Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Целиот муабет што го пишуваш за увозните коли си е на место,затоа реков неможе БМВ да се вози 2000/1 година за 4500 евра,мора нешто да има фрка.Ти мислиш дека БМВ-то 3-ка 2000 има поубав вожна од А4 2000,јас не се согласувам зашто ми е тесно,Аудито е тесно,па ова...Нема везе прашање на вкус е.Каросеријата,ентериерот у квалитет не треба ја да ти кажам дека тепа Аудито.Предноста на БМВ то е што е поспортско,и стандардното е поспортско од Ауди S-Line,башка задна вуча,летно време е секси..
Шознам, не ми е тесно аудито колку шо во добар примерок на А4 или Ц класа од коцкастите или поновите... некако многу покомотно се осеќам. Инаку задна вуча/предна вуча на машини од 4 цилиндри не игра голема улога. Освен шо на зима ќе си имаш мака со снегот. И да, моето ауди нема ESP, па ако се заиграш со гаста знај да ги зачади гумите непланирано. За разлика од оние на задна кај кој ESP-то е стандард, па ако сакаш да прајш циркуси треба благовремено да го онеспособиш контролирањето. Инаку 325 од 98-ма со рачен менувач (150 кс, 6 цилиндри TDS)... со тешка нога и исклучен ЕСП, лошо е за контрола на нормални услови. На дожд/мраз не ни сакам да помислам како е за возење.
 
Шознам, не ми е тесно аудито колку шо во добар примерок на А4 или Ц класа од коцкастите или поновите... некако многу покомотно се осеќам. Инаку задна вуча/предна вуча на машини од 4 цилиндри не игра голема улога. Освен шо на зима ќе си имаш мака со снегот. И да, моето ауди нема ESP, па ако се заиграш со гаста знај да ги зачади гумите непланирано. За разлика од оние на задна кај кој ESP-то е стандард, па ако сакаш да прајш циркуси треба благовремено да го онеспособиш контролирањето. Инаку 325 од 98-ма со рачен менувач (150 кс, 6 цилиндри TDS)... со тешка нога и исклучен ЕСП, лошо е за контрола на нормални услови. На дожд/мраз не ни сакам да помислам како е за возење.

Моево има ЕСП на уклучуење исклучуење ко на 325 и други.Ако стиснеш гас,ко што викаш ти напуни турбината богами ќе зачади без ЕСП.Иначе за рамењава што ми пиша,пу пу сеа за сеа нема гајле,али ко ќе клекнат,а тоа е неизбежно,ќе го прашам Валволине,знам дека се скапи на ново,и боље е репарација.Кај мене фабрички се 16-ки со 205-55 Ауди.Доаѓаат со фејслифтот 99.5,такви ги стаиле,такви ги имам,којзнае дали ќе биде проблем на предницата,до сеа нема гајле.

Шо викаш за 325 ТДС,кај мене на факс,заглавија едни со исто такво на паркинг преклани на 5 сантима снег,не иде па шо сака нека биде,им реков да се качат двајца на гепек иначе нема да го извадиш до сабајле.Две вреќи цемент :) у багажник и тераш зимото.
 
Моево има ЕСП на уклучуење исклучуење ко на 325 и други.Ако стиснеш гас,ко што викаш ти напуни турбината богами ќе зачади без ЕСП.Иначе за рамењава што ми пиша,пу пу сеа за сеа нема гајле,али ко ќе клекнат,а тоа е неизбежно,ќе го прашам Валволине,знам дека се скапи на ново,и боље е репарација.Кај мене фабрички се 16-ки со 205-55 Ауди.Доаѓаат со фејслифтот 99.5,такви ги стаиле,такви ги имам,којзнае дали ќе биде проблем на предницата,до сеа нема гајле.

Шо викаш за 325 ТДС,кај мене на факс,заглавија едни со исто такво на паркинг преклани на 5 сантима снег,не иде па шо сака нека биде,им реков да се качат двајца на гепек иначе нема да го извадиш до сабајле.Две вреќи цемент :) у багажник и тераш зимото.

Најверојатно некој има доплатено за таа опција да ја има... како стандардна не се нуди. Инаку, моето има се шо има во С-лајн (шибер, магленки, шперплоча по вратите и таблата, електрика на сите 4 стакла, клима, радио со лента + цд шаржер) ама нема ЕСП. Вози 205/65/R15.

А за возење 100 кила во багаж на дупките на снего, не би препорачал во никој случај... имам видено како амортизерите излегуваат нагоре низ шасија поради големата оптеретеност во багажниот простор.
 
Најверојатно некој има доплатено за таа опција да ја има... како стандардна не се нуди. Инаку, моето има се шо има во С-лајн (шибер, магленки, шперплоча по вратите и таблата, електрика на сите 4 стакла, клима, радио со лента + цд шаржер) ама нема ЕСП. Вози 205/65/R15.

А за возење 100 кила во багаж на дупките на снего, не би препорачал во никој случај... имам видено како амортизерите излегуваат нагоре низ шасија поради големата оптеретеност во багажниот простор.

Па незнам Џиш мајке му,може има доплатено,ова од Италија увезена,нема ебан документ на англиски,се скапав прирачник да најдам ПДФ на Англиски скениран ништо,ми дава некој Сервисен Ја имам исто С-Лајн само без сончев кров,иначе се друго исто шперплоча мислиш на махагони,трокрак воландубина и висина и шо има ЕСП и спуштена спортска суспензија нели тоа што е во С-Лине пакет.
 
Па незнам Џиш мајке му,може има доплатено,ова од Италија увезена,нема ебан документ на англиски,се скапав прирачник да најдам ПДФ на Англиски скениран ништо,ми дава некој Сервисен Ја имам исто С-Лајн само без сончев кров,иначе се друго исто шперплоча мислиш на махагони,трокрак воландубина и висина и шо има ЕСП и спуштена спортска суспензија нели тоа што е во С-Лине пакет.
Сеа чичо џиш ќе ми ти дај линкче во ПП... околу 100 MB е зипчето, имаш натре до штрафче објаснато шо како каде зошто.
 
Koлку бу коштало поправка на климата..
Зависи од ного нешта подредени по ценовна линија:
- празна е
- празна е + тече од негде
- расипан кумплунг на компресоро + празна е + тече од негде
- изгорен компресор

Најверојатно е сите варијанти на куп. А да купуваш кола и да ја прааш, поарно не ја купувај ако не си разбираш од мајсторл'к. Најозбилно.
 
Ti vo meguvreme si stanal bmw fan? Hihi. Pa bolje toa nego da ni reklamiras raznorazni novi limenki.....
:D:pos::tapp:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:31 ---
Luki ke ima so koj da tera maabet.
:LOL:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:39 ---

E sega objasni im na makedonskite ofcicki deka za 3000 evra nema asalen golf4 1.9tdi, i zasto sve krsovi so po 500.000km se nosat kaj nas. Problemot e ke povtoram uste ednas vo samiot narod- ofcite, samo cenata go interesira i nisto drugo,zacudo ima dosta telinja sto veruvaat deka 15god star TDi od zapad moze da ima 150.000km,ne znae covek dali da se smee ili da place.


А бе јас рекламирам разноразни лименки и тоа нови,а БМВ фан сум од 99-та горд сопственик на 320И со 120 000км оригинални поминати Е46 модел па сега ти види.....
 
Зависи од ного нешта подредени по ценовна линија:
- празна е
- празна е + тече од негде
- расипан кумплунг на компресоро + празна е + тече од негде
- изгорен компресор

Најверојатно е сите варијанти на куп. А да купуваш кола и да ја прааш, поарно не ја купувај ако не си разбираш од мајсторл'к. Најозбилно.

Фала Луки..абе и така и ќе направам.
 
1998: BMW made history by winning the 24 Hour Nürburgring race with the 320d, powered by a two-litre, four-cylinder diesel engine. The combination of high-performance with better fuel efficiency allowed the team to make fewer pit stops during the long endurance race.

A motor racing version of the common rail TDI engine made an impact in March 2006 when it was used in the Le Mans Prototype (LMP) Audi R10 TDI, and made its debut win in the 12 Hours of Sebring race.[9][10][11] This victory was followed three months later by another one in the 24 Hours of Le Mans race, becoming the first diesel-powered car to win these endurance races.

Извор тетка вики се разбира.
 
A да му намонтирам мењач од мерцедес 123 сосе заден трап и да го напрам да оди на задна а? Шо викаш на тоа? Поефтино ќе поминам + ќе имам погон на задни, а ти гарантирам дека сетот од Мерцедес е едно 30 пати поиздржлив од тој на Ауди.

Ако требало ламела со федери да има на 110 кс мотор, таква ќе туреле. Го праев и тој муабет со мајстори, прво ламелата од 90 кс А4 не одговара на 110 кс А4. Треба да се бара половен замаец од Б3 и сет плоча и ламела за Б3... мене сето тоа ми изгледа мачка во вреќа, пошто мајсторот ми кажа дека некој пробал со такво решение, кое завршило со скршени федери на ламелата (читај оптеретувањето е поголемо од предвиденото)... така да јас побрзо би ставил половен замаец од 110-ка (оригинален ко шо треба) отколку да се заебавам со комбинации и преправки кои во 90% од случаите не функционираат.

Колку километри има изминато сетот шо е на кола кај мене незнам, мада според мајсторите (го носев и во VW овластен сервис), рекоа дека ќе изоди уште 10-20.000 км без мака (ептен малку се слуша тропањето на многу загреана кола), нема проблеми со тргање/менување брзини... Ко шо читам по сервисната книшка, до сега таму никој ништо нема буричкано, најверојатно фабричкиот сет е на кола. Сепак треба да се отвори за да се провери.

Чисто од љубопитност завртив низ сервисите вчера... И замисли, најевтина понуда (за чудо) добив од VW сервисот. ЛУК комплет сет во продавница е околу 40.000. Во VW сервис за 35.000 ќе го сменат целиот сет со ОРИГИНАЛЕН VW сет, сосе работна рака ПОД УСЛОВ деловите што ќе ги извадат да се оригинал VW (имале некоја политика, на извадени оригинал VW делови враќале добар процент). Чисто за споредба, ламела и потисна од VW со враќање на старата, коштаат 7000 денари во сервис, а истите од LUK/Sachs в продавница се 12.000.

јас ти правам муабет за возните својства на колата, и чувството ко ќе ја затвориш возачката врата однатре. Дефец имаат сите, тоа е факт и треба да си се помириш со фактите. Спомнав горе дека 1.9 TDI е можеби и најекономичниот мотор што постои моментално... но сето тоа паѓа во вода ко во колата нема чувство на удобност и сигурност. Јас возев мерцедес 123 од 1978 цели 2 години. Шо да ти кажам, освен дека возилото е напраено за уживање? Не е за трка, троши дупло од Аудито... ама ко ќе седниш во фотељата, чувството е посебно. Ауди нема ништо од тоа. Толку. Зато ти викам не си видел подалеку од носо. Мене не ми се мота гастербајтерски филм низ глата, нити пак сум тркач... уживам ко ќе возам. То е то.
А ужувањето шо го има во Мерцедес и донекаде BMW, во останатите таратајки го нема. Не џабе рекле колите се делат на мерцедес и се останато. Мада за да го сватиш тоа, треба да си сопственик на добар примерок... Авто отпадот и рѓосаните канти шо ги влечкаат од горе, немаат ни М од мерцедес, Б од BMW, A од Ауди... Ги земаат со 500.000 км, доодени и извозени примероци и ни млатат празна слама дека имат 120-150.000 км поминато... Кај се видело бре на дизел да откажи турбина на 150-200.000 км? Или пумпа за притисок? Од лошото гориво жими газот, возилата во мк се возат 20-30.000 км и рикаат... Животниот век на еден дизел мотор правилно одржуван е 500-700.000 км... шо можи да очекуваш од возило кое ја ближи 500-ката? Математиката е проста, јас ко просечен македонец возам 10.000 км годишно. Германецот гарант вози 5 до 7 пати појќе од мене, ама ќе речиме дека вози 3 пати, или 30.000 км годишно. За 10 години, колку ќе помини со таа кола? 300.000? епа пресметај си сам колку имаат просечно поминато кантите шо ги носат во Мкд по 15 години стари...
За промена земи повози Pezo т.е.Citroen BX,XM,Xantia,C5 од 2001 или од 2008 или C6 ти гарантирам дека кога ќе се вратиш кај германците,бубрезите има да ти се одлепат
Мерцедес да ама ако си газда дебело ќе се опрчиш и ќе купиш нов од салон,а не овде секој вози мечка и изиграва газда.
Истото се однесува и за другите половни коли
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom