Спотов е како шпица за ’Индијана Џонс и ковчегот тра ла ла’ или ’Мумија’!
Претпоставувам дека Американец или Германец кој работи по 10 саати на ден турбо и живее за денес и утре, ќе си помисли: Македонија е значи земја на духови... некои стари работи, гатаљски во неа, хиероглифи, цркви и статуи.. со ора и ритуали некои таму...
Ова звучи страшно!
Пораката на спотот е, ние имаме
минато, тешко тешко, мачно, стар народ сме ние, стари души, имаме багаж еееее.
Треба да има малце ведрина во спотот, малце надеж, и малку повеќе од сегашноста, се согласувам со ова. Симе нека го стават на пијано, под небо во залез со ензерото во позадина ( ај и Канео нека се гледа
), со некој современ сензибилитет, и доволно е.
Тоа е убава порака, музика и природа, па тоа е Македонија денес, а и вчера
Нешто едноставно, наједноставните работи можат да имаат најјака порака.
Милчо отишол во Америкине, и се преоптеретил со минатото на својот народ. И последниот филм, Сенки, му беше ваков преоптеретен со инфо, со минато, тежини некои, почнува со очигледно јаки идеи али како иде кон крајот ти станува јасно дека човекот се мачи на целиот урнебес да му даде завршница и да не му избега локомотивата од шини.