Кога би склопил пост од смешките кои ги истресовте у задњиве 10 поста, нема теорија да ми стигне све. Уствари ај ќе пробам на кратко...
blind напиша:
Мајкл Џексон измисли нов жанр ,Поп музиката
:shok: Седна еден ден и рече, ја денеска ќе го напраам попот, fuck Madonna, fuck all the white bitches... In fact, i`m gonna become white.
blind напиша:
воведно го воведе и Мунвокот како начин на играње.
Многу битна ствар за стануење некомерцијален...
blind напиша:
Курт Кобејн е човек кој свиреше (и пееше) за своја душа и со своите „квалитети“
Јеп, затоа се појави на MTV unplugged, пошто душата му викаше “оди во тоа студио... таму ќе докажеш дека си некомерцијален и своооој бууууууу“
blind напиша:
Еминем правеше албуми за себе , за своја душа ,можеби непрофесионални но тоа е бидејќи немал скршен динар
За своја душа, една зимска ноќ, на сон му се јави Архангел Михаил и му рече “Синко, bad publicity is good publicity, ти само стори го ur thang, an` fuck all them other bitches“.
Абе дечкото сфати од старт како се праат пари, плус беше добар рапер, made a fucking fortune, and still cant help cursing Kim.
blind напиша:
А песната „Мрдам газ јас , мрдаш гас ти ...“ незнам од кого беше ?
Сме имале и порано вакви обиди за внесување на вулгарности во мејнстримот , и сите завршиле неславно бидејќи се едноставно деградирачки
Buuuuuuulshiiiiiiiiit. Песната “Мрдни го“ на Peace brothers која сигурно е стара преку десет години, сеуште е хит во скопските и македонските дискотеки, а како помали се криевме од родителите коа ќе го пуштеа спотот на Тв. И то што веќе го спомнав, имаше своевремено еден стих од Чиста околина кој викаше:
“Тепај да те слуша, еби да те сака“ - по експлицитно и вулгарно од ова не може да биде, а тесктот е пишуван во раните деведесети. Неславно... јок јок :nenene: ние растевме со таа музика, ја сакаме и почитуваме и ден денеска... :wink:
ada напиша:
Тоа беше срамежлив, софт порн.
Ова е по хард-кор и е ново.
Не е бре ново. Ластовица што правеа во нивните песни? Какво ново?
И ова да не е ново? Изворна македонска музика. Вулгарностите постоеле и ќе постојат.
blind напиша:
За женскиот пол што ги нарекува курви , кучки и сл. а они сепак му рипаат пред сцена. Ама сепак секој со свој фетиш . А во однос на музиката како уметност имам напоменато во претходните страни зашто е деградирачки.
Look, if you want to be Blind about reality, it`s your choice. Ама ако збориме за да се разбереме, тогаш ти мора да сфатиш дека е тоа речникот на раперите. Тупак и биги кои ги спомињаш викаат bitches а со вториот настапува и Lil Kim која со задоволство се нарекува себе си така, бидејќи тоа не е навредливо баш баш за неа, Edo Maajka кој ти е фаворит, каже кучке у сваку јебану песму, Марчело малку помалку се етикетира себе си како рапер.
wot напиша:
Комерцијала е продавање за пари. Океј нели за фифти сент, ќе направи добар кеш, но дали вреди локалната комерцијала? Дали се заработува добро? Дали вреди да се продадеш за ситна пара? Слаткар знаеше да прави песни од душа, но.. кога отиде кај Јованов и Геј Геј се продаде и пее за моменталната публика и тоа што тие сакаат да го слушнат.
Сине, знаеш кој е најголемиот проблем. Генерализацијата. Као сеа малиов се искомерцијализирал пошто потпишал со Јован Јованов и више нема сила ни да си го држи а камо ли да моча по други. Уствари, додека сите серакаат пошто и онака не знаат друго да праат у животот освен кењање (за друго треба напорна работа и талент) неговите песни полека стануваат хитови кои ќе останат барем во круговите кои ја сакаат таа музика. “Полетај“ е неверојатен сингл, и таа како и неколку останати траки ќе се памтат. Па никој не ги знае сите песни на Сафизам албумот као најпупуларни, али голем дел од нив останаа во рап водите како дела за кои се дава голем респект. Не се сеќаам тогаш дали имало волку гужва и прашина, али не е ни битно. Факт е дека албумот кој го карактеризираат повеќето како комерцијален (и за кој не можам да се противам, сепак Шопинг е на цедето), во себе содржи Мистер комплекс, Полетај, Сите моменти, ФМ, и уште нешто друго. Ама за нив никој нема да се закачи да сере, зашо се добри песни.
Најсмешно е што како андерграунд фаците коа серат за народњаци, така и сеа се сере за Спушти се доле. Ама на сите им се дига коа Сара Леши е дебела и се спушта доле, и сите сакаат нивната цура да им се спушта доле. Најголемите хомосексуалци кои не искочиле од плакарот пцујат најгорзно по хомосексуалноста.
ada напиша:
Ок, комерцијала беше и Тоше Проевски, и Каролина...и еден Влатко Стефановски се искомерцијализра (пошо нели строго за Мк збориме). САФ беа комерцијала, Паркети се.
Како тоа им ја одредува вредноста као перформери?
Значи да не те етикетираат као комерцијала, мора да бидеш непознат. Гарант Eye Cue не се комерцијални, пошто уште не се пробија на MTV Adria, а пробаа. Ама се андерграунд, пошто не ги знае пола Скопје, само одбрана убава група луѓе.
Комерцијала дефиницја бараше. Комршл
- реклама. Побитен е moonwalk-от од песната. Побидетен е блинг блингот од песната, побитно е јадењето љиљаци на сцена од пеењето. Whatever the fuck sells. У превод, СВЕ е ебана комерцијала, али немаш баш избор. Е сеа слушам некој термин квалитетна комерцијала. И тоа е као океј, Епа ајде кој ќе ми објасни зошто е
Полетај квалитетна комерцијала, или неквалитетна, кој како мисли?! М? :nesum:
wot напиша:
Па, за во случајов кај Слаткар, ствара одбивност.
Луѓето од рап културата не се големи фанови на Фен, Мекич, Јованов и слична клапа.
Губи од стил, квалитетна и лојална публика. И служи како пример дека комерцијалата е лоша, не за практикување, за слушање.
Па тоа е зашо имаат и тие самите памет на врапци и его на петли. Зашо не знаат да се радуваат на туѓ успех и зашо се гледаат себе си како неуспешни. Класика македонска, да му умре козата на комшијата, наместо да фатат да смислат начин како да бидат бољи, пооригинални, поумешни. Абе повеќето од нашите артисти на сцената, и андерграунд и комерцијала (по секоја можна дефиниција) немаат општа култура, да не збориме за изграден речник, ставови и идеи. Да креираш музика значи да си... па креатор. А креатор со малограѓански поглед на свет не постои.
Stromrage напиша:
Е ова е рап... не Сдаткар..
Е ова е класичен пример, од типот за кој зборував пред малку. Типична обувка од почетокот на минатиот век која во некои излоирани средини сеуште е задржана иако нејзиниот изглед и функција се длабоко архаични во урбаните средини.