Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
Oд Пунто 1 до Пунто 3 има години и години разлика. Не мешајте баби и жаби. Пунто 1 е поблиску со мотор до југо, отколку до гранде пунто,
Немам ништо против тебе, туку ги имам возено и двете и од таму кажувам.
Хартија е едно, пракса сосема друго.

Гранде пунто 1,2 комотно оди до 140км, а може и повеќе но наатаму се мачи. Изолацијата и ден денес не им е јака страна на фиат, иако се подобрени многу од пунто 1, но тие коли и не им е главна намена за автопати.
Не сум до толку збунет да мешам Пунто 1 и Гранде, мислата ми беше друга?! Еве тебе ќе те прашам
лично за себе би барал Гранде 1.2 а не 1.4 или Корса 1.0 а не 1.4...?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.698
Не сум до толку збунет да мешам Пунто 1 и Гранде, мислата ми беше друга?! Еве тебе ќе те прашам
лично за себе би барал Гранде 1.2 а не 1.4 или Корса 1.0 а не 1.4...?
Гранде Пунотот е правено на платформа од Опел Корса!!!!!!!:vozbud:

Платформа е носечката каросерија, со се преден и заден трап, и странични стубчина некаде до половината

на таа платформа после тоа се ставаат крила, кров врати....фарови кој какви сака. така првата платформа која ја имапе на почетокот на глобализацијата беше на на VW на која покрај Голф 4 се нарпавија уште 11 други коли(Сеат Толедо, Бубата....)
 
Член од
21 декември 2014
Мислења
111
Поени од реакции
23
Гранде Пунотот е правено на платформа од Опел Корса!!!!!!!:vozbud:

Платформа е носечката каросерија, со се преден и заден трап, и странични стубчина некаде до половината

на таа платформа после тоа се ставаат крила, кров врати....фарови кој какви сака. така првата платформа која ја имапе на почетокот на глобализацијата беше на на VW на која покрај Голф 4 се нарпавија уште 11 други коли(Сеат Толедо, Бубата....)
Сакаш да кажеш 11 возила имаат иста конструкција?
Па ако е така зошто да земам голф 4, ќе земам сеат?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.698
Сакаш да кажеш 11 возила имаат иста конструкција?
Па ако е така зошто да земам голф 4, ќе земам сеат?
Платформата служи како основа. Но после тоа се ставаат различни пластики, кожи , тапацири во внатрешноста.
VW на пример најскапите ги става во Ауди, после тоа VW...па Сеат

Има различни добавувачи на вакви делови, и нормално во Сеат ќе стават поефтини.
иначе 90% од механиката е иста.
Прв менаџер кој ова го воведе е Фердинант Пих. Некои го слават некои го окривуваат за убивање на убавината и разноликоста во ауто индустријата
Така на пример Туарегот и Порше кајенот се прават на иста платформа.....новиот теренец на Алфа-Стелвио се прави на платформа од џиповите на Крајслер......Инсигнијата ја направија на платформа на австралиски Холден.....
Или како што кај нас се кажува...исти к.рац...друго паковање:tapp:
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Пинто 1 немаа проблем со дихтунг на глава да гори, да мрси мотор да.Јас такво имав 1.1 см3 беа 55 коња/40кв и беа троми со 860кг тежина.Кога ќе излезеш на автопат над 100-110 км/ч мислиш борбен авион возиш,бука голема во кабина да неможеш радиото да си го слушнеш.
Потрошувачка 10град/ 6 отворено плин.
Затоа мислам дека треба да се скокне Гранде со 1.2 мотор да се бара нешто помоќно без разлика дали ќе има нешто поголема потрошувачка.
На мене ми изгоре дихтунгот на истиот тој 1.1 мотор на пунто од 1998, моторот што беше мрсен целиот башка. На 120 во 5та моторот е на 4000 вртежи, што е премногу.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Znaci jas imam punto 1 so toj 1.1 motor 55konja za niz grad e top so plin evtino pominivas i za na majstor isto taka. Toa za na avtopat e smeska kako sto e mercedes so 500konja da go vozis vo centar vo 16:00casot.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.566
Поени од реакции
38.688
На мене ми изгоре дихтунгот на истиот тој 1.1 мотор на пунто од 1998, моторот што беше мрсен целиот башка. На 120 во 5та моторот е на 4000 вртежи, што е премногу.
Па тоа е зошто не си ја сервисирал, а за на автопат у 5та работи така зошто бара уште една брзина, градско количе е тоа не е наменето на автопат да го гориш. Ако сакаш кола за на автопат купи некое ауди со 6 брзини.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Не го сервисирал прошлиот газда, али тоа е небитно, тие мотори си ја имаат таа мана без разлика кој како ги одржавал, знам многу луѓе со постари фиати 1.1/1.2 8v кои го имале тој проблем, некои дури и нови купени. 120 на автопат не е никакво горење, башка пунто мк2 1.2 има 3300 вртежи на 120 во 5та, далеку помалку од мк1.
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
242
Поени од реакции
322
Платформата служи како основа. Но после тоа се ставаат различни пластики, кожи , тапацири во внатрешноста.
VW на пример најскапите ги става во Ауди, после тоа VW...па Сеат

Има различни добавувачи на вакви делови, и нормално во Сеат ќе стават поефтини.
иначе 90% од механиката е иста.
Прв менаџер кој ова го воведе е Фердинант Пих. Некои го слават некои го окривуваат за убивање на убавината и разноликоста во ауто индустријата
Така на пример Туарегот и Порше кајенот се прават на иста платформа.....новиот теренец на Алфа-Стелвио се прави на платформа од џиповите на Крајслер......Инсигнијата ја направија на платформа на австралиски Холден.....
Или како што кај нас се кажува...исти к.рац...друго паковање:tapp:
Добро кажано и апсолутно точно. Јас немав поима дека Аlfa Stelvio ја дели платформата со Крајслер. И мене ми смета тоа што ја снема разноликоста, Особено VW ja претера, ама тоа е. Се кратат трошоци
 

Рунчев

Esi mi dobaaar
Член од
29 мај 2007
Мислења
1.262
Поени од реакции
190
Мислење за Опел мерива како кола, или некоја друга фамилијарна кола до кај 3.5к.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
242
Поени од реакции
322
Мислење за Опел мерива како кола, или некоја друга фамилијарна кола до кај 3.5к.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Имам пишувано порано.
Мерива е супер количе, бидејќи има многу простор, а е мало и се пика секаде. Тоа му доаѓа нешто како полу џипче.
1.7цдти е најдобар мотор. Убава кола за возење. За мене е во топ3 избор За купување на мала кола
Но Треба да се пази и да се најде исклучиво навистина сочуван примерок. Јас повеќето што сум ги гледал по плацевиве биле канти или со мали дефекти кои чинат многу пари.
Мерива е маана што има и варијабилен замаец, кој е доста скап за промена.
Затоа треба да се внимава многу повеќе од кај други коли и да се најде кола без проблеми. Ако се најде такво, ќе се изнавозиш.
И многу е 3500 за мерива. Највеќе до 3000 евра се плаќа за неа и тоа ако е од фејслифт моделот. Тие 500 остави ги за сервис
 
Член од
17 јануари 2019
Мислења
3.307
Поени од реакции
7.442
Што направија Тојота со дизајниве алал да им е. До мене е или новиве модели се вон конкуренција. Рав 4-ката и Королите хечбек и седан се страшни, до сега ваков дизајн немале односно според мене секад заостанувале со дизајн ама сега се над конкуренцијата...
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Што направија Тојота со дизајниве алал да им е. До мене е или новиве модели се вон конкуренција. Рав 4-ката и Королите хечбек и седан се страшни, до сега ваков дизајн немале односно според мене секад заостанувале со дизајн ама сега се над конкуренцијата...
Прашање на вкус е сепак, да новите модели се во чекор со моделите од другите компании. Мене многу ме одвраќаат големите "скари" на предна страна што 3/4 се затворени и немаат никаква намена и се разбира таблетот закачен на таблата јас не знам на кој му е убав тој детал, не се ни трудат да го интегрираат екранот во возилото само стрчи... Не беше само за тојотата коментарот, општо кажувам за овој тренд скоро кај сите нови возила.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.287
Поени од реакции
7.239
Прашање на вкус е сепак, да новите модели се во чекор со моделите од другите компании. Мене многу ме одвраќаат големите "скари" на предна страна што 3/4 се затворени и немаат никаква намена и се разбира таблетот закачен на таблата јас не знам на кој му е убав тој детал, не се ни трудат да го интегрираат екранот во возилото само стрчи... Не беше само за тојотата коментарот, општо кажувам за овој тренд скоро кај сите нови возила.
Таблетот делува невкусно тоа да, но од друга страна е пофункционален од тоа да е интегриран во возилото. Помалку се отклонува погледот на возачот за време на возењето. Најкрш ми е интеграцијата во најновиот голф каде треба буквално да гледаш надолу додека возиш.
27457367uf.jpg
 

Kajgana Shop

На врв Bottom