Предучилишни знаења

^Exotic^

Wanderstruck
Член од
25 ноември 2007
Мислења
5.969
Поени од реакции
1.060
Со СпаЈдеР се сложувам.Мене ми беше многу досадно во прво, бев токму таков како што опиша ти:wink:
 
Z

ZeroStyle

Гостин
Абе спајдер види. Може е и боље на час да се учи првите денови. Не викам не зошто незнам како е. А за миленик ова она точно е. Јас сите години бев миленик баш зошто имав и повеќе познавање од тоа што се учи во школо(што сум читал,низ интернет и сл.). Ама не се чувствувам лошо и ниту сум добил нешто друго од тоа освен пофалби. Така да тешко е да се одреди што е подобро. Инаку пак да напоменам се тоа што сум учел на предучилиша возраст беше моја желба,не бев ни присилен. Таков сум и сега. Повеќе сакам да научам работи коаи ги нема во учебниците,кога ме испрашуваат да кажам и за нив и нормално да ја заѕидам позитивната оцена. Ме сфати нели? :smir:
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.500
Јас на 5 години основно собирање и одземање знаев. Читав печатно кирилица и учев латиница. Се беше тоа моја желба и то ...:)
Исто.
Се сеќавам кога бев мало дека ги малтретирав моите по дома да ми читаат цело време и додека читаат да ми покажуваат со прстот до каде се. Така научив да читам ама не им кажував, па кога ќе ми читаа, сакајќи да ме откачат ќе ми скокнеа неколку реченици па ќе почнев да се расправам со нив па ќе се чудеа од каде знам и потоа им текна дека сум научила да читам. Тогаш следуваа бројките, ги научив и нив, собирање, одземање до 20 и си се спремив за прво одделение. Цела учебна година се сеќавам дека бев надвор 24/7, само што ме нервираше кога ќе ни дадеа песна за учење напамет, ми го трошеше времето.
А за цртање деца, тоа уште се немам научено. Ги цртам како од Етиопија дојдени, со раце и нозе како гребла:kesa:.

Сега како што ми доаѓа време да се запишам на факс, гледам дека веќе се разбирам во орална хирургија, ендодонција, клинички болести, ортодонција и што не, ама сепак нема да одам на Стоматолошки затоа што сум левак:)
 

Lavanda

Модератор
Член од
18 април 2008
Мислења
676
Поени од реакции
66
Добро ај нека научи не сум против, се трудам да им доловам мометни, боенки , и го купив на ќерка ми она новото списание Авантурите на Дино има за боење, буквите и бројките и животни, е сега се е супер кога детето има желба да научи уште пред училишните денови, но сепак мислам дека цел живот е пред нив за да учат и оваа и е последна години како мало дете неучениче, од следната година почнува со училиште значи прваче(нулта група), па така да не ја форсирам , само ја следам и го гледам нејзиниот апетит за знаење така да и да не научи да чита и пишува дома, знам по мене дека во училиште ќе го прави тоа без проблем, бидејќи ни јас не читав и пишував пред училиште, арно ама потоа добивав и пет плус во читанката за прекрасно читање а да не ви зборува за пишување, има добри корени нема да и биде тешко во ниедна ситуација:smir:
 
Член од
20 јуни 2008
Мислења
9
Поени од реакции
0
Ако некој има дете на таа возраст веднаш нека почне да работи со него мојот син сега заврши таканаречена нулта (т.е.прво по ново) и да ви кажам и двајцата излеговме од тоа искуство крајно искомплексирани и разочарани.Мојот син не е баш по учењето и тоа го признавам и токму поради тоа не го форсирав да ги учи буквите и бројките бидејќи не ни покажа интерес за тоа.Меѓутоа тоа се покажа како погрешно.Бидејќи немаа учебници препишуваа од табла(можете да замислите како му изгледаа тетратките) учеа собирање,одземање па дури и задачи со една непозната. Бидејќи имаше многу деца кои дојдоа со предзнаења тој стално беше критикуван а од учителката во текот на целата година ниту јас ниту тој не добивме ниту еден збор на охрабрување или поддршка.Верувајте ми тоа е многу тешко и за мајката и за детето.Затоа фаќајте книгите.....
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Ако некој има дете на таа возраст веднаш нека почне да работи со него мојот син сега заврши таканаречена нулта (т.е.прво по ново) и да ви кажам и двајцата излеговме од тоа искуство крајно искомплексирани и разочарани.Мојот син не е баш по учењето и тоа го признавам и токму поради тоа не го форсирав да ги учи буквите и бројките бидејќи не ни покажа интерес за тоа.Меѓутоа тоа се покажа како погрешно.Бидејќи немаа учебници препишуваа од табла(можете да замислите како му изгледаа тетратките) учеа собирање,одземање па дури и задачи со една непозната. Бидејќи имаше многу деца кои дојдоа со предзнаења тој стално беше критикуван а од учителката во текот на целата година ниту јас ниту тој не добивме ниту еден збор на охрабрување или поддршка.Верувајте ми тоа е многу тешко и за мајката и за детето.Затоа фаќајте книгите.....
Види сега, за твоја среќа или несреќа сте се погодиле точно во овој транзиционен период, кога се првите генерации со прво нулта година, и тога дали поради неискуството на учителките или дали незаинтересираноиста и згора на тоа системските проблмеи како средствата за образование го даваат резултататот кој вие сте го имале. Мислам дека повеќе од јасно е дека неможе секое дете да седи мирно во клупа и да учи тоа што ќе му биде кажано особено не на 6 години. Затоа во основа треба и учителката да е тука наместо да го казнува баш во таа нулта година во основа да е обиде да го потикне интересот за образование кај детето.
Во краен ефект не мора да ги учите децата пред време да пишуваат и други активности кои е учат на училиште, ама тоа што можете и треба да се прави со децата од предучилишна возраст е интензивно играње игри кои ги предизвикуваат и тренираат логистичките и семантичките способности на детето преку одредени форми и поврзаност помеѓу тие форми. Само тогаш може да се иницира и искористи максималниот интелект на самото дете, кои способности подоцна многу ќе му помогнат во изучувањето на материјалот во училиште.
Не знам каок е сега ама јас памтам дека кога ме однесе татко ми да ме запише на училиште мене ми дадоа тест со геаметриски и други форми кои не знам како ама требаше да ги поврзувам и да наоѓам некоја логична поврзаност помеѓу нив.
 
Член од
20 јуни 2008
Мислења
9
Поени од реакции
0
Види сега, за твоја среќа или несреќа сте се погодиле точно во овој транзиционен период, кога се првите генерации со прво нулта година, и тога дали поради неискуството на учителките или дали незаинтересираноиста и згора на тоа системските проблмеи како средствата за образование го даваат резултататот кој вие сте го имале. Мислам дека повеќе од јасно е дека неможе секое дете да седи мирно во клупа и да учи тоа што ќе му биде кажано особено не на 6 години. Затоа во основа треба и учителката да е тука наместо да го казнува баш во таа нулта година во основа да е обиде да го потикне интересот за образование кај детето.
Во краен ефект не мора да ги учите децата пред време да пишуваат и други активности кои е учат на училиште, ама тоа што можете и треба да се прави со децата од предучилишна возраст е интензивно играње игри кои ги предизвикуваат и тренираат логистичките и семантичките способности на детето преку одредени форми и поврзаност помеѓу тие форми. Само тогаш може да се иницира и искористи максималниот интелект на самото дете, кои способности подоцна многу ќе му помогнат во изучувањето на материјалот во училиште.
Не знам каок е сега ама јас памтам дека кога ме однесе татко ми да ме запише на училиште мене ми дадоа тест со геаметриски и други форми кои не знам како ама требаше да ги поврзувам и да наоѓам некоја логична поврзаност помеѓу нив.
Се сложувам, слично мислење изрази и учителката на постариот син, која многу ја ценам, рече дека таа кога ќе превземе деца на таа возраст ќе работи повеќе со слики и примарна цел ќе и биде да ги научи децата да забележуваат, истражуваат, логички поврзуваат и размислуваат.Меѓутоа школството ни е такво какво што е па сакав само да го споделам моето искуство како предупредување зошто стварно многу боли кога детето едноставно ќе престане да се труди и ќе се почне да се сомнева во своите способности
 

СпаЈдеР

DissentiveMoron202
Член од
1 март 2006
Мислења
3.201
Поени од реакции
52
Абе спајдер види. Може е и боље на час да се учи првите денови. Не викам не зошто незнам како е. А за миленик ова она точно е. Јас сите години бев миленик баш зошто имав и повеќе познавање од тоа што се учи во школо(што сум читал,низ интернет и сл.). Ама не се чувствувам лошо и ниту сум добил нешто друго од тоа освен пофалби. Така да тешко е да се одреди што е подобро. Инаку пак да напоменам се тоа што сум учел на предучилиша возраст беше моја желба,не бев ни присилен. Таков сум и сега. Повеќе сакам да научам работи коаи ги нема во учебниците,кога ме испрашуваат да кажам и за нив и нормално да ја заѕидам позитивната оцена. Ме сфати нели? :smir:
Eпа работата е да се трудиш да не бидеш миленикот(прво одд зборам, воопшто ирелевантно ми е како ти е во сите тие други години). Убаво ли ти иде кога ги критикува другите, кои поради икс причини немале шанса да го научат тоа истото пред училиштето? Или си едноставно себичен па ти е мило шо тебе ти редат пофалби, и те стават како пример на другите поради нешто што си го научил неколку месеци пред учителката да ја напише буквата А на таблата? Со тек на времето(второ одд и натака) ученикот (како што и самиот си пример) може да научи многу повеќе од зборовите што ги пишува во учебникот, но тие зборови ќе ги знае само он, и никој друг. Не се задолжителни за другите. А буквите, бројките, одземање, собирање колку што знам се учи според програмата :smir: (без притисок за паметните или присилно за мрзливите :))

E сега тоа што го кажа DustyCloud би можело да ме стави во мислење. Но кога подобро ќе размисам, секое дете е случај за себе. Џабе што Ајнштајн не му одело учењето кога почнал со школото, а на крај што станал :) Не ги распределувам ни малку децата според тоа дали имаат научено букви и бројки на 5 години. И не, фалењето дека е WonderKiddo воопшто и не го прави дека е, бидејќи тој самиот ќе се докажува понатака во училиште колку е способен :)
 
Член од
10 февруари 2008
Мислења
3.947
Поени од реакции
2.060
Мислам дека не е на одмет. Никој нема штета од повеќе знаење така што јас се согласувам со тоа детето да има некои предучилишни знаења.

Но, мора да се запази и следново(според мене) т.е. има разлика од дете до дете. Некое дете побрзо сфаќа некое не.Епа во тоа е и суштината на целиов муабет. Значи ако детето покажува желба за учење, покажува апетит кон знаење тогаш научете го. Дајте му знаење.
Наспроти тоа, има деца кои не се заинтересирани за учењето. Пробајте тие деца да ги научите на основните работи. Ако не се заинтересирани и понатаму оставете ги. Самите ќе покажат интерес за тоа кога ќе дојде време.

Според мене најбитно е да им посветите како родители внимание на интересите на детето. Сака да црта-овозможете му го тоа, сака да пее- овозможете му.
Не го ворсирајте за работи за кои не покажува интерес, а учењето на крај само по себе ќе си дојде кога за тоа ќе дојде време.
 

СпаЈдеР

DissentiveMoron202
Член од
1 март 2006
Мислења
3.201
Поени од реакции
52
И во најголем дел од постот би можел да се сложам со The Goddess. Доколку детето пројави голема желба да го научи тоа уште ко мал, апсурдно би било на родителот да му забрани, и секако себично би било да не му се исполни желбата. Сепак, моите претходни постови беа ориентирани кон последиците на истото дете, и неговите другар(к)и кога ќе тргне на училиште. На крај се е одлука на детето, и јас можда би бил задоволен од своето дете и неговите предвремени интереси за учење. Но сите последици кои би можеле да произлезат од тоа ќе направат да му го покажам патот кон нивното избегнување. Можеби во мојата приказна и имало по некоја капка завист кон ученичката која беше пример за сите нас, "неспособните", а ги беше бубала буквите неколку месеци пред да дојде таму. На крајот јас излегов поголем миленик од неа поради квалитети кои немаат никаква врска со предвремено учење на материјалот.
Да сумирам, иако пробувам да измерам ко со вага што е подобро, The Goddess го стави најадекватното решение за било кое дете :helou:
 
Член од
10 февруари 2008
Мислења
3.947
Поени од реакции
2.060
Да сумирам, иако пробувам да измерам ко со вага што е подобро, The Goddess го стави најадекватното решение за било кое дете :helou:

Благодарам :smir:

А што се однесува до твојот пример мислам дека сепак станува збор за лош спомен. Сепак на крај се зависи од карактерот на детето.

Еве на пример јас знаев и да пишувам и многу течно да читам уште пред да тргнам во училиште. Покажував интерес за тоа.
Знаев по нешто и математика но многу слабо затоа што бев присилена да научам да собирам и да одземам. Значи мојот најужасен дел од денот кога ќе ме седнеја и ќе ми дадеја некои задачи да решавам (и еве после толку години сега кога го пишувам ова пак го добив тоа ужасно чувство на досада и притисок).
Значи имав доста познавања, но никогаш не бев најомилена ученичка. Од мала сум била самобендисана :pos2: и никогаш не сум ги гледала ни учителот ни учителката како идоли или како нешто над мене. Секогаш сум била јас најдобрата (во мојата глава секако) и не сум се експонирала. Арогантно можеби сум се однесувала кон претпоставените и не станав најомилена. Немав проблеми со другите соученици. Сите се дружеја со мене освен едно девојче кое што со знаења беше на иста бранова должина и фактички бевме ривалки. Само со неа имав проблеми и она со мене а со сите други беше нормален односот.

Или пак исто проблем кој би можел да настане поради предучилишните знаења (и ова жив пример) е детето да стане опседнато со тоа да биде најдобро, секогаш да биде прво, и секогаш да биде прашано. Да стане опседнато со учење така што ништо друго да не прави освен да учи и на крај многу замара.

Сепак мислам дека зависи од личноста :smir:
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
78
Поени од реакции
2
Јас Коа ТргнаВ Во Училиште . ОсвеН А , О , И & Е Др Букви Незз , А Бројки Па и4 .. хахаха
И Немора Да Ги Знае Пред Да Тргне Во Училиште , МоЖе и Во 1во Одд Да Ги Научи , Ааа МоЖе и Покасно Имаф Еден Другар Што До 6то Одделение Незз Да Чита Ко Со Треба ..
 
Z

ZeroStyle

Гостин
Па ти не си научила,се гледа по постов...Големи мали букви,"Ф" наместо "В",лош правопис...Ужас:)

Учете деца учете да не бидете како MaFFy :uvo:
 
Член од
18 декември 2008
Мислења
310
Поени од реакции
108
Ако детето само изрази желба за учење, не треба да се запира без разлика колку години е. Јас например научив да читам на 4 години(и тоа течно), латиницата ја научив веке на 5, броење, собирање, одземање без никаков проблем. Ме чуваше баба ми и кога ми беше досадно ја читав библијата.Со сестра ми заедно ги учевме нејзините лекции(а 4 год е постара од мене) и додека да тргнам во прво одделение, имав познанства од многу теми.
На школо се знаев и за мене тоа не беше ништо ново. Ми беше толку досадно што и на школо не ми се идеше.

И мојот совет е: Или детето да научи многу малку, за после да му биде интересно или да се стави ви појако одделение каде сите деца имаат одприлика исто или слично знаење
П.С. Малку се испофалив ама ај:kesa::pipi::tapp:
 

Emma

Supergirl.
Член од
7 јуни 2006
Мислења
3.045
Поени од реакции
157
Читав течно и пишував пред да тргнам на школо, ама самоиницијативно било, нит мајка ми нит татко ми ме терале. А дека ми помогнаа, тоа да. Освен тоа што ракописот ми беше како да сум се кршела од ќотек паралелно додека да сум пишувала, друга негативна страна до ден денес не сум забележала. И да, полесно ми одеше во школо. Таму само на ред ме научија, мала и голема линија, два прста место и "попедантно, попедантно!". :icon_roll :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom