Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
7 март 2012
Мислења
238
Поени од реакции
21
тдди ти е бош вп44 електроника директно вбризгувајне.
постара технологија
тдци ти е комонрејл технологија со пумпа на висок притисок сименс електроника со делфи инјектори.
понова технологија.

Кој е поарен? И двата са арни, само кај тдци имаш повеќе којна 100/116 (разлики у турбината и софтвер)
Кај тдди имаш 75/90 којна. (без интеркулер/со интеркулер)
kako sto mi kazaja imale problem so turboto dali e vistina imaat li nekoja maana i sto mislis dzish za ovie motori :)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
kako sto mi kazaja imale problem so turboto dali e vistina imaat li nekoja maana i sto mislis dzish za ovie motori :)
Ford dizel ne se kupuva. Promašena investicija. Dizel se kupuva isklucivo VW 1.9tdi do 2003 ili nešto so fiatoviot 85kw1.9jtd. Drug dizel ič ne gledaj ako nekeš da te boli glava i sekoj den da plačeš po majstori.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Имам еден другар кој го тврди следново:


Ако има една фабрика за KIA во, да речеме Полска (карикирам), и таа има пример калап за правење врати. Другарчево тврди дека материјалот кој ќе го употреби фабриката за да ја направи вратата од колата што ќе се извезува во Германија е МНОГУ поквалитетен и поиздржлив, него материјалот што ќе го употреби за да ја направи вратата, која ќе биде дел од кола што ќе се извезе во Македонија. Ова не ни се чинеше логично на никој од друштвото, па затоа прашувам овде, баш ме интересира :).
Значи материјалот кој се употребува за каросеријата е ист бидејки ние не сме огромен пазар па за нас специјално да носат материјал од Германина.Е сега едно искуство од човек кој има работено и живеено во Руселјахм,Германија каде е погонот на Опел.

Значи колите што излегуваа од производната лента,кажува,одат на контрола за квалитет.Ако возилото има повеке од 3 грешки(видливи)се бележи како 2-ра класа,а она што е ептен утнато 3-та класа.Оние со 2-ра класа,вели се доработуваа,и се продаваа на пазарите во Југоисточна Европа(вклучувајки не и нас),а она што беше 3-та класа го купувавме ние за 60%пониска цена од продажната.

Лично тој има донесено Вектра 2.5 В6 која е со фабричка мана(задниот дел на јако сонце кога се гледа,бојата нема сјај).Возилото е топ,но ете тоа е маната.

Е сега за ЕУ пазарот кажува се вградуваа делови од оригинални добавувачи,а она што е за Југоисточна Европа од нивните погони.Голема разлика кажува има во квалитетот на деловите,како и разлика во моделите кои се за ЕУ и за Југоисточна Европа.

Затоа во погоните низ Југоисточна Европа се склопуваат модели кои воопшто ги нема во програма во матичните фабрики.Тоа е поради евтината работна сила,материјалите,како и давачките кон државата кои се плакаат при увоз,како и давачките што ги плака крајниот купувач.

Затоа ние тука купуваме возила кои се декларираат како 1-ва класа,но се впрочем 2-ра класа.Јас имав некоја луда срека да земам возило испорачано за ЕУ,но завршило во МК.Но поради квалитетото на бензинот 2години си имав мака со нашиот бензин.На крај ЕCU беше препрограмирано за овој "бензин",и сега нема проблеми.

Возилата го имаат запазено основното ниво за квалитет,но се далеку во однос на возилата за ЕУ.
 
Член од
29 јануари 2010
Мислења
1.619
Поени од реакции
1.551
Дали е можно мењачот да ми замрзнал , сабајле околу 9 часот ја запалив колата ама неможев да убацам у брзина , мењачот одеше само лево десно никако нагоре надоле , околу 2 по пладне си работеше нормално дали замрзнал или нешто друго му беше?
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.093
Поени од реакции
11.498
Дали е можно мењачот да ми замрзнал , сабајле околу 9 часот ја запалив колата ама неможев да убацам у брзина , мењачот одеше само лево десно никако нагоре надоле , околу 2 по пладне си работеше нормално дали замрзнал или нешто друго му беше?
Мењачот, поточно кутијата содржи уље кое може да се стврдне, но не и да замрзне (нема вода во него).
Најверојатно ти подзаглавил на забец, тоа се случува и во лето, не само во зима.
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!
 
Член од
29 јануари 2010
Мислења
1.619
Поени од реакции
1.551
Мењачот, поточно кутијата содржи уље кое може да се стврдне, но не и да замрзне (нема вода во него).
Најверојатно ти подзаглавил на забец, тоа се случува и во лето, не само во зима.
Аха тоа е значи фала многу
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!
Со фазомер кога ке дадеш контакт на сите 4 места кај деклата негде беше...бар кај мене 4 се....и еден по еден ги гледаш дали се пуштаат и по неколку секунди треба да исклучи, така е исправен.
 

Skorp

That guy...
Член од
30 јуни 2010
Мислења
1.211
Поени од реакции
2.345

BUCH

---
Член од
4 мај 2008
Мислења
616
Поени од реакции
20
ако може да ми каже некој каде да набавам 3д карбон фолии по мој избор и големина би му бил мн благодарен :)
 
Член од
6 октомври 2012
Мислења
260
Поени од реакции
175
имам киа беста , добро е комбенцето ама имам мака со парното , антифриз му е на ниво ,o_O му сменив термостат кој беше дефект , и не покажува добро парно .. има блага разлика на топло - ладно ????o_O
 

Kajgana Shop

На врв Bottom