Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
еееее спиете или размислувате за тоа што е пишано?
Малку механика за тие што не знаат како....си се препознаваат.
Моторот има 4 такта како и што се нарекува пр.четиритактен,па при работните фази на моторот се случува во еден момент на збиеност и експлозија(многу го користат терминот палење-како и да е) се јавува притисок од 35-40 бари пазете 40 бари и температура од околу 2000 степени и вие ми пишувате бајки за некои 100 степени?
Прво научете што функција има маслото во моторот а што водата(мора течност за разладување).
И нема филозофија се се знае,можи да се направи и има мотори со многу високи работни температури но не се за комерцијална употреба и се многу поиздржливи од овие нови канти од 21 век.
Стварно сменете тема се пишува глупости
--- надополнето: 13 декември 2011 во 00:35 ---
A главата од што се криви? Од притисок?
Јас мислам дека е од температура.
А за одржување на французи... одржувам две француски коли, а не сум толку богат човек. Цените се нормални. Аман веќе од тие урбани легенди.
од која температура човече?
пишав и објаснив неразбирам многу механика за да работам во ферари ам кога ќе се спои 2000 степени во момент температура и дување на кислород во таа температурна точка знаеш што се случува или само дрн дрн јариња?
За да дигнеш темп.од 300 на 700 или повеќе дуваш или користиш кислород е тоа се случува во моторот.
и прашав што има функција масло а што течност за ладење?
 

Пратеник

Ала Мадрид
Член од
28 ноември 2011
Мислења
995
Поени од реакции
617
Шо кола бе да си купам до 2000 еура само да не е некој крш или од деда ное некоја .појче кево ми е на пунто цивик и такви некој . хелп :D
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Пробај со помал капацитет на мемориска картичка, можеби не може да ја прочита таа, т.е. бара пониска класа. Ако не, најубаво купи си ново (бренд) радио и ич да не те боли глава во иднина. ;)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
На таа температура обавезно гориш дихтон на глава,истата се криви и после меша уље и вода.Ако не веруваш отвори го капачето кај шо се тура масло.А југо 45 шо има еден погоден мотор(фиќо фризирано на 903 cc)Изгледа затоа по форумов бараше разводна капа со разводник за југо45.
Не треси глупости земи малце литература и читај ќе ти се смеат
--- надополнето: 12 декември 2011 во 21:41 ---

Господине стручњак ве молам да ми објасните како антифриз на база на Гликоза може да премине во киселина
абе батка... не ме терај да читам литература, ме мрзи да читам не за друго... инаку колку ремонти сум направил и колку отворени мотори сум видел, ти толку тркала не си видел... и прекини да се понашаш како месаја што го просветлува форумов, незнаеш на кого ке налеташ. сега ти најде тука да ме убедуваш мене нешто, а види мајката јас работам авто механика околу 15 години...

опкладата важи и за тебе...не не не... за тебе специјално ја дуплирам, спреми 2-3.000 евра, и да туриме опклада дека нема ни дихтунг да изгори, ни глава да се искриви нити па ке смеша со уљето...

што се однесува до антифризот... земи ти сега прочитај литература, што значи Ph вредност на било која течност и ке сватиш како антифризот па макар и од гликоза може да премине во киселина...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:46 ---
Технологијата за добивање на легури од алуминиум и железо не е иста во 70-та и 2010... Исто како што е различна техниката на работење на моторите. Мада да го занемариме тоа...

Да претпоставиме дека си во право, дека слободно можи 130 степени да крени секое возило како работна температура без да има мака... Зошто тогаш сите производители се врзуваат за 90? Која е логиката да има помала работна температура? Не ми е баш најјасно...
прво југото не е од 70-тите туку од 90-тите, а технологијата на легурите не се сменила последниве 20 години, сменет е пристапот на убризгувачи, компресии, сила на мотор, стабилизирање со радилици и слични глупости, но материјалите не се сменети, зборам од производител до производител, кој каков стандард имал, на тој е сеуште... инаку да, се согласувам дека пред 70-тите биле други материјали..

за заштитата од околу 90 степени... тоа е така затоа што повеке од половина од “возачите“ кога ке им заснема течност во разладниот уред, се фаќаат за вода и тоа чешмовача, полна со бигор, каменец и слично, а водата проврива на 99 степени. ретко кој застанува на првата бензинска и купува антифриз да дополни. втора работа зашто е 90 а не 99, е затоа што оставаат околу 10% заштита, да евентуално прегрее возилото на некоја угорница па да имаат некои 10 степени за евентуална заштита.
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:52 ---
многу е бе на 100+ степена да уклучува перка луѓе. нема начин да се мени термостат да уклуччува на 90 степена???
ако се направи моторт да му вклучува перка на пониска температура, ке се десат следниве неколку работи:
-перката ке врти цело време
-поради погоре напишаното за брзо време ке рикне перката
-ке се покачи потрошња, заради саухот (воздушниот степ мотор) што ке биде стално поткренат
-ке се задуши иберлауфот а богами и катализаторот со поминати околу 10.000 километри

затоа... остај си го термостат како што си е, не мењај нешто што фабрика поставила како норматив...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:59 ---
И морам да искоментирам уште нешто.
Диш секогаш кога ќе осетиш волна под нозе се откажуваш,разни луѓе разни мислења.Кој ќе биде во право а кој не е работа на дискусија.За информација работна темп.на шкодите од како рече пред 20г.е над 110степени,и кој технологија е тоа денес подобра од таа пред 20 год.?
новите лади (110 и 111) го користат истиот дизајн на мотор од пред 30-40 години. не им е сменето ништо, ама се сега тазе направени, значи според џиш, по нови материјали од 2010-тата.... а пази богати, работна температура им е меѓу 102 и 107 степени. и тоа се рачуна во нормално, фабрички подесено. запни ја на угорница, или нека си пројде некое време од термо прекидачот почнува да работи на околу 120 степени... и сега кога ке прегрее колку иде? 130, 135...????? и? ги скапаа од возење ладите ниедна не меша, не криви и не гори дихтунг...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
абе батка... не ме терај да читам литература, ме мрзи да читам не за друго... инаку колку ремонти сум направил и колку отворени мотори сум видел, ти толку тркала не си видел... и прекини да се понашаш како месаја што го просветлува форумов, незнаеш на кого ке налеташ. сега ти најде тука да ме убедуваш мене нешто, а види мајката јас работам авто механика околу 15 години...

опкладата важи и за тебе...не не не... за тебе специјално ја дуплирам, спреми 2-3.000 евра, и да туриме опклада дека нема ни дихтунг да изгори, ни глава да се искриви нити па ке смеша со уљето...

што се однесува до антифризот... земи ти сега прочитај литература, што значи Ph вредност на било која течност и ке сватиш како антифризот па макар и од гликоза може да премине во киселина...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:46 ---

прво југото не е од 70-тите туку од 90-тите, а технологијата на легурите не се сменила последниве 20 години, сменет е пристапот на убризгувачи, компресии, сила на мотор, стабилизирање со радилици и слични глупости, но материјалите не се сменети, зборам од производител до производител, кој каков стандард имал, на тој е сеуште... инаку да, се согласувам дека пред 70-тите биле други материјали..

за заштитата од околу 90 степени... тоа е така затоа што повеке од половина од “возачите“ кога ке им заснема течност во разладниот уред, се фаќаат за вода и тоа чешмовача, полна со бигор, каменец и слично, а водата проврива на 99 степени. ретко кој застанува на првата бензинска и купува антифриз да дополни. втора работа зашто е 90 а не 99, е затоа што оставаат околу 10% заштита, да евентуално прегрее возилото на некоја угорница па да имаат некои 10 степени за евентуална заштита.
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:52 ---

ако се направи моторт да му вклучува перка на пониска температура, ке се десат следниве неколку работи:
-перката ке врти цело време
-поради погоре напишаното за брзо време ке рикне перката
-ке се покачи потрошња, заради саухот (воздушниот степ мотор) што ке биде стално поткренат
-ке се задуши иберлауфот а богами и катализаторот со поминати околу 10.000 километри

затоа... остај си го термостат како што си е, не мењај нешто што фабрика поставила како норматив...
--- надополнето: 13 декември 2011 во 10:59 ---


новите лади (110 и 111) го користат истиот дизајн на мотор од пред 30-40 години. не им е сменето ништо, ама се сега тазе направени, значи според џиш, по нови материјали од 2010-тата.... а пази богати, работна температура им е меѓу 102 и 107 степени. и тоа се рачуна во нормално, фабрички подесено. запни ја на угорница, или нека си пројде некое време од термо прекидачот почнува да работи на околу 120 степени... и сега кога ке прегрее колку иде? 130, 135...????? и? ги скапаа од возење ладите ниедна не меша, не криви и не гори дихтунг...
Абе ја колку коли имам сменето ти толку ремонти немаш направено.А можеш да работиш и 100 години авто механика во некоја шупа ама да си лејка.Првото југо 45 излезе 1980 година ако не си знаел како замена за фичо,него дете си не ти замерам,а од незнаење и инат можеш и една фреќа сол да изедеш.И по твоја логика за ph вредноста значи дека шампоните што имаат ph вредност 5.5 поминале во киселина.
Стварно земи прочитај литература зашто работата станува за плачење.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Абе ја колку коли имам сменето ти толку ремонти немаш направено.А можеш да работиш и 100 години авто механика во некоја шупа ама да си лејка.Првото југо 45 излезе 1980 година ако не си знаел како замена за фичо,него дете си не ти замерам,а од незнаење и инат можеш и една фреќа сол да изедеш.И по твоја логика за ph вредноста значи дека шампоните што имаат ph вредност 5.5 поминале во киселина.
Стварно земи прочитај литература зашто работата станува за плачење.
колку години имаш ти за да ме наречеш дете? пак ти повторувам и те прашувам од кај знаеш кој сум јас и колкав сум? и да... ако не си знаел шампоните што се со вредност Ph 5.5. се киселина а знаеш зашто? затоа што човечката кожа, и уреата што ја ослободува е иодприлика исто толку... а што мислиш зашто кога со рака ке пипнеш на некој хромиран или никлован дел останува флека? 5.5 не е јака киселина но е киселина... онаа киселина што нагризува е со вредност под 2... иди прочитај нешто од литература ДЕТЕ... јас имам 35 години.... а ти? а што се однесува до возила, мењам возило на секои 3 до 6 месеци... и сега работава е ај да си ги ТУРИМЕ НА МАСА ПАТЛАЦИТЕ и да си ги измериме на кого е поголем...

и многу ме нервираат типови како тебе што доаѓаат на форуми да се празнат и да контрираат... ти си слушнал од некого нешто, си возел можеби и 200 твои лични коли и можеби и си се сретнал со некакви ситни проблеми, но не си навлегол во автомеханиката и решавањето на проблемите, како што јас сум направил пред мноооогу години... и како што рече на времето еден мој близок пријател: нај опасни се оние полу писмените, мислат дека се знаат а уствари појма немаат...

за разлика од тебе, еден кој иако доста контрира а сепак е стручен и знае нешто е џиш и него го почитувам... а знаеш зашто? затоа што прима совети и ја вклучува логиката, која очигледно на тебе ти е заклучена или избришана страна од твојата свест и психа... ти давам совет, информации, а ти вклучи ја логиката и размисли малку, па може и ке сватиш...
и прекини да ме цитираш безпотребно, за да се докажуваш себеси... најди си друга жртва, на грешна особа си одбрал да контрираш... поздрав
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
колку години имаш ти за да ме наречеш дете? пак ти повторувам и те прашувам од кај знаеш кој сум јас и колкав сум? и да... ако не си знаел шампоните што се со вредност Ph 5.5. се киселина а знаеш зашто? затоа што човечката кожа, и уреата што ја ослободува е иодприлика исто толку... а што мислиш зашто кога со рака ке пипнеш на некој хромиран или никлован дел останува флека? 5.5 не е јака киселина но е киселина... онаа киселина што нагризува е со вредност под 2... иди прочитај нешто од литература ДЕТЕ... јас имам 35 години.... а ти? а што се однесува до возила, мењам возило на секои 3 до 6 месеци... и сега работава е ај да си ги ТУРИМЕ НА МАСА ПАТЛАЦИТЕ и да си ги измериме на кого е поголем...

и многу ме нервираат типови како тебе што доаѓаат на форуми да се празнат и да контрираат... ти си слушнал од некого нешто, си возел можеби и 200 твои лични коли и можеби и си се сретнал со некакви ситни проблеми, но не си навлегол во автомеханиката и решавањето на проблемите, како што јас сум направил пред мноооогу години... и како што рече на времето еден мој близок пријател: нај опасни се оние полу писмените, мислат дека се знаат а уствари појма немаат...

за разлика од тебе, еден кој иако доста контрира а сепак е стручен и знае нешто е џиш и него го почитувам... а знаеш зашто? затоа што прима совети и ја вклучува логиката, која очигледно на тебе ти е заклучена или избришана страна од твојата свест и психа... ти давам совет, информации, а ти вклучи ја логиката и размисли малку, па може и ке сватиш...
и прекини да ме цитираш безпотребно, за да се докажуваш себеси... најди си друга жртва, на грешна особа си одбрал да контрираш... поздрав
Абе и ја прифаќам совети ама не од самообразовани мајстори.Инако по години сме тука негде.Се гледаме во твојот сервис малку таму да се контраме
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Може да смениш 5 000 000 а да немаш 3 чисти од механика прашав нешто и не ми одговара никој што функција има масло а што антифриз ти што си возел 300 коли и оној диш или..некој контраш ко вас?
Постојат три вида течности бази,нормал киселини и се се во категорија од состав и пх вредност,не се работи за години или кој колку коли возел правел или др треба да разменуваме мислења но барем на некоја држана основа не на памет.
Ако некој направил експеримент и го опишал најлошо е да му кажеш ЛАЖЕ, глуп збор(простете за гол.букви)
Ако има некој ... нека прифати тоа што се предлага.
Инаку Да се појасни пошто многу ќе згрешат масло во мотор не е само за подмачкување туку и за ладење на моторот, а додека течноста во ладилникот е за ладење на маслото кое е на висока температура низ каналите на моторот.
И кој се сомнева во ова нека не коментира глупости туку нека прочита малку читај(просвети).

Имам една изрека: не е срамота да незнаеш,срамно е да тресиш глупости.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Може да смениш 5 000 000 а да немаш 3 чисти од механика прашав нешто и не ми одговара никој што функција има масло а што антифриз ти што си возел 300 коли и оној диш или..некој контраш ко вас?
Постојат три вида течности бази,нормал киселини и се се во категорија од состав и пх вредност,не се работи за години или кој колку коли возел правел или др треба да разменуваме мислења но барем на некоја држана основа не на памет.
Ако некој направил експеримент и го опишал најлошо е да му кажеш ЛАЖЕ, глуп збор(простете за гол.букви)
Ако има некој ... нека прифати тоа што се предлага.
Инаку Да се појасни пошто многу ќе згрешат масло во мотор не е само за подмачкување туку и за ладење на моторот, а додека течноста во ладилникот е за ладење на маслото кое е на висока температура низ каналите на моторот.
И кој се сомнева во ова нека не коментира глупости туку нека прочита малку читај(просвети).

Имам една изрека: не е срамота да незнаеш,срамно е да тресиш глупости.
Toчно така,а за подобро ладење на уљето некои производители на практикуваат и хладњак за уље.Овој тип на дополнително ладење на уљето се практикува кај некои спортски модели.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Значи може да се разговара и на покултурен начин што би требала да стане пракса,нема потреба низ разговори(пишанки ) да се издуваме,макар што и тоа е можно но еднаш-два пати за нешто ирелевантно или било што но не до мера да се мери навредува сепак сме едно живееме во Македонија и нема потреба од навреди и омрази,а за дијалози и културни расправии-превирања за одредени теми -тоа да но без навреди.
Инаку пред околу 1есец поставив проблем со мотор на вектра а и не е важно која кола е но чудна работа .
Како ветив и направив(без експеримент нема доказ),300 дрн плин и 5 литри бензин,повторено два пати резултат на отворено 9л бензин 10 плин со возење не просек туку само 120км,ама има неколку недостатоци со кои ќе се намали и плин и бензин,не е во ред гас регулаторот-електроника и немам автоматска ртег.на проток на плин,но пак стои прашањето зошто во град е екстремно висока потрошувачка над 20 л плин.
Можност-причина квалитет на плин,сега ја тестирам со плин од лукоил.Ставив 300ден од старо место и дополнив од лукоил за 700 ден математика 1000ден вкупно.
Пред тоа ми трошеше 100 ден на 10 км значи дека по таа логика или пресметка требаше да поминам 100км,а до сег имам 140.
Прашање за чудење---Може да е до квалитетот на плин толкава разлика?
Ако има таква разлика моја должност е и на совест ќе имам да објавам каде има скапан плин,или нема да откријам сеуште ништо.
На тестер нема ништо за да има таква резлика.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Иако бензинот не е плин, мислам дека муабетот може да најде соодветна примена тука.
Прастариот мотор од 1,1 литар од Рено (5 е моделот, но и не е толку битно) по проспект треба да троши градска 5,8 литри.
Знаеме дека идеалните услови од проспектот во пракса не се остваруваат па ај нека биде 6,5...
Моторот има поминато 177 000. Се е уредно сервисирано, значи нов разводник, кабли, свеќици, репариран карбуратор. Нови гуми и се тоа ОК.
Троши околу 8,5 литри безоловен 98. Пробано со гориво од повеќе бензински пумпи.
Во проспектот вика дека моторот може да работи и на безоловен бензин.
Последен пат, ставив од оној адитивот за стари мотори кои трошат оловен бензин, т.е. олово.
Измерив 7,1 литри градска.
Поентата ми е дека би требало да има врска квалитетот на горивото.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Toчно така,а за подобро ладење на уљето некои производители на практикуваат и хладњак за уље.Овој тип на дополнително ладење на уљето се практикува кај некои спортски модели.
Незнам колку си запознаен, ама мерцедесите 240 и 300 дизелаши до 80-тите го имаа тој ладилник за масло. И мојот го има, 240D. Уствари визуелно тоа е единствена разлика како можиш да го познаеш 200D од 240... Првиот нема ладилник за масло. Исто ако си имал прилика да разгледаш/отвориш Цитроен бокс мотор од моделите со воздушно ладење, Спачак/Дијана/Ами, GS/GA сите имаа ладилник за масло... незнам кај CX и легендарната ајкула како беше... мада не е ни толку важно.

Инаку муабетот ми беше, немора да е спортски модел за да има екстра ладилник за масло.
--- надополнето: 13 декември 2011 во 13:32 ---
Прашање за чудење---Може да е до квалитетот на плин толкава разлика?
Ако има таква разлика моја должност е и на совест ќе имам да објавам каде има скапан плин,или нема да откријам сеуште ништо.
На тестер нема ништо за да има таква резлика.
Дали имаш испуштано масло од расплињача некогаш? По разговор со неколку таксисти дојдов до инфо дека во плинот додаваат горено масло... кое се купува 5-8 денари за литар. Дел се таложи во расплињачата, дел согорува, ама се осеќа само на поголема километража (пример 100-200 грама на 1000 км).
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Месецов го возам цитроенот(1.8i 16 v 117 ks).Ставам плин на разни плинари,меѓутоа со плинот од макпертол ми градска ми троши 23 литри на 100 километри.Со другиве плинари потрошувачката паѓа до 15 литри.И на безин потрошувачаката е слична
Очигледно е дека е до квалитетот на горивата
Нафта употребувам од камионите на чичко ми.Европска е поквалитетна е
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Кано во врска со латењето на корсата имаш право. ја мислев дека нешто не е во ред па крева толкава температура а инаку ако си е нормално така фабрички онда нема потреба да се менува ваљда ја и ти незнаеме повеќе отколку инженерите у фабрика нели :)
 

KoNtEjNeR

sapun
Член од
19 декември 2005
Мислења
2.306
Поени од реакции
44
Месецов го возам цитроенот(1.8i 16 v 117 ks).Ставам плин на разни плинари,меѓутоа со плинот од макпертол ми градска ми троши 23 литри на 100 километри.Со другиве плинари потрошувачката паѓа до 15 литри.И на безин потрошувачаката е слична
Очигледно е дека е до квалитетот на горивата
Нафта употребувам од камионите на чичко ми.Европска е поквалитетна е
Имаш разлика од 8 литри само кога полниш на макпетрол ?
јас разбирам да мешаат, да крадат, ама ова е ... и гаќите ќе ти ги украдат
 

Kajgana Shop

На врв Bottom