Имам еден другар кој го тврди следново:
Ако има една фабрика за KIA во, да речеме Полска (карикирам), и таа има пример калап за правење врати. Другарчево тврди дека материјалот кој ќе го употреби фабриката за да ја направи вратата од колата што ќе се извезува во Германија е МНОГУ поквалитетен и поиздржлив, него материјалот што ќе го употреби за да ја направи вратата, која ќе биде дел од кола што ќе се извезе во Македонија. Ова не ни се чинеше логично на никој од друштвото, па затоа прашувам овде, баш ме интересира

.
Значи материјалот кој се употребува за каросеријата е ист бидејки ние не сме огромен пазар па за нас специјално да носат материјал од Германина.Е сега едно искуство од човек кој има работено и живеено во Руселјахм,Германија каде е погонот на Опел.
Значи колите што излегуваа од производната лента,кажува,одат на контрола за квалитет.Ако возилото има повеке од 3 грешки(видливи)се бележи како 2-ра класа,а она што е ептен утнато 3-та класа.Оние со 2-ра класа,вели се доработуваа,и се продаваа на пазарите во Југоисточна Европа(вклучувајки не и нас),а она што беше 3-та класа го купувавме ние за 60%пониска цена од продажната.
Лично тој има донесено Вектра 2.5 В6 која е со фабричка мана(задниот дел на јако сонце кога се гледа,бојата нема сјај).Возилото е топ,но ете тоа е маната.
Е сега за ЕУ пазарот кажува се вградуваа делови од оригинални добавувачи,а она што е за Југоисточна Европа од нивните погони.Голема разлика кажува има во квалитетот на деловите,како и разлика во моделите кои се за ЕУ и за Југоисточна Европа.
Затоа во погоните низ Југоисточна Европа се склопуваат модели кои воопшто ги нема во програма во матичните фабрики.Тоа е поради евтината работна сила,материјалите,како и давачките кон државата кои се плакаат при увоз,како и давачките што ги плака крајниот купувач.
Затоа ние тука купуваме возила кои се декларираат како 1-ва класа,но се впрочем 2-ра класа.Јас имав некоја луда срека да земам возило испорачано за ЕУ,но завршило во МК.Но поради квалитетото на бензинот 2години си имав мака со нашиот бензин.На крај ЕCU беше препрограмирано за овој "бензин",и сега нема проблеми.
Возилата го имаат запазено основното ниво за квалитет,но се далеку во однос на возилата за ЕУ.