Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
171
Поени од реакции
134
бегај подалеку од дти, ако сакаш вектра земај 1.8 или 2.0 бензин
IMG_20190817_193330.jpg
2.2 dti 16 вентили 240 000км 125кс (беше чипована на 140 000 појма немам колку али идеше до 220 без проблем) спортлине модел фабрички спуштена и со потврда суспензија. моторот работеше ко нов одржавана нормално.
Нема лоша кола има само лош газда.
P.S.Opel Vectra B,C, Insignia сум ги возел сите, сите со дизел мотор, убедливо најлоши возила во класата а вектрава беше во топ 2 најлоши коли што ги имам возено во животов.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.107
Поени од реакции
634
бегај подалеку од дти, ако сакаш вектра земај 1.8 или 2.0 бензин
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:

Decki koga parkiram u rikverc slusam nekoj piskav zvuk, pojma neam kako da objasnam ali ko metal na metal mi izglea. Prvo mislev samo na full lock so volan mi prai taka ali ustvari i koga volanot e skroz pravo i vrakjam nazad se desava da pravi, mada ne e sekogas ali povekje pravi nekoj zvuk otkolku sho ne pravi. Ova se slucuva samo koga vrakjam nazad pri parkiranje. Sumljam na predni gurtni/diskovi iako gurtnite ne se potroseni, ali ne sum siguren. Kolata e audi a4. Suspenzija e proverena i ne e do toa. Bese kaj majstor deneska menjav zadni diskovi i gurtni ali za belja tamu ne go praese zvukot, samo sho se vrativ u firma i da parkiram i op ete zvukot se javi :D
Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
838
Поени од реакции
539
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:


Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
Ne se zadnite od napred se slusa zvukot.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
566
Прегледај го приврзокот 240067
2.2 dti 16 вентили 240 000км 125кс (беше чипована на 140 000 појма немам колку али идеше до 220 без проблем) спортлине модел фабрички спуштена и со потврда суспензија. моторот работеше ко нов одржавана нормално.
Нема лоша кола има само лош газда.
P.S.Opel Vectra B,C, Insignia сум ги возел сите, сите со дизел мотор, убедливо најлоши возила во класата а вектрава беше во топ 2 најлоши коли што ги имам возено во животов.
Друже не сум фан и јас на Опел ама тој никогаш не правел коли коли кои ќе бидат врв во дизајн во класата, врв во удобност, врв во издржливост или не знам држење на пат. Да не се лажеме главниот адут на Опел бил секогаш ниската цена и горе долу тоа е.

Овде на балканов се палат многу демек ќе земам германска кола за евтини пари оти тоа е фората кај нас, да е од лајно, германско да е.


Јас имам цитроен ксара од 1998 и можам да кажам дека вози поудобно од било која астра а и верувам дека да имав астра од 1998 досега ќе беше или на отпад или ќе беше скапана цела...е сеа не знам ама веројатно била поевтина од ксарата во 1998 кога биле нови колите.
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2018
Мислења
101
Поени од реакции
19
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:


Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
Фала за добрите одговори верувам дека вредат.сепак јас како почетник и ептен лаик во авто технологијата ништо не ги разбрав.инаку сум фан на помали количиња во обем затоа корсата ми е онака од прва по мерак иако не се разбирам ама баш во ништо освен бо некои основни работи (можеби и ќе се зафркнам со изборот незнам).
Помали количиња од типот на корса,клио,сузуки свифт,јарис сл. Верувам дека преку пракса вероватно ќе ги разјаснам сите авто трикови ама засега морам да се потпрам само на советите
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
165
Поени од реакции
83
Фала за добрите одговори верувам дека вредат.сепак јас како почетник и ептен лаик во авто технологијата ништо не ги разбрав.инаку сум фан на помали количиња во обем затоа корсата ми е онака од прва по мерак иако не се разбирам ама баш во ништо освен бо некои основни работи (можеби и ќе се зафркнам со изборот незнам).
Помали количиња од типот на корса,клио,сузуки свифт,јарис сл. Верувам дека преку пракса вероватно ќе ги разјаснам сите авто трикови ама засега морам да се потпрам само на советите
И најбитно никој што не го спомна ако толку не се разбираш а и да се разбираш, обавезно земи си авто механичар кога ќе купуваш или да ја однесеш кај него. И јас пред неколку години ги гледав корсите иако не сум почетник, се одлучив за една 1.4 и договорив прво кај механичар па да ја земам... Виде мајсторот дека одзади на дихтонот јавуваше масло мала работа, што и да ја возев немаше да капни долу да видам а за некој месец ќе кинев нерви кога ќе требаше или ремонт или мотор (ако не го пратиш маслото).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
566
Ме потсетивте кога одев да купувам кола и јас...гледам една корса 1.2 ајде реков блиску беше до мене ќе појдам да ја видам иако не сум по Опелите.

Моторов камен ладен, ја пали во двор, поработува 30 секунди макс, отворам капачето за масло, бел чад како локомотива му викам шо е ова бе мајсторе, абе вика еми загреа маслото, мора да има пареа...за 30 секунди загреа маслото...си реков да си ибиш веко кај кого појдов кола да гледам и јас.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
171
Поени од реакции
134
Друже не сум фан и јас на Опел ама тој никогаш не правел коли коли кои ќе бидат врв во дизајн во класата, врв во удобност, врв во издржливост или не знам држење на пат. Да не се лажеме главниот адут на Опел бил секогаш ниската цена и горе долу тоа е.

Овде на балканов се палат многу демек ќе земам германска кола за евтини пари оти тоа е фората кај нас, да е од лајно, германско да е.


Јас имам цитроен ксара од 1998 и можам да кажам дека вози поудобно од било која астра а и верувам дека да имав астра од 1998 досега ќе беше или на отпад или ќе беше скапана цела...е сеа не знам ама веројатно била поевтина од ксарата во 1998 кога биле нови колите.
Точно така, земи ја за пример Инсигниа од 2009 до 2011 година во Германија, Белгија се продаваат од 3000еур (крш) до 6000 еур (со помалце од 100к километри) али факт е дека се тапа коли....инсигниата посебно ко нашминкана напукана певаљка од Бугарија е. :pos::pos::pos:
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
352
Поени од реакции
263
Има лоши газди и лоши примероци на коли.Јас лично имав Астра Г 2006 твинпорт,куена од прв газда и не толку добар примерок,не беше одржувана добро.Економична,ефтина за одржување и не е лоша за на пат.Корозија никад нигде бидејки се со поцинклован лим и при нејзина продажба беше проверена од мајстор на рампа,дури и комплет ауспух си остана фабрчкиот.Кај Пунто 1 на пример веке после 2,5 години менував заден лонец.
Мој пријател ја има нова купена Астра Х од 2008 со истиот мотор и нема апсолутно никаков проблем до ден денес,само менува најосновното,уље филтри и гуми.Имам и други пријатели со истите Астри со кои сум разговарал за колите и се ден денес презадоволни од колите(пишувам исклучиво за бензинци).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
566
Друже било која кола што не е лада, југо и сл. кога ќе ја купиш нова и ќе ја купиш релативно нова е добра, да не се лажеме. Верувај во допир сум со многу коли и Опелите не дека се дно дна ама не се ни ништо посебно.

А тоа дека не рѓосувале постарите опели, нз најди некој што вози астра или вектра од постарите генерации и прашај го колку пати е досега фарбана или крпена ако нема на нејзе рѓа. Рак рана буквално тоа е и тоа најголема на опел која ја среди тек во колите послем 2004-2005.

Еве ако французите се познати по удобност, алфа по дизајн и држење на пат, опел по што е познат? По ниска цена и тоа е. Не ги спомнувам ни катастрофалните дизели ,само опел може да смеша дизел со масло, да дојде бош пумпа за оправка која кошта колку пола колата што вреди и сл. Ни бензинците не се нешто кизнае што особено помалите, трошат масло, ремонт и менување диктон на глава е стандард процедура и редовно гасам ламбичиња на опели со дијагностика, за утре пак да се запалат од непознати причини...немој друже аман.

Евтина кола за од точка А до Б и ништо повеќе не е опел.


За возврат, никогаш ама никогаш немам слушнато Тојота или Хонда да троши масло, било бензинец или дизел...НИКОГАШ, ако снемува масло поверојатно е да тече од некаде него да го гори во моторот.
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2015
Мислења
352
Поени од реакции
263
Еве јас пред месец дена барав да купам кола.Првата што ја погледнав беше Корола 2010 и после палење на колата низ муабет разбрав дека и бил изгорен дихтон на глава.Сервисирана од мајстори од Тојота ама на палање не мирува обртомерот.Вратата беше намерно изгребана со клуч и кородирана,другото беше све ОК,цената 5900е! Значи има и непогодени Тојоти.
За корозија сум сигурен дека Шевролетот Корејците Јапонците имаат понеквалитетен лим.Кај нив најобичните гребки брзо кородираат и мораат одма да се санираат а корозијата кај возилата на Опел беше позната на моделите до 2000 година.
Друго факт е дека најпродавани со најголеми бројки се Опелите и Волцваген возилата,што увезено што домашно па така да е нормално кај тебе на поправка поголем процент да бидат од овие возила.
 
Член од
26 април 2012
Мислења
187
Поени од реакции
112
Некој да не знае како да го средам радиото во кола. Почна да бара код а неможам да најдам никаде во упатството или напишано негде. Se raboti za A klasa W168. На видеово истиот модел кажува како да се внесе ама веќе си го знае кодот
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.107
Поени од реакции
634
Друже било која кола што не е лада, југо и сл. кога ќе ја купиш нова и ќе ја купиш релативно нова е добра, да не се лажеме. Верувај во допир сум со многу коли и Опелите не дека се дно дна ама не се ни ништо посебно.

А тоа дека не рѓосувале постарите опели, нз најди некој што вози астра или вектра од постарите генерации и прашај го колку пати е досега фарбана или крпена ако нема на нејзе рѓа. Рак рана буквално тоа е и тоа најголема на опел која ја среди тек во колите послем 2004-2005.

Еве ако французите се познати по удобност, алфа по дизајн и држење на пат, опел по што е познат? По ниска цена и тоа е. Не ги спомнувам ни катастрофалните дизели ,само опел може да смеша дизел со масло, да дојде бош пумпа за оправка која кошта колку пола колата што вреди и сл. Ни бензинците не се нешто кизнае што особено помалите, трошат масло, ремонт и менување диктон на глава е стандард процедура и редовно гасам ламбичиња на опели со дијагностика, за утре пак да се запалат од непознати причини...немој друже аман.

Евтина кола за од точка А до Б и ништо повеќе не е опел.


За возврат, никогаш ама никогаш немам слушнато Тојота или Хонда да троши масло, било бензинец или дизел...НИКОГАШ, ако снемува масло поверојатно е да тече од некаде него да го гори во моторот.
Astra g se so pocinkovana sasija i ne rjgosuva. Vektra redizajnot ne rjgosuva..
70%niz gradot se vozi astra h 1.7cdti koj se vgraduval istiot motor kaj honda civic.
Sporedi passat comfort line 1.9 tdi 101ks so vectra b CL, 2.0dti 101ks....kaj vektrata se obicen zamaec, obicna turbina, motor na lance, metalni prsteni na dizni i mnogu polesni za repariranje i lesna prednica dokolku kaj vw dvomasen zamaec, varijabilna turbina, motor na rebrast, losi dizni za reparacia, teska prednia.
Sporedigo seat leon 1.9 tdi 105hp so astra h 1.7 cdti 101"ks....Kaj seatot vnatre plastikite se katasrofa, na sekoja dupka tropat, krckat, egr cel pliva vo maslo, cesto cadat, problem so maslena pumpa, maglat stakla, korozirat, stabilnost vo krivini nula. Kaj astra h nitu eden problem nema od ovie nabrojanite osven stabilnost, stabilnost slaba isto ko seatot ali za kvalitet se mnogu podobri negoli golf 5 ili seat, site so ista godina 2005-2007 105-101ks...Alfa nemam vozeno, nemam ni loso ni dobro iskustvo ali tie so vozat astra h so istiot motor se zadovolni. Citroenot i den denes imat meka voznja i udobnost ali slab kvalitet na delovite. Sekoja kola ima mana, i mercedes ne se za falba posto itie korozirat kako na primer c220cdi, c270cdi, e250cdi i ne e samo korozijata, tuku i motorite so gi nosat od reno. Taka da od opel imalo uste polosi koli. Edina mana na opel korozijata, drugoto se trpi.
 
На врв Bottom