acetetovo
Македонец!
- Член од
- 1 мај 2007
- Мислења
- 4.002
- Поени од реакции
- 2.375
Километража : 200 000 - 249 999
Километража : 200 000 - 249 999
Јас само ти дадов мислење. Речи дека тоа што го кажав е грешно, лошо размислувам и слично. За вкусови и типови на луѓе не дискутираме тука... таквите теми се за во општи муабети или љ&с.Значи според тебе да не одиме во свој вкус туку по вкусот на мнозината, бидејки ако мнозината возат еден тип на автомобил и за него право има и мајстор и делови. Пријател јас не сум тој тип.
Аха... и недај боже да ти притреба. И недај боже да живееш (пример) во Прилеп...Инаку има преставништво на SAAB во Македонија али не знам кај, имало сајт али не работи нормално во Македонија
Епа најверојатно луѓето со стил најверојатно малку ги засега колку ќе чини одржувањето на нивниот миленик. Така да ако имаш намера одиш во овластен сервис еднаш годишно на проверка и промена на дотраените потрошни матерјали без да се секираш за сметката, дури и најевтино возило ќе те служи 50 години.и многу малку луге знаат оствари што автомобил е SAAB.Јас отворив и друга теме бидејки малку ме разубедивте за SAAB-от но кога ке го погледнам SAAB 9-3 2003 година и споредам со Ford Mondeo или Opel Vecta C исти години, некако не ми се еднакви во се, освен во моторот со Opel Vecta C.
П.С. А тоа дека SAAB се вози од луге со стил е друга приказна.
Види тоа е мое мислење за KIA и несакам да навлегувам во дебата, зборам од мое искуство што сум го имал со таа кола, можда не некој му се погодила, верувам дека на повекето им се погодила KIA-та али јас не би земал KIA.Ќе спомнеш ТСИ мотор на Фолксваген (или фирмите-ќерки) - е, се расипувала турбината на 20-30 илјади, сервисите биле полни Голфови со ТСИ мотори. А, тие мотори се вградуваат во стотици илјади возила продадени низ цел свет. КИА е постојано при врвот на сите истражувања на квалитет во последните години - е, требало ремонт после илјада и нешто километри. Што е ова, клетви да не им фрлаат на колите овде? До во`ата ли е, до ваздухо ли е?
Баш ке ја гледам и се надевам дека Џереми Кларксон ке изеде нешто г**на, како и секогаш за секој еден автомобил освен тие што е во неговиот приватен возен парк .Него шала на страна, искрено добра емисија , човекот прави шоу ама само шоу ја искрено не го свакам здраво за готаво.Туку, да не сум пак оф-топик, не ја пропуштајте Top Gear оваа недела, ќе имаат специјален сегмент посветен на СААБ.
Не ми беше намерата да се навредиш во секој случај се извинувам.Јас само ти дадов мислење. Речи дека тоа што го кажав е грешно, лошо размислувам и слично. За вкусови и типови на луѓе не дискутираме тука... таквите теми се за во општи муабети или љ&с.
Во Скопје има претставништво но не знам кај во СкопјеАха... и недај боже да ти притреба. И недај боже да живееш (пример) во Прилеп...
Види и Mercedes-Benz не е за сите ако сите одат во овластени сервисери.Епа најверојатно луѓето со стил најверојатно малку ги засега колку ќе чини одржувањето на нивниот миленик. Така да ако имаш намера одиш во овластен сервис еднаш годишно на проверка и промена на дотраените потрошни матерјали без да се секираш за сметката, дури и најевтино возило ќе те служи 50 години.
Прашањето е дали си ти еден од таквите, и дали можиш да си го дозволиш тоа?
Така треба сите да бидеме, али јбг Македонија е сиромашна држава со стил на живеење.ака да ако имаш намера одиш во овластен сервис еднаш годишно на проверка и промена на дотраените потрошни матерјали без да се секираш за сметката, дури и најевтино возило ќе те служи 50 години.
Не ме навреди, и не треба да се извинуваш. Муабетот е, за вкусови не се дискутира... по нив се плука. Така да секој со сопствениот избор.Не ми беше намерата да се навредиш во секој случај се извинувам.
Е така, пошо не се мирисаме многу со овластените “дерачи“, идиме до момент дека не само Мерцедес... туку 90% од возилата постари од 3 години ретко посетуваат овластен сервис во Мкд. Така да Ауди, БеЕмВеа, Мерцедеси стари по 4-5 години се наоѓаат по гаражи кај локални квази мајстори кој шо купиле систем за дијагностика... затоа и ти го пишав тоа погоре, ако бараш делови на старо за СААБ тешко се наоѓаат.Види и Mercedes-Benz не е за сите ако сите одат во овластени сервисери.
Така треба сите да бидеме, али јбг Македонија е сиромашна држава со стил на живеење.
Така е во Македонија за жал, сите сакаме добра кола а не сакам да даваме пари за квалитетна одржавка на неа.Е така, пошо не се мирисаме многу со овластените “дерачи“, идиме до момент дека не само Мерцедес... туку 90% од возилата постари од 3 години ретко посетуваат овластен сервис во Мкд. Така да Ауди, БеЕмВеа, Мерцедеси стари по 4-5 години се наоѓаат по гаражи кај локални квази мајстори кој шо купиле систем за дијагностика... затоа и ти го пишав тоа погоре, ако бараш делови на старо за СААБ тешко се наоѓаат.
Мене ми прави много кејф секој тип на SAAB ја би зел бензинец со 200+ коња али потрошњата и слични ствари ду*ат риби, инаку да, не сакам да имам автомобил кој ке го има на секое ќоше, така е со мојот Голф, btw од Гевгелија сум и кога го зедов јас Гофот во тоа време, имаше само 4 вклучувајки ја и мојата, и ми правеше кејф, сега мометално има 100, не дека сите имаат таква па ја менам туку едноставно ми е преку к*р од Германски коли, а да SAAB-от прави кејф како прво го нема не само во Гевгелија туку не знам ни во Македонија дали има многу SAAB-ови, плус тоа колата е уникат и екстериер и ентериер, да не напоменувам од опрема па се до ... е во топ форма.Инаку јас до дека живеев во Германија возев таков Мерцедес само со 2,8 и 177 коња, па да им покажеш на тие што ти збореле дека не оди повеке од 90 да видат како изгледа кола од 1980 да те ишиба и ...настрана од ова. Ако сааб-от ти прави мерак, земај го не се думај ич. Конкретно мене, мерак ми правеше Мерцедес 123/115 или некој постар, поголем (башка уникат, нејќам во градот да има 500 исти возила)... и си зедов 123-ка, си ја направив од 0. Иако за истите пари можев да возам Ц класа од 1995 пример, јас возам возило од 1978. И 5 пари не давам шо мисли некој друг за мојата одлука, а имаше миљарда коментари од типот: абе шо ќе ти е, старо возило, од 90 не оди појќе, не пали на ладно, нема клима, тинтири, минтири ехееее...
Е јебига, тоа е... кога би имал доволно би дал. Ама од една страна (си викам дека) немам, од друга страна и да имам ќе ги дам во нешто друго (куќа, двор, клима за дома, компјутер, биро... ) шо ми се гледа ко попотребно. Колата, ем ќе ја земиме на старо, ем ќе ја крпиме дури можи.Така е во Македонија за жал, сите сакаме добра кола а не сакам да даваме пари за квалитетна одржавка на неа.
Секој ќеф се плаќа... прашање е дали ќе го платиш сега или послеМене ми прави много кејф секој тип на SAAB ја би зел бензинец со 200+ коња али потрошњата и слични ствари ду*ат риби
Ако земиш СААБ баш ме интересира шо мислење ќе ти се оформи по 2 години експлоатација на возилото...SAAB-от прави кејф како прво го нема не само во Гевгелија туку не знам ни во Македонија дали има многу SAAB-ови, плус тоа колата е уникат и екстериер и ентериер, да не напоменувам од опрема па се до ...
Добро, мојот е 240 d со 66 кс... шознам, имав пред него Ескорд 1.8 д со 60 кс, Мерцедесот ем е потежок, ем е подобар на забрзување, максимална и двата се тука некаде околу 160... така да тој шо вика дека мерцедесот неоди појќе од 90, нека дојди да го повозам.Инаку јас до дека живеев во Германија возев таков Мерцедес само со 2,8 и 177 коња, па да им покажеш на тие што ти збореле дека не оди повеке од 90 да видат како изгледа кола од 1980 да те ишиба и ...
И? Шојма тука проблематично или спорно?Километража : 200 000 - 249 999
Форд Фиеста 1.4 TDCi е подобра кола. Во такво Пежо се имам возено, премногу вибрации се чувствуваат од дизел моторот - барем за мој вкус.Мислење за Пежо 206 1.4 хди од 2004 година?Тој вика дека има 60-65.000 поминато,тука купено.
Го нема ваму брат Колко што разбирам Францускипа,мора да имаш проспектот за цитроен,тоа што е фабрички што иде заедно со кола кога се купува,таму мора да пишува кодот
како на мојата кола што го има NEXIA
тогаш тешко е да се најде преку интернет обично се пребарува бројот на сериско производство на цитроенот и преку нив ќе се бара кодот на радиото,ама не верувам и втората алтернатива помини официјален сервис на цитроен и побарајте кодот,ама тоа ќе чини и третата алтернатива отараси го старото радио и купи си ново радио со подршка мп3,УСБ приклучок и CD диск кое чинат од 4000 до 12000 денар.Го нема ваму брат Колко што разбирам Француски
Дај најди некој ако не те мрзи Ја барав нешто ама тешко ми иде.Има калкулатори на нет за декодирање.