Колкава разлика мислиш дека ке има од 95 до 100 октанскиот???Дечи каков бензин користите 95,98,100. Дали е исто како кај автомобилите повеќе октани = повеќе снага и малку поголема потрошувача ?
Прашувам за скутери од 50сс/80сс 2т/4т
Благодарам однапред
види со струјата што ке направиш.Не ништо не излегува од ауспухот
да побараш на реклама5 или пазар3Дали знаете некој што продава половни делови ми треба Gianelli ауспух...
Незнам затоа прашувам. Пример на пежо 206 1.1 60 кс ако му ставиш стотка се осеќа на отвореноКолкава разлика мислиш дека ке има од 95 до 100 октанскиот???
види со струјата што ке направиш.
да побараш на реклама5 или пазар3
Малите федерчиња, зависно од производителот (малоси/полини) разчични се боите. Тие служат за да ја прилагодат ламелата на колку обртаи да трга моторчето (се отвара ламелата, фаќа на ѕвоното и моторчето почнува да се движи)... значи, со најтврдите малоси федерчиња мислам дека ќе трга на 6500 вртежи, тоа е многу... со белите би било на 5500 вртежи да речеме, а со друга боја на 4500... боиве онака ги лупам, не знам која беше најтврда а која најмека... Значи си има разлика ако трга на 4500, или на 6500.Некој да објасни федерчинја за ламела и голем федер бои и кој за што служи?
гледај сега. пежо споредуваш со скутерче... таму имаш 4 клипа тука е клип... овде имаш 50 кубика таму 1100 кубика. и се осеќа на отворено.. - шо се осеќа друже повеќе иде? повеќе прима?... за кај скутерчиињата апсолутно никакв врска нема. и да има некоја разлика еде нека биде да иде 1 или 2 км да ти иде повеќе... ако ти игра тоа улога стави. ништо не е на одмет да пробаш[DOUBLEPOST=1460330770][/DOUBLEPOST]Незнам затоа прашувам. Пример на пежо 206 1.1 60 кс ако му ставиш стотка се осеќа на отворено
добро му одговори само .... да види симулација појасно ке му стане како притискаат ролните како шири каишницата и слично.[DOUBLEPOST=1460330913][/DOUBLEPOST]Малите федерчиња, зависно од производителот (малоси/полини) разчични се боите. Тие служат за да ја прилагодат ламелата на колку обртаи да трга моторчето (се отвара ламелата, фаќа на ѕвоното и моторчето почнува да се движи)... значи, со најтврдите малоси федерчиња мислам дека ќе трга на 6500 вртежи, тоа е многу... со белите би било на 5500 вртежи да речеме, а со друга боја на 4500... боиве онака ги лупам, не знам која беше најтврда а која најмека... Значи си има разлика ако трга на 4500, или на 6500.
Големиот федер има функција за забрзување/крајна... пример, ако е многу мек каишот нагло ќе пропаѓа назад во каишницата... тоа не е добро На старт каишот треба да се задржи што повеќе на врвот на каишницата, за добар старт да има моторчето... ама ако е федерот е претврд- нема да може да е собере скроз, за каишот да влезе до доле во каишницата и да има солидна крајна брзина...
Па ролни, па вртежи, па федери.. пичке мајчине, додека го погодиш сетапот, ќе остареш.
Вака е поставеноста на каишот кога моторчето е во лер.. со додавање на обртаи, како кај точак што е преносот, кај варијаторот се качува нагоре- кај ламелата (во каишниацта) се спушта надоле, и брзината расте..
Фак, нуклеарна фисија полесно ќе ти се објасни и ќе сфатиш.
за боите види на мотопартс... мислам дека и пишуваше која боја за колку обртаи е. п.с ти објасни погоре членот и стварно додека погодиш какви федерчиња колку грама ролни каква ламела и така натака има да се окозиш... треба да имаш пред се нерви а после и париНекој да објасни федерчинја за ламела и голем федер бои и кој за што служи?
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда[DOUBLEPOST=1460459459][/DOUBLEPOST]Сакам да купам мотор за секојдневна употреба, значи секојдневно по горнини затоа и барам појак мотор бидејќи не ми се зима кинески од 50цц, некој предлог за добар мотор, у план ми е Gilera Runner 180cc, прв пат ќе купувам па можеби сум грешка со изборот и затоа сакам малце помош, предложете нешто.
П.С Колку троши Gilera Runner 180cc ?
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како лудаСакам да купам мотор за секојдневна употреба, значи секојдневно по горнини затоа и барам појак мотор бидејќи не ми се зима кинески од 50цц, некој предлог за добар мотор, у план ми е Gilera Runner 180cc, прв пат ќе купувам па можеби сум грешка со изборот и затоа сакам малце помош, предложете нешто.
П.С Колку троши Gilera Runner 180cc ?
Баш двотактно бараш?Дечки сакам да купам скутерче половно бендисав една априлија ареа 51 од Скопје на муабет вика се е тип топ али океј ке си ја проверам е сега во игра е едно пежо јет 2004 исти пари ги дават па барам мислење според вас која би била подобра варијанта или можеби сте ја виделе низ Скопје ова е априлијата и линк од пежото Helllppppp!!! Благодарамhttp://reklama5.mk/AdDetails?ad=1969445
Прегледај го приврзокот 143349
Вчера ја зедов априлијата океј си е све тата мата + ја зедов за уба цена нема ни гребнатинка ни ништо внатре во моторотБаш двотактно бараш?
пежоата знам дека беа проблематични и дека ги преправаа во карбураторски и доста проблеми јавувале бла бла ...
ареата е стар модел доста, можеби си е ок, а можеби е ремонтирана машината неколку пати тоа богзнае
едит - ја видов ареата 16 години е стара бре и целата е шарана како детска градинка
ова е мое мислење ноу хард филингс од било кој ...
Вчера ја зедов априлијата океј си е све тата мата + ја зедов за уба цена нема ни гребнатинка ни ништо внатре во моторотБаш двотактно бараш?
пежоата знам дека беа проблематични и дека ги преправаа во карбураторски и доста проблеми јавувале бла бла ...
ареата е стар модел доста, можеби си е ок, а можеби е ремонтирана машината неколку пати тоа богзнае
едит - ја видов ареата 16 години е стара бре и целата е шарана како детска градинка
ова е мое мислење ноу хард филингс од било кој ...