Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
7 март 2012
Мислења
238
Поени од реакции
21
Дали некој знае како најлесно да пристапам до казанчето од парното на opel astra caravan 2000 година, заради тоа што капе водата одо хладњакот кај нозете на предните седишта па се сомневам да не е некоја спојка кај казанчето.
drugarce na maka si golema eden bratuced imase takov problem pa zavisi kolku kapi pojdi na benzinska i kupi STOP LEAK vo zolto sisence amerikansko mislam deka bese stvarno mu pomogna od togas ima pominato vekje 1 godina i nema pushteno a go kostase samo 100 denari
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Повеќето рекламират чистејне, подобро подмачкувајне, итн.
Прво, да речеме ајде помага и чисте нешта у картеро и у цилиндрите? Дека ќе иде тава ѓубре? Ќе падне доле на картеро ама прво ќе помине по сите ујлени магистрали и низ ујлената пумпа. А ѓубре да мине низ една пумпа никојпат не е добра идеја.

Како го чистат тава ѓубре залепено по внатрешните зидови? Со хемиска реакција...
Колку си сигурен оти нема да направе хемиска реакција тај адитив со постоечкото ујле и да го напраа салата однатре моторо?

И на крај шо сакаш всушност да постигнеш со тај адитив:
- поголем сервисен интервал
- подобреш подмачкувајенто на постоечкото ујле
- зголемен вискозитет
- или да си исчистеш моторо од ѓубре

Секое ујле од производитело си има одреден процент адитиви у него. Е сега секоја хемија не се меша со секоја хемија..

Тава е мое мислење, може да сам грешка.
Ima razlika od aditiv do aditiv. Jas upotrebuvam i toa na sekoe menuvanje na uljeto aditiv cyclo oil treatment
http://caraccessories.com.cy/en/motores/214-cyclo-oil-treatment-443ml-08926900094.html
Kaj nas ne sum go videl po prodavnicite,go kupuvam vo Slovenija ili Avstrija koga odam nagore po kola ili sestra mi mi praka po nekoj ako mi treba. Mi go preporaca eden star majstor doktor za folcvageni i opeli vo Slovenija.Odamna go upotrebuvam,prosliot golf 1.9tdi od 94 sto go imav bogznae kolku km imase verovatno preku 500-600 iljadi,200.000 jas mu izvrtev,motorot ne go cepnav celo toa vreme,so redovna upotreba na cyclo kolata so sekoe menuvanje na ulje odese se podobro i podobro,koga go prodadov pokazuvase kompresija kako nova masina,vlecese nenormalno.
Istoto sega go upotrebuvam i na a6kata,isto motorot odi se podobro i podobro.
 

POS-51

Infinity Driver
Член од
11 ноември 2008
Мислења
1.411
Поени од реакции
445
За колку пари би се нашол добар Голф 2 ? И со тунирање од прилика колку би испаднал ? Не некое јако тунирање, на надворешен изглед мислам, повеќе средување одколку тунирање, бандажи алуминиумски едно друго такви работи
 

Зајче

Бело, и тоа!
Член од
13 септември 2008
Мислења
3.439
Поени од реакции
3.945
При вртење пун леви нешто пука кај десното тркало, а и на секоја кривина во лево се слуша тропање од кај десното тркало. Што може да биде тоа?
 
D

dbt

Гостин
При вртење пун леви нешто пука кај десното тркало, а и на секоја кривина во лево се слуша тропање од кај десното тркало. Што може да биде тоа?
Можи да е летва (steer rack на англиски) или полу-осовината. Кај мене на двете страни пука при полно вртење. Не е некој голем проблем ама ако имаш можност (пари) би требало да се санира. Иначе мене ме советуваја дека и при нормално возење (нова кола) не се препорачуваат полни вртења туку ако треба со повеќе маневри да завртам.
 

Зајче

Бело, и тоа!
Член од
13 септември 2008
Мислења
3.439
Поени од реакции
3.945
Можи да е летва (steer rack на англиски) или полу-осовината. Кај мене на двете страни пука при полно вртење. Не е некој голем проблем ама ако имаш можност (пари) би требало да се санира. Иначе мене ме советуваја дека и при нормално возење (нова кола) не се препорачуваат полни вртења туку ако треба со повеќе маневри да завртам.
Фала многу на одговорот :)
 
B

Beck's

Гостин
Staklata na kolata (FIAT BRAVO) mi se zamagluvaat celo vreme. Sto bi mozelo da bide pricina, mi kaza deka moze da e do ladnjakot na parnoto/grejacot. Ima mnogu rabota za mestenje nova ako treba, ili drugo care ako ima nesto. Fala
 
Член од
25 април 2011
Мислења
197
Поени од реакции
283
Прво земи исчисти ги стаклата од внатре, со алкохол(97% или колку е најјакиот) и со палома. Натопија паломата со алкохол и триј, дури излегва црно на паломата. После то провери го филтерот за полен, ако е влажен, исушиго/смени го и види дали има вода таму кај што стој филтерот за полен, ако има исушија. Ако ништо од ова не поможи... тогаш ќе да е радијаторчето за парното.
п.с Клапната за воздухот во кабината треба да ти е на отворено т.е да влегва воздух од надвор, за да не ти маглат.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Staklata na kolata (FIAT BRAVO) mi se zamagluvaat celo vreme. Sto bi mozelo da bide pricina, mi kaza deka moze da e do ladnjakot na parnoto/grejacot. Ima mnogu rabota za mestenje nova ako treba, ili drugo care ako ima nesto. Fala
Најпрвин, види дали вентилацијата може да ја исуши шофершајбната брзо, не на најбрзо, него на некоја средна брзина.
Ако е упорно замаглено, или ако веќе се појавила кондензација во колата, тогаш можно е внатре да има влага.
Провери првин она што над мене го пишал никола-бт. Ако тоа е ОК, тогаш следниот чекор е проверка дали некаде во кабината има влага. Тоа некаде е долу на средината, значи под парното. Ако теписонот е мокар, најверојатно радијаторот од парното. Ако е радијаторот од парното, тогаш тоа е тешка заебанција... Цела шалт-табла треба да се вади за негова замена. Знак дека таму тече е недостаток на антифриз. Значи, дигнеш хауба и погледнеш дали има антифриз на пропишаното ниво или не. Ако нема, а влажен е теписонот, тогаш... радијаторот. Обично внатре мириса на антифриз.
Провери дали има влага на патосот, т.е. зад педалите, исто и на совозачката страна.
Ако е таму влажно, тогаш не е од радијаторот на парното. Обично мириса на мувла. Имаш среќа :). Најверојатно е затнат некој канал за одвод на вода кои се наоѓаат обично под шофершајбната... онаа пластика кај брисачите кајшто е... Се вади пластиката, земаш една подебела жица и ги чистиш каналите. Со тоа работата е завршена делумно. Се додека има влага во колата, ќе се маглат стаклата.
Затоа, клучевите во рака и го вадиш теписонот и го оставаш да се исуши убаво. Се разбира, локвите вода по подот ќе ги обереш со сунѓерче и крпичка... И, убаво ќе ја истискаш онаа сунѓереста изолација, да остане што помалку влага... И, после една недела, фино лепо си враќаш теписонот и се е во ред.
Има уште опции...
Една од позаебаните е да пушта некаде на шофершајбната. Силиконот е палијативно решение тука, треба наново да се мести шофершајбна. За да го откриеш тоа потребно е да земеш цревото во раце и да ја прскаш напред колата а некој да гледа внатре каде ќе протече... ама имаш шалт табла која ти го затвара погледот, па ќе гледаш дали капката доаѓа од висината над шалт таблата па се слива надолу...
Можно е нешто да е гнило напред под хаубата, како на пр. местото каде стои акумулатор. Вадиш се што стои напред под хауба, гледаш во каква состојба е лимот. Секое сомнително место чукни го со шрафцигер. Ако почне гнило да излегува, оди до здрав лим и трк кај лимар на крпење, па нека го заштити убаво и решен проблем.
И, последна опција е да тече од некој спој гума со лим.... значи, имаш гумени црева, па божури за електрика кои влегуваат/излегуваат од кабината, под шалт таблата. Е, некој спој со тек на време попушта, па можно е да лизнува понекоја капка... Пак процедурата со цревото како погоре...и оној спој каде тече го затвараш убаво со санитарен силикон, па пак пробаш со цревото да наливаш вода и ако не тече внатре ОК е.
Напорно е, ама ако не сакаш вода внатре... мораш...
Битен детал е вадењето на теписонот! МОРА да се извади ако е мокар, иначе... отиде лимот јабана.
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
Кој мотор на Голф 4 е најдобар во смисла на нерасиплив, економичен и ефтин за одржување?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
При вртење пун леви нешто пука кај десното тркало, а и на секоја кривина во лево се слуша тропање од кај десното тркало. Што може да биде тоа?
Зглоб на полуосовина. Некој погоре спомна воланска летва... кај неа нема такво тропање, ќе ја осетиш како луфта на воланот... или благо крцкање.
Кога зборуваме за зглобовите тоа настанува така што со тек на време, гумената манжетна околу зглобот (на секоја полуосовина ги има два зглоба со две манжетни, едната излегува од менувачот, другата е долу кај главчината) се кине, и во зглобот влехува нечистотија, и истекува маста во која работи зглобот. Кога зглобот ќе остане сув, почнува да тропа така како што тропа.
Поправката се состои во промена на манжетните, убаво чистење на зглобовите, полнење на манжетната со маст и склопување, ако е зглобот добар, или промена и на зглобот сосе наведеното.
А, имаш и некои возила кадешто зглобовите не се менуваат посебно, туку се менува комплет полуосовина...
 
Член од
7 март 2012
Мислења
238
Поени од реакции
21
При вртење пун леви нешто пука кај десното тркало, а и на секоја кривина во лево се слуша тропање од кај десното тркало. Што може да биде тоа?
drugarce ti imas jabucica za menuvanje ili zglob odi vo avto moto sojuzot i neka proverat ili kaj serviserot ne e skapa popravka valjda e jabucica ili manzetna (zastitna gumica na zglobot) zavisi so kola imas ako e korejska togas e gumicata na zglobot sepak ostaj ne nas so ke ti kazime odi na kanal i proveri ja :)
 

Зајче

Бело, и тоа!
Член од
13 септември 2008
Мислења
3.439
Поени од реакции
3.945
Зглоб на полуосовина. Некој погоре спомна воланска летва... кај неа нема такво тропање, ќе ја осетиш како луфта на воланот... или благо крцкање.
Кога зборуваме за зглобовите тоа настанува така што со тек на време, гумената манжетна околу зглобот (на секоја полуосовина ги има два зглоба со две манжетни, едната излегува од менувачот, другата е долу кај главчината) се кине, и во зглобот влехува нечистотија, и истекува маста во која работи зглобот. Кога зглобот ќе остане сув, почнува да тропа така како што тропа.
Поправката се состои во промена на манжетните, убаво чистење на зглобовите, полнење на манжетната со маст и склопување, ако е зглобот добар, или промена и на зглобот сосе наведеното.
А, имаш и некои возила кадешто зглобовите не се менуваат посебно, туку се менува комплет полуосовина...
drugarce ti imas jabucica za menuvanje ili zglob odi vo avto moto sojuzot i neka proverat ili kaj serviserot ne e skapa popravka valjda e jabucica ili manzetna (zastitna gumica na zglobot) zavisi so kola imas ako e korejska togas e gumicata na zglobot sepak ostaj ne nas so ke ti kazime odi na kanal i proveri ja :)
Фала на двајцата и јас мислев за манжетната ама ќе видиме кога ќе ја однесам на мајстор. :)
Фала уште еднаш!
 
Член од
10 март 2007
Мислења
404
Поени од реакции
17
на капачето за уље има сиво наместо црно и кога ке го избрисам после возење па се прави сиво
 

Kajgana Shop

На врв Bottom