Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
13 април 2010
Мислења
3
Поени од реакции
0
Имам Опел Мерива 2004 1.7 CDTI и при возење ми светна знакот EPS по што функционирањето на воланот беше отежнат? По исклучување на моторот,и повторно вклучување знакот ми се појавуваше само доколку го свртам воланот до крај десно/лево ,и беше отежнато движењето на воланот. По 2-3 рестарта на моторот ,потоа сијаличката не се запали,и возев без проблем.
Некој да не знае што може да е проблемот и што да проверам ако може да се провери?
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
летните гуми што во моментов ги возам се прилично излижани и стари.
имам гуми м+с-што ги возам во зимскиот период, дали можам да ги возам и лето или тоа се стриктно зимски гуми?
Ние имаме поминато преку 80000 км за 5 години со такви гуми (преку цела година), немало проблеми.
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Имам Опел Мерива 2004 1.7 CDTI и при возење ми светна знакот EPS по што функционирањето на воланот беше отежнат? По исклучување на моторот,и повторно вклучување знакот ми се појавуваше само доколку го свртам воланот до крај десно/лево ,и беше отежнато движењето на воланот. По 2-3 рестарта на моторот ,потоа сијаличката не се запали,и возев без проблем.
Некој да не знае што може да е проблемот и што да проверам ако може да се провери?
Bi trebalo da e problem uljeto vo volan. Proveri go prvo nego pa kazi .
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.258
Поени од реакции
15.352
EGR ventili: kako rade, čemu služe


16.06.2016.
Neophodan za rad motora
KOD NAŠIH VOZAČA JOŠ UVEK VLADA VEROVANJE DA JE EGR VENTIL POTPUNO NEPOTREBAN I NA NJEGOVU NEISPRAVNOST REAGUJU TEK KADA DOĐE DO VEĆEG OŠTEĆENJA MOTORA. MEĐUTIM, STVARI SU MNOGO KOMPLIKOVANIJE

Kod modernih benzinskih i dizel motora EGR ventili se koriste za preciznu regulaciju sagorevanja smeše, kako bi se povećala ekonomičnost i smanjila količina azotnih-oksida i ugljo-vodonika.
EGR ventil služi da u smešu svežeg vazduha i goriva uvede manju, ili veću količinu izduvnih gasova, pomoću kojih se reguliše sagorevanje.

Stvari su vrlo jednostavne. Prevelika količina kiseonika stvara topao plamen i brzo sagorevanje smeše. Kao reakcija na povećanje temperature u komori za sagorevanje dolazi do neželjene hemijske reakcije između kiseonika i azota iz usisanog vazduha, kojom prilikom se stvaraju otrovni azot-oksidi.



Kao posledica toga, pored povećanog zagađenja životne sredine, usled iteracije sa azotom, samoj smeši u motoru ostaje manje kiseonika za sagorevanje goriva, čime se smanjuje snaga, povećava nivo ugljo-vodonika.

Kada pregrejaloj smeši dodate odgovarajuću količinu sagorelih izduvnih gasova, koji ne sadrže kiseonik, dolazi do snižavanja temperature sagorevanja i dovođenja parametara rada motora u normalu.
Kod benzinskih motora, EGR smanjuje mogućnost za samozapaljivanjem.

Kao direktna posledica toga moguće je koristiti viši kompresioni odnos i drugačije vreme paljenja, kako bi se dobio elastičniji motor. Kod dizelaša, osetno se smanjuje buka detonacije prilikom rada na leru.
EGR ventil radi suprotno kod benzinaca i dizelaša.


Kod dizela je prilikom rada na minimumu potpuno otvoren i može da obezbedi i do 50 posto prisustva sagorelih gasova u komori za sagorevanje. Prilikom povećanja snage i obrtaja on se u potpunosti zatvara. Za promenu, kod benzinaca EGR je potpuno zatvoren na leru i polako se otvara sa povećanjem snage. Ipak, maksimalno učešće izduvnih gasova iznosi samo pet do deset procenata.

EGR ventil je podložan otkazu rada zbog začepljenja, pre svega usled taloženja čestica čađi. Ventil može da ostane potpuno otvoren, potpuno zatvoren, ili može da ima sporu reakciju. Ako je zaglavljen u otvorenom položaju, kod benzinaca će izazvati loš rad na leru, a kod dizela će izazvati smanjenje snage i crn dim iz auspuha. Ako je EGR ostao zatvoren, izazvaće preterano lupanje kod dizelaša i povećanu potrošnju goriva kod benzinaca.



Šta činiti?
Kada EGR ventil otkaže, jedina prava popravka je zamena. Preporučujemo vam da uvek koristite zamenski deo visokog kvaliteta koji po specifikacijama u potpunosti odgovara fabričkim zahtevima. Preporuka je da se prilikom zamene ventila detaljno provere i po potrebi očiste priključna creva i konektori.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
954
Поени од реакции
628
EGR ventili: kako rade, čemu služe


16.06.2016.
Neophodan za rad motora
KOD NAŠIH VOZAČA JOŠ UVEK VLADA VEROVANJE DA JE EGR VENTIL POTPUNO NEPOTREBAN I NA NJEGOVU NEISPRAVNOST REAGUJU TEK KADA DOĐE DO VEĆEG OŠTEĆENJA MOTORA. MEĐUTIM, STVARI SU MNOGO KOMPLIKOVANIJE

Kod modernih benzinskih i dizel motora EGR ventili se koriste za preciznu regulaciju sagorevanja smeše, kako bi se povećala ekonomičnost i smanjila količina azotnih-oksida i ugljo-vodonika.
EGR ventil služi da u smešu svežeg vazduha i goriva uvede manju, ili veću količinu izduvnih gasova, pomoću kojih se reguliše sagorevanje.

Stvari su vrlo jednostavne. Prevelika količina kiseonika stvara topao plamen i brzo sagorevanje smeše. Kao reakcija na povećanje temperature u komori za sagorevanje dolazi do neželjene hemijske reakcije između kiseonika i azota iz usisanog vazduha, kojom prilikom se stvaraju otrovni azot-oksidi.



Kao posledica toga, pored povećanog zagađenja životne sredine, usled iteracije sa azotom, samoj smeši u motoru ostaje manje kiseonika za sagorevanje goriva, čime se smanjuje snaga, povećava nivo ugljo-vodonika.

Kada pregrejaloj smeši dodate odgovarajuću količinu sagorelih izduvnih gasova, koji ne sadrže kiseonik, dolazi do snižavanja temperature sagorevanja i dovođenja parametara rada motora u normalu.
Kod benzinskih motora, EGR smanjuje mogućnost za samozapaljivanjem.

Kao direktna posledica toga moguće je koristiti viši kompresioni odnos i drugačije vreme paljenja, kako bi se dobio elastičniji motor. Kod dizelaša, osetno se smanjuje buka detonacije prilikom rada na leru.
EGR ventil radi suprotno kod benzinaca i dizelaša.


Kod dizela je prilikom rada na minimumu potpuno otvoren i može da obezbedi i do 50 posto prisustva sagorelih gasova u komori za sagorevanje. Prilikom povećanja snage i obrtaja on se u potpunosti zatvara. Za promenu, kod benzinaca EGR je potpuno zatvoren na leru i polako se otvara sa povećanjem snage. Ipak, maksimalno učešće izduvnih gasova iznosi samo pet do deset procenata.

EGR ventil je podložan otkazu rada zbog začepljenja, pre svega usled taloženja čestica čađi. Ventil može da ostane potpuno otvoren, potpuno zatvoren, ili može da ima sporu reakciju. Ako je zaglavljen u otvorenom položaju, kod benzinaca će izazvati loš rad na leru, a kod dizela će izazvati smanjenje snage i crn dim iz auspuha. Ako je EGR ostao zatvoren, izazvaće preterano lupanje kod dizelaša i povećanu potrošnju goriva kod benzinaca.



Šta činiti?
Kada EGR ventil otkaže, jedina prava popravka je zamena. Preporučujemo vam da uvek koristite zamenski deo visokog kvaliteta koji po specifikacijama u potpunosti odgovara fabričkim zahtevima. Preporuka je da se prilikom zamene ventila detaljno provere i po potrebi očiste priključna creva i konektori.
Ako e egr ventilot poln so necistotija, togas pobarajte sprej za egr (dizel ili benzin) okolu 10 evra kosta. Go ima kaj nas pogledajte na youtube kako se koristi. Ili ubavo procitajte . Za 5 minuti se ce bide super....provereno
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
мајстори да ве прашам дали уље за серво волан за сите автомобили е исто или францускиве пежо користат некое посебно??
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.262
Поени од реакции
2.256
мајстори да ве прашам дали уље за серво волан за сите автомобили е исто или францускиве пежо користат некое посебно??
Исто е мислам на сите коли тоа, ATF уље.
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
регистрирал некој во ПСС во скоро време што имаат за подароци ?!
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.347
Поени од реакции
1.217
мајстори да ве прашам дали уље за серво волан за сите автомобили е исто или францускиве пежо користат некое посебно??
Исто е..Само гледај да биде на Тотал..
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.406
Поени од реакции
11.299
Исто е..Само гледај да биде на Тотал..
а тоа што има различни по боја не игра тоа никаква улога?
имав скоро ситуација на автоелектричар кога ја однесов колата, алтернаторот го вадеше па морал и серво пумпата и така истече атф-от па кога земав ново беше со различна боја ама ме убедуваше дека нема врска тоа


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
25 јануари 2005
Мислења
5.274
Поени од реакции
4.158
Се разбира некој од електрика во автомобиливе? Имам едно-две прашања :)
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.781
Поени од реакции
36.786
Па пиши бе брате што те мачи и што кола е. Вака никој неможе да ти помогне.
Да си прашам и ја :D

Во последно време брисачите споро ми работат, како да трокираат и споро се движат.

Вчера се случи до пола да дојдат и таму застанаа. Па морав 5-6 пати да ги пуштам дури се спуштија доле зашто цело време малку се движеа и застануваа.

Кола голф 4.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom