Можно е да е до сајлата од командата за топло/ладно.имам киа беста , добро е комбенцето ама имам мака со парното , антифриз му е на ниво ,му сменив термостат кој беше дефект , и не покажува добро парно .. има блага разлика на топло - ладно ????
![]()
Најчесто се жешки, бидејќи новите работат на клапна принцип... казанчето го држи загреано цело време, а само го насочува воздухот низ или позади топлото.Proveri koga e zagrean motorot dali se dvete creva sto odat nakaj maloto hladnače za parnoto vnatre podedankvo žeški
Најверојатно ова е маката... клапната не отвара, и парното не грее. Инаку, можи да е механички (со сајли) или електронски, зависно од произведувачот... треба да се провери.Ako se togas e greskata kaj sajlite ili elektronikata za loputite za vazduh,nekoi vozila imaat mehanički,nekoi vakuumski ili električni komandi.
Не бе брат со фазомер,тоа не ти е репер дека работат греачите туку дека до нив доага +12в.Слушај совет од постар автомобилџија.....како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!
Тоа што исклучува не значи дека е греачот исправен туку дека елелктрониката работи.......Со фазомер кога ке дадеш контакт на сите 4 места кај деклата негде беше...бар кај мене 4 се....и еден по еден ги гледаш дали се пуштаат и по неколку секунди треба да исклучи, така е исправен.
најверојатно е около хладначето , целата збрка . . ова се прави порано не сред зимаМоже да е затнато хладњачето од парното или ако има вентил за истото тој да зеза
Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.најверојатно е около хладначето , целата збрка . . ова се прави порано не сред зима
да се оправи малко времево па подобро ќе го разгледам хладначето , да имав од каде да гледам ке беше много убаво . ама и вака ќе биде ,, само ќе се поМачам. . .
[Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.
Нели беше твој ланосот?http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=584520 aj mislenje za kolava nekoj neka mi kaze cenata e 2500 evra 2450 evra
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo - prazno . .. ; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo prazno; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!Proveri koga e zagrean motorot dali se dvete creva sto odat nakaj maloto hladnače za parnoto vnatre podedankvo žeški.Ako se togas e greskata kaj sajlite ili elektronikata za loputite za vazduh,nekoi vozila imaat mehanički,nekoi vakuumski ili električni komandi. Ako crevata ne se podednakvo zagreani togaš ti e zapušeno hladnjačeto za parno. Može da probaš da gi obrneš kontra crevata na vlez od cefkite sto odat nakaj hladnjaceto,taka da potoa vodata vo hladnjaceto ke kruži obratno. Ako e malce zapusen hladnjakot ovaka ima golema sansa da se ocisti i da se isturka nadvor gjubreto. Isprobano.
a drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .Едно прашање: си инсталирал српско-хрватска поддршка, зошто не и македонска? Шо му фали на кирилицата?
Најчесто се жешки, бидејќи новите работат на клапна принцип... казанчето го држи загреано цело време, а само го насочува воздухот низ или позади топлото.
Најверојатно ова е маката... клапната не отвара, и парното не грее. Инаку, можи да е механички (со сајли) или електронски, зависно од произведувачот... треба да се провери.
heheh taka e brat i ti si prv gazda znajs kolku ti e platena i kako boli za nova kolaНели беше твој ланосот?
според мене цената да ја пуштиш околу 1800-2000 евра може да имаш заинтересирани незз ... знам дека за не ти се дава, мала км има и се тоа ...
и јас имам корса со 68000 поминато, плус фамилијарната со околу 60000 км и знам дека не ти се дава исто како што јас не би ги продал
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo - prazno . .. ; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ?
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo prazno; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ?
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---
a drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .
Знам дека ја користат основата од Хундаи Х-1 комбето,кое пак ја користи основата на Митсубиши Паџеро.Пријател го има и користи делово за Митсубиши.Солидно возило,нема коментар само знам дизелот поради нашата нафта имаат проблеми(решливи) со педалата за гас(сам качува обртаи),поради сензорите кои ги има.Со адитив се решава тој проблемhttp://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1172856?searchID=1056012&Idx=75
Искуства за Hyundai santa fe, мотор, менјач, потрошња.. Значи вреди ли да се земи користено вакво возило?
Според твојата логика, треба термостатот да отвори за да дојди вода до парното. На ладното, mission impossible - Читај грешка си... термостатот е баш за тоа поставен, мало количество на вода кое е во моторот и казанчето од парното за да се загрева побрзо, како би кабината имала топла вода.Имаш термостати кои отвараат на 84 степени а имаш и термостати кои отвараат и на 93степени.Е сега не ти истекла вода,поради што термостатот ја нема пуштено водата да врти низ целиот систем.Значи запали го возилото и остави го нека качи работна температура(значи перката нека заврти).Е тогаш можеш да провериш дали ја врти водата низ хладњачето за парно,но е опасен зафат.
треба, треба... читај шо ти пишал колегата погоре, наполни го добро системот.drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .