Скутерчиња: Се за и околу нив

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
462
Поени од реакции
100
Другарче исти ваков скутер има другар мој и не да те разочарам ама се плачи секој ден дека земал најголемо срање. Се нешто проблем има со електроника или со снага или со бензин знам дека секој ден му беше на поправка а и прилично многу му трошеше. Е сега кинез ко кинез или ќе ти се погоди или не исто како црно-црвено да играш в казино. А за тоа што не оди повеќе од 55 спореди го со баотиан 50цц ако го заминеш на старт значи дека имаш ставено многу лесни ролни и тогаш скутерот е многу стартен ама не оди многу. (иста машина носат бтв). Како и да е најпрво провери си граничници како што ти кажаа другите, ако немаш такво нешто или имаш мака со карбураторот или се ролните друго нема. Колку што јас се разбирам, ако нешто грешам не ми се нафрлајте не сум експерт :D
Незнам дали правиме за исти мотор муабет, но овој на сликата што е не е ни слично на тоа што ми го збориш ( не велам дека не е вистина, несакам грешка да ме разбереш ). Јас имам априлиа ср 50 и овој ми парира на старт без проблем. Единствена маана е што има екстремно голема потрошувачка од 5-6 литри на 100км. Двајца се возевме со него и качи 75 како на шала. Можеби неговиот е некоја посебна сериа ( како што спомнав погоре неговиот е 70сс фабрички ) но стварно вреди да секој денар. Има поминато околу 4000 поминато и до сега само уљје и бензин му става друго ништо
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Незнам дали правиме за исти мотор муабет, но овој на сликата што е не е ни слично на тоа што ми го збориш ( не велам дека не е вистина, несакам грешка да ме разбереш ). Јас имам априлиа ср 50 и овој ми парира на старт без проблем. Единствена маана е што има екстремно голема потрошувачка од 5-6 литри на 100км. Двајца се возевме со него и качи 75 како на шала. Можеби неговиот е некоја посебна сериа ( како што спомнав погоре неговиот е 70сс фабрички ) но стварно вреди да секој денар. Има поминато околу 4000 поминато и до сега само уљје и бензин му става друго ништо
затоа реков кинез како кинез исто како црно-црвено в казино :)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Јас би ти препорачал да си ставиш електроника од друг скутер пошто после твојов муабет сфатив дека сите ги ебе истото. И сега кога ми кажа дека си ја оставил на "сервис" уште повеќе сум сигурен дека ти ги чорнале ролните оригинални и дека ти ставиле некои отепани. Би ти препорачал мајстор ама искрено врска немам во скопјево каде можеш да најдеш. Провери си такви работи шо друго ти имаат сменето и оди искарај му се по список. Како и да е другар менуваше ролни на баотијан да одела повеќе ама имаше послаб (никаков) старт. Затоа ти реков да провериш ролни зошто може ти имаат ставено полесни за да биде многу постартна а откако ќе развие 50 55 неможе повеќе толку им е силата. (значи тресам глупости ова се претпоставки незнам ни дали се точни не го земај ова здраво за готово). И братче немој никогаш ама никогаш да оставаш возило на сервис без твое присуство. Единствено во овластен лиценциран сервис се прави тоа, пример јас кога го носев пежото во еуроимпекс ништо живо не ме пуштаа да влезам зошто имаше уште 20 други внатре. Ама да оставам моторно возило во некој хамачи сервис кај што мајсторите ги кршат држачите дури ги вадат пластиките и после ги лепат (да ова го видов во живо на мојот мотор), е тоа шанса нема. Кога сме тука на истово другарче кога ги менуваше ролните бевме заедно, му ја стави веспата на хидраулична дигалка и толку многу ја стегна предната гума шо буквално вентилот пукна. Му намести нов и му го наплати :pos: Како и да е поголема брзина значи поголема потрошувачка и поголем ризик во градов кај што никој не ебе жива сила и секој вози како што сака. Ако ти троши малку ја би ти препорачал да не ја чепкаш зошто еднаш ако рипне потрошувачката готово после.. И немој да мислиш ако е кинез не е квалитетен, јас имам хуатиан реплика на пежо со 12.000 километри и единствен дефект беше симиринг на варијаторот. Уште ги возам оригиналните ролни (4тактен)[DOUBLEPOST=1461705182][/DOUBLEPOST]
неможам да стаам електроника од друг мотор пошто не се исти.. секоја е различна и не пасуваат една на друга.. тоа ми текна прво на памет!

тоа дека ми ги чорнале ролните и ми стаиле друго не верувам пошто кога го прегледав машината не беше отварана во тој дел..... со сигурност знам дека го имаат украдено карбураторот и бомбината и ми имаат стаено стари колку да работи моторот... не сум сигурен дали ми чепкале и по намотките само ама искрено несакам ни да дознаам зашо ке отидам таму ис тварно ке напраам беља и тоа голема.... - а ова со советов да не остаам мотор у сервирс и ја го препорачувам на другите после тоа што ми го направија..... ејјјјј кретени требаше само една електроника со 5 жици да ја сменат а они ме ебаваа недела дена!!!.... и на крај искочи ко шо му кажав на почеток да проба со електрониката.. ама ај...


а за делот со пластиките се имам извадено од такт !!! прв пат кога почна да го отвара пред мене на прво вадење скрши држач..... таков поглед доби што очекуваше у секој момент да го шутнам у фаца - и изгледа свати тој дечкото па стана у секунда и викна друг сервисер да продолжи.... ако продолжеше тој дефинитивно ке го имзавав на лице место..


е драги мои кажав уназад на темава еднаш ке кажам и сега... оваа гомнарија ми се деси во ТЈУНИНГ ЦЕНТАР..... најтопло ви препорачувам никад да не отидете таму па макар и канта моторче да имате...
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
неможам да стаам електроника од друг мотор пошто не се исти.. секоја е различна и не пасуваат една на друга.. тоа ми текна прво на памет!

тоа дека ми ги чорнале ролните и ми стаиле друго не верувам пошто кога го прегледав машината не беше отварана во тој дел..... со сигурност знам дека го имаат украдено карбураторот и бомбината и ми имаат стаено стари колку да работи моторот... не сум сигурен дали ми чепкале и по намотките само ама искрено несакам ни да дознаам зашо ке отидам таму ис тварно ке напраам беља и тоа голема.... - а ова со советов да не остаам мотор у сервирс и ја го препорачувам на другите после тоа што ми го направија..... ејјјјј кретени требаше само една електроника со 5 жици да ја сменат а они ме ебаваа недела дена!!!.... и на крај искочи ко шо му кажав на почеток да проба со електрониката.. ама ај...


а за делот со пластиките се имам извадено од такт !!! прв пат кога почна да го отвара пред мене на прво вадење скрши држач..... таков поглед доби што очекуваше у секој момент да го шутнам у фаца - и изгледа свати тој дечкото па стана у секунда и викна друг сервисер да продолжи.... ако продолжеше тој дефинитивно ке го имзавав на лице место..


е драги мои кажав уназад на темава еднаш ке кажам и сега... оваа гомнарија ми се деси во ТЈУНИНГ ЦЕНТАР..... најтопло ви препорачувам никад да не отидете таму па макар и канта моторче да имате...
епа братче тогаш маката ти е во карбураторот.. тури му курот колку повеќе се замараш толку повеќе дефеци излегуваат не гледај на превозно средство како нешто многу битно гледај да тркала и тоа е тоа.. пробај штелувај го карбураторот ама тоа може да предизвика потрошувачка страшна на крај сигурно не сакаш да возиш со 65км/х и потрошувачка од 6л, или барем јас не би сакал, затоа зедов 4такт може побавно развива ама 2.5л троши, д
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
епа братче тогаш маката ти е во карбураторот.. тури му курот колку повеќе се замараш толку повеќе дефеци излегуваат не гледај на превозно средство како нешто многу битно гледај да тркала и тоа е тоа.. пробај штелувај го карбураторот ама тоа може да предизвика потрошувачка страшна на крај сигурно не сакаш да возиш со 65км/х и потрошувачка од 6л, или барем јас не би сакал, затоа зедов 4такт може побавно развива ама 2.5л троши, д
сите делови шо ги смениле после се пак заменети со нови друже.... и кога беше со 0 километра не идеше повеќе од од 55 60 и сега не иде.... :) нема врска ке го средам некако па ке пишам што сум направил
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
сите делови шо ги смениле после се пак заменети со нови друже.... и кога беше со 0 километра не идеше повеќе од од 55 60 и сега не иде.... :) нема врска ке го средам некако па ке пишам што сум направил
баш ме интересира што ќе излезе на крај :)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
баш ме интересира што ќе излезе на крај :)
со тоа што не иде повеќе од таа брзина има само 2 опции... или има граничници или толку е максимумот (таков е преносот)
 
Член од
4 октомври 2014
Мислења
787
Поени од реакции
539
Не би требало да е тој пренос зошто повеќето хамачи скутери имаат голем пренос и треба да развиваат околу 70/75. Твојот има на ауспух, а штом нов си го купил има и на вариатор.
 
Член од
25 март 2009
Мислења
84
Поени од реакции
3
Nekoj da ne ima regler so 5 zici za kineski motor kako na slikite


Sent from my D5803 using Tapatalk
 

peac+tapanar

музицар
Член од
22 јануари 2015
Мислења
71
Поени од реакции
18
Јас би ти препорачал да си ставиш електроника од друг скутер пошто после твојов муабет сфатив дека сите ги ебе истото. И сега кога ми кажа дека си ја оставил на "сервис" уште повеќе сум сигурен дека ти ги чорнале ролните оригинални и дека ти ставиле некои отепани. Би ти препорачал мајстор ама искрено врска немам во скопјево каде можеш да најдеш. Провери си такви работи шо друго ти имаат сменето и оди искарај му се по список. Како и да е другар менуваше ролни на баотијан да одела повеќе ама имаше послаб (никаков) старт. Затоа ти реков да провериш ролни зошто може ти имаат ставено полесни за да биде многу постартна а откако ќе развие 50 55 неможе повеќе толку им е силата. (значи тресам глупости ова се претпоставки незнам ни дали се точни не го земај ова здраво за готово). И братче немој никогаш ама никогаш да оставаш возило на сервис без твое присуство. Единствено во овластен лиценциран сервис се прави тоа, пример јас кога го носев пежото во еуроимпекс ништо живо не ме пуштаа да влезам зошто имаше уште 20 други внатре. Ама да оставам моторно возило во некој хамачи сервис кај што мајсторите ги кршат држачите дури ги вадат пластиките и после ги лепат (да ова го видов во живо на мојот мотор), е тоа шанса нема. Кога сме тука на истово другарче кога ги менуваше ролните бевме заедно, му ја стави веспата на хидраулична дигалка и толку многу ја стегна предната гума шо буквално вентилот пукна. Му намести нов и му го наплати :pos: Како и да е поголема брзина значи поголема потрошувачка и поголем ризик во градов кај што никој не ебе жива сила и секој вози како што сака. Ако ти троши малку ја би ти препорачал да не ја чепкаш зошто еднаш ако рипне потрошувачката готово после.. И немој да мислиш ако е кинез не е квалитетен, јас имам хуатиан реплика на пежо со 12.000 километри и единствен дефект беше симиринг на варијаторот. Уште ги возам оригиналните ролни (4тактен)[DOUBLEPOST=1461705182][/DOUBLEPOST]
po ova sto go citam,a zosto ovie djoam ti majstori ne se prijavat ako rabotat taka ko so rabotat?[DOUBLEPOST=1462273184][/DOUBLEPOST]
Јас би ти препорачал да си ставиш електроника од друг скутер пошто после твојов муабет сфатив дека сите ги ебе истото. И сега кога ми кажа дека си ја оставил на "сервис" уште повеќе сум сигурен дека ти ги чорнале ролните оригинални и дека ти ставиле некои отепани. Би ти препорачал мајстор ама искрено врска немам во скопјево каде можеш да најдеш. Провери си такви работи шо друго ти имаат сменето и оди искарај му се по список. Како и да е другар менуваше ролни на баотијан да одела повеќе ама имаше послаб (никаков) старт. Затоа ти реков да провериш ролни зошто може ти имаат ставено полесни за да биде многу постартна а откако ќе развие 50 55 неможе повеќе толку им е силата. (значи тресам глупости ова се претпоставки незнам ни дали се точни не го земај ова здраво за готово). И братче немој никогаш ама никогаш да оставаш возило на сервис без твое присуство. Единствено во овластен лиценциран сервис се прави тоа, пример јас кога го носев пежото во еуроимпекс ништо живо не ме пуштаа да влезам зошто имаше уште 20 други внатре. Ама да оставам моторно возило во некој хамачи сервис кај што мајсторите ги кршат држачите дури ги вадат пластиките и после ги лепат (да ова го видов во живо на мојот мотор), е тоа шанса нема. Кога сме тука на истово другарче кога ги менуваше ролните бевме заедно, му ја стави веспата на хидраулична дигалка и толку многу ја стегна предната гума шо буквално вентилот пукна. Му намести нов и му го наплати :pos: Како и да е поголема брзина значи поголема потрошувачка и поголем ризик во градов кај што никој не ебе жива сила и секој вози како што сака. Ако ти троши малку ја би ти препорачал да не ја чепкаш зошто еднаш ако рипне потрошувачката готово после.. И немој да мислиш ако е кинез не е квалитетен, јас имам хуатиан реплика на пежо со 12.000 километри и единствен дефект беше симиринг на варијаторот. Уште ги возам оригиналните ролни (4тактен)[DOUBLEPOST=1461705182][/DOUBLEPOST]
po ova sto go citam,a zosto ovie djoam ti majstori ne se prijavat ako rabotat taka ko so rabotat?
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
ме мрзи да го отварам ама ако е на варијатор и на ауспух ја ке му ги извадам барем тоа не е проблем
Секој нов скутер има блокажа на варијаторот и издувот, за да оди 50км/ч. Тоа е во првите 5-600км, за да се разработи. :) Отвори го капакот, мора да има шајбна на варијаторот, за да не може да се собере скроз и да го качи каишот до горе.. а со тоа и нема голема крајна брзина. :)

Кај мене априлијата имаше блокада на ауспухот и на варијаторот.. со блокажите одеше до 50км/ч.

Отвори, провери си, не се мачи. Ако не знаеш да провериш, пиши ми.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Секој нов скутер има блокажа на варијаторот и издувот, за да оди 50км/ч. Тоа е во првите 5-600км, за да се разработи. :) Отвори го капакот, мора да има шајбна на варијаторот, за да не може да се собере скроз и да го качи каишот до горе.. а со тоа и нема голема крајна брзина. :)

Кај мене априлијата имаше блокада на ауспухот и на варијаторот.. со блокажите одеше до 50км/ч.

Отвори, провери си, не се мачи. Ако не знаеш да провериш, пиши ми.
варијаторот нема. го отворив вчера.. уште на ауспух остана да проверам ама чисто сумљам дека има и таму...... ке да му е толку максимална 55 60 :)
 
Член од
4 октомври 2014
Мислења
787
Поени од реакции
539
варијаторот нема. го отворив вчера.. уште на ауспух остана да проверам ама чисто сумљам дека има и таму...... ке да му е толку максимална 55 60 :)
Мора да има на ауспух, штом е нов не може да нема. А на ауспух не знам дали ќе можеш сам да провериш, нај убаво да си нарачаш некој нов спортски и да си го монтираш. Ем поквалитетен, ем појак ќе ти биде моторот него со стандардниот, без разлика дали ќе го исчистиш или не.
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
варијаторот нема. го отворив вчера.. уште на ауспух остана да проверам ама чисто сумљам дека има и таму...... ке да му е толку максимална 55 60 :)
Ај со маркер обележи на варијаторот, да видиш до каде го крева каишот ? Дали се што ќе обележиш ќе биде избришано ??? Сликај го ауспухот доле кај граната и постирај слики..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom