Како се штелова плински уред, да влечи повеќе и да не троши многу.
на плинар... ке ти ја наштеловаат онака како што треба... повекеплин или помалку плин (пуштен во проток се разбира) ке резултира со поголема потрошња... значи ни повеке ни помалку туку таман треба да биде...
--- надополнето: 15 април 2012 во 23:26 ---
100 e. rabotna raka
30 e.ranmenje glava na motor, test i kargo do sk
55 e. dihtung
15 e. nekojsi sajbni?
80 e. 4 greaci
15 e. antifriz
40 e. istavanje na skrsenite greaci od glavata na motorot
шајбните ти се бакарните подметачи под и над дизните и греачите... други шајбни појма немам, инаку топ си прошол... раб. рака ти е таман, дихтуногот е толку (можело и поскапо да биде, мерцедес е нели), рамнење и тест со се карго до скопје за главата е дури и поевтино одошто очекував, зашто сам да си ја однесам у скопје главата ми сиамаат во просек 35-40 евра, а ти и карго натака карго навака... греачите, е тука малку ми е килава работата, можело и поевтино, а за вадење на греачи, па можело и поевтино ама можело и поскао... тоа дреари го работат... ги бушат, па ги режет за да ги извадат запекнатите греачи... како и да е, за мерцедесот твој сумата од овој зафат се комплет од 245 евра е горе долу ок...
--- надополнето: 15 април 2012 во 23:28 ---
На оваа не сум ама толку се, имаме дома и дизел таа па уште помалце има скоро 60.000 поминато, први газди, на таа истото масло мислам на 9-10К дека го менуваме треба да проверам
10.000 мајсторе, не си ја мачи душата ич за помалку... па и да утенш 500-1000 повеке да пројдеш ништо страшно... моторите на возилава ви се тек разработени и немаат гајле...