Pezo 306 sw 2.0 hdi -97g
Сакам да купам Пежо 306 караван 2.0 ХДИ. Историјата на пежото не е баш сјајна. 2-3 Пати чукнато странично(санирано е сега), клапнат задниот дел, треба да се сменат торзии и некои трапови, јас не се разбирам мн. И главниот дефект е следен. Се случува некогаш макс. рпм да е 2000. Возиш нормално и наеднаш колата губи снага и паѓа на 2000рпм. Некогаш по кратко се гаси и не пали, треба да се одмори малце. Некогаш треба сам да ја изгасиш да почекаш малце па да ја запалиш(ако воопшто запали). Колата е носена во скендеровски и во пежо сервис. бараат 1300 евра за пумпа за висок притисок. тоа се мн пари. Еден сервисер го фана инат и чепкаше нешто кај алтернаторот и неој реглер, и го управува дефектот за едно 3-4 месеци и сега е океј, но не верувам дека е тоа . Кога работи колата во место, ако се стисне на гаста до 2000-2500 обртаи да се турира, при намалуванјето на обртаите за помалце од секунда се намалуваат светлата и ламбичките на шалтаблата. наводно има некој проблем со електрониката што не знае никој да го отстрани. но ,,мајсторот,, со атернаторот и реглерот го припотсреди. Се јавив на друг сервисер му го објаснив проблемот и ми рече да го донесам пежото најверојатно софтверот на компјутерот не е во ред . Разгледував на интернет и приметив по други постови дека мн сопственици на пежо го имаат тој проблем
. Ве молам ако на некој му е познат проблемов нека ми даде објаснување и помош.
П.С. И на угорница се дешава горенаведеното и почесто. :nesum: