Les Miserables (2012)
Ете, ми помина меракот, „Клетници“ изгледани и тргнати од watchlist, барем за овој месец пошто дефинитивно ова е филм кој ќе го гледам репризно. Филмот ми ги оправда безмалку сите очекувања иако овој пат истите беа огромни, нешто што не го практикувам за да избегнам непотребно разочарување. И сега вака не знам од каде да почнам бидејќи доста зборувавме за филмот и повеќето работи сите ги знаат уште на невидено.
Да почнам од двата постери што ги одбрав, кои се ставени намерно за да појаснам дека не се работи за дирекна обработка на книгата на Виктор Иго туку на театарскиот мјузикл кој оди на Бродвеј а го имаат изгледано преку 60 милиони луѓе во незнам колку земји. Јас за жал не сум во тие луѓе но викаат дека пеењето таму е фантастично. Кога викам обработка на претставата, мислам на тоа дека се користени истите песни кои се напишани за претставата, а во филмот е додадена само една оригинална песна која служи за да ни ја долови татковската љубов на Валжан кон Козет.
Да продолжам со пеењето: луѓето откинаа!
Се растурија од пеење. Едвај малку имаше текст без пеење во филмот. Но не само тоа: ова е филм во кој се пееше во живо, со што ја подигнаа границата во светот на мјузиклите, нешто што ќе биде тешко достижно за следните мјузикли. Ова им дозволи да си играат со ритамот и емоциите. т.е. да се препуштат на глумата. Исто така, луѓето задолжени за звучни ефекти направија фантастична работа, така што можете да го слушнете и дишењето на актерите заедно со пеењето. Повеќе за пеењето на видеово од 13.00 натаму:
А на истото можете да видие и за другите аспекти како сценографијата, костимографијата итн...
Одиме сега еден по еден:
Хју Џекмен е фаца. Од срце ќе навивам за него да добие Оскар за улогава. Ги гледав скоро сите негови конкуренти и во моментов листата ми е фиксно оваа:
1.Хју
2.Бредли
3.Дениел (уз поштовање)
Емотивно и беспрекорно ја долови улогата на Жан Валжан, поранешен затвореник кој одлежал 19 години затвор поради тоа што украл леб за детето на сестра му, а сега се крие од властите под туѓо име. Покрај тоа има гласиште, најмногу експериментираше со песните од сите други и внесе емоции во истите.
За
Расел Кроу имав два сомнежи: првиот, критичарите го нападнаа за пеењето, вториот - тешко ми е да го замислам како негативец. Критичарите можат бурек да јадат, Расел можеби не отпеа којзнае што но далеку од тоа дека беше лош. Несреќно, на трејлерите за филмот се неговите најлоши моменти. Но во глобала ок, иако неговиот рокерски глас не е за овој тип на филм. За второто сомнежот ми беше оправдан, Расел Кроу не е добар Жаверт, не онака како што беа Џон Малкович и посебно Џефри Раш. И за тоа не е виновен Расел, едноставно сме го виделе во премногу улоги на херој, оваа улога не му легна најдобро.
Ен Хатавеј за 30-на минути растури за сите пари, си ги заработи наградите поштено и сега може да си го вежба јас-сум-изненадена говорот за Оскарите. И шегата што ја тераме на Филм и ТВ на страна, секогаш сакам кога актер кој се жртвувал за улогата е награден за трудот. Гласот и е неверојатен, искомбинирано со глумата полн погодок. Доволно зборува тоа што го кажа Еди Редмеин во едно од интервјуата ког рече: цел живо мислев дека ја знам I dreamed a dream но кога Ен ја испеа за прв пат го разбрав текстот. Ен е дефинитивната Фантин, нема римејк после ова. Case closed.
Аманда Сејфрид и
Саманта Беркс - двете се слатки, добри актерки се и имаат прекрасен глас. Полн погодок.
Еди Редмеин - и пеење и емотивни сцени, браво за дечково, прв пат го гледам но ми остави силен впечаток.
Хелена Бонам Картер и
Борат - не ми се вклопуваа во филмот, поточно се што беше со нив не ми се вклопуваше. Не по нивна вина, мислам дека претераа со костимографијата и тоа ги направи скоро како цртани ликови.
Том Хупер - не влезе во 5 номинирани за Оскар. Најмногу му забележуваат што премногу користеше крупен кадар, но мислам дека тоа е важно за актерот да ги долови емоциите. Всушност и на било како концерт го зумираат пејачот. Мислам дека ова е клучниот фактор поради кој отпадна. Но исто така филмот има и претерана костимографија и на моменти прилично нереална сценографија. Во акциониот дел има нејасни моменти, не се знае кој точно што прави и сцената со барикадата не е најдобро изведена. Тоа се отприлика сите мани што ги има филмот. Нешто читав дека не одел со исто темпо но мене времето и летна веднаш, со мал застој кај сцените н Борат.. Во секој случај Хупер и неговиот тим како што реков поставија нова граница во светот на мјузиклите која е отприлика слична на онаа на Сергеј Бубка во скок со стап. Така да дефинитивно може да биде задоволен од неговото дело.
Можам да напоменам уште дека ова е филм со скоро ист буџет како Линколн а има актерска екипа која чини многу повеќе и ефекти кои чинат многу повеќе. Или поинаку, за истите пари направиле многу повеќе. Штета што не е во лесна филмска година, ја нема среќата на Чикаго кој е нула во споредба со ова. Истиот малер го има Хју и така на некои луѓе несреќно им бега Оскарот. Но искрено и непристрасно (пошто ич ништо немам против ДДЛ) мислам дека треба да го добие.
Како и да е, најдобро потрошена палома евер. Препорака за сите љубители на музикли, хејтери на мјузикли, фанови на Челзи итн...