- Член од
- 29 јануари 2010
- Мислења
- 1.619
- Поени од реакции
- 1.551
За пунтоЗа фичо, можиш да го најдиш в отпад за 100 денари. За Ферари, алтернатор е околу 500 евра, нов. Половен невервам дека ќе најдиш.
За пунтоЗа фичо, можиш да го најдиш в отпад за 100 денари. За Ферари, алтернатор е околу 500 евра, нов. Половен невервам дека ќе најдиш.
Бензин/дизел?За пунто
фалаБензин/дизел?
Како и да е, ако го менуваш цел, нетреба да е повеќе од 80 евра половен. Нов можи и 200 да замини. Мада мој совет ти е да си го сервисираш стариот, нема да те фати повеќе од 50 евра, а ќе имаш нов со гаранција.
Батали ти половни работи, никој не ти гарантира дека другиот не е како твојот, можеби и во полоша ситуација од сегашната.
Во право беше, зглобот е, треба да се смени цел изгледа овој не го бива Фала уште еднаш за исцрпниот одговорЗглоб на полуосовина. Некој погоре спомна воланска летва... кај неа нема такво тропање, ќе ја осетиш како луфта на воланот... или благо крцкање.
Кога зборуваме за зглобовите тоа настанува така што со тек на време, гумената манжетна околу зглобот (на секоја полуосовина ги има два зглоба со две манжетни, едната излегува од менувачот, другата е долу кај главчината) се кине, и во зглобот влехува нечистотија, и истекува маста во која работи зглобот. Кога зглобот ќе остане сув, почнува да тропа така како што тропа.
Поправката се состои во промена на манжетните, убаво чистење на зглобовите, полнење на манжетната со маст и склопување, ако е зглобот добар, или промена и на зглобот сосе наведеното.
А, имаш и некои возила кадешто зглобовите не се менуваат посебно, туку се менува комплет полуосовина...
Потрошувачка 11-12 литри. Нема да најдеш добар ланос од увезените за тие пари сигурно... Јас би те посоветувал да побараш корса, саксо или голф 3.Здраво дечки;
Сакам да купам кола....и како и секогаш дилема е што да земам, ми дадоа трилион совети и да ви кажам право повеке ме збунија, значи барам до 1800 еур. Е сеа некои ми кажаа дека Daewoo Lanos биле топ моделчиња за тие пари, па би сакал да споделите искуства за одржување, квалитет, потрошувачка и останато.
Голем потрошач е ланосот, 10тина и повеќе лапка низ градЗдраво дечки;
Сакам да купам кола....и како и секогаш дилема е што да земам, ми дадоа трилион совети и да ви кажам право повеке ме збунија, значи барам до 1800 еур. Е сеа некои ми кажаа дека Daewoo Lanos биле топ моделчиња за тие пари, па би сакал да споделите искуства за одржување, квалитет, потрошувачка и останато.
има еден коска (барем каросериски и интериер) увезен за 1600 ми го дава, ама 170ка поминати ама стом трошат толку да рачунам плин...Потрошувачка 11-12 литри. Нема да најдеш добар ланос од увезените за тие пари сигурно... Јас би те посоветувал да побараш корса, саксо или голф 3.
За корсите ми збореле многу дека ефтини за одржување...а демек ако зимаш опел зимај ISUZU мотор дизел, а па некако ме влече многу на плин (бензин/плин) сепак поефтин е плинот, поло бензинците не им биле добри како дизелот, "француска кола бегај подалеку" тоа беше исто совет што ми го дадоа ....глава ме боли од размишљањеГолем потрошач е ланосот, 10тина и повеќе лапка низ град
и јас се мислев пред точно две години (денеска треба да ја регистрирам) , тогаш ми испадна околу 2400 евра, земав корса '00год. 1.0 12V потрошувачка во град ми е околу 6.5 литри на отворено околу 5 (мои мерења)
деловите и одржувањето е ефтино, освен сензорите (што верувам дека нема да се сменети) за проток на воздух, радилица и ламбда сонда ... моторчето е со ланче не е со каиш
да не ја урочам мене ми е екстра за низ град, мн ми е погодена се мислев да купувам нешто поголемо (вектра дизел или пасат) ама не ми треба сеуште голема кола + ќе треба да фрлам доста за средување
од другиве види саксо, поло 1.0, ланос ама обавезно на плин, акцент, свифт и штознам друго што може
Земи си кола што ти прави мерак... Ако ја одржуваш редовно и ја возиш нормално ниедна нема да ти се расипе...има еден коска (барем каросериски и интериер) увезен за 1600 ми го дава, ама 170ка поминати ама стом трошат толку да рачунам плин...
За корсите ми збореле многу дека ефтини за одржување...а демек ако зимаш опел зимај ISUZU мотор дизел, а па некако ме влече многу на плин (бензин/плин) сепак поефтин е плинот, поло бензинците не им биле добри како дизелот, "француска кола бегај подалеку" тоа беше исто совет што ми го дадоа ....глава ме боли од размишљање
Тоа не му е ни пола од животниот век... ако е одржуван како што треба.има еден коска (барем каросериски и интериер) увезен за 1600 ми го дава, ама 170ка поминати ама стом трошат толку да рачунам плин...
Тоа е точно да ... имаме "фамилијарна" (до пред 2 год. и јас ја возев), корса 1.7 обичен дизел, машината е од исузу, стварно е квалитетна и издржлива, филтрите и тоа редовен сервис е исто, нема такви сензори чуда, чиста механика е, само зборат дека после ремонт не ја бива повеќе машинатаЗа корсите ми збореле многу дека ефтини за одржување...а демек ако зимаш опел зимај ISUZU мотор дизел, а па некако ме влече многу на плин (бензин/плин) сепак поефтин е плинот, поло бензинците не им биле добри како дизелот, "француска кола бегај подалеку" тоа беше исто совет што ми го дадоа ....глава ме боли од размишљање
Ford Escort е 1590 пати поарно возило од Ла(ј)нос. Незнам зошто толку ги потценуваат фордовите, ко кореецот кузнај колку квалитетен да е.Lanosot e top vozilo za tie pari od 98-2000 god so klima so sve za 1500 evra.Korsite malce trosat ama zatoa i edvaj se trkalaat,retko koja da ima klima od tie so 1.0 i 1.2 motor,ako i ima koga ke ja pustis kolata neke da mrdne.Na lanos mu se stava najobicen mono ingeksn plin,se navagaat takvi polovni sistemi za 70-100 evra so dokumenti za atest. Pozdrav pleh od lanosot nema vo toj razred na vozila da ne zboram za cenata. Motorite izdržuvaat po 700-800.000km,prakticno nisto ne im se rasipuva osven sponite.Vo Skopje ima nekolku taksisti so lanosi so po milionče izvrteno.