Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
Опел Корса 1.0 треба да се избегнува. Не е погоден мотор. За разлика од него 1.2 е доверлив мотор и јас би одел на него ако се вози градска вожња. За на отворен пат моторот е релативно тром и во тој случај најверојатно подобар избор би било 1.4 ( но немам искуство досега со 1.4 кај Опел)
Разочаран сум од 1.7 цдти особено кај Мерива.

Форд Фиеста, како што рекол членот погоре и мене ми е кутија на тркала. Едноставно колата мене ми нема шмек, ниту е забавна за возење. Дизајнерски не ми се допаѓа воопшто.
Имам возено и бев разочаран. Сосема друга приказна е Фокус особено со 1.8 тдци. Можеби едно од најдобрите коли некогаш направени.
Зборам за прва и втора генерација.

Би предложил Фокус 1.8 тдци или Тојота Јарис кое покрај тоа што е докажано возило, право чудо е колку простор има. Од надвор мало, но внатре за патници е милина, па и позади.
Права реткост е да се најде возило со толкав простор во ентериерот. Се мисли за моделска 2003-2007 година
Фала за исцрпниот одговор.1.2 корса и мене ми е фаворит нешто за водната пумпа за него била специфична тешко се наоѓала така имам слушнато ( знајш кога си почетник секакви информации добиваш и не знаеш што е точно) а за тојота јарис знам дека се закон само поскапи реално планирам нешто до 2500е
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Фала за исцрпниот одговор.1.2 корса и мене ми е фаворит нешто за водната пумпа за него била специфична тешко се наоѓала така имам слушнато ( знајш кога си почетник секакви информации добиваш и не знаеш што е точно) а за тојота јарис знам дека се закон само поскапи реално планирам нешто до 2500е
opel-vectra-opel-vectra-2-0-dti-irmscher-00_6869107138.jpg 2.0 dti 101ks dizel redizajnot ti e so pocinkovana sasija i mnogu podobra od corsa c, od ford, od yaris... Motor na lance, stabilna kola posebno za na krivini na otvoreno, za niz grad ti e vrv. Kaj redizajn elektronikata na bosot e so metalni kujkista i e zastitena od gorenje., 2200evra odat... kaj yarisot cesti defeci izleguvat na lagerite na trkala, mnogu pazenje saka na ventilite, ako procuka svrsi rabota. Znaj da si potrosi malku maslence ali ne e strasno.. Corsa c grejat posebno 1.2,letno vreme so klima na ugorno temperaturata se kacuva na 100ka....Kaj 1.4 toj problem go nema, malku se porazlicni.... Nosat evtina plastika taka da na dupki imas krckanje, tropanje na plastiki ama nemas bucen motor, toe prednost. Skoda fabia 1.9 101ks ti se dvizat so taja cena do kaj 2500evrejki,zirnigi iniv....
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Значи дека треба да го одврзеш ќесето и така повеќе да го олесниш...шала на страна само дијагностика.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Decki koga parkiram u rikverc slusam nekoj piskav zvuk, pojma neam kako da objasnam ali ko metal na metal mi izglea. Prvo mislev samo na full lock so volan mi prai taka ali ustvari i koga volanot e skroz pravo i vrakjam nazad se desava da pravi, mada ne e sekogas ali povekje pravi nekoj zvuk otkolku sho ne pravi. Ova se slucuva samo koga vrakjam nazad pri parkiranje. Sumljam na predni gurtni/diskovi iako gurtnite ne se potroseni, ali ne sum siguren. Kolata e audi a4. Suspenzija e proverena i ne e do toa. Bese kaj majstor deneska menjav zadni diskovi i gurtni ali za belja tamu ne go praese zvukot, samo sho se vrativ u firma i da parkiram i op ete zvukot se javi :D
 
Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
Прегледај го приврзокот 2399292.0 dti 101ks dizel redizajnot ti e so pocinkovana sasija i mnogu podobra od corsa c, od ford, od yaris... Motor na lance, stabilna kola posebno za na krivini na otvoreno, za niz grad ti e vrv. Kaj redizajn elektronikata na bosot e so metalni kujkista i e zastitena od gorenje., 2200evra odat... kaj yarisot cesti defeci izleguvat na lagerite na trkala, mnogu pazenje saka na ventilite, ako procuka svrsi rabota. Znaj da si potrosi malku maslence ali ne e strasno.. Corsa c grejat posebno 1.2,letno vreme so klima na ugorno temperaturata se kacuva na 100ka....Kaj 1.4 toj problem go nema, malku se porazlicni.... Nosat evtina plastika taka da na dupki imas krckanje, tropanje na plastiki ama nemas bucen motor, toe prednost. Skoda fabia 1.9 101ks ti se dvizat so taja cena do kaj 2500evrejki,zirnigi iniv....
На што мислиш 2.0 101 кс? Јас би одел нешто до 90 кс.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Поздрав
Совет за почетничко возило и мислење од искусни корисници
Заинтересиеан сум пред се за корса ц 1.2 и 1.4 пред се (наводно 1.4 многу трошела, 1.0 не е добра бидејќи е со три клипа)
Нешто за форд фиеста 1.4 тди.
Нешто за даихатсу сирион 1.0 наводно доста економично возило но што е со одржување и резервни делови.
Купи си Polo 1.2 или 1.4 бензин, од искуство зборам 1.2 го имав 3 клипа на ланец со 55 коња има тапа перформаси али квалитет неприкосновен. Плус јас овие ги викам коли со 3 жици едноставни, лесни и евтини за поправка ако нешто се расипе.
Поздрав.
P.S. брат ми го вози уште полото и едино масло менва на 10к километри и толку...годишно само 2 пати го мие (pathetic) ни корозија има јавено ништо топ е.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
бегај подалеку од дти, ако сакаш вектра земај 1.8 или 2.0 бензин
IMG_20190817_193330.jpg
2.2 dti 16 вентили 240 000км 125кс (беше чипована на 140 000 појма немам колку али идеше до 220 без проблем) спортлине модел фабрички спуштена и со потврда суспензија. моторот работеше ко нов одржавана нормално.
Нема лоша кола има само лош газда.
P.S.Opel Vectra B,C, Insignia сум ги возел сите, сите со дизел мотор, убедливо најлоши возила во класата а вектрава беше во топ 2 најлоши коли што ги имам возено во животов.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
бегај подалеку од дти, ако сакаш вектра земај 1.8 или 2.0 бензин
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:

Decki koga parkiram u rikverc slusam nekoj piskav zvuk, pojma neam kako da objasnam ali ko metal na metal mi izglea. Prvo mislev samo na full lock so volan mi prai taka ali ustvari i koga volanot e skroz pravo i vrakjam nazad se desava da pravi, mada ne e sekogas ali povekje pravi nekoj zvuk otkolku sho ne pravi. Ova se slucuva samo koga vrakjam nazad pri parkiranje. Sumljam na predni gurtni/diskovi iako gurtnite ne se potroseni, ali ne sum siguren. Kolata e audi a4. Suspenzija e proverena i ne e do toa. Bese kaj majstor deneska menjav zadni diskovi i gurtni ali za belja tamu ne go praese zvukot, samo sho se vrativ u firma i da parkiram i op ete zvukot se javi :D
Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:


Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
Ne se zadnite od napred se slusa zvukot.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Прегледај го приврзокот 240067
2.2 dti 16 вентили 240 000км 125кс (беше чипована на 140 000 појма немам колку али идеше до 220 без проблем) спортлине модел фабрички спуштена и со потврда суспензија. моторот работеше ко нов одржавана нормално.
Нема лоша кола има само лош газда.
P.S.Opel Vectra B,C, Insignia сум ги возел сите, сите со дизел мотор, убедливо најлоши возила во класата а вектрава беше во топ 2 најлоши коли што ги имам возено во животов.
Друже не сум фан и јас на Опел ама тој никогаш не правел коли коли кои ќе бидат врв во дизајн во класата, врв во удобност, врв во издржливост или не знам држење на пат. Да не се лажеме главниот адут на Опел бил секогаш ниската цена и горе долу тоа е.

Овде на балканов се палат многу демек ќе земам германска кола за евтини пари оти тоа е фората кај нас, да е од лајно, германско да е.


Јас имам цитроен ксара од 1998 и можам да кажам дека вози поудобно од било која астра а и верувам дека да имав астра од 1998 досега ќе беше или на отпад или ќе беше скапана цела...е сеа не знам ама веројатно била поевтина од ксарата во 1998 кога биле нови колите.
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
2.0dti e eden od najpokazanite motori na site vreminja, podobar motor i menjac od passat b5. Fiksen fabricen zamaec, turbinata e obicna, ne e so vatijabilna geometrija kako kaj passat. Diznite se so guseni prsteni taka so mnogu redok slucaj da pocni ds linej nafta. Motor na lance i samo eden semering izmejgu bosch i karter. Lesna prednica za servis a ne kako kaj passato. Maslo kapka netrosi i toj motor krepi remap i ima fabricen taka narecen prostor na motorniot kompjuter na samata bosch pumpa koja krepi remap do +10ks. So full custom remap +40ks kolata stanuva avion. 1.8 stalno e so problem od strana na blok na motor, kreva temperatura, cesto idi do defek na ventili, trosi maslo.. 2.0 benzin top vez mana. @dextermld 2.0-ti e 2000kubici so 101konjski sili. Pocetnik vozac dve godini smee da vozi kola do 105ks.
Автоматски споено мислење:


Zadnite gurtni da ne ti fajkat na dobosot i se slusa struzenje.
Фала за добрите одговори верувам дека вредат.сепак јас како почетник и ептен лаик во авто технологијата ништо не ги разбрав.инаку сум фан на помали количиња во обем затоа корсата ми е онака од прва по мерак иако не се разбирам ама баш во ништо освен бо некои основни работи (можеби и ќе се зафркнам со изборот незнам).
Помали количиња од типот на корса,клио,сузуки свифт,јарис сл. Верувам дека преку пракса вероватно ќе ги разјаснам сите авто трикови ама засега морам да се потпрам само на советите
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Фала за добрите одговори верувам дека вредат.сепак јас како почетник и ептен лаик во авто технологијата ништо не ги разбрав.инаку сум фан на помали количиња во обем затоа корсата ми е онака од прва по мерак иако не се разбирам ама баш во ништо освен бо некои основни работи (можеби и ќе се зафркнам со изборот незнам).
Помали количиња од типот на корса,клио,сузуки свифт,јарис сл. Верувам дека преку пракса вероватно ќе ги разјаснам сите авто трикови ама засега морам да се потпрам само на советите
И најбитно никој што не го спомна ако толку не се разбираш а и да се разбираш, обавезно земи си авто механичар кога ќе купуваш или да ја однесеш кај него. И јас пред неколку години ги гледав корсите иако не сум почетник, се одлучив за една 1.4 и договорив прво кај механичар па да ја земам... Виде мајсторот дека одзади на дихтонот јавуваше масло мала работа, што и да ја возев немаше да капни долу да видам а за некој месец ќе кинев нерви кога ќе требаше или ремонт или мотор (ако не го пратиш маслото).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom