Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
14 септември 2012
Мислења
94
Поени од реакции
12
Инсталација од 50ка четворотактна одговара ли на 150цц?
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
462
Поени од реакции
100
Дечи каков бензин користите 95,98,100. Дали е исто како кај автомобилите повеќе октани = повеќе снага и малку поголема потрошувача ?
Прашувам за скутери од 50сс/80сс 2т/4т
Благодарам однапред
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Дечи каков бензин користите 95,98,100. Дали е исто како кај автомобилите повеќе октани = повеќе снага и малку поголема потрошувача ?
Прашувам за скутери од 50сс/80сс 2т/4т
Благодарам однапред
Колкава разлика мислиш дека ке има од 95 до 100 октанскиот???
Не ништо не излегува од ауспухот
види со струјата што ке направиш.
Дали знаете некој што продава половни делови ми треба Gianelli ауспух...
да побараш на реклама5 или пазар3
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
462
Поени од реакции
100
Колкава разлика мислиш дека ке има од 95 до 100 октанскиот???

види со струјата што ке направиш.

да побараш на реклама5 или пазар3
Незнам затоа прашувам. Пример на пежо 206 1.1 60 кс ако му ставиш стотка се осеќа на отворено
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Некој да објасни федерчинја за ламела и голем федер бои и кој за што служи?
Малите федерчиња, зависно од производителот (малоси/полини) разчични се боите. Тие служат за да ја прилагодат ламелата на колку обртаи да трга моторчето (се отвара ламелата, фаќа на ѕвоното и моторчето почнува да се движи)... значи, со најтврдите малоси федерчиња мислам дека ќе трга на 6500 вртежи, тоа е многу... со белите би било на 5500 вртежи да речеме, а со друга боја на 4500... боиве онака ги лупам, не знам која беше најтврда а која најмека... Значи си има разлика ако трга на 4500, или на 6500.

Големиот федер има функција за забрзување/крајна... пример, ако е многу мек каишот нагло ќе пропаѓа назад во каишницата... тоа не е добро :D На старт каишот треба да се задржи што повеќе на врвот на каишницата, за добар старт да има моторчето... ама ако е федерот е претврд- нема да може да е собере скроз, за каишот да влезе до доле во каишницата и да има солидна крајна брзина...

Па ролни, па вртежи, па федери.. пичке мајчине, додека го погодиш сетапот, ќе остареш. :D



Вака е поставеноста на каишот кога моторчето е во лер.. со додавање на обртаи, како кај точак што е преносот, кај варијаторот се качува нагоре- кај ламелата (во каишниацта) се спушта надоле, и брзината расте..

Фак, нуклеарна фисија полесно ќе ти се објасни и ќе сфатиш. :D
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Незнам затоа прашувам. Пример на пежо 206 1.1 60 кс ако му ставиш стотка се осеќа на отворено
гледај сега. пежо споредуваш со скутерче... таму имаш 4 клипа тука е клип... овде имаш 50 кубика таму 1100 кубика. и се осеќа на отворено.. - шо се осеќа друже повеќе иде? повеќе прима?... за кај скутерчиињата апсолутно никакв врска нема. и да има некоја разлика еде нека биде да иде 1 или 2 км да ти иде повеќе... ако ти игра тоа улога стави. ништо не е на одмет да пробаш[DOUBLEPOST=1460330770][/DOUBLEPOST]
Малите федерчиња, зависно од производителот (малоси/полини) разчични се боите. Тие служат за да ја прилагодат ламелата на колку обртаи да трга моторчето (се отвара ламелата, фаќа на ѕвоното и моторчето почнува да се движи)... значи, со најтврдите малоси федерчиња мислам дека ќе трга на 6500 вртежи, тоа е многу... со белите би било на 5500 вртежи да речеме, а со друга боја на 4500... боиве онака ги лупам, не знам која беше најтврда а која најмека... Значи си има разлика ако трга на 4500, или на 6500.

Големиот федер има функција за забрзување/крајна... пример, ако е многу мек каишот нагло ќе пропаѓа назад во каишницата... тоа не е добро :D На старт каишот треба да се задржи што повеќе на врвот на каишницата, за добар старт да има моторчето... ама ако е федерот е претврд- нема да може да е собере скроз, за каишот да влезе до доле во каишницата и да има солидна крајна брзина...

Па ролни, па вртежи, па федери.. пичке мајчине, додека го погодиш сетапот, ќе остареш. :D



Вака е поставеноста на каишот кога моторчето е во лер.. со додавање на обртаи, како кај точак што е преносот, кај варијаторот се качува нагоре- кај ламелата (во каишниацта) се спушта надоле, и брзината расте..

Фак, нуклеарна фисија полесно ќе ти се објасни и ќе сфатиш. :D
добро му одговори само .... да види симулација појасно ке му стане како притискаат ролните како шири каишницата и слично.[DOUBLEPOST=1460330913][/DOUBLEPOST]
Некој да објасни федерчинја за ламела и голем федер бои и кој за што служи?
за боите види на мотопартс... мислам дека и пишуваше која боја за колку обртаи е. п.с ти објасни погоре членот и стварно додека погодиш какви федерчиња колку грама ролни каква ламела и така натака има да се окозиш... треба да имаш пред се нерви а после и пари :)
 
Член од
22 август 2009
Мислења
2.387
Поени од реакции
1.036
Edno prasanje imam kineska 150ka, kopcinjata od leva strana za svirka,zmigavci i kopceto za dugacki ne rabotat isto i so kocnica od taa strana ne pali mora da drzam kocnica od desna strana za da zapali do sto moze da bide
 
Член од
7 декември 2011
Мислења
283
Поени од реакции
83
Сакам да купам мотор за секојдневна употреба, значи секојдневно по горнини затоа и барам појак мотор бидејќи не ми се зима кинески од 50цц, некој предлог за добар мотор, у план ми е Gilera Runner 180cc, прв пат ќе купувам па можеби сум грешка со изборот и затоа сакам малце помош, предложете нешто.

П.С Колку троши Gilera Runner 180cc ?
 
Член од
6 април 2013
Мислења
357
Поени од реакции
302
Сакам да купам мотор за секојдневна употреба, значи секојдневно по горнини затоа и барам појак мотор бидејќи не ми се зима кинески од 50цц, некој предлог за добар мотор, у план ми е Gilera Runner 180cc, прв пат ќе купувам па можеби сум грешка со изборот и затоа сакам малце помош, предложете нешто.

П.С Колку троши Gilera Runner 180cc ?
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда[DOUBLEPOST=1460459459][/DOUBLEPOST]
Сакам да купам мотор за секојдневна употреба, значи секојдневно по горнини затоа и барам појак мотор бидејќи не ми се зима кинески од 50цц, некој предлог за добар мотор, у план ми е Gilera Runner 180cc, прв пат ќе купувам па можеби сум грешка со изборот и затоа сакам малце помош, предложете нешто.

П.С Колку троши Gilera Runner 180cc ?
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда
 
Последно уредено:
Член од
13 февруари 2014
Мислења
233
Поени од реакции
110
Да ве прашам какво уље за во машината да ставам во кинеско 50ка 4-тактна и препорачајте некој што сервисира.
 

mandak

матапрчо
Член од
26 март 2009
Мислења
797
Поени од реакции
524
Дечки сакам да купам скутерче половно бендисав една априлија ареа 51 од Скопје на муабет вика се е тип топ али океј ке си ја проверам е сега во игра е едно пежо јет 2004 исти пари ги дават па барам мислење според вас која би била подобра варијанта или можеби сте ја виделе низ Скопје ова е априлијата и линк од пежото Helllppppp!!! Благодарамhttp://reklama5.mk/AdDetails?ad=1969445
13012777_947241305331129_2860508497210915176_n.jpg
 
Член од
13 февруари 2014
Мислења
233
Поени од реакции
110
Пежото е стакло чисто од искуство ти кажувам пошто е на мој комшија.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Дечки сакам да купам скутерче половно бендисав една априлија ареа 51 од Скопје на муабет вика се е тип топ али океј ке си ја проверам е сега во игра е едно пежо јет 2004 исти пари ги дават па барам мислење според вас која би била подобра варијанта или можеби сте ја виделе низ Скопје ова е априлијата и линк од пежото Helllppppp!!! Благодарамhttp://reklama5.mk/AdDetails?ad=1969445
Прегледај го приврзокот 143349
Баш двотактно бараш?
пежоата знам дека беа проблематични и дека ги преправаа во карбураторски и доста проблеми јавувале бла бла ...
ареата е стар модел доста, можеби си е ок, а можеби е ремонтирана машината неколку пати тоа богзнае
едит - ја видов ареата 16 години е стара бре и целата е шарана како детска градинка
ова е мое мислење ноу хард филингс од било кој ...
 
Последно уредено:

mandak

матапрчо
Член од
26 март 2009
Мислења
797
Поени од реакции
524
Баш двотактно бараш?
пежоата знам дека беа проблематични и дека ги преправаа во карбураторски и доста проблеми јавувале бла бла ...
ареата е стар модел доста, можеби си е ок, а можеби е ремонтирана машината неколку пати тоа богзнае
едит - ја видов ареата 16 години е стара бре и целата е шарана како детска градинка
ова е мое мислење ноу хард филингс од било кој ...
Вчера ја зедов априлијата океј си е све тата мата + ја зедов за уба цена нема ни гребнатинка ни ништо внатре во моторот :)
си ја качив на карго и чекам денес да ми стигни.
бајдвеј во понеделникот го genericot има огромна разлика со априлијава[DOUBLEPOST=1460620199][/DOUBLEPOST]
Баш двотактно бараш?
пежоата знам дека беа проблематични и дека ги преправаа во карбураторски и доста проблеми јавувале бла бла ...
ареата е стар модел доста, можеби си е ок, а можеби е ремонтирана машината неколку пати тоа богзнае
едит - ја видов ареата 16 години е стара бре и целата е шарана како детска градинка
ова е мое мислење ноу хард филингс од било кој ...
Вчера ја зедов априлијата океј си е све тата мата + ја зедов за уба цена нема ни гребнатинка ни ништо внатре во моторот :)
си ја качив на карго и чекам денес да ми стигни.
бајдвеј во понеделникот го дадов genericot има огромна разлика со априлијава
 

Schtrawzenigger

and the Baltic Fleet
Член од
9 јули 2013
Мислења
672
Поени од реакции
2.323
Kaj na kurof vise da baram delovi za CPI GTR 50? Zboram za maski, farovi, takvi raboti, ne masinata.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom