Пруга кон Албанија и довршување на истата кон Бугарија

Mad Maxx

SSG3000
Член од
4 мај 2005
Мислења
1.235
Поени од реакции
64
Ова требаше да се направи многу од дамна ама подобро некогаш отколку никогаш(ако воопшто биде).Цел нормален свет е поориентиран кон железнички сообраќај.Во најблиската околина само ние и Албанија сме катастрофа у тој поглед.Иде возот од Кочани...само да не остане на ова,да тргне работава.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
.....nemam sega vreme da vi go kazuvam vicot za babata-vestica, gubitnikot na poker i dedo mraz....., sto normalno vas ne ve sprecuva da veruvate ili ne veruvate vo "PRIKAZNITE " na Gwujo & Co.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Epa BC i Tito Petkovski ja izgradija taa do Bugarija pa sega i za Albanija ke ni pravat...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Бидејќи Тито е од Псача, кривопаланечко, и пругата мораше да оди оттаму...
Демек, мала километража, незнам што...и има милион мостови кои се распаѓаат.
Друга опција е Петрич - Струмица железнички да се поврзе, и на Удово.
Можеби малку поголема километража, но е се во рамница...
Е, ајде де??
Струмица - Радовиш е хорор...сосем мал дел се изгради посовремен пат, остатокот е калдрма. И после трапот на колата страда...
Другиот излез од Струмица е према Валандово...исто никаков пат.
Треба да се гради инфраструктура!
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Бидејќи Тито е од Псача, кривопаланечко, и пругата мораше да оди оттаму...
Демек, мала километража, незнам што...и има милион мостови кои се распаѓаат.
Друга опција е Петрич - Струмица железнички да се поврзе, и на Удово.
Можеби малку поголема километража, но е се во рамница...
Е, ајде де??
Струмица - Радовиш е хорор...сосем мал дел се изгради посовремен пат, остатокот е калдрма. И после трапот на колата страда...
Другиот излез од Струмица е према Валандово...исто никаков пат.
Треба да се гради инфраструктура!
Po Strumicki kazano tie vo toa vreme ZABODEA 300 milioni dolari i ne napravija nisto za nas a samo za nih,da ja donesea prugata od kaj nas sega Strumica ke bese velegrad a ne uste po kocka da gazime,demek cekame Hitler da ne napadne oti e 1941 godina! Isto i prugata do Albanija bi kostala mnogu,mostovi,tuneli i sto li uste ne ke treba da napravat ama jebi ga,sakame da se sirime prema zapad pa koj ni e kriv sto nasiot zapad e Albanija!
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Железничката инфраструктура е исто толку важна колку и патната особено за економијата.
Навистина би било добро прво да се направи железниката инфраструктура, па после патната, бидејќи железничкиот сообраќај е поевтин.
 
N

n/a

Гостин
Dобро бе пи... ли му ма...ина!
Со кого ја уствари пишувам овде?

Има ли некој кој што горе-доле знае што и колку претставуваат сума пари?
И што може да се направи со дотичната лиферувана сума?
:tapp:

Со 10 милиони (па поготово па на Балкан) ...
не може пет километри линија (читај шини и сигнализација) да постават само...
не па да спојат со таква на туѓа земја,да направат железнички станици итн.
Пак Гвујо ве мајсторисува и пак вие ко чалнати гледате и се облизнувате кога некој ќе спомне МИЛИОН!

Исто ко што ве муфта дека она мензана со погон за куки од 10 милиони е стратешка инвестиција...
Исто ко што едни две милијарди кружат,лебдат над Македонија и кај и да е секој момент треба да почнат да паѓаат од небо.

Дај бе свестете се малку...аман!
И почнете реално да ги согледувате работите...
срамота е,ве отепаа од мафтосуење и лажење.
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Близок пријател на моите, инаку помошник во министерство за транспорт и врски во Албанија ми зборуваше за пругата уште ланското лето.
Интересното е што ми кажа дека Албанија и Бугарија ќе ја финансираат пругата кај нас, бидејќи им треба како врзно ткиво. Од нас очекувале само согласност :)

И така...
 
Член од
12 мај 2008
Мислења
506
Поени од реакции
25
Европа се обедини првенствено заради безцаринскиот транспорт.Колку помалку граници,толку подобро.Ние не влегуваме во Европа во блиска иднина,а после АМБО ова со железницата е очекуван потег кој,преку Бугарите, го начна Европа,а не ВМРО.
Ако им текне на Европејците дека поубаво е таа железница да сече една,наместо две граници....а ќе им текне сигурно.
 

CELTIK

magionicar
Член од
23 декември 2007
Мислења
2.909
Поени од реакции
839
kako bilo neka ja napraat prugata i za ohrid pa i za resen odnosno starata pruga kicevo struga ohrid koja treba da prodolzi vo resen i da se povrzi vo bitola
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
ne gi ranat pravilno...toa e stosot ...pa bez nekoi makedonski minerali i "vitamini" ....BULAZNAT... :)
 

Quark

brr,brr...zbrc
Член од
12 март 2008
Мислења
3.489
Поени од реакции
156
Има ли некој кој што горе-доле знае што и колку претставуваат сума пари?
И што може да се направи со дотичната лиферувана сума?
:tapp:
Eve ja ke kazam toa sto go znam.
Za avtopatot Kumanovo-Tabanovce se odvoeni okolu 11 milioni evra. I toa treba da se izgradi samo edniot pravec, drugiot samo treba da se doraboti, nov asfalt, moze i nov tampon ke stavat. Tenderot kako sto i kazav e zatvoren uste od april, a so izgradba uste ne e pocnato. Znaes veke zosto :) A i sezonata veke pomina, tka da najverojatno ke pocnat na prolet :)
E sega racunajte kolku bi kostelo avtopatot Kumanovo-Kriva Palanka, isto taka i zeleznickata linija vo istata relacija. Iako izgradbata na zeleznicka linija e po evtina, sepak ima mnogu mostovi za izgradba. Vo zavisnost od mostot, nema sansi eden most da kosta pod 1.5 milion evra. :toe::)

Inaku, vistina e deka vo plan e da se izgradat ovie delnici, ama koga, e toa e veke prasanje.

Za zeleznickata linija postoi i eden drug probelm. Uste pred mnogu godini, koga se planiralo da se izgradi, tamponot ( 0-70 mm ) koj sto se stava pod sinite e rezerviran ( kupen, parite se dadeni ) od edna firma, a so izgradba ne se pocnalo, E sega, toj tipacot dali seuste gi ima rezervite e prasanje, pa najverojatno ke ima nekoj sudski spor tuka.
A be jebes ni mater, uste sto godini ke trae ..... :)
 

lav

Член од
17 март 2005
Мислења
1.203
Поени од реакции
13
Бидејќи Тито е од Псача, кривопаланечко, и пругата мораше да оди оттаму...
Демек, мала километража, незнам што...и има милион мостови кои се распаѓаат.
Друга опција е Петрич - Струмица железнички да се поврзе, и на Удово.
Можеби малку поголема километража, но е се во рамница...
Е, ајде де??
Струмица - Радовиш е хорор...сосем мал дел се изгради посовремен пат, остатокот е калдрма. И после трапот на колата страда...
Другиот излез од Струмица е према Валандово...исто никаков пат.
Треба да се гради инфраструктура!
Тоа ти е ..еден од најзапоставните краеви во изградена современа инфраструктура
..како некој проклетство да фрлил натаму..а сета храна иде одтаму..односно „стомакот„ на државата ни е тамо..
Ама ..се додека иде месен-обесен и за бадијала храна од тамо..вака ќе биде..
Башка ...ЗАЈКО-то КУКУрајковско..епетен ни изигрува мудрец..еден (веќе) го ослепеа пред деценија ипол..
Те кичми подвиткани ни препорачува..и други глупости..ама народецот таму си е вреден..искрено речено конечно и повторно кажано...многу вреден и трудољубив..
И мора таму да се изедначи со капитални инвестииции..со западот..кој се повеќе ми заличува на катанга..демек ние фрламе пари..а тие таму изигруваат дајки...дај па дај...ми смо ногу сиромашни..пашазоти кад вам кажем и (не) љажем...
:salut:
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Тоа ти е ..еден од најзапоставните краеви во изградена современа инфраструктура
..како некој проклетство да фрлил натаму..а сета храна иде одтаму..односно „стомакот„ на државата ни е тамо..
Ама ..се додека иде месен-обесен и за бадијала храна од тамо..вака ќе биде..
Башка ...ЗАЈКО-то КУКУрајковско..епетен ни изигрува мудрец..еден (веќе) го ослепеа пред деценија ипол..
Те кичми подвиткани ни препорачува..и други глупости..ама народецот таму си е вреден..искрено речено конечно и повторно кажано...многу вреден и трудољубив..
И мора таму да се изедначи со капитални инвестииции..со западот..кој се повеќе ми заличува на катанга..демек ние фрламе пари..а тие таму изигруваат дајки...дај па дај...ми смо ногу сиромашни..пашазоти кад вам кажем и (не) љажем...
:salut:
Nasiot gradonacalnik Zoran Zaev nema ama nikakva vrska so prugata sto ja gradea decata od Kumrovec BC i Tito Petkovski,kako investicija poisplatlivo e po ramnica da pravat pruga odkolku preku 300 brda i dolini.Ako nekoj politicar saka da si go napravi kejfot i da si izgradi pruga preku negovoto selo toa e veke nesto drugo ama jas kako sto se sekavam seuste go vrakame kreditot od 300 milion dolari sto go zedoa za prugata preku K.Palanka a nemat napraveno tamu ama bas nisto osvenkoga pocnaa so "izgradbata" sto zaklaa nekolku jagninja i ispija edna bocva vino a mozebi i nekoja kolektivna opaljotka imale.Celata ovaa tema e kako da izgradime pruga a da bide poeftino,ne planiram uste da plakam za kurotresinite na nekoj si nedokvakani politicari pa koj saka neka bidat?
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
57
Поени од реакции
0
баја не сфакаш

Најисплатливо нешто во кое може да инвестира сегашната влада е токму овој коридор,баш поради фактот што далеку поефтини ќе им излезат транспортните,бродските такси на Македонските компании и превозници.Солунското пристаниште можеби и не толку скапо ако се работи за дневен увоз извоз,но далеку е поголема таксата за лежарина на еден контејнер кој треба да се превезе во Македонија.Додека Бугарските пристаништа според мене треба да се отфрлат како алтернатива за Солунското пристаниште ,бидејќи се со ,повисоки патарини а деновиве колку што разбрав и лежарината на контејнерите е некаде на исто ниво со солунското.Единствена опција ни се Драч и Бар (мада капацитетот на Барското пристаниште сеуште не ми е познат(
Така да браво за владава ако успее да го комплетира овој коридор,кој во оваа ситуација очајно ни е потребен.
ами со една пруга от Бургас през Македонија до Дур'с ке имате директна вез со Русија, Украјна и Кавказ, никој не кажува дека не треба да развивате и пругата кај Солун! Луда работа - колку повеке коридори минават през државата - толку по независна е она. Ама многу луге во Мк не сакат виситнски независна држава.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom