Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 април 2014
Мислења
5.089
Поени од реакции
6.456
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
Epten nema maka :Do_O....abe kako ti e pisano toa sto si go zemal taka ke ti bide. Ili ke te ebava motorot ili ako imas nekoja so elektrika-senzori ke si ebis vekot ama jbg tolku ni e dzebot se e jasno...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
А колку километра мина за 6 години
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
Класичен проблем и со кровот и со бош пумпата. Јас знам корса 2004 лакот е партал направен иако чувана во гаража и не толку возена, како со шмиргла да е стружен, неверојатно слаба фарба
 
Последно уредено:
Член од
6 април 2014
Мислења
5.089
Поени од реакции
6.456
А колку километра мина за 6 години, вери


Класичен проблем и со кровот и со бош пумпата. Јас знам корса 2004 лакот е партал направен иако чувана во гаража и не толку возена, како со шмиргла да е стружен, неверојатно слаба фарба
70.000 km izvozeni, i da lakot na pokrivot pocna uste na 2ta godina odkoga ja kupiv (crna boja) da pokazuva, najverojatno losa farba, samo sto mojata e negarazirana.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
Има познаник корса 1.2 од 2008 со плин, година дена ја има. Само што ја зеде му се скина сајла од мењач, после некое време му рикна дизна од плинот, а пред некој месец почна на три клипа да му работи и да пука од ауспух ради изгорена свеќица, и еве сега ја продава. Уште лани му реков да не ја зима, ама оди разбери се со таков лик. Од друга страна, знам доста задоволни луѓе од корса 1.2 но од постариот модел од 2000-2006, е сега за лимарија не би знаел какви се. Има 2 варијанти на 1.2 моторот: до 2003 е со 75 коња а после 2003 е твинпорт со 80 коња, кај вториов мислам дека има некоја разлика во усисната грана ама не сум сигурен. Имам возено корса 1.2 од 2005, моторот е прилично тромав (1.3 цдти влече многу подобро иако има 10 коња помалку).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Corsa D се доста послаби со квалитет. Тие години Опел беше веќе сериозно во финансиска криза и многу се кратеше на сите страни кај сите модели.


Инаку за цдти моторот, сепак турбо дизел е, дизелите имаат вртежен момент и ова го ствара тоа чуство не влечење. Воопшто атмосферски мотор е умрена работа било дизел било бензин во иднина само турбаци ќе има, помалку гориво трошат за истата снага.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Не бидете депресивни и анксиозни, ево ви малку мотивација
Naturally aspirated is not dead...yet. :drk::drk::drk:
Автоматски споено мислење:
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.414
Точно така, земи ја за пример Инсигниа од 2009 до 2011 година во Германија, Белгија се продаваат од 3000еур (крш) до 6000 еур (со помалце од 100к километри) али факт е дека се тапа коли....инсигниата посебно ко нашминкана напукана певаљка од Бугарија е. :pos::pos::pos:
Врска немаш
Автоматски споено мислење:

Друже било која кола што не е лада, југо и сл. кога ќе ја купиш нова и ќе ја купиш релативно нова е добра, да не се лажеме. Верувај во допир сум со многу коли и Опелите не дека се дно дна ама не се ни ништо посебно.

А тоа дека не рѓосувале постарите опели, нз најди некој што вози астра или вектра од постарите генерации и прашај го колку пати е досега фарбана или крпена ако нема на нејзе рѓа. Рак рана буквално тоа е и тоа најголема на опел која ја среди тек во колите послем 2004-2005.

Еве ако французите се познати по удобност, алфа по дизајн и држење на пат, опел по што е познат? По ниска цена и тоа е. Не ги спомнувам ни катастрофалните дизели ,само опел може да смеша дизел со масло, да дојде бош пумпа за оправка која кошта колку пола колата што вреди и сл. Ни бензинците не се нешто кизнае што особено помалите, трошат масло, ремонт и менување диктон на глава е стандард процедура и редовно гасам ламбичиња на опели со дијагностика, за утре пак да се запалат од непознати причини...немој друже аман.

Евтина кола за од точка А до Б и ништо повеќе не е опел.


За возврат, никогаш ама никогаш немам слушнато Тојота или Хонда да троши масло, било бензинец или дизел...НИКОГАШ, ако снемува масло поверојатно е да тече од некаде него да го гори во моторот.
Сите коли мешаат дизел со масло ако се возат на кратки релации, посебно поновите.
Автоматски споено мислење:

Ne mi kazuvaj deka astra g ne korozira, samo toa ne, toe sto se izdrzlivi ok, ama za rga za 7 god 3 pati krila sum mu smenil nazad
Ти била ударена со првото крило а другите две шо си ги стаил или биле од бувљак или си ги зел кинески само лим. Астра Г има поцинкована шасија, предходниот од астра Г беше без поцинкова шасија и му го трасира патот на опел кон банкрот.
Автоматски споено мислење:

Проблем со греачот
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
А совет од каде да се бара увоз: од швајцарија (сум слушнал дека најмногу се ценат),исто и германските,но да се бега од увоз од италија (често биле репарирани) и како што следам имаат и пониска цена .дали така можи да се препознаат или не. мислење за ова!!!
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Абе ако си за корса поарно одовде земи. Има и овде нови купени релативно зачувани зошто и нови не беа кизнај колку скапи. Сега да бараш поскапа, поголема кола кај нас многу ретко има зачувани и со добра опрема, зошто скоро секогаш кај нас колите се купуваат со ниска или најниска опрема и најслабиот мотор, кој кај да, стасан е за ремонт и отворање од 2005 досега. Значи зборам за астрите 1.4 па и 1.6. Едноставно преслаби се тие мотори за да тераат потешка кола и притоа да направат голема километража без отворање, ремонти и сл.
Автоматски споено мислење:

Сите коли мешаат дизел со масло ако се возат на кратки релации, посебно поновите.

Ма немој. Не си свесен која глупост истресе. Нема шанси дизелот да дојде во маслото, зошто нема шанси дизел да има богата смеса како кај бензин. Е кај опел така генијално се направени дизните да едноставно може да ТЕЧАТ во маслото. Генијално нема што. Маслото и дизелот се мешаат дур едноствано колата не зариба, дур турбото не појде или едноставно не влезе колата во ибертуража (runway). Абе генијалци нема што, не е ни чудо што опел пропадна па мораше PSA да го купи пошто зашто, послем триста купопродажби од други компании.

Ако возиш Опел, не мора да рипаш ко попарен, особено ако не разбираш многу.
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
Врска немаш
Автоматски споено мислење:


Сите коли мешаат дизел со масло ако се возат на кратки релации, посебно поновите.
Автоматски споено мислење:


Ти била ударена со првото крило а другите две шо си ги стаил или биле од бувљак или си ги зел кинески само лим. Астра Г има поцинкована шасија, предходниот од астра Г беше без поцинкова шасија и му го трасира патот на опел кон банкрот.
Автоматски споено мислење:


Проблем со греачот
Vikas moze da mi bila udrena vo dvete krila na isto mesto
 

Kajgana Shop

На врв Bottom