Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Башка не ја заборавајте вредноста на редок примерок на возило по едно 20 години. Пр. Фиат 1300 (на Струмикс) по 20 години од сега таа машина ке има околу 50 и во одлична состојба би вредела штознам можеби 100.000 евра не ме држете за збор + незаменлив е филингот да возиш уникат низ градот.
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Со други зборови, класичниот автомобил секогаш е подобар од поновиот. Старите автомобили имаат „шмек”, едноставно ги чувствуваш годините кои се тркалале по улиците. Новите се премногу совршени, дела на глобализацијата (купуваш Опел кој е склопен во Кина - пример), надевајки се дека возиш германско возило, впрочем возиш кинеско!
Итн итн...

Убаво кажа Струмикс...нема што повеќе да додадам.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Хммм, па, уште нешто да додадам:
за Џиш:
Егзотичните примероци што постари вредат многу повеќе. За масовните сериски возила, цените не скокаат драстично. Што сум гледал по нетов, за 1300 во состојба „како од фабрика” цената е од 9000-12000 евра...Зборувам за целосно и грижливо реставриран примерок, до детал! Тоа се веќе возила кои се стари од 46 год. (најстарите ) до 40 год. (најмладите). Заставите не се бројат, тие се произведувани до 1979.
Е, за филингот и уникатноста... Секогаш предизвикуваат погледи... И, имаат душа...Возиш историја, дел од времето, се враќаш назад во времето... Мојот план на пр. е да му ставам и оригиналното Филипс радио, кое татко ми го купил тогаш, никлувано, без FM, само на средни и долги бранови...И, ќе фаќаш само Радио Скопје :), и ќе ти се чини дека си некаде заглавен во 68-69 год...И, секако ти ги враќа спомените на некои времиња, на детството, на незанам што... Тоа е она магичното кај олдтајмерите, кој барем за мене, ќе биде кола која ќе се вози по градот само во недела поручек, и тоа по сончево време, и можеби на некој олдтајмер рели, а остатокот од времето ќе си седи во гаражата, каде љубоморно ќе ја чувам и ќе ја гланцам...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Ух, неможам јас така. Пробав Бубата да ја чувам в гаража...и само...„ај...ај бе свртија малку”. По дожд НИКАКО (иако беше битуменирана), да се извалка? Прашинка? Не е можно. 3 дена требало не требало темелно миење. Моторот да нема прашина, сите работи подмачкани, средства за подмачкување на гумите, запивки, кедери. Местата каде што не беа заштитени против корозија - убаво исчистени и со два слоја миниум (праговите посебно оние гумените покрај вратите) и напред под резервното тркало. Секоја недела на отворен пат, пред тоа на некое патче проверка на кочници (се работи сепак за постара кола, проверката на кочниот механизам е доста важен), а ако некогаш бев ЕКСТРА расположен (на 2 месеци) одев до АМСМ и бесплатна проверка на сите делови од подовожјето и имав потполна информација за состојбата на амортизери, кочен механизам сите работи.
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Плус една работа...

Тие што читаат овде...

Zastava 101
Zastava 128
Zastava 1300/1500 или Fiat 1300/1500
Zastava 750/850

Fiat 850

Пишете ако имате, или знаете некој да продава по можност ПРВА боја некој ваков автомобил!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Струмикс напиша:
Хммм, па, уште нешто да додадам:
за Џиш:
Е, за филингот и уникатноста... Секогаш предизвикуваат погледи... И, имаат душа...Возиш историја, дел од времето, се враќаш назад во времето... Мојот план на пр. е да му ставам и оригиналното Филипс радио, кое татко ми го купил тогаш, никлувано, без FM, само на средни и долги бранови...И, ќе фаќаш само Радио Скопје :), и ќе ти се чини дека си некаде заглавен во 68-69 год...И, секако ти ги враќа спомените на некои времиња, на детството, на незанам што... Тоа е она магичното кај олдтајмерите, кој барем за мене, ќе биде кола која ќе се вози по градот само во недела поручек, и тоа по сончево време, и можеби на некој олдтајмер рели, а остатокот од времето ќе си седи во гаражата, каде љубоморно ќе ја чувам и ќе ја гланцам...
E за ова зборував. Кога ке излезеш низ град да речат ова е Струмикс, само тој има "тристача" во ваква состојба. А за тоа со радиото можеш да ставеш со ЦД пр. под седиште (да не се гледа) ако не сакаш да слушаш само радио скопје.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Се фино Џиш, ама јас сум ептен олд скул за стари возила. кај мене оди класична реставрација, до детал „од времето”.
За илустрација: Имам дома чисто нов заден браник за него, но од „Застава 1300”. Е, ама, не го ставам...Зошто?
Овој оригиналниот е од три дела + 2 јас што ги викам „топки” со гумите напред (види потписот), а оној кој татко ми го земал „да се најде” во 80-тите е од последните заставини серии, од еден дел, и на него нема „топки”. Е, ај, во кран случај и би ги припасил некако, ама светлото за регистрација е она правоаголното, како на 128, 101... а оригиналот има 2 како капки светленца...
Разбираш?
 

606

Член од
24 септември 2005
Мислења
511
Поени од реакции
51
Љубовта кон олдтајмерите не е ефтин спорт. Јас ги имав комплетно реставрирано - мојата прва кола - еден стар Цитроен ГС и мојата втора кола - една стара Мазда 626. Си купив книга, и по нејзе до последен штраф ги расклопив, репарирање и склопување. Ама бара време, љубов и кеш. Кога имав повеќе време ми фалеше кеш, сега е обратно сега немам време а би се нафатил од забава да реставрирам еден стар ДС. Тоа ми беше првата љубов која никогаш не ми се оствари....

Книгите ги имам сеуште ако му треба на некој нешто да ископирам и да закачам некоја страна пошто доста тешко се наоѓаат.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Еееее, 606. не кажувај...Јас веќе две години скоро се расправам со тој Фиат... И тоа пред се заради пари!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Струмикс напиша:
Се фино Џиш, ама јас сум ептен олд скул за стари возила. кај мене оди класична реставрација, до детал „од времето”.
За илустрација: Имам дома чисто нов заден браник за него, но од „Застава 1300”. Е, ама, не го ставам...Зошто?
Овој оригиналниот е од три дела + 2 јас што ги викам „топки” со гумите напред (види потписот), а оној кој татко ми го земал „да се најде” во 80-тите е од последните заставини серии, од еден дел, и на него нема „топки”. Е, ај, во кран случај и би ги припасил некако, ама светлото за регистрација е она правоаголното, како на 128, 101... а оригиналот има 2 како капки светленца...
Разбираш?
Те поддржувам за ова. Се што е на возилото оригинал да е. Не му текнало на некој ставил од 101 карбуратор (пасова на штрафови без плочка) и помалку ке троши. Овие се возила за кеиф. А за тоа со браникот... Тие топки или цуцулки можно е да се стават. Ама за сијаличките? Таа правоаголната ако ја извадеш ке има дупка која некако ке треба да ја затвориш. Мислам дека нема шанса да го ставиш новиот браник. А знам (некој ми кажа) дека имало за хромирање или поникловање делови нешо како фабриче во Прилеп (ама не сум сигурен) или ЕМО Охрид таму ги прават како нови. Ако имаш некој можиш да се распрашаш па можеби таму ке ти го реставрираат оригиналниот браник.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Нема шанса тој браник да се стави. Инаку, за хромирањето (никлувањето) имам информација дека во Охрид имало такво нешто. Таа варијанта ќе е...
А оној кој работел реставрација, сигурно знае каков е ќефот кога акаш по отпади и најдеш некој дел, кој ќе го употребиш, кога ќе го извадиш од некоја фрлена кола :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
На реставрација стрикно не сум работел, ама сум собирал од 2 Лади Ниви сум правел една. Интересна работа е нема што. А ако ти фали некој дел... Само во продавница (не се толку стари има се за нив). Е за старите ке ги прошеташ прво сите продавници, а после сите одпади, па на крај ке најдеш нешто што ке ти користи.
Туку батали муабетиве Volkswagen ја отвори темава за да си прави Фичо, 101, 128 и сл. Извинување ако овие муабети се безвеза.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Јас на другар ми по пасија VW би му препорачал ако има да си најде некое 128 Sport.
Механиката 101, 128, а доста атрактивно, а?
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Да, знам...ама лимарија за Fiat 128 Sport?

Плус то...реееееееееееетко рееееетко ги има во добра состојба...
Или иструлија или веќе се огради...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
E limarija...krpenje mu e majkata...
Do gol lim struganje ili peskarenje i rabota so olovo. A i ponekoja krpa...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom