Ете ќе речи човек BMW инжењери го правеа моторот...
Ако се работи за главата на моторот...до сега требаше да го има изгорено дихтонот како што кажуваш долго време си го возел така.
Бидејки е 2000 кубика ...и без турбо треба да имаш доволно моќност да не те претица Рено 4
Најубаво е да се измери прво компресијата на моторот, бидејки кај дизелските машини тоа е душата на системот, провери како оди потрошувачката на масло може да е некоја карика.
Значи провери (кај било кој мајстор)
1) Дали дихтонот меѓу главата и блокот е изгорен односно тоа беше знак дека некогаш си ја возел колата без стегната глава (може да бил моторот правен ремонт...немора којзнае како ама доволно да биде извадена главата)
2) Провери пред тоа како троши масло
3) Провери компресија
Што се однесува за турбото, турбото баш го загрева повеќе моторот особено ако немаш интеркулер (затоа и се става интеркулер)...