Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2018
Мислења
1.454
Поени од реакции
1.855
За инает, може да се тера до утре, ама факт е дека Алфа (147 и 159) особено со јтд моторот е одлично возило, издржлив и штедлив мотор ставен на одлична шасија со одлично управување (кое опел, vw и ауди може да го сонуваат)


Еднаш имав шанса да видам плесната 156 напред и му се менуваше крило и браник,.,.колата беше тенк каросериски, трошка рѓа никаде иако преку 20 години стара...каросериски алфа е една најдобрите марки во моментов.

Земи опел, пасат или пак мерцедес е класа од тоа време извади ги крилата, е тогаш хорори ќе видиш. :pos:
Би препорачал на некој да земе Алфа од мк? 1.9 јтд? 159ка на пример ? За оддржување и дефекти како се?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
997
Поени од реакции
1.177
Ако се најде одржувана зошто да не...дури мислам дека полесно ќе најдеш одржувана алфа 147 или 159 од колку голф, пасат или астра...


Сепак алфа покрај мераклии што ги одржуваат колите, возат и бајо мој типови (ок поретко него VW), кој колите ги носат на мајстор само кога ќе престане да пали или да се движи. Нормално од таков и чекан не е да купиш а па не кола.


Инаку цената на одржување е тука некаде...парите што ќе ги дадеш за предница во алфа нема ни да ти стасаат за турбото од голфот да го пратиш на репарација и сега алфа била скапа. како па да не...сите коли од иста класа се тука некаде со цени на одржување.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.332
Поени од реакции
7.832
Колку за информација...скоро 2 години барав 147 (толку пари имав искрено, иначе ќе одев на Ланчија Делта 200 хорс пауерси)......за да најдам примерок кој некој го одржувал слично како што јас ја одржувам колата

или во превод за мене......2 до 3 пати поголемо внимание него фамилијата :vozbud:
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
583
Поени од реакции
191
Дечки гледам отворивте муабет за алфите, па да искористам прилика да ве прашам. Има некој искуство со Giulietta 2.0 JTDm 2011 година, 170 коња ?
Ми се укажа добра прилика за ваква, ама искрено не сум имал допирни точки со 2.0 дизелот со 170 коња па се мислам да ја менувам 147цата :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.332
Поени од реакции
7.832
Дечки гледам отворивте муабет за алфите, па да искористам прилика да ве прашам. Има некој искуство со Giulietta 2.0 JTDm 2011 година, 170 коња ?
Ми се укажа добра прилика за ваква, ама искрено не сум имал допирни точки со 2.0 дизелот со 170 коња па се мислам да ја менувам 147цата :)
Ovde imaš sve sto ti treba i ne treba za Alfite, ima dosta i so ovoj motor. Dečkite se mnpgu ljubezni
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
86
Поени од реакции
67
За инает, може да се тера до утре, ама факт е дека Алфа (147 и 159) особено со јтд моторот е одлично возило, издржлив и штедлив мотор ставен на одлична шасија со одлично управување (кое опел, vw и ауди може да го сонуваат)
Еднаш имав шанса да видам плесната 156 напред и му се менуваше крило и браник,.,.колата беше тенк каросериски, трошка рѓа никаде иако преку 20 години стара...каросериски алфа е една најдобрите марки во моментов.
Земи опел, пасат или пак мерцедес е класа од тоа време извади ги крилата, е тогаш хорори ќе видиш. :pos:
Spored mene losata reputacija Alfa ja stekna so postarite benzinski motori, a mozebi najmnogu so Twin Spark serijata, tie motori imaa problemi so bukvalno sve i svasta, zaradi toa denes e prava retkost da se najde Alfa so Twin Spark motor vo vozna sostojba, a od druga strana ima dosta 156ki 1.9 JTD koi seuste se vozat iako se preku 20 godini stari. Neka se inati koj saka, ama fakt e deka 1.9 JTD/M so 8 ventili i 2.0 HDI so 90ks se ubedlivo najizdrzlivi motori do 2000 kubika, za razlika od precenetite TDI nemaat problemi so Bosch pumpi, trosenje bregasti, pukanje glavi i red drugi sranja. Interesna rabota e sto na primer 1.9 JTD so 105ks ima turbina so fiksna geometrija, dodeka 1.9 TDI PD so 90/101/105ks site imaat varijabilni turbini, em poskapi i pozahtevni za remont em poslabi performansi vadat. Da, prednicata im e slaba strana na 147/156 ama ima i mnogu drugi koli od drugi marki koi imaat takov tip na prednica pa ne vidov tolku da se jadat bubrezi za tie koli.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.456
Поени од реакции
2.596
Поздрав до сите што плукаат по алфа и jtd моторите...


Тресеш зелени , ова не е ништо ново , сум видел било кој ТДИ со над милон километри па ништо не му е, и вие пак плукате по голфови, очигледно за ТДИ врска немаш

https://youtu.be/spwW_YGp_9o

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
997
Поени од реакции
1.177
Spored mene losata reputacija Alfa ja stekna so postarite benzinski motori, a mozebi najmnogu so Twin Spark serijata, tie motori imaa problemi so bukvalno sve i svasta, zaradi toa denes e prava retkost da se najde Alfa so Twin Spark motor vo vozna sostojba, a od druga strana ima dosta 156ki 1.9 JTD koi seuste se vozat iako se preku 20 godini stari. Neka se inati koj saka, ama fakt e deka 1.9 JTD/M so 8 ventili i 2.0 HDI so 90ks se ubedlivo najizdrzlivi motori do 2000 kubika, za razlika od precenetite TDI nemaat problemi so Bosch pumpi, trosenje bregasti, pukanje glavi i red drugi sranja. Interesna rabota e sto na primer 1.9 JTD so 105ks ima turbina so fiksna geometrija, dodeka 1.9 TDI PD so 90/101/105ks site imaat varijabilni turbini, em poskapi i pozahtevni za remont em poslabi performansi vadat. Da, prednicata im e slaba strana na 147/156 ama ima i mnogu drugi koli od drugi marki koi imaat takov tip na prednica pa ne vidov tolku da se jadat bubrezi za tie koli.
Лошата репутација Алфа ја стекна и со катастрофалните проблеми со рѓосување кој ги имаше во 1970-тите и рани 80-ти. Баш поради ова на запад угледот им падна многу и од марка која имаше огромен респект поради тркачко искуство и успеси стана нешто за кое почнаа да се редат вицеви.

Али тоа со рѓосувањето не држи вода одамна, зошто уште во рани 90-ти го средија проблемот со рѓа и заедно со пежо цитроен и фиат стана една од првите марки кај кои шасијата се поцинкуваше.

За тди митот излезе од времето на голф кец и двојка кога 99 % од Југословените немаа видено и возено подобра кола од застава и лада и слични на нив кршеви...и да голфот беше подобар од Југо, јак успех, југо што е една кола солидна да не зборам.

Исто дизелите што ги имаше во голф 1, 2 и 3 без проблем одеа на тогашната “црвена нафта“ која беше позната како дизел д2...кој тогаш кошташе скоро ич пари...али пак сите дизели од тоа време тоа го можеа...проблем беше што југословенчето немаше лесен достап до други западни коли освен голф и опел кој се составуваа во Сараево и Кикинда...и од тоа остана митот, подобри од југо и лада се...значи врв коли. :pos:


Денешните тди врска немаат со тие од тоа време...пробај вози чисто се сомневам дека може да склопиш 50к километра без посериозен дефект (замаец, турбо, дизни, егр, брегаста, итн.)
 
Последно уредено:
Член од
1 април 2017
Мислења
172
Поени од реакции
29
Би сакал да прашам зошто кога го стискам кумплугот путер е вака прелесен а додека го возам ако го допрам со нога(без да го стиснам) јавува јаки вибрации?
Колата е голф 5
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.293
Поени од реакции
806
Би сакал да прашам зошто кога го стискам кумплугот путер е вака прелесен а додека го возам ако го допрам со нога(без да го стиснам) јавува јаки вибрации?
Колата е голф 5
Zamaecot e.
Ako netropa i ako nema grebenje na pedalo ne go gibaj.
 
Член од
1 април 2017
Мислења
172
Поени од реакции
29
Ke tera. Mozi taka da tera i 5 godini bez problem. Ko ke pocni da ti grebi na pedalo i da tropa togas menuvaj. Inace imas opcia i fiksen da stavis nema da osetis razlika osven na gasnenje kolata mala vibracia.
Како мислиш да ми греби на педала, пример у лер е и да стиснам на кумплуг или пак како што објаснив горе да возам у трета и да допрам педала?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
11.906
Поени од реакции
13.314
Денешните тди врска немаат со тие од тоа време...пробај вози чисто се сомневам дека може да склопиш 50к километра без посериозен дефект (замаец, турбо, дизни, егр, брегаста, итн.)
тди поминува 200-300к без проблеми, тси моторите не им чинат
 
На врв Bottom