Интересно е компанијата CocaCola маркетиншки оди од крајност до крајност. Погледнете ги само рекламите за Coca Cola кои се речиси совршени и погледнете ги рекламите на Fanta (џимихумухумунукунукуапапуа) кои се крш, да не речам нискобуџетни. Од ова може да се заклучи дека Coca Cola не прави реклами за да продава туку прави истражувања и анализа, како адвертајзингот влијае на потрошувачите и како тоа се одразува на продажбата.
Кај нас за жал сеуште (исклучок на К-15) се прават "документарци" од реклами, адаптацијата и синхронизацијата е ужасна, се повеќе се оди на порнографија за да рекламата биде забележана, а тоа лошо влијае на младината која што мисли дека тоа е "нормално" однесување, бај д веј, не знам дали некоја маркетиншка агенција врши некакви анализи и истражувања, па врз основа на тоа да прави реклами. Ај да не се одалечувам многу, сепак ова е Македонија.