години за најдобар автомобил у секоја смисла и VW групација е најдобра и тоа е тоа.
поздрав
--- надополнето: 4 септември 2013 во 00:03 ---
и земи си 110-ка да осетиш што е кола пред голфот 110 ка имав ауди а4 90 кс многу е тромаво.Ако си запнал за 90 кс глеј да е Еуро3 подобри се.Досега имав барем 50 коли 90-ки 110-ки 11-6ки 131 150 коња според мене 110-ка е најдобар мотор на VW.Иначе со коли работам имам плац у КрПаланка.
 
планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Светецот заштитник на нас половните ВАГ-овци на подфорумов, valvoline, ќе ти каже дека најдобар ти е со 90 кс затоа што најтешко се расипува + оди на црвена нафта. Инаку, јас лично преферирам што повеќе КС - што и не е баш рационален одговор.
--- надополнето: 4 септември 2013 во 01:06 ---
Алал вера уште понова,нека има,не ми смета ништо,го ставам пример,за тоа какви се голфови возат,него само го зедов пример,ако се има налутено навредено нека извине...Само за пример...
Не верувам... мада, шо го знам... :icon_lol:
 
Добро де ке ми препорачате добар авто електричар или ке расправате која кола е подобра.Се знае AUDI ги зема сите награди последните години за најдобар автомобил у секоја смисла и VW групација е најдобра и тоа е тоа.
поздрав
--- надополнето: 4 септември 2013 во 00:03 ---
и земи си 110-ка да осетиш што е кола пред голфот 110 ка имав ауди а4 90 кс многу е тромаво.Ако си запнал за 90 кс глеј да е Еуро3 подобри се.Досега имав барем 50 коли 90-ки 110-ки 11-6ки 131 150 коња според мене 110-ка е најдобар мотор на VW.Иначе со коли работам имам плац у КрПаланка.
Samo na start e podobar 110ks tuka nema zbor. A toa deka e 90ks tromavo ne bi rekol,mozebi ako ima realno sedumcifrena kilometraza. :LOL: Zatoa pa se 90ks so običen zamaec i obicna turbina i se večni. 90ks euro3 nema. Euro3 e 74kw so 101ks ama i tie se so varijabilna turbina i dvomasen zamaec.
--- надополнето: 4 септември 2013 во 06:55 ---
планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Za golf i a3 i 90ks e vise nego dosta. Može i toa i toa, ama da znaes barem kaj pola od 110kite kad tad ke dojde red da se raspravas so turboto. Kaj 90kite mnogu retko.
 
планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Недостатоци на 110 кс:
- поскап зелен картон (5000+ денари), за 90-ката е 3000
- поскапа регистрација (8100 осигурување), за 90-ката е околу 5000
- склон кон повеќе дефеци на турбо и на тој замаецо, мада заприметвам дека проблемо со замаецо го имат 90% од возилата во мкд... најверојатно толку возачи се нубој и неможат да осетат дека нешто не е во ред со возилото (читај, се возат и со таков проблем), мада сето ова е релативно

Предностите и сам си ги знаеш, повеќе оди, помалце троши... а за тоа со возачката треба да имаш 21 година наполнато + 2 години искуство ако сакаш да возиш над 90 кс. Ако имаш положено на 18, ќе си чекаш уште година и 5 месеци.



Инаку, јас лично преферирам што повеќе КС - што и не е баш рационален одговор.
Иста зафатнина, повеќе КС = поефикасен мотор. Во превод, на иста шасија и менувач, помалце троши, споредено со послабиот.
 
Недостатоци на 110 кс:
- поскап зелен картон (5000+ денари), за 90-ката е 3000
- поскапа регистрација (8100 осигурување), за 90-ката е околу 5000
- склон кон повеќе дефеци на турбо и на тој замаецо, мада заприметвам дека проблемо со замаецо го имат 90% од возилата во мкд... најверојатно толку возачи се нубој и неможат да осетат дека нешто не е во ред со возилото (читај, се возат и со таков проблем), мада сето ова е релативно

Предностите и сам си ги знаеш, повеќе оди, помалце троши... а за тоа со возачката треба да имаш 21 година наполнато + 2 години искуство ако сакаш да возиш над 90 кс. Ако имаш положено на 18, ќе си чекаш уште година и 5 месеци.



Иста зафатнина, повеќе КС = поефикасен мотор. Во превод, на иста шасија и менувач, помалце троши, споредено со послабиот.
Како се приметува проблемот со замаецот?
Да видам дали сум нуб или не :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom