Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 април 2010
Мислења
1.080
Поени од реакции
1.646
Astra g se so pocinkovana sasija i ne rjgosuva. Vektra redizajnot ne rjgosuva..
70%niz gradot se vozi astra h 1.7cdti koj se vgraduval istiot motor kaj honda civic.
Sporedi passat comfort line 1.9 tdi 101ks so vectra b CL, 2.0dti 101ks....kaj vektrata se obicen zamaec, obicna turbina, motor na lance, metalni prsteni na dizni i mnogu polesni za repariranje i lesna prednica dokolku kaj vw dvomasen zamaec, varijabilna turbina, motor na rebrast, losi dizni za reparacia, teska prednia.
Sporedigo seat leon 1.9 tdi 105hp so astra h 1.7 cdti 101"ks....Kaj seatot vnatre plastikite se katasrofa, na sekoja dupka tropat, krckat, egr cel pliva vo maslo, cesto cadat, problem so maslena pumpa, maglat stakla, korozirat, stabilnost vo krivini nula. Kaj astra h nitu eden problem nema od ovie nabrojanite osven stabilnost, stabilnost slaba isto ko seatot ali za kvalitet se mnogu podobri negoli golf 5 ili seat, site so ista godina 2005-2007 105-101ks...Alfa nemam vozeno, nemam ni loso ni dobro iskustvo ali tie so vozat astra h so istiot motor se zadovolni. Citroenot i den denes imat meka voznja i udobnost ali slab kvalitet na delovite. Sekoja kola ima mana, i mercedes ne se za falba posto itie korozirat kako na primer c220cdi, c270cdi, e250cdi i ne e samo korozijata, tuku i motorite so gi nosat od reno. Taka da od opel imalo uste polosi koli. Edina mana na opel korozijata, drugoto se trpi.
Ne mi kazuvaj deka astra g ne korozira, samo toa ne, toe sto se izdrzlivi ok, ama za rga za 7 god 3 pati krila sum mu smenil nazad
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.615
Поени од реакции
10.721
па многу коли немаа поцинковани каросерии тие времиња, кога ќе ми текне ц класа мерцедес канти прави, дупки у тоа крилата и вратите.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
565
Грешка си, многу имаа поцикована каросерија од средината на 1990-тите бар во класата на астра и вектра ама опел мораше некако да постигне помала цена на продажба па уштеди на поцинковање и општо на квалитет на лимот, заштитата и фарбата. Масовно и сериозно поцинкување не почна до 2004/2005.

За мерцедес се слагам, недопустливо е за мерцедес тоа, на кола од 35 000 евра нова да уштедиш 500 евра за поцинковање е нон сенс и непотребна лакомштина.
 
Член од
11 април 2018
Мислења
101
Поени од реакции
19
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
565
Абе друже што дебата, земаш мало градско количе кое е баш тоа, мало и претежно наменето за во град. Затоа ти реков да земеш некоја со 1.4 мотор, зошто ако излезеш на отворен пат со 1.0 и 1.2 ќе сватиш дека уствари шлеперите од 40 тони се побрзи од тебе на плетвар нагоре.

Да не треба да претекнеш некој, косата ќе ти побеле дур го направиш тоа. Сега не дека со 1.4 гумите ќе ги запалиш од шлајфки ама сепак, поподносливо е возењето на отворен пат, и претекнувањата се побезбедни зошто траат пократко време, едноставно помалку време си на левата трака.

Да напоменам дека ако си погабаритен така, не очкувај многу место за колена ама ова е проблем на многу коли од таа класа. Би ти препорачал да бараш со 4 врати исто, со 2 врати можда поефтино ќе ја земеш ама и многу потешко ќе ја продадеш послем за добри пари.
 
Последно уредено:
Член од
6 април 2014
Мислења
3.379
Поени од реакции
3.957
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
102
Поени од реакции
14
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
Epten nema maka :Do_O....abe kako ti e pisano toa sto si go zemal taka ke ti bide. Ili ke te ebava motorot ili ako imas nekoja so elektrika-senzori ke si ebis vekot ama jbg tolku ni e dzebot se e jasno...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
565
А колку километра мина за 6 години
Jas imam Korsa 1.7 DI ISuzi 2002 godina i kolata nema maka samo ulje i filteri menam. Edinstveno nesto e sto na kolata pocna bojata da izbleduva na pokrivot i pred 4 godini mi izgore komp na boshpumpata koj go plativ 200 evra za poloven i eve nema maka, plus i toj rasipaniot komp go prativ u avstrija po zelba na tatkomi i istiot go napavija za 50 evra.
Класичен проблем и со кровот и со бош пумпата. Јас знам корса 2004 лакот е партал направен иако чувана во гаража и не толку возена, како со шмиргла да е стружен, неверојатно слаба фарба
 
Последно уредено:
Член од
6 април 2014
Мислења
3.379
Поени од реакции
3.957
А колку километра мина за 6 години, вери


Класичен проблем и со кровот и со бош пумпата. Јас знам корса 2004 лакот е партал направен иако чувана во гаража и не толку возена, како со шмиргла да е стружен, неверојатно слаба фарба
70.000 km izvozeni, i da lakot na pokrivot pocna uste na 2ta godina odkoga ja kupiv (crna boja) da pokazuva, najverojatno losa farba, samo sto mojata e negarazirana.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
49
Поени од реакции
38
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
Има познаник корса 1.2 од 2008 со плин, година дена ја има. Само што ја зеде му се скина сајла од мењач, после некое време му рикна дизна од плинот, а пред некој месец почна на три клипа да му работи и да пука од ауспух ради изгорена свеќица, и еве сега ја продава. Уште лани му реков да не ја зима, ама оди разбери се со таков лик. Од друга страна, знам доста задоволни луѓе од корса 1.2 но од постариот модел од 2000-2006, е сега за лимарија не би знаел какви се. Има 2 варијанти на 1.2 моторот: до 2003 е со 75 коња а после 2003 е твинпорт со 80 коња, кај вториов мислам дека има некоја разлика во усисната грана ама не сум сигурен. Имам возено корса 1.2 од 2005, моторот е прилично тромав (1.3 цдти влече многу подобро иако има 10 коња помалку).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
592
Поени од реакции
565
Corsa D се доста послаби со квалитет. Тие години Опел беше веќе сериозно во финансиска криза и многу се кратеше на сите страни кај сите модели.


Инаку за цдти моторот, сепак турбо дизел е, дизелите имаат вртежен момент и ова го ствара тоа чуство не влечење. Воопшто атмосферски мотор е умрена работа било дизел било бензин во иднина само турбаци ќе има, помалку гориво трошат за истата снага.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
171
Поени од реакции
134
Не бидете депресивни и анксиозни, ево ви малку мотивација
Naturally aspirated is not dead...yet. :drk::drk::drk:
Автоматски споено мислење:
 
На врв Bottom