Јас би ти препорачал
да си ставиш електроника од друг скутер пошто после твојов муабет сфатив дека сите ги ебе истото. И сега кога ми кажа дека си ја оставил на "сервис" уште повеќе сум сигурен дека
ти ги чорнале ролните оригинални и дека ти ставиле некои отепани. Би ти препорачал мајстор ама искрено врска немам во скопјево каде можеш да најдеш. Провери си такви работи шо друго ти имаат сменето и оди искарај му се по список. Како и да е другар менуваше ролни на баотијан да одела повеќе ама имаше послаб (никаков) старт. Затоа ти реков да провериш ролни зошто може ти имаат ставено полесни за да биде многу постартна а откако ќе развие 50 55 неможе повеќе толку им е силата. (значи тресам глупости ова се претпоставки незнам ни дали се точни не го земај ова здраво за готово). И братче немој никогаш ама никогаш да оставаш возило на сервис без твое присуство. Единствено во овластен лиценциран сервис се прави тоа, пример јас кога го носев пежото во еуроимпекс ништо живо не ме пуштаа да влезам зошто имаше уште 20 други внатре. Ама
да оставам моторно возило во некој хамачи сервис кај што мајсторите ги кршат држачите дури ги вадат пластиките и после ги лепат (да ова го видов во живо на мојот мотор), е тоа шанса нема. Кога сме тука на истово другарче кога ги менуваше ролните бевме заедно, му ја стави веспата на хидраулична дигалка и толку многу ја стегна предната гума шо буквално вентилот пукна. Му намести нов и му го наплати
Како и да е поголема брзина значи поголема потрошувачка и поголем ризик во градов кај што никој не ебе жива сила и секој вози како што сака. Ако ти троши малку ја би ти препорачал да не ја чепкаш зошто еднаш ако рипне потрошувачката готово после.. И немој да мислиш ако е кинез не е квалитетен, јас имам хуатиан реплика на пежо со 12.000 километри и единствен дефект беше симиринг на варијаторот. Уште ги возам оригиналните ролни (4тактен)[DOUBLEPOST=1461705182][/DOUBLEPOST]