- Член од
- 31 август 2012
- Мислења
- 319
- Поени од реакции
- 184
sto moze da e problemot kolata mi kacuva temperatura kog ja zapinjam na ugornica dodeka na ramno si e normalno do kaj 90 a na ugornica mi kacuva do kaj 100.
Баба,жена или девојка го возела?Планирам утре до мајстор да идам,да погледнам улјето во менувачот во мојот Голф. 4 1.4
Ако фали улје во него,какво да купам,за да му ставам, дали само да дотурам,или целото да го променам?
И да се надоврзам за муабетот,една страна претходно.
2007 го купив,произведен 1999,со поминати 180К,според состојбата тогаш на колата,и сегашната состојба 99%сум сигурен дека се реални.
Досега само,каиши,улје,гуми имам променето.Ништо друго,најверојатно и ауспухот задното грне кај и да е ке треба да го дотерам.
Па сега види,колку возат во Германија(од Дуизбург) е купен, плус голфот е бензин(знаеме дека оној кој минува нешто помалце км годишно му е исто бензин дизел,најверојатно и на Германците).Па види колку овие Т.Н. ТДИ машини што ги докаруват со 15 години,имаат по 200К...
Тие упорно сум на моето дека се 400К+,со оглед на состојбата.
Франзцузите се веч видени... имав GS едно 4 години, освен проблеми со хидрауликата ништо друго. Ксантијата, слично срање. Тетин ми имаше, откажа нешто, немаш серво, кунплунг, кочница и колата е залепена за земја. Дефектите со електроника, не ни сакаш да почнам да ги спомнувам. Nein, danke.За промена земи повози Pezo т.е.Citroen BX,XM,Xantia,C5 од 2001 или од 2008 или C6 ти гарантирам дека кога ќе се вратиш кај германците,бубрезите има да ти се одлепат
Мерцедес да ама ако си газда дебело ќе се опрчиш и ќе купиш нов од салон,а не овде секој вози мечка и изиграва газда.
Истото се однесува и за другите половни коли
Баба,жена или девојка го возела?
И јас на една кола на 190к и сменив серден и заден лонец,поминав уште 80-90к,пак го сменив средниот и задниот лонец ја вратив километражата на 190к и ја продадов.
Фринџ е, ако не се лажам, богаташ, вози релативно нова БМВ 5ка.Сметај дали твојот ТДИ 2000,со И црвено(да не заборавам),купен пред година,стар 12 години,има 160К,реални купен од жена...
Алал вера уште понова,нека има,не ми смета ништо,го ставам пример,за тоа какви се голфови возат,него само го зедов пример,ако се има налутено навредено нека извине...Само за пример...Фринџ е, ако не се лажам, богаташ, вози релативно нова БМВ 5ка.
Подобро земи 90кс, поиздржливи се моторите + нема да ти прават проблем џандаритепланирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Светецот заштитник на нас половните ВАГ-овци на подфорумов, valvoline, ќе ти каже дека најдобар ти е со 90 кс затоа што најтешко се расипува + оди на црвена нафта. Инаку, јас лично преферирам што повеќе КС - што и не е баш рационален одговор.планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Не верувам... мада, шо го знам...Алал вера уште понова,нека има,не ми смета ништо,го ставам пример,за тоа какви се голфови возат,него само го зедов пример,ако се има налутено навредено нека извине...Само за пример...
Samo na start e podobar 110ks tuka nema zbor. A toa deka e 90ks tromavo ne bi rekol,mozebi ako ima realno sedumcifrena kilometraza. Zatoa pa se 90ks so običen zamaec i obicna turbina i se večni. 90ks euro3 nema. Euro3 e 74kw so 101ks ama i tie se so varijabilna turbina i dvomasen zamaec.Добро де ке ми препорачате добар авто електричар или ке расправате која кола е подобра.Се знае AUDI ги зема сите награди последните години за најдобар автомобил у секоја смисла и VW групација е најдобра и тоа е тоа.
поздрав
--- надополнето: 4 септември 2013 во 00:03 ---
и земи си 110-ка да осетиш што е кола пред голфот 110 ка имав ауди а4 90 кс многу е тромаво.Ако си запнал за 90 кс глеј да е Еуро3 подобри се.Досега имав барем 50 коли 90-ки 110-ки 11-6ки 131 150 коња според мене 110-ка е најдобар мотор на VW.Иначе со коли работам имам плац у КрПаланка.
Za golf i a3 i 90ks e vise nego dosta. Može i toa i toa, ama da znaes barem kaj pola od 110kite kad tad ke dojde red da se raspravas so turboto. Kaj 90kite mnogu retko.планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Недостатоци на 110 кс:планирам да купам ауди а3 или голф 4 тди, ама се двоумам помеѓу 90 и 110кс, ама тој со 110кс има 81 kw, па имам положено година и 7 месеци, а слушам од некои дека е дозволено до 75 , дали важи тоа стварно и дали ќе ми прават проблем ако земам од 110кс или ? ? и што повеќе преферирате ??
Иста зафатнина, повеќе КС = поефикасен мотор. Во превод, на иста шасија и менувач, помалце троши, споредено со послабиот.Инаку, јас лично преферирам што повеќе КС - што и не е баш рационален одговор.
Како се приметува проблемот со замаецот?Недостатоци на 110 кс:
- поскап зелен картон (5000+ денари), за 90-ката е 3000
- поскапа регистрација (8100 осигурување), за 90-ката е околу 5000
- склон кон повеќе дефеци на турбо и на тој замаецо, мада заприметвам дека проблемо со замаецо го имат 90% од возилата во мкд... најверојатно толку возачи се нубој и неможат да осетат дека нешто не е во ред со возилото (читај, се возат и со таков проблем), мада сето ова е релативно
Предностите и сам си ги знаеш, повеќе оди, помалце троши... а за тоа со возачката треба да имаш 21 година наполнато + 2 години искуство ако сакаш да возиш над 90 кс. Ако имаш положено на 18, ќе си чекаш уште година и 5 месеци.
Иста зафатнина, повеќе КС = поефикасен мотор. Во превод, на иста шасија и менувач, помалце троши, споредено со послабиот.