Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.663
    Допаѓања:
    1.636
    Дог секјурити како најдобар избор, зец електроник ама не монтираат, вокс аудио нз дали работи уште карши млечен
     
  2. argenthessis

    argenthessis Highflyer

    Член од:
    9 јуни 2011
    Мислења:
    399
    Допаѓања:
    332

    Слаб е тој мотор за таа кола. Инаку исто троши гориво и тој 1.2 со овој 1.4. Послаб е моторот и често во вртежи треба да го тераш па тоа ја качува потрошувачката.
    Исто ако го земаш од плац веројатно има свртено огромен број на километри па рачунај дека можда ќе треба диктон на глава да му менуваш. Слабите мотори не поднесуваат големи километражи лесно.

    Јас искрено би одел на појак бензинец, барем 1.4.
     
    Последно уредено: 13 март 2019
    На vlatkom1978 му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Albertos

    Albertos

    Член од:
    29 септември 2015
    Мислења:
    68
    Допаѓања:
    86
    Добро е да имаш искуство па да пишеш. А не вака од логика само. Па и логички да се размислува пак си грешка.

    Ајде прво вака. Гранде Пунто има 4 бензиски агрегати од кои еден вградуваа со 1.2 а другите е беа 1.4
    Ниту еден 1.4 не може да троши помалку од 1.2 бидејќи 1.2 е направен со цел мала потрошувачка и силен торк ( во однсо на конкуренцијата)

    1.2 е многу подобар,поекономичен и покажан мотор и не е точно дека 1.2 и 1.4 трошат исто.
    Исто многу е погрешно да се генерализира бидејќи кај Гранде од 1.4 постојат 3 мотори со различни сили. Разликата во потрошувачка е од 2-7 литри во зависност од изведбата кај 1.4 мотороот.
    На кратко сите 3 мотори трошат повеќе од 1.2 а има некои што трошат и дупло повеќе
     
    На vlatkom1978 му/ѝ се допаѓа ова.
  4. HoT _iCe

    HoT _iCe Extraordinary

    Член од:
    31 јануари 2018
    Мислења:
    311
    Допаѓања:
    559
    Нема везе тој, има голем број на делови што се фаќав.
     
  5. Sega Dreamcast

    Sega Dreamcast

    Член од:
    8 јули 2017
    Мислења:
    17
    Допаѓања:
    15
    Колегата погоре вероватно мисли на 1.4 8v моторот, кој троши едвај нешто ситно повеќе од 1.2 8v меѓутоа ни едниот ни другиот не се нешто претерано снажни во каросеријата на гранде пунто која во секоја можна изведба надминува 1 тон. 1.4 16v е веќе друга песна ама затоа и троши околу литар повеќе од 1.2 моторот. Добра страна е што сите горенаведени мотори се добри за на плин што и би било паметна инвестиција за оној кој би се одлучил за некој од нив бидејќи не се баш нешто претерано економични. Инаку 1.2 во гранде пунто не би требало да има проблем со дихтунгот на глава, тој проблем го имаа примероците произведени до средината на 2003 година (пунто мк1 и мк2 пред редизајн, од мк2 редизајн па натака е вграден поквалитетен метален дихтунг). Јас ако би купувал гранде пунто би зел 1.3 м-џет со 75кс и без дпф филтер наместо бензинец, мада тоа е само мое лично мислење.
     
    На vlatkom1978 му/ѝ се допаѓа ова.
  6. micho73

    micho73

    Член од:
    15 јануари 2015
    Мислења:
    301
    Допаѓања:
    221
    Пинто 1 немаа проблем со дихтунг на глава да гори, да мрси мотор да.Јас такво имав 1.1 см3 беа 55 коња/40кв и беа троми со 860кг тежина.Кога ќе излезеш на автопат над 100-110 км/ч мислиш борбен авион возиш,бука голема во кабина да неможеш радиото да си го слушнеш.
    Потрошувачка 10град/ 6 отворено плин.
    Затоа мислам дека треба да се скокне Гранде со 1.2 мотор да се бара нешто помоќно без разлика дали ќе има нешто поголема потрошувачка.
     
    На vlatkom1978 му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Albertos

    Albertos

    Член од:
    29 септември 2015
    Мислења:
    68
    Допаѓања:
    86
    Oд Пунто 1 до Пунто 3 има години и години разлика. Не мешајте баби и жаби. Пунто 1 е поблиску со мотор до југо, отколку до гранде пунто,
    Немам ништо против тебе, туку ги имам возено и двете и од таму кажувам.
    Хартија е едно, пракса сосема друго.

    Гранде пунто 1,2 комотно оди до 140км, а може и повеќе но наатаму се мачи. Изолацијата и ден денес не им е јака страна на фиат, иако се подобрени многу од пунто 1, но тие коли и не им е главна намена за автопати.
     
    На Sega Dreamcast му/ѝ се допаѓа ова.
  8. micho73

    micho73

    Член од:
    15 јануари 2015
    Мислења:
    301
    Допаѓања:
    221
    Не сум до толку збунет да мешам Пунто 1 и Гранде, мислата ми беше друга?! Еве тебе ќе те прашам
    лично за себе би барал Гранде 1.2 а не 1.4 или Корса 1.0 а не 1.4...?
     
  9. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    5.178
    Допаѓања:
    3.754
    Гранде Пунотот е правено на платформа од Опел Корса!!!!!!!:vozbud:

    Платформа е носечката каросерија, со се преден и заден трап, и странични стубчина некаде до половината

    на таа платформа после тоа се ставаат крила, кров врати....фарови кој какви сака. така првата платформа која ја имапе на почетокот на глобализацијата беше на на VW на која покрај Голф 4 се нарпавија уште 11 други коли(Сеат Толедо, Бубата....)
     
    На vlatkom1978 и Krstev им се допаѓа ова.
  10. vlatkom1978

    vlatkom1978

    Член од:
    21 декември 2014
    Мислења:
    96
    Допаѓања:
    20
    Сакаш да кажеш 11 возила имаат иста конструкција?
    Па ако е така зошто да земам голф 4, ќе земам сеат?
     
  11. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    5.178
    Допаѓања:
    3.754
    Платформата служи како основа. Но после тоа се ставаат различни пластики, кожи , тапацири во внатрешноста.
    VW на пример најскапите ги става во Ауди, после тоа VW...па Сеат

    Има различни добавувачи на вакви делови, и нормално во Сеат ќе стават поефтини.
    иначе 90% од механиката е иста.
    Прв менаџер кој ова го воведе е Фердинант Пих. Некои го слават некои го окривуваат за убивање на убавината и разноликоста во ауто индустријата
    Така на пример Туарегот и Порше кајенот се прават на иста платформа.....новиот теренец на Алфа-Стелвио се прави на платформа од џиповите на Крајслер......Инсигнијата ја направија на платформа на австралиски Холден.....
    Или како што кај нас се кажува...исти к.рац...друго паковање:tapp:
     
    Наќо Скопски, Albertos, vlatkom1978 и на уште 1 друга личност им се допаѓа ова.
  12. Sega Dreamcast

    Sega Dreamcast

    Член од:
    8 јули 2017
    Мислења:
    17
    Допаѓања:
    15
    На мене ми изгоре дихтунгот на истиот тој 1.1 мотор на пунто од 1998, моторот што беше мрсен целиот башка. На 120 во 5та моторот е на 4000 вртежи, што е премногу.
     
  13. ZardonicMKD

    ZardonicMKD

    Член од:
    27 мај 2016
    Мислења:
    53
    Допаѓања:
    8
    Znaci jas imam punto 1 so toj 1.1 motor 55konja za niz grad e top so plin evtino pominivas i za na majstor isto taka. Toa za na avtopat e smeska kako sto e mercedes so 500konja da go vozis vo centar vo 16:00casot.
     
  14. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    8.496
    Допаѓања:
    8.674
    Па тоа е зошто не си ја сервисирал, а за на автопат у 5та работи така зошто бара уште една брзина, градско количе е тоа не е наменето на автопат да го гориш. Ако сакаш кола за на автопат купи некое ауди со 6 брзини.
     
  15. Sega Dreamcast

    Sega Dreamcast

    Член од:
    8 јули 2017
    Мислења:
    17
    Допаѓања:
    15
    Не го сервисирал прошлиот газда, али тоа е небитно, тие мотори си ја имаат таа мана без разлика кој како ги одржавал, знам многу луѓе со постари фиати 1.1/1.2 8v кои го имале тој проблем, некои дури и нови купени. 120 на автопат не е никакво горење, башка пунто мк2 1.2 има 3300 вртежи на 120 во 5та, далеку помалку од мк1.
     

Сподели преку: