што значи разликата е во ?
Турбината де... ама прашање е дали е баш така едноставно да се смени, пошто имаш уште еден куп на срања (од сензори за проток на воздух па се до електронски контролиран проток на гориво) шо најверојатно не се исти + ремапирање на контролната единица... Така да јас не би експериментирал.
и според тебе боље би било да земам половна репарирана(фабричка-германска турбина околу 300 евра се) или тајванска нова ?
бтњ во предходниот коментар е згрешено германска нова е 1500 евра а тајванска е 500 евра.
И германската репарирана и тајванската нова користат кинески делови. Така да исто ти се фаќа, јас би одел со репарирана (+ би прашал колку гаранција даваат).
Ај да си ја пробам среќата на темава...
Регистрацијата ми истекува околу 10ти Јули а сакам при крај на Јуни да патувам надвор од земјава.
Муабетот ми е, дали можам колата да ја регистрирам порано од крајниот рок, со тоа и да извадам зелен картон порано од истекот на регистрацијата?
За регистрација 100% сум сигурен дека можиш до 1 месец порано да ја регистрираш...
Ама како ќе прајш со зелениот картон незнам пошто тој важи до истекот на регистрацијата (а се издава само за 1 година, помали периоди не). Така да моја претпоставка е, ако ти важи регистрацијата до 10-ти јули, ќе ја регистрираш 1 месец порано, ама зелениот картон шо ќе ти го дат ќе почни да важи од 10-ти јули или во превод: ако немаш важечки зелен картон до крајот на регистрацијата, големи ти се шансите да те натераат да платиш 2 зелени картони (едниот, шо ќе ти важи од сега до крај на регистрација макар тоа било и 5 дена, и другиот регуларниот)...