Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Кано во врска со латењето на корсата имаш право. ја мислев дека нешто не е во ред па крева толкава температура а инаку ако си е нормално така фабрички онда нема потреба да се менува ваљда ја и ти незнаеме повеќе отколку инженерите у фабрика нели :)
точно така... а истото прашање му го поставив на соколов од машински факултет отсек атест на возила, дали он мисли дека знае повеке од инжињерите од шведска-волво и сааб или пак фиат-италија, кога ми рече дека метанот и плинот фабрички поставен во колата не соодвествувал со правилата кај нас во македонија, кои патем речено он ги поставил... демек не е правилно поставен и не е доволно безбеден.... јок, он знае како е подобро, а не тим инжинери кои потрошиле милиони долари-евра во тестирање за да се добие некаков податок, а тој соколов од читање хартии се научил демек... е заради такви самобендисани сељачишта кои мислат дека знаат повеке од сите, ние идеме надоле и државата ни тоне...

од истата причина ми беше и прееска “изливот на емоции“ кон членот чкртанија кој што поставува цврст зид-бариера зад своите тврдења, а информации има од муабети од мајсторчиња (како што вели он во гаражички) и од некои свои лични убедувања на возачката кариера, а не сака да разбере дека е тестирано и проверено... некој потрошил време и пари и тој некој (јас во случајов) сум донел и изнел податоци од експериментирање а друг еден контраш, вели дека тој појма нема а инфо има од муабети само... е тоа ме нервира... имај барем 2 грама поштовање према некого кој се потрудил да добие инфо и податок од експериментирање... а сите знаеме дека секој експеримент кошта пред се пари, па после време и нерви...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 15:47 ---
.....Прашање за чудење---Може да е до квалитетот на плин толкава разлика?
Ако има таква разлика моја должност е и на совест ќе имам да објавам каде има скапан плин,или нема да откријам сеуште ништо.
На тестер нема ништо за да има таква резлика.
да, како што рече џиш, на самата расплињача (без оглед која марка е) одоздола мора да има некаков штраф или штопна, за да се отвори и да истече собраното масло во нејзе. доколку се собере бајаги, ке почне да ја кочи мембраната и ке се појави поголема потрошња, од аспект кога ке треба да затвори, нема да успее да го направи тоа и ке пушта плин...

значи за да ја исчистиш од масло, ке треба да го запалиш моторот и да го загрееш додека не се вклучи перка на моторот... тогаш на добро загреано, ГО ГАСИШ МОТОРОТ, и ја отвараш таа штопна или штравче и ке чекаш околу 30 минути... ако има нешто ке истече...

втора работа... за прашањето за маслото во мотор за што служи, намерно не ти одговорив... има причини за тоа...
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
знае ли некој, дали во македонија постои некој кој што би можел да ми го " трансформира " возилото од караван во pick up???
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Незнам што се случува но ќе дознам па макр ме чинело и незнам колку. Штопна или штреф има секоја расплињача на најниска точка за собирање на прљавштина во вид на катран,нема чиста е. Останува горивото или господ знае ама реков ќе откријам.
За маслото ме инетесира зошто не,односно причина или да ти оставам меил па пиши,ме интересира.
А за Солколов тој е ИМБЕЦИЛ невиден,правила прави кој даде повеќе.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Шо кола бе да си купам до 2000 еура само да не е некој крш или од деда ное некоја .појче кево ми е на пунто цивик и такви некој . хелп :D
Другар ми возеше до скоро Пунто од `98ма, сега вози Корола, а Пунтото го вози татко му... Не сум слушнал за некој сериозен проблем, колата не е некој луксуз, но врши работа. Сигурно би можел да најдеш некоја салам, а и за одржување би била меѓу најевтините.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
новите лади (110 и 111) го користат истиот дизајн на мотор од пред 30-40 години. не им е сменето ништо, ама се сега тазе направени, значи според џиш, по нови материјали од 2010-тата.... а пази богати, работна температура им е меѓу 102 и 107 степени. и тоа се рачуна во нормално, фабрички подесено. запни ја на угорница, или нека си пројде некое време од термо прекидачот почнува да работи на околу 120 степени... и сега кога ке прегрее колку иде? 130, 135...????? и? ги скапаа од возење ладите ниедна не меша, не криви и не гори дихтунг...
Моторот на лада 110/111/112 и самара е потполно ист,разлика е само инџекшнот кај 110/111/112.Работната температура им е 100-110 степени.Отвори хауба на лада и ќе видиш дека моторот се дави во уље.Од големата работна температура со време попуштаат дихтоните и почнува датече уље од сите страни.И ниедна лада самара 110/111/112 не поминала повеќе од 150-200000 без да се отвори или направи генерален ремонт.Русите ја сватија од вторпат грешката па престанаа да ги произведуваат.
--- надополнето: 13 декември 2011 во 20:29 ---
Ееее Соколов на кого ли уште нема направено проблем.Citroen xantia 2.0 HDI 110 ks од 2000 година ми ја направи дека е од 1998 ама Citroen xantia 2.0 HDI LX 90 ks.Инат магарешки не можеш да се разбереш.Сега во сообраќајна се води дека е Citroen xantia 2.0 HDI LX 90 ks.Колата ја продадов како таква,ама некогаш некој ќе си има проблем да докажува правдина само заради тоа што имаме луѓе со невиден магарешки инат
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
кој форумџија имаше цитроен ц4? или не битно воопшто и да нема, имам проблем, нон стоп ми ги гори сијалиците за средни светла (H7), некој да ми даде некој совет што да направам.. ?
 
Член од
18 април 2007
Мислења
372
Поени од реакции
32
5.5 не е јака киселина но е киселина.
ОВА Е 100% ТОЧНО БЕЗ ДИСКУСИЈА ПОНАТАМУ!!!
--- надополнето: 14 декември 2011 во 00:15 ---
Отвори хауба на лада и ќе видиш дека моторот се дави во уље
Јас возев до лани Лада 2101(жигули) и МОТОРОТ НЕ СЕ ДАВЕШЕ ВО УЉЕ!!! СУВ БЕШЕ.ИМАШЕ ПРОЈДЕНО 94000КМ.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Ептен ме фаќа склет со тврдења без основа. Абе има интернет знаете што е?
Ако не има книги сигурно сте учеле,и пак се фаќате ова или она. Дај решете еден проблем или во душа ви е препирање македонска работа(синдром).
Прво неутрал пх е околу 7 односно од 6.6-7.2 или беше 7.3.Таа вредност е неутрална се под неа е киселина со скали од слаба,средна,јака,многу јака екстрмно јака.Она 5.5 е некаде средна киселина ако мислиш поинаку намачкај-сапунирај со сапун 5.5пх и оставиги 2 саати,не одговарам за последици.
Над нормала се бази со исти скали и норми.Има да се побара а се учело во ...
Без кладби двајцата губите.:cuc:
 

Пратеник

Ала Мадрид
Член од
28 ноември 2011
Мислења
995
Поени од реакции
617
Абе iPravnik да не гледаш многу долина на волците па сакаш да купиш СУВ какви лимузини има за тие пари тој СУВ сакал посигурно му било ...ако ти е пишано че ти експлодира мониторо пред тебе и че те отепа :D ...Купи си мерцедес или беемве или ауди на сите четири а и че ти остана пари едно СУВче да си купиш за по планини
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Кај да барам фар за nissan sunny 92god ако знај некој нека кажува оти 5 месеци барам никако да најдам ...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
5.5 e неутрално. Сапуните за миење раце поквалитетните имаат Пх фактор 5.5
работам со хемиски илементи... неутрална вредност на пх факторот е 7 а не 5.5.... тоа 5.5 нај убаво му паше на човечката кожа а не дека е неутрал... и човечката кожа е на ниво на киселост...
--- надополнето: 15 декември 2011 во 14:58 ---
Кај да барам фар за nissan sunny 92god ако знај некој нека кажува оти 5 месеци барам никако да најдам ...
тешка работа... јас штоп заден лев барам и нема.... само грција изгледа...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom