znaci kaj mene na pezovo moze da zeza taa nikakva struja zatoa sto ednas top raboti edna zeza. sijalici takvi raboti ne mi pregoruvale ali mozno e da ne cini strujata. e sea sto okolu nea pokonkretno masata li treba da se proveri. alternatorot da se vidi i sredi ili....
Aлтернаторот е само генератор, што произведува струја. И или работи, или неработи, трето нема. Ако откаже, откажан е се додека не го поправиш.
Е сега прашање е што би можело да те зеза, почнувајќи од главните осигурувачи (на форд ескорд се наоѓаат веднаш до акумулаторот, на пежо кај се веза немам), обичните осигурувачи, можеби некоја кратка врска за која не си свесен (обично ако се стопи некоја жица и потпира на маса влечи многу струја така да се намалуваат сијаличките додека не престане) и тн. Тоа треба мајстор да го открие.
Едно прашање,ако може да ми каже некој дали и колку е нормално да троши улје моторот?
![Тоа е :toe: :toe:](/styles/default/xenforo/emot/toe.gif)
ова моево е сигурно ненормално...:kesa: Имам Форд Фиеста 1,3 ЕФИ од 1996 и има поминато 194000... :nesum: Гледав да забележам колку троши,и троши околу 300 грама на 1000! :kesa: Ке да е многу :uvo:
Хм... со оглед дека прошла 200.000 ретко кој мотор на таа километража не троши масло. Имам комшија што вози такси има Форд Галакси (1.9 тди мотор од VW со Х000.000 км поминати Х>5) па му троши литар масло на 1000 км :baeh:, а чудна работа гром е на ладново. Со оглед на километражата што ја прави, промена на масло нема потреба. Само дотураш и возиш со ново, од време на време менува филтер за масло и тоа е
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
За друг чешит, истиот има и Мондео 1.8 TD со 300.000 км, грам масло не троши го заменува на 10.000 без проблем, ама никако надвор оставање на ладново, првото палење мора да е в гаража, инаку само на туркање пали.
Инаку според мене трошењето на масло и не е така страшно, пострашно е да ти троши вода...