Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Како се приметува проблемот со замаецот?
Да видам дали сум нуб или не :)
Ја ти едно клипче да видиш шо се дешава натре во двојниот замаец... на англиски го викаат Dual Mass Flywheel. Овај е радијален, ги има и аксијални. Мислам дека на VW се аксијални, не сум 100% сигурен, а не е ни битно, посекако федерите и опругите за отпор не се гледаат, затворени се натре.

Шо се дешава на мојата кола... Ко ќе го угасниш моторот, обавезно има некаков чуден звук на тропање. Отпрво мислев дека е држач на мотор, ги проверив држачите, камен се. Така ја возам колата од ко е донесена, ама уште одтогаш ме думаше шо можи да е тропањето. Мерцедесите не тропаат така. И никому ништо, така треба, а, у, си ја возам колата. Го прашвам комшијата (тој има А6 110-ка и Галакси 90 кс) вика и мојата така прај така треба, ова е VW не е мерцедес :tapp:. Е арно ај така нека биди, си се помирив со фактот дека ко ќе ја угасниш, гасни како аран.

Во неделата за прв пат осетив слаби вибрации на кумплунгот (единствено кога педалата е притисната до крај), и ми падна чудно. И се заинтересирав, испадна дека кога колата е добро загреана (недлата ја возев појќе од 2 сати низ град, тргни застани) почна да вади чуден звук (како да зуе лагер, ептен слабо) кога е кумплунгот притиснат до крај. Кога колата е ладна, звукот го нема. И така дојдов до моментот дека треба да ја ѕирни мајстор (за замаецот не ни знаев дека е таков, нити дека толку ја искомплицирале работата), се си мислев дека друг-лагерот е пред умирање. И сите мајстори истото ми го рекоа: лагер на овие не паѓа, обично паѓа ламела или замаец.

Така да ако бараш нешто конкретно, освен тропањето на гаснење на мотор, друго нешто како симптом можно е и да не се јавува. Е сега, треба и да имаш тро искуство со механика и слушање на дизелаши, за да не го напрајш то шо го прај комшијата: така треба то, од мајка е такво. Затоа и пишав погоре 90% од возилата го имаат проблемот, само ретко кој знај да го препознај. Си ги возат така, можи да си изоди добри 50-100.000 км. Комшијата пример има 60.000 поминато со 6-ката од ко ја купи и прашање е уште колку да се додај од тој шо ја имаше пред него...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Како се приметува проблемот со замаецот?
Да видам дали сум нуб или не :)
Trese na ubrzuvanje i koga naednas ke ja pustis gasta. Ako e epten otiden ke se pojavi *lufta* na trganje i na motorno kocenje.
--- надополнето: 4 септември 2013 во 12:56 ---
Ја ти едно клипче да видиш шо се дешава натре во двојниот замаец... на англиски го викаат Dual Mass Flywheel. Овај е радијален, ги има и аксијални. Мислам дека на VW се аксијални, не сум 100% сигурен, а не е ни битно, посекако федерите и опругите за отпор не се гледаат, затворени се натре.

Шо се дешава на мојата кола... Ко ќе го угасниш моторот, обавезно има некаков чуден звук на тропање. Отпрво мислев дека е држач на мотор, ги проверив држачите, камен се. Така ја возам колата од ко е донесена, ама уште одтогаш ме думаше шо можи да е тропањето. Мерцедесите не тропаат така. И никому ништо, така треба, а, у, си ја возам колата. Го прашвам комшијата (тој има А6 110-ка и Галакси 90 кс) вика и мојата така прај така треба, ова е VW не е мерцедес :tapp:. Е арно ај така нека биди, си се помирив со фактот дека ко ќе ја угасниш, гасни како аран.

Во неделата за прв пат осетив слаби вибрации на кумплунгот (единствено кога педалата е притисната до крај), и ми падна чудно. И се заинтересирав, испадна дека кога колата е добро загреана (недлата ја возев појќе од 2 сати низ град, тргни застани) почна да вади чуден звук (како да зуе лагер, ептен слабо) кога е кумплунгот притиснат до крај. Кога колата е ладна, звукот го нема. И така дојдов до моментот дека треба да ја ѕирни мајстор (за замаецот не ни знаев дека е таков, нити дека толку ја искомплицирале работата), се си мислев дека друг-лагерот е пред умирање. И сите мајстори истото ми го рекоа: лагер на овие не паѓа, обично паѓа ламела или замаец.

Така да ако бараш нешто конкретно, освен тропањето на гаснење на мотор, друго нешто како симптом можно е и да не се јавува. Е сега, треба и да имаш тро искуство со механика и слушање на дизелаши, за да не го напрајш то шо го прај комшијата: така треба то, од мајка е такво. Затоа и пишав погоре 90% од возилата го имаат проблемот, само ретко кој знај да го препознај. Си ги возат така, можи да си изоди добри 50-100.000 км. Комшијата пример има 60.000 поминато со 6-ката од ко ја купи и прашање е уште колку да се додај од тој шо ја имаше пред него...
Kaj nekoi zamajci problemot moze da se resi so istegnuvanje na federite so specijalna masina za toa,samo da nema mnogu lufta vnatresniot lager na zamaecot. Obicno postarite tipovi na zamajci se opravaat so ovakov poseg ako ne se skrseni federite. Kaj ponovite tipovi mnogu se stedi na materijal kolite imaat poveke vrtezen moment vo niski obrtai i zatoa obicno pukaat federite i tie ne se pravat.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Франзцузите се веч видени... имав GS едно 4 години, освен проблеми со хидрауликата ништо друго. Ксантијата, слично срање. Тетин ми имаше, откажа нешто, немаш серво, кунплунг, кочница и колата е залепена за земја. Дефектите со електроника, не ни сакаш да почнам да ги спомнувам. Nein, danke.

За мерцедес од салон... и тата би сине, мада кога би имал 40 кркачи за џиткање по вода... има да купам 20 старудии и да имам доживотна занимација :)
Внучко и GS от и Xantiata,а верувам и било која друга кола купена од салон зависи каков е сопственикот и како и кога ќе ја сервисира.
Ако се е на време и по каталог никогаш со никоја кола нема да имаш проблем.
Се разбира дека кола се купува спрема џебот а не за пред комшиите чалам да правиш.
Имам Xantia купена '95 oд Бомак,секогаш сервисирана на време и никогаш со ништо сум немал проблем а има малку повеќе од 420к
Практикувам да потрошам до 50к за кола од салон,а не да купам 20 канти и цел живот да имам црно под ноктите или да станам дел од инвентар по сервисите.
--- надополнето: 4 септември 2013 во 21:07 ---
:cuc:
Пред 6 години,купувам кола стара 7 години со 180К.Шо не е јасно тука,маж газда,не ме интересира кој е бил,важно колата си беше гром(не дека сега не е).
Ама почнува да се осекаат кратерите по нашите патишта.Мене ми е по околу 25К годишно според мои пресметки има поминувано...


И да секавам се има една книга,црна е,она сервисна да ти била,од село сум не разбирам...
Можам да си ја видам целата историја на колата,со печати од овластени сервиси за VW.
Платена 7К евра.


Сметај дали твојот ТДИ 2000,со И црвено(да не заборавам),купен пред година,стар 12 години,има 160К,реални купен од жена... :facepalm:
Немам такво чудо,а во возниот парк имам
1.Xantia 2.0i '95,
2.BMW 530d '06,
3.Fiat Bravo 1.9 TD '97,
4.Polo Clasic1.6i '98,a од пред 10-15 дена во возниот парк додадов и Alfa 156 1.8i Turbo '00
--- надополнето: 4 септември 2013 во 21:13 ---
Алал вера уште понова,нека има,не ми смета ништо,го ставам пример,за тоа какви се голфови возат,него само го зедов пример,ако се има налутено навредено нека извине...Само за пример...
Немај гајле прифаќам навреда,заебанција и шала и не сум од тие што се лутат(y)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
alfa 156 turbo? So cudo ke e toa? Seriski sigurno ne,nema alfa 156 benzinec so turbina. Samo tuning opcija sto kosta najmalku 1000 evra. A toa TS znaci twinspark(dve svekici na cilindar) a ne turbo.
:tapp:
Koga sme kaj 50k za kola,idi ova kazi im go na 90% od makedoncinjata so ne moze ni 2000 evra da skrpat za kola. Bidi malce solidaren i postavi se vo nivna koza.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
alfa 156 turbo? So cudo ke e toa? Seriski sigurno ne,nema alfa 156 benzinec so turbina. Samo tuning opcija sto kosta najmalku 1000 evra. A toa TS znaci twinspark(dve svekici na cilindar) a ne turbo.
:tapp:
Koga sme kaj 50k za kola,idi ova kazi im go na 90% od makedoncinjata so ne moze ni 2000 evra da skrpat za kola. Bidi malce solidaren i postavi se vo nivna koza.
Тазе е и незнам дали е турбо или твин спарк,само видов во сообраќајна дека е 140-150 кс,а осетив дека голта многу бензин.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Внучко и GS от и Xantiata,а верувам и било која друга кола купена од салон зависи каков е сопственикот и како и кога ќе ја сервисира.
Ако се е на време и по каталог никогаш со никоја кола нема да имаш проблем.
Се разбира дека кола се купува спрема џебот а не за пред комшиите чалам да правиш.
Имам Xantia купена '95 oд Бомак,секогаш сервисирана на време и никогаш со ништо сум немал проблем а има малку повеќе од 420к
Практикувам да потрошам до 50к за кола од салон,а не да купам 20 канти и цел живот да имам црно под ноктите или да станам дел од инвентар по сервисите.
Добро бе дедо, ај така нека ти биди. 90% од цитроените никој ништо нема сменато цел живот. И ти ми викаш таков да купам? За шо, за да го направам ремонт системот за хидраулика?

И да имам, не планирам да лупнам 50к за кола. Уште помалце за возило од салон. А то шо тебе ти е кошмар (20 канти + црно под ноктите) мене ми е уживање. Радо би чепкал под хаубата на некое културно возилце со трокраката ѕвезда од Штутгарт пример...
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Добро бе дедо, ај така нека ти биди. 90% од цитроените никој ништо нема сменато цел живот. И ти ми викаш таков да купам? За шо, за да го направам ремонт системот за хидраулика?

И да имам, не планирам да лупнам 50к за кола. Уште помалце за возило од салон. А то шо тебе ти е кошмар (20 канти + црно под ноктите) мене ми е уживање. Радо би чепкал под хаубата на некое културно возилце со трокраката ѕвезда од Штутгарт пример...

Кажи ми кое задоволство е поголемо?
Да ставиш гориво да завртиш клучот,да си ја пуштиш омилената песна на радио и да ги истераш 200-300км со песна,или да кутиш ко намкор и да се претвориш во уше дали нешто ке тропне или ке тресе.....

Не знам дали си го осетил чувството на нова кола,не знам но би ти препорачал да се барем обидеш ако не со некое возило 2-3 години старо со 20-30 000км поминато па да го доживееш приближно филингот на ново ауто....

Сум имал и јас црно под ноктите,не се секирај.Не сум возел јас цело време нови коли не се секирај.И добро знам кое е чувството да се влезе во ново возило и кое е чувството да се влезе во половно возило......

Што мислиш ти јас можев кога го земав Ланцерот да земам и Ауди и Мечка половна,ама не бре брат смачено ми е од црнила под нокти бре човече разбери еднаш....
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Добро бе дедо, ај така нека ти биди. 90% од цитроените никој ништо нема сменато цел живот. И ти ми викаш таков да купам? За шо, за да го направам ремонт системот за хидраулика?

И да имам, не планирам да лупнам 50к за кола. Уште помалце за возило од салон. А то шо тебе ти е кошмар (20 канти + црно под ноктите) мене ми е уживање. Радо би чепкал под хаубата на некое културно возилце со трокраката ѕвезда од Штутгарт пример...
Џиш баталете бре не се расправајте за глупости ... кој што сака нека вози :)

кажи ми мечоња ко твојата 123ка 240Д колку троши низ град и регистрација колку е
има за околу 1000 евра потсредени, ми е мерак ама изгледа скуп спорт е а?
http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=714806
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Кажи ми кое задоволство е поголемо?
Да ставиш гориво да завртиш клучот,да си ја пуштиш омилената песна на радио и да ги истераш 200-300км со песна,или да кутиш ко намкор и да се претвориш во уше дали нешто ке тропне или ке тресе.....

Не знам дали си го осетил чувството на нова кола,не знам но би ти препорачал да се барем обидеш ако не со некое возило 2-3 години старо со 20-30 000км поминато па да го доживееш приближно филингот на ново ауто....

Сум имал и јас црно под ноктите,не се секирај.Не сум возел јас цело време нови коли не се секирај.И добро знам кое е чувството да се влезе во ново возило и кое е чувството да се влезе во половно возило......

Што мислиш ти јас можев кога го земав Ланцерот да земам и Ауди и Мечка половна,ама не бре брат смачено ми е од црнила под нокти бре човече разбери еднаш....
Изгледа поубаво му е да тргне на пат со мислата дали нема да се расипе некаде по пат.
А па не дај боже некаде навечер да тргнува.
Најверојатно во багажникот си носи делови и ако се расипе на пат веднаш ја поправа,ама што правиме ако се расипе нешто а го нема во багажник и е касно навечер?
Ако сака ново фичо нека е ама ново се е ново
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.030
Поени од реакции
714
Скоро една година од кога купив нова кола од салон.

Единствена грижа до сега ми беше дали да земам усб од 8 или од 16 гб за радиото.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Kolku vreme vazi toa novo si e novo? 2,3,5 godini? Od tie limenkite ako dosta se vozis po 5 godini i nasive patista nema da ostane nisto.
--- надополнето: 5 септември 2013 во 06:09 ---
Кажи ми кое задоволство е поголемо?
Да ставиш гориво да завртиш клучот,да си ја пуштиш омилената песна на радио и да ги истераш 200-300км со песна,или да кутиш ко намкор и да се претвориш во уше дали нешто ке тропне или ке тресе.....

Не знам дали си го осетил чувството на нова кола,не знам но би ти препорачал да се барем обидеш ако не со некое возило 2-3 години старо со 20-30 000км поминато па да го доживееш приближно филингот на ново ауто....

Сум имал и јас црно под ноктите,не се секирај.Не сум возел јас цело време нови коли не се секирај.И добро знам кое е чувството да се влезе во ново возило и кое е чувството да се влезе во половно возило......

Што мислиш ти јас можев кога го земав Ланцерот да земам и Ауди и Мечка половна,ама не бре брат смачено ми е од црнила под нокти бре човече разбери еднаш....
Ne be drugar ne se lazi sam sebe. Problemot e sto togas verojatno uste ne bese pusten uvozot pa nekoj prosecen a4 tdi ili mecka dizel na staro bese ista cena ili poskap nego nov lancer.
Od koga e pusten uvozot mislam deka nema potreba mnogu da se filozofira novo ili polovno. Po bankive vrie ostaveni vozila sto bile pod lizinig,nemaat kade da gi parkiraat veke.i pokraj toa sto veke frlile kojznae kolku pari gazdite svesno se odlucuvaat da im gi ostavat vozilata na bankite i odma si kupuvaat polovnjace.
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.030
Поени од реакции
714
Kolku vreme vazi toa novo si e novo? 2,3,5 godini? Od tie limenkite ako dosta se vozis po 5 godini i nasive patista nema da ostane nisto.
--- надополнето: 5 септември 2013 во 06:09 ---

Ne be drugar ne se lazi sam sebe. Problemot e sto togas verojatno uste ne bese pusten uvozot pa nekoj prosecen a4 tdi ili mecka dizel na staro bese ista cena ili poskap nego nov lancer.
Od koga e pusten uvozot mislam deka nema potreba mnogu da se filozofira novo ili polovno. Po bankive vrie ostaveni vozila sto bile pod lizinig,nemaat kade da gi parkiraat veke.i pokraj toa sto veke frlile kojznae kolku pari gazdite svesno se odlucuvaat da im gi ostavat vozilata na bankite i odma si kupuvaat polovnjace.

Sopstvenite ogranicuvanja se najcesto rezultat na sopstvenata volja.

Ako, vozi si kanti i tesi se.

Sent from my HTC Desire C
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ne te ceska da ja smenis toa limenkata? Polecka,obicno tie so se zafrknale tamu nakaj tretata godina im gi vrakaat na bankite ili gi prodavaat za 30% od cenata na novo vozilo i posle trcaat po nekoja ubava polovna limuzinka.
:D:tapp:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Зш бре не ме сваќате? Јас во старите коли уживам, исто како шо сите вие уживате во ново. И никој не вели дека возам неисправен крш... земи стара кола за 300 евра, фрли уште 3000 по неа, ќе го имаш еквивалентот на тоа новото кое што ти ќе го платиш за 12.000 евра. За продавање не прам муабет, во овие коли нема бизнис. Ќеф. А секој ќеф се плаќа. И наместо дата на производство 2012, јас имам 1978. И немам клима, немам радио, немам непотребни катаљарда електрики. Имам мотор, мењач, тркала и огромна комоција. Нешто шо во новите дрвени коли го нема.

Кажи ми кое задоволство е поголемо?

Да ставиш гориво да завртиш клучот,да си ја пуштиш омилената песна на радио и да ги истераш 200-300км со песна,или да кутиш ко намкор и да се претвориш во уше дали нешто ке тропне или ке тресе.....
Колкава ни е државава, и колку потреба имам за возење... тие 200 км ретко кога ги правам :) Ете пример, недела ќе го завртам кључот од сабајлечки, ќе има изложба на канти во Скопје... ќе ги поминам тие 200-300 км во еден ден. Со голем ќеф.


Што мислиш ти јас можев кога го земав Ланцерот да земам и Ауди и Мечка половна,ама не бре брат смачено ми е од црнила под нокти бре човече разбери еднаш....
Можи ко ќе ги имам твојте години ќе го имам и твоето размислување... Мада чепкањето во коли ми е голема болест (хоби/зараза) така да и да не се откажувам од тоа :)


Изгледа поубаво му е да тргне на пат со мислата дали нема да се расипе некаде по пат.
А па не дај боже некаде навечер да тргнува.
Најверојатно во багажникот си носи делови и ако се расипе на пат веднаш ја поправа,ама што правиме ако се расипе нешто а го нема во багажник и е касно навечер?

Ако сака ново фичо нека е ама ново се е ново
Во багажникот на Мерцедесот носам само триаголник и резервна гума. Еднаш тргнав до село (100 км), ми се дупна гумата... ексик дури да најдам дизалица и кључ. Така да, можиме да се кладиме дека ти во новата имаш појќе дрангулии низ багажникот...

кажи ми мечоња ко твојата 123ка 240Д колку троши низ град и регистрација колку е
има за околу 1000 евра потсредени, ми е мерак ама изгледа скуп спорт е а?

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=714806
Регистрација е околу 11.000 денари... низ град, зависно колку ти е тешка ногата, над 10 литри е.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom