Исто.Јас на 5 години основно собирање и одземање знаев. Читав печатно кирилица и учев латиница. Се беше тоа моја желба и то ...
Види сега, за твоја среќа или несреќа сте се погодиле точно во овој транзиционен период, кога се првите генерации со прво нулта година, и тога дали поради неискуството на учителките или дали незаинтересираноиста и згора на тоа системските проблмеи како средствата за образование го даваат резултататот кој вие сте го имале. Мислам дека повеќе од јасно е дека неможе секое дете да седи мирно во клупа и да учи тоа што ќе му биде кажано особено не на 6 години. Затоа во основа треба и учителката да е тука наместо да го казнува баш во таа нулта година во основа да е обиде да го потикне интересот за образование кај детето.Ако некој има дете на таа возраст веднаш нека почне да работи со него мојот син сега заврши таканаречена нулта (т.е.прво по ново) и да ви кажам и двајцата излеговме од тоа искуство крајно искомплексирани и разочарани.Мојот син не е баш по учењето и тоа го признавам и токму поради тоа не го форсирав да ги учи буквите и бројките бидејќи не ни покажа интерес за тоа.Меѓутоа тоа се покажа како погрешно.Бидејќи немаа учебници препишуваа од табла(можете да замислите како му изгледаа тетратките) учеа собирање,одземање па дури и задачи со една непозната. Бидејќи имаше многу деца кои дојдоа со предзнаења тој стално беше критикуван а од учителката во текот на целата година ниту јас ниту тој не добивме ниту еден збор на охрабрување или поддршка.Верувајте ми тоа е многу тешко и за мајката и за детето.Затоа фаќајте книгите.....
Се сложувам, слично мислење изрази и учителката на постариот син, која многу ја ценам, рече дека таа кога ќе превземе деца на таа возраст ќе работи повеќе со слики и примарна цел ќе и биде да ги научи децата да забележуваат, истражуваат, логички поврзуваат и размислуваат.Меѓутоа школството ни е такво какво што е па сакав само да го споделам моето искуство како предупредување зошто стварно многу боли кога детето едноставно ќе престане да се труди и ќе се почне да се сомнева во своите способностиВиди сега, за твоја среќа или несреќа сте се погодиле точно во овој транзиционен период, кога се првите генерации со прво нулта година, и тога дали поради неискуството на учителките или дали незаинтересираноиста и згора на тоа системските проблмеи како средствата за образование го даваат резултататот кој вие сте го имале. Мислам дека повеќе од јасно е дека неможе секое дете да седи мирно во клупа и да учи тоа што ќе му биде кажано особено не на 6 години. Затоа во основа треба и учителката да е тука наместо да го казнува баш во таа нулта година во основа да е обиде да го потикне интересот за образование кај детето.
Во краен ефект не мора да ги учите децата пред време да пишуваат и други активности кои е учат на училиште, ама тоа што можете и треба да се прави со децата од предучилишна возраст е интензивно играње игри кои ги предизвикуваат и тренираат логистичките и семантичките способности на детето преку одредени форми и поврзаност помеѓу тие форми. Само тогаш може да се иницира и искористи максималниот интелект на самото дете, кои способности подоцна многу ќе му помогнат во изучувањето на материјалот во училиште.
Не знам каок е сега ама јас памтам дека кога ме однесе татко ми да ме запише на училиште мене ми дадоа тест со геаметриски и други форми кои не знам како ама требаше да ги поврзувам и да наоѓам некоја логична поврзаност помеѓу нив.
Eпа работата е да се трудиш да не бидеш миленикот(прво одд зборам, воопшто ирелевантно ми е како ти е во сите тие други години). Убаво ли ти иде кога ги критикува другите, кои поради икс причини немале шанса да го научат тоа истото пред училиштето? Или си едноставно себичен па ти е мило шо тебе ти редат пофалби, и те стават како пример на другите поради нешто што си го научил неколку месеци пред учителката да ја напише буквата А на таблата? Со тек на времето(второ одд и натака) ученикот (како што и самиот си пример) може да научи многу повеќе од зборовите што ги пишува во учебникот, но тие зборови ќе ги знае само он, и никој друг. Не се задолжителни за другите. А буквите, бројките, одземање, собирање колку што знам се учи според програмата :smir: (без притисок за паметните или присилно за мрзливите )Абе спајдер види. Може е и боље на час да се учи првите денови. Не викам не зошто незнам како е. А за миленик ова она точно е. Јас сите години бев миленик баш зошто имав и повеќе познавање од тоа што се учи во школо(што сум читал,низ интернет и сл.). Ама не се чувствувам лошо и ниту сум добил нешто друго од тоа освен пофалби. Така да тешко е да се одреди што е подобро. Инаку пак да напоменам се тоа што сум учел на предучилиша возраст беше моја желба,не бев ни присилен. Таков сум и сега. Повеќе сакам да научам работи коаи ги нема во учебниците,кога ме испрашуваат да кажам и за нив и нормално да ја заѕидам позитивната оцена. Ме сфати нели? :smir:
Да сумирам, иако пробувам да измерам ко со вага што е подобро, The Goddess го стави најадекватното решение за било кое дете :helou: