Прашање за Христијанството III

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Have a good one?...[DOUBLEPOST=1434052122][/DOUBLEPOST]
Ако гледаш краткорочно, да применетата наука е насочена кон корист на индустријата или државата, но голем дел од тие индустриски и воени пронајдоци наоѓаат примена и кај обичните луѓе во адаптирана форма (компјутерот, интернетот, GPS, микробранова печка итн.). Да не живеевме во капиталистичко општество, науката сеуште ќе напредуваше и немаше да биде користена за како што ти велиш „дозбогатување на веќе богатите“. Значи уште еднаш, проблемот не е до науката како дисциплина, туку до капиталистичкото општество во кое живееме.
Кон болтот: заклучоков ти е противречен. Појќе е од јасно дека капитализмот не би ни постоел во денешниов облик, доколку истиот тој капитализам не би ја финансирал науката во чисто корисничко-себична цел, односно, од богат да стане уште побогат.

Времињата кога гениите се финансираа самите себе, одамна се завршени, исто како што науките одамна не се мади невести.[DOUBLEPOST=1434052201][/DOUBLEPOST]
За последните две поенти немам никаква идеа што сакаш да кажеш, не ни знам што значи зборот „пучанство“.
„Пучанство„ е хрватски израз, кој одговара на нашиот „широки народни маси„.[DOUBLEPOST=1434052389][/DOUBLEPOST]
Верувај многу од тие твоите ликови од „векот од гениите„ исто така биле атеисти, но се плашеле да признаат поради притисокот и заканата од Католичката Црква. Инаку, улогата на повеќето денешни научници не е ништо поразлична од онаа на тие во минатото, со разликата дека дел од нивните откритија навистина можат да бидат злоуботребени за цели различни од оние замислени од научникот.
„Векот на гениите„ ни оддалеку, а камо ли од блиску, не можеш да го споредиш со денешниот белосветски распорстранет сциентистички атеизам.

Дури и православните авторитети се повикуваат на наодите од Њутн па дури и на неговите верски ставови, произлезени од неговите истражувања, небитно што сам Њутн има(л) погрешна престава за Божјата Троичност.
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Нема врска, значи не сложувам дека капитализмот е фундаментално грешно уредување, кое може да заврши само со конечно акумулирање на богатството на едно место. Ти без да негираш ниеден од моите аргументи зошто капитализмот се разликува од робовладателството пак си тврдиш дека твоето е точно. Факт е дека луѓето во капитализмот имаат избор да не бидат таканаречени „робови“, нешто што никогаш не било овозможено во вистинско робовладателско општество.
Нема(м) потреба да аргуметирам дека капитализмот е само поразвиена фаза од робовладетелството, без суштинска разлика. Многу е просто: очигледните и лесно споредливи нешта, немаат потреба од премногу докажување и мудрување.[DOUBLEPOST=1434052965][/DOUBLEPOST]
Значи уште пред Дарвиновата теорија и пред модерната радиометрија, на речиси сите геолози им било јасно дека земјата не може да е само неколку илјади години стара. Некои од најстарите проценки за староста на земјата со „примитивни“ методи (уште во 16-17 век), покажуваат дека земјата била стара речиси 100 милиони години. Значи е смешно кога тврдиш дека староста на земјата е измислица направена за да се вклопи во теоријата на еволуција. Радиометријата как наука се развива во почетокот на 20 век, и уште тогаш ја пресметува староста на Земјата од неколку милијарди години, додека Дарвиновата теорија станува нашироко прифатена во науката дури во периодот од 1930-1940. Пред тоа никој не и обрнувал посебно внимание на Дарвиновата теорија за природна селекција.
Чо‘ек, многу си ми наивен...

Огромните цифри за староста од Земјата или од Вселената, биле а и денес се „ствар„ на невидена шпекулација. Појќе е од јасно дека на поклониците на науките секогаш ќе им треба некоја непојмливо голема временска цифра, за да може истата таа цифра да го оправда постоењето и овозможувањето на најневеројатните (!!!) настани во Светов.

Дарвин не е актуелен од средината од минатиот век, туку од средината од 19-от: можеш и самиот да видиш дека Маркс и Дарвин совршено (!) се надполнуваат и поддржуваат во своите генијални приказни, извадени од ‘рбетниот мозок. Воедно, наведните два ликови за зачетници на модерниот сциентистички атеизам, како општо прифатен светоглед, кој нуди „точни„ одговори на сите прашања па и на прашањето за староста од Земјава или од Вселената.[DOUBLEPOST=1434053103][/DOUBLEPOST]
Фундаменталната наука, онаа која се занимава со директно осознавање на природата и нејзините закони, нема апсолутно никакви морални принципи, затоа што тие само би ја ограничувале. Нормално веќе има ограничувања во начинот на експериментирање, затоа што се забранети експерименти на луѓе доколку истите можат да бидат опасни.

Применетата наука генерално исто така нема морални принципи, но повеќето институти се водат по принципот тоа што го измислуваат да биде за доброто на човекот. Значи институтите или здруженијата сами си го одредуваат својот морален код, и додатно се ограничени од законите на државата во која се наоѓаат.
Чек‘, полека...

Значи, „неморалната„ наука му нуди на моралниот човек „..добро на човекот...„?...:confused:
Па самиот поим „добро„ веќе е, сам по себе, етичка (пр)оцена за одреден чин или состојба.[DOUBLEPOST=1434053261][/DOUBLEPOST]
Уште еднаш, тие ограничувања се најчесто поставени на применетата наука. Фундаменталните научници се најчесто ослободени од вакви ограничувања, затоа што и самата држава не може да знае кое од истражувањата ќе се покажи корисно за неа во иднината (корисноста на новите откритија во фундаменталната наука најчесто станува позната дури по неколку децении).
Како и да е‘, нека бидат тоа и откритија кои државатаа ќе ги користи не знам кога, но и тогаш, државата или било кој спознор, веќе си го направиле сапот од корисноста од финансираните истражувања.[DOUBLEPOST=1434053297][/DOUBLEPOST]
Уште еднаш, тие ограничувања се најчесто поставени на применетата наука. Фундаменталните научници се најчесто ослободени од вакви ограничувања, затоа што и самата држава не може да знае кое од истражувањата ќе се покажи корисно за неа во иднината (корисноста на новите откритија во фундаменталната наука најчесто станува позната дури по неколку децении).
Како и да е‘, нека бидат тоа и откритија кои државата ќе ги користи не знам кога, но и тогаш, државата или било кој спознор, веќе си го направиле сапот од корисноста од финансираните истражувања.[DOUBLEPOST=1434053455][/DOUBLEPOST]
Хаха, за среќа моќноста на компјутерите се зголемува со неверојатно темпо, дака што и веќе сега има многу симулации кои се неверојатно точни и се користат за симулирање на многу критични проекти (проекти каде што можат да бидат загрозени човечки животи). Мислам дека со моменталното темпо, и за само неколку децении ќе можеме доверливо да ги симулираме сите макроскопски појави (освен можеби турбуленција, тука сеуште фалат формулите), така што таа луфта помеѓу реалниот свет и формулите се повеќе исчезнува (небаре веќе нема милиони системи кои се базирани на тие формули и функционираат во реалниот свет).
.
Пак сциентистички оптимизам, заснован не на реални состојби, туку на проста вера (!) во науката, каде пак и пак требаат „...само уште неколу децении...„.

Тогаш, во светлата будуќност, све ќе ни стане јасно.[DOUBLEPOST=1434053599][/DOUBLEPOST]
А зошто би верувал дека Мојсеј е Боговидец, освен затоа што тоа сум го прочитал во некоја книга? Па и да го видам Мојсеј и да тврди самиот дека е Боговидец, од каде да знам дека не ме лажи или не е забеган? Вашата вера ги има истите темели како и вербата во науката, минус логичните аргументи и доказите.
А зашто да верувам дека Вселената настанала од „пукањето„ од почетниот сингуларитет? Оти така вели Хокинг? Можеби, Хокинг е очевидецот на екслозијата? Можеби сам Хокинг е детонаторот? А можеби Хокинг ме лаже, не?...[DOUBLEPOST=1434054031][/DOUBLEPOST]
Но факт е дека претходно сите научници биле убедени во статичноста на вселената, т.е. дека свелената не се менува, значи овој еден параметар бил доволен да ги убеди и најголемите противници (кои сепак биле научници а не религиозни фанатици) дека вселената се проширува.

Од друга страна, точно е дека моменталниот модел не ги опишува точно сите појави во вселената, но ништо од тоа не го побива основниот принцип на проширување на вселената. Брзината на ротацијата на галаксиите исто така е неповрзана со оладувањето на вселената, туку со моменталниот гравитационен модел.
Впрочем, теоријата за оладување на зборува за апсолутен деструктивен процес, т.е. дека не се создава ништо ново, туку дека со тек на времето ваквите настани ќе стануваат се поретки (уште еднаш на локално ниво туку генерално), и по одредено време бројот на нови ѕвезди ќе биде помал од оној на ѕвездите кои згаснуваат. Потоа е веќе јасно како завршува сето тоа.
Во геоцентричниот светоглед, Вселената навистина е земена како статична. Но, таа статичност не се однесува на бегањето на галаксиите една од друга, туку се однесува на суштинското поимање на Вселената, нејзината појава, ред, состојба и цел.

Термичката смрт од Вселната не можеш да ја толкуваш парцијално, демек, да, Вселената се лади и ќе се олади, ама не целосно, оти, како што би рекол и сам Хокинг, дури и во рамномерно оладената Вселана, постои статистичка (!!!) можност за појава на локален „креативен„ процес, кој ќе изроди ново/локлано згуснување на материјата, и ајде „јово на ново„.[DOUBLEPOST=1434054215][/DOUBLEPOST]
И тоа е валиден аргумент. Јас сум решил дека за се што не е материјално, нема никаков проверен метод на истражување, така да е најдобро да си верувам на своите сознанија и својата интуиција, а не на она што некој друг сака да ми го сервира.
Изгледа не ти кажале дека единствен „метод„ на проверка на верските вистини е методот на личниот и колективниот духовен опит.

А демек, науките не ти сервираат свои вистини, кои некритички ги прифаќаш?...[DOUBLEPOST=1434054595][/DOUBLEPOST]
На крајот не кажа ништо со сето ова. На сите му е јасно дека науката (барем онаа материјалната) е толкување на материјалните наоди базирано врз претходни сознанија.

Значи се согласуваме дека сама теорија за еволуција е исто толку стара колку и религијата (ако не и постара)?

И конечно, немаш никаква основа да тврдиш што би или не би правел Дарвин во денешно време. Не верувам дека си го познавал лично или дека некогаш си разговарал со него.
- Да, науката е толкување, но тоа толкување е пречесто склно кон премни. Не „копчам„, зашто би требало да имам доверба во такви минливо-менливи нешта?
- Не, не се согласуваме: еволуцијата не е постара од Ламарк и Дарвин. Пред нив, еволуцијата не беше светоглед. Плус некогашните еволуцонисти, попут Анаксимандер, само наликуваат на „дарвинисти„.
- Дарвин своевремно изложил само идеја, поткрепена со „толкувања„ во функција на идејата, а не во фунцкија на наоѓање навистина точни одговори.[DOUBLEPOST=1434054704][/DOUBLEPOST]
Јас претпоставив затоа што за мене сите верзии за живот после смртта се отприлика подеднакво (не)веројатни. Во секој случај, каков и да е тој живот после смртта, како ќе живееме во него не зависи само од тоа како сме живееле во овој живот, туку и од тоа како воопшто ќе изгледа овој задгробен свет.
Сите верзии не се точни и не ни можат да бидат точни едновремено, вели здравиот разум. Значи, некоја од нив или некои од нив, ќе да се лажни.[DOUBLEPOST=1434054884][/DOUBLEPOST]
Јас не тврдам како треба да се живее или кој е правилниот начин, туку само ти кажував дека луѓето можат да живеат во заедница дури и ако секој гледа само за својата лична корист.
Па и ден-денес луѓето, напросто се принудени да живеат во некаква заедница, но тоа заедништво само ја покрива иднивидулната себичност и користољубие.

Не е проблемот дали „можат„, туку дали „сакаат„ и дали тоа заедништво е проста корист или има и повисока цел.
 
Последно уредено:
Член од
12 јуни 2015
Мислења
1
Поени од реакции
0
[quo post: 5653542, member: 12074"]Omer,

од мојата досегашна дискусија (читај: паралелен/двоен монолог!) со верните во Исламот, ми се чини дека, колку и да им објаснувам, тие/Вие, пак си останувате во она кое веќе го „знаете„....

Се прашувам: како двајца верни во Исламот е разбираат меѓусебно? :([/quote]

dojdi jas i ti vo zivo da debatirame eve ti skype : hotflybeatz
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Ако ти кажам дека си во право, дали ќе речеш дека не си?...
А си во право.
Човекот по својата природа е религиозно битие, кое има потреба да верува.
Видиш...тоа е разликата. Твојот став е дека потребата да веруваш е позитивно нешто а за мене е негативно.
Црквата е една, Света, Соборна и Апостолска. Нема „толку„ Цркви, туку само една. Не треба многу ум за да се прифатат општо познатите нешта за тоа кој Е основачот на Црквата, а кои се смртиците кои ги основаа сите други заедници, кои самите себе се именуваат како „цркви„.
Интересно сите го викате истото. па на кој да му ја дадам мојата доверба а да не заебе на крај.
Или треба да верувам дека верувам во вистинката Црква :cool:
Поединци, кои преку личниот опит „на свој грб„, осознале дека се на широките патишта. Патот кон Христа е еден и тесен.
ОК[DOUBLEPOST=1434109113][/DOUBLEPOST]
Имаш „Црква„ и „црква„. Имаш „“Црква„ како Богочовечка заедница, помеѓу Бог и слободноволните човекови битија, кои веруваат во Бога. Имаш „црква„ како црковен објект, во кој се одвиваат верските потреби.

Тоа што во Русија е изграден скап црковен објект, не е ништо ново, оти такви скапи храмови веќе се градени по целата Русија, во текот од нејзината 1100 годишна историја. Побожниот народ не штеди, кога дарува во и за Црквата.

Но, кога напишав „спонзори„, мислев на овие веќе познати мрачни тајни друштва, кои целисходно спонзоририаат се‘ што е непријателски настроено кон Црквата.
Мики бе...
Ај да не го цитираме Кили.
Народот не дарува за црква туку даруваат олигарсите кои ја користат црквата за угнетување да не се лажиме, а тие се полоши од сите тајни друштва (или подобро кажано тие се тајните друштва)
Со Светата Причест, нема поголема блискост до Бога.
А кај ке го сместиш дирекниот разговор со Бог како оној на Мојсеј, Ное итн.
ПС. Јас би ги сместил у шизофренија иначе
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Видиш...тоа е разликата. Твојот став е дека потребата да веруваш е позитивно нешто а за мене е негативно.
И се‘а, кој е во право?[DOUBLEPOST=1434130315][/DOUBLEPOST]
Интересно сите го викате истото. па на кој да му ја дадам мојата доверба а да не заебе на крај.
Или треба да верувам дека верувам во вистинката Црква :cool:
Како сакаш: творј изобр, но и тој проблем.
Јас веќе посочив дека состојбата е крајно едноставна и лесна за расудување: Црквата има за себе 2 000 г. овосветовно битисување, а најголемиот број од т.н. цркви, зад себе немаат појќе од 150 г. постоење, со исклучкот на лутераните, калвинистите, цвинглситите и сл.. кои можат да се пофатал со пар векови постоење, но пак не можат да ја достигнат или заменат Црквата Христова. Сите тие „цркви„ си имаат познати основачи, кои се редовно смртни луѓе и никој од нив не воскреснал.[DOUBLEPOST=1434130399][/DOUBLEPOST]
Мики бе...
Ај да не го цитираме Кили.
Народот не дарува за црква туку даруваат олигарсите кои ја користат црквата за угнетување да не се лажиме, а тие се полоши од сите тајни друштва (или подобро кажано тие се тајните друштва)
Како што Христос проповедаше јавно, така и Црквата постои јавно.

Ајде, наведи ми име на една тајна организација, со имиња и презимиња од нејзините врвни управители. Ќе можеш?[DOUBLEPOST=1434130596][/DOUBLEPOST]
А кај ке го сместиш дирекниот разговор со Бог како оној на Мојсеј, Ное итн.
ПС. Јас би ги сместил у шизофренија иначе
Муабетот меѓу Мојсеј, Ное или било кој друг старозаветен патијарх, се настани во времињата кога Бог им се објавувал на луѓето на посреден начин, преку ангели-пратеници, а не како што Христос ни се објави, непосредно и во човечки лик.

Дали ти ќе сместиш „нешто„ во шизофенија или нешто друго, тоа е само твој став, кој е далеку од точен, вистинит или проверлив.
 
Последно уредено:

MikioBo

Учител на машини
Член од
22 ноември 2009
Мислења
256
Поени од реакции
174
Нема(м) потреба да аргуметирам дека капитализмот е само поразвиена фаза од робовладетелството, без суштинска разлика. Многу е просто: очигледните и лесно споредливи нешта, немаат потреба од премногу докажување и мудрување.
Јас се согласувам дека робоваладателството и капитализмот имаат голем број на сличности ако ги набљудуваш површно, но факт е дека има суштински разлики помеѓу двата системи.

Чо‘ек, многу си ми наивен...

Огромните цифри за староста од Земјата или од Вселената, биле а и денес се „ствар„ на невидена шпекулација. Појќе е од јасно дека на поклониците на науките секогаш ќе им треба некоја непојмливо голема временска цифра, за да може истата таа цифра да го оправда постоењето и овозможувањето на најневеројатните (!!!) настани во Светов.
Значи и најстарите „шпекулации“ за староста на земјата, кои најчесто биле пресметувани со чисто физички методи, биле во рангот од 20-100 милиони години. Ова се случувало пред било каква Дарвинова теорија или било што. Значи е смешно кога тврдиш дека староста на Земјата е прилагодувана на Дарвиновата теорија. На геолозите и физичарите во тоа време (па ни денес) не им било гајле за Дарвиновата теорија, затоа што таа воопшто не постоела. Зошто тогаш тие дошле до овие бројки од стотици милиони години, а не неколку илјади? И впрочем , како ќе ги објасниш мерењата на радиологијата? Точно е дека радиологијата подложи на грешки, но не од толкави размери како разлика од неколку милијарди години.

Дарвин не е актуелен од средината од минатиот век, туку од средината од 19-от: можеш и самиот да видиш дека Маркс и Дарвин совршено (!) се надполнуваат и поддржуваат во своите генијални приказни, извадени од ‘рбетниот мозок. Воедно, наведните два ликови за зачетници на модерниот сциентистички атеизам, како општо прифатен светоглед, кој нуди „точни„ одговори на сите прашања па и на прашањето за староста од Земјава или од Вселената.
Не знам што подразбираш под овој сциентискички атеизам, но барем науката не нуди „точни“ одговори, туку одговори кои најдобро го опишуваат она што го набљудуваме. Дарвиновата теорија не била прифатена се примената на генетиката во биологијата (во периодот од 1930-1940), затоа што со генетиката се појавиле докази кои ја раздвојуваат природната селекција од другите механизми за еволуција. Треба да сфатиш дека во сето ова време, а и со години пред Дарвин воопшто да се роди, самата еволуција како процес никогаш не била ставена во сомнеж.


Чек‘, полека...

Значи, „неморалната„ наука му нуди на моралниот човек „..добро на човекот...„?...:confused:
Па самиот поим „добро„ веќе е, сам по себе, етичка (пр)оцена за одреден чин или состојба.
Не, неморалната наука не му нуди ништо морално на човекот, организациите кои се бават со таква наука, си поставуваат свои морални норми на делување, кои најчесто го вклучуваат „доброто на човекот“ онака како што тие си го замислиле. Значи моралниот човек му нуди на моралниот човек „добто на човекот“, притоа применувајќи сознанија од науката.

Како и да е‘, нека бидат тоа и откритија кои државатаа ќе ги користи не знам кога, но и тогаш, државата или било кој спознор, веќе си го направиле сапот од корисноста од финансираните истражувања.
Точно, државата имам калкулирано дека во иднина ќе има големи придобвики од некои од тие истражувања, но не знае однапред кои, и затоа инвестира во секакви истражувања. Сакав само да кажам дека тие научници се ретко ограничени од државата во однос на тоа што треба да истражуваат, и затоа научниците најчесто истражуваат тоа што ги интересира и што го сметаат за релевантно, исто како и старите научници.

Пак сциентистички оптимизам, заснован не на реални состојби, туку на проста вера (!) во науката, каде пак и пак требаат „...само уште неколу децении...„.

Тогаш, во светлата будуќност, све ќе ни стане јасно.
Да засновано е на вера, но таа вера е потпкрепена од искуство здобиено од досегашниот развој на компјутерите. Исто како што имаш „верба“ дека сонцето ќе изгрее утре, затоа што изгреало и секој претходен ден.

А зашто да верувам дека Вселената настанала од „пукањето„ од почетниот сингуларитет? Оти така вели Хокинг? Можеби, Хокинг е очевидецот на екслозијата? Можеби сам Хокинг е детонаторот? А можеби Хокинг ме лаже, не?...
Точно, и Хокинг може да лаже, затоа што не бил сведок. Но Хокинг не е тој што ја предложил теоријата на Биг Бенг, таа била предложена многу одамна (1927), и слично како и Дарвиновата теорија (и речиси секој друга нова научна теорија), на почетокот имала голем број на противници. Дури по откривањето на космичката позадинска радијација, таа теорија добила доволно поткрепа од страна да обсервации за да стане доверлива и популарна. Трудот на Хокинг доаѓа дури по откривањето на позадинската радијација.

На крајот на краиштата, и ти и јас сме се решиле да веруваме во нешто што се го прочитале во некоја книга, и двајцата тврдиме дека нашата теорија е поткрепена со докази, и двајцата сме убедени дека доказите на нашата теорија се поверодостојни од доказите на другата теорија.

Единствената разлика е што теоријата во која јас верувам е способна да се менува и прилагодува врз база на нови сознанија, додека твојата настојува да остане иста, без разлика колку доказите ја побиваат истата.

Во геоцентричниот светоглед, Вселената навистина е земена како статична. Но, таа статичност не се однесува на бегањето на галаксиите една од друга, туку се однесува на суштинското поимање на Вселената, нејзината појава, ред, состојба и цел.
Не зборував за геоцентричниот поглед во религијата, туку зборував за погледот на статична вселена, кој бил најзасатпен во науката, се до мерењата на Хабл.

Термичката смрт од Вселната не можеш да ја толкуваш парцијално, демек, да, Вселената се лади и ќе се олади, ама не целосно, оти, како што би рекол и сам Хокинг, дури и во рамномерно оладената Вселана, постои статистичка (!!!) можност за појава на локален „креативен„ процес, кој ќе изроди ново/локлано згуснување на материјата, и ајде „јово на ново„.
Зошто да не може да се толкува парцијално, кога сегашните сознанија од квантната физика (кои не значи дека се апсолутно точни) ни укажуваат на тоа дека сите појави во нашиот универзум се статистички феномени (јас би преферирал детерминистички универзум, но можеби па вака е поинтересно :D). Доколку квантната физика е точна, тогаш универзумот никогаш нема да заврши во чисто хомогена состојба, но доколку универзумот е детерминистички, тогаш термичката смрт ќе може да се толкува и апсолутно, т.е. по одреден период нема да има никакво движење на материја во универзумот.

Изгледа не ти кажале дека единствен „метод„ на проверка на верските вистини е методот на личниот и колективниот духовен опит.

А демек, науките не ти сервираат свои вистини, кои некритички ги прифаќаш?...
Проблемот со тој метод е што не е доверлив, инаку немало да има толку многу различни верски „вистини“.

Науките (освен оние апстрактните) речиси никогаш не сервираат вистини, туку само теории, и дури и ако јас некритички прифатам некоја теорија, самата наука никогаш не го прави тоа, затоа што науката секогаш е самокритична и пробува да се подобри самата себе. Значи јас не верувам во Дарвиновата теорија затоа што сметам дека е единствена можна и апсолутна вистина (самата еволуција е потврден и набљудуван факт), туку затоа што тој модел за настанување на видовите за мене е најверојатен и има најмногу смисла. А во моментов можам да ти наведам и безброј други начини на кој што би можел да настани светов, но за мене сите тие се многу поневеројатни.

- Да, науката е толкување, но тоа толкување е пречесто склно кон премни. Не „копчам„, зашто би требало да имам доверба во такви минливо-менливи нешта?
- Не, не се согласуваме: еволуцијата не е постара од Ламарк и Дарвин. Пред нив, еволуцијата не беше светоглед. Плус некогашните еволуцонисти, попут Анаксимандер, само наликуваат на „дарвинисти„.
- Дарвин своевремно изложил само идеја, поткрепена со „толкувања„ во функција на идејата, а не во фунцкија на наоѓање навистина точни одговори.
- Затоа што променливите нешта се оние кои што се подобруваат. И човекот е променливо нешто (не си ист како кога си бил дете, и твојот атомски состав е целосно различен од оној пред 10 години), тоа не значи дека човекот е нешто лошо. Промените не се некоја инхерентно негативна појава.
- Не ми е јасно како Дарвиновата еволуцијата е светоглед, за мене таа секогаш била теорија.
- Точно, и затоа истата идеја не била прифатена се додека не се појавиле докази кои ја поткрепиле истата идеја, надвор од толкувањата на Дарвин (Дарвин не знаел за постоењето и начинот на функционирање на гените).

Сите верзии не се точни и не ни можат да бидат точни едновремено, вели здравиот разум. Значи, некоја од нив или некои од нив, ќе да се лажни.
Кој спомна нешто за точност, јас само зборував за веројатност. Со оглед на тоа што сите овие настани (задгробни светови) не мора се дисјунктни, според теоријата на веројатност може и повеќе од нив да се точни во исто време (или пак и сите, доколку сите тие не се меѓусебно дисјунктни). Се додека не постои метод доверливо да се провери постоењето на еден задгробен свет (непостоењето не може никогаш да се провери), неговото постоење секогаш ќе биде само веројатност.

Па и ден-денес луѓето, напросто се принудени да живеат во некаква заедница, но тоа заедништво само ја покрива иднивидулната себичност и користољубие.

Не е проблемот дали „можат„, туку дали „сакаат„ и дали тоа заедништво е проста корист или има и повисока цел.
Да тука се согласувам. Мислам дека доколку луѓето се согласат да работат за некоја заедничка цел над своите индивидуални желби, човештвото многу побрзо ќе напредува кон таа цел. Проблемот е што себичноста е вродена особина на секој човек, и ретко кој може да ја надвладее истата во името на некоја друга повисока цел.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.192
Народот не дарува за црква туку даруваат олигарсите кои ја користат црквата за угнетување да не се лажиме
Како тебе те угнетила црквата, на пример.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Да тука се согласувам. Мислам дека доколку луѓето се согласат да работат за некоја заедничка цел над своите индивидуални желби, човештвото многу побрзо ќе напредува кон таа цел. Проблемот е што себичноста е вродена особина на секој човек, и ретко кој може да ја надвладее истата во името на некоја друга повисока цел.
Индивидуалните желби за „модерните„ луѓе се појќе од јасни: задоволување исклкучиво на своите намери, засновани на огревовеноста, која се толкува афирмативно.

Целта од верните во Црквата е иста: да се вратат во заедница со својот Творец.

Од двеве преходни реченици, мислам дека е појќе од очигледна разликата во световното и духовното.

Себичноста не е вродена кај луѓето, туку е последица од падот Адамов. Токму на таа себичност се заснова модерниов капитализам. На човека, вродени му се од само Бога зададените атрибути.[DOUBLEPOST=1434189077][/DOUBLEPOST]
Кој спомна нешто за точност, јас само зборував за веројатност. Со оглед на тоа што сите овие настани (задгробни светови) не мора се дисјунктни, според теоријата на веројатност може и повеќе од нив да се точни во исто време (или пак и сите, доколку сите тие не се меѓусебно дисјунктни). Се додека не постои метод доверливо да се провери постоењето на еден задгробен свет (непостоењето не може никогаш да се провери), неговото постоење секогаш ќе биде само веројатност.
Батали ја веројатноста, која е само теоретска можност, која случајно може да се совпадне со некој набљудуван нстан. Во Црквата, зборуваме за откриени и неменливи вистини, на кои се заснова нашата вера (во Бога).

Дај кажи ми, како можам да верувам и да се надевам на „веројатни„ можности?[DOUBLEPOST=1434189309][/DOUBLEPOST]
- Затоа што променливите нешта се оние кои што се подобруваат. И човекот е променливо нешто (не си ист како кога си бил дете, и твојот атомски состав е целосно различен од оној пред 10 години), тоа не значи дека човекот е нешто лошо. Промените не се некоја инхерентно негативна појава.
- Не ми е јасно како Дарвиновата еволуцијата е светоглед, за мене таа секогаш била теорија.
- Точно, и затоа истата идеја не била прифатена се додека не се појавиле докази кои ја поткрепиле истата идеја, надвор од толкувањата на Дарвин (Дарвин не знаел за постоењето и начинот на функционирање на гените).
- Променливите нешта се „подобруваат„? :confused: Како? Како може да се подобруваат нештата, кои не можат да и‘ избегаат на неповратната ентропија на системите? Имаш некое чудо за решавање на тој проблем?
- Како може Дарвиновата теорија да биде светоглед? Па нели е тоа појќе од очигледно?
- Ако го земеш начинот ја кој битисуваат гените, тогаш истите тие гени ја побиваат Дарвиновата идеја.[DOUBLEPOST=1434189426][/DOUBLEPOST]
Науките (освен оние апстрактните) речиси никогаш не сервираат вистини, туку само теории, и дури и ако јас некритички прифатам некоја теорија, самата наука никогаш не го прави тоа, затоа што науката секогаш е самокритична и пробува да се подобри самата себе. Значи јас не верувам во Дарвиновата теорија затоа што сметам дека е единствена можна и апсолутна вистина (самата еволуција е потврден и набљудуван факт), туку затоа што тој модел за настанување на видовите за мене е најверојатен и има најмногу смисла. А во моментов можам да ти наведам и безброј други начини на кој што би можел да настани светов, но за мене сите тие се многу поневеројатни.

.
Кон болтот: која е смислата?

Теории имало, има и ќе има, но што ни докажаа сите тие силни теории, освен што се побиваат една со друга?

Не го заборавај вградениот дефект во самите науки, заради кој (дефект) сеуште немаме ниту една конечна вистина во науките, освен, нели, ако самите науки „пукаат на ќоро„ па што ќе испадне, ќе испадне, онака спонтано, бес мисла и цел..[DOUBLEPOST=1434189690][/DOUBLEPOST]
Проблемот со тој метод е што не е доверлив, инаку немало да има толку многу различни верски „вистини“.
Здравиот ум на пример, кој не е верски „оптеретен„, не може да прифати едновремено постоење на повеќе вистини, слично како што едно тело не може да биде истовремено на две различни места.[DOUBLEPOST=1434189989][/DOUBLEPOST]
Зошто да не може да се толкува парцијално, кога сегашните сознанија од квантната физика (кои не значи дека се апсолутно точни) ни укажуваат на тоа дека сите појави во нашиот универзум се статистички феномени (јас би преферирал детерминистички универзум, но можеби па вака е поинтересно :D). Доколку квантната физика е точна, тогаш универзумот никогаш нема да заврши во чисто хомогена состојба, но доколку универзумот е детерминистички, тогаш термичката смрт ќе може да се толкува и апсолутно, т.е. по одреден период нема да има никакво движење на материја во универзумот.
Во микро-светот, на атомско и субатомско, можеби (!) и можеш да зборуваш за статистичка веројантост и за неодреденост, но во макро-светов, тие две категории се неупотребливи. Ако нештата во Светов се чиста статистика, дај кажи/пресметај ми ја веројатноста дека ќе живеам миљон години. Или, пресметај ми ја веројатноста за случајна/сатистичка појава на еднокелиски организам од нежива материја и околина.[DOUBLEPOST=1434190160][/DOUBLEPOST]
Не зборував за геоцентричниот поглед во религијата, туку зборував за погледот на статична вселена, кој бил најзасатпен во науката, се до мерењата на Хабл.
Геоцентричниот светоглед не е дел од мојата религија, што не е проблем. Мерењата од „Хабл„ се тазе мерења, а ако ги земеш „здраво за готово„, пак ќе западнеш во обидот на скроиш голема слика врз основа од минимум податоци за истата.[DOUBLEPOST=1434190253][/DOUBLEPOST]
Точно, државата имам калкулирано дека во иднина ќе има големи придобвики од некои од тие истражувања, но не знае однапред кои, и затоа инвестира во секакви истражувања. Сакав само да кажам дека тие научници се ретко ограничени од државата во однос на тоа што треба да истражуваат, и затоа научниците најчесто истражуваат тоа што ги интересира и што го сметаат за релевантно, исто како и старите научници.
И?...
Пак „пукање на ќоро„, нели?

„Старите„ научници барем имаа вер(б)а во Бога и ја истражуваа Божјата креација. Што истражуваат денешните научници?[DOUBLEPOST=1434190446][/DOUBLEPOST]
Не, неморалната наука не му нуди ништо морално на човекот, организациите кои се бават со таква наука, си поставуваат свои морални норми на делување, кои најчесто го вклучуваат „доброто на човекот“ онака како што тие си го замислиле. Значи моралниот човек му нуди на моралниот човек „добто на човекот“, притоа применувајќи сознанија од науката.
Од кај им дошла идејата за „доброто„ на оние кои самите одредуваат што е „добро„ за човекот?
Во Црквата на пример, „на чисто„ сме за тоа што е „добро„ и како тоа „изгледа„, оти така ни е јавено од Небесата.[DOUBLEPOST=1434190670][/DOUBLEPOST]
Не знам што подразбираш под овој сциентискички атеизам, но барем науката не нуди „точни“ одговори, туку одговори кои најдобро го опишуваат она што го набљудуваме. Дарвиновата теорија не била прифатена се примената на генетиката во биологијата (во периодот од 1930-1940), затоа што со генетиката се појавиле докази кои ја раздвојуваат природната селекција од другите механизми за еволуција. Треба да сфатиш дека во сето ова време, а и со години пред Дарвин воопшто да се роди, самата еволуција како процес никогаш не била ставена во сомнеж.
“Механизмните„ на еволуцијата се несуштинска површност- за тоа, многу е дискутирано на форумов, можеш и самиот да провериш.

Еволуцијата навистина не била ставена на сомнеж, од повеќе причини: 1/ историски никој не ја видел, 2/ а не ја видел затоа што не постои, 3/еволуцијата токму денес е побиена не (само) од верата, туку од другите (здрави) науки.

Под “сциентистички атеизам„ подразбирам глумење научна „објективност„, која го исклучува постоењето на Творецот, икао самите науки ги проучуваат токму од Бога створените нешта.[DOUBLEPOST=1434191306][/DOUBLEPOST]
Значи и најстарите „шпекулации“ за староста на земјата, кои најчесто биле пресметувани со чисто физички методи, биле во рангот од 20-100 милиони години. Ова се случувало пред било каква Дарвинова теорија или било што. Значи е смешно кога тврдиш дека староста на Земјата е прилагодувана на Дарвиновата теорија. На геолозите и физичарите во тоа време (па ни денес) не им било гајле за Дарвиновата теорија, затоа што таа воопшто не постоела. Зошто тогаш тие дошле до овие бројки од стотици милиони години, а не неколку илјади? И впрочем , како ќе ги објасниш мерењата на радиологијата? Точно е дека радиологијата подложи на грешки, но не од толкави размери како разлика од неколку милијарди години.
- Шпелулациите секогаш ќе си останат само шпекулации и неможат да станат „точни„ или „вистинити„.
- Староста на Земјата навистина се „прилагодува„ на Дарвиновата (и Марксовата!) идеја, затоа што само на овие два типови секогаш им треба мноооогу време за да се случи еден квалитативен скок во природата, како што е „скокот„ од нежива во жива материја. На Бога, на пример, не Му требаат миљарди години, туку само еден миг за да створи било што, па нека е тоа и Земјава.

- Мерењата од радилогијата ќе ги објаснам на начин на кој веќе го имам напишано, а тој е:
- човекот твори мерни методи,
- човекот вели дека тие методи се точни,
- човекот мери,
- човекот ги споредува мерењата со мерните методи,
- човекот тврди дека измерените вредости се точни, затоа што се мерени според методите кои ги створил самиот човек.

Просто кажно, се работи за затворена „логика„ на докажување.

Слабостите од мерните методи, веќе се познати. Мерењата со јаглеродот на пример, можат да бидат точни само до 15 000 г. гледано наназад во историјата. А претходно?[DOUBLEPOST=1434191672][/DOUBLEPOST]
Јас се согласувам дека робоваладателството и капитализмот имаат голем број на сличности ако ги набљудуваш површно, но факт е дека има суштински разлики помеѓу двата системи.
Разликата меѓу робовладетелството, за кое сигурен сум дека немаш жив и личен опит, туку само историски „сликици„ од учебници по историја (и историски „набадања„), нема суштинска разлика со денешниот капитализам на секое (!) ниво: суштинско и формално.

Еве прост пример: римското право е формирано во антички (!) Рим, кој бил типичен пример за робовладетелско општество, а истото тоа римско право, речиси непроменето, и ден-денес е основа за модерното (робовладетелско) право, правен поредок и општество. Плус, социјалните разлики и тогаш и дене се појќе од очигледни (!), наспроти невидениот „напредок„ од науката и нејзината желба да им даде „добро„ (?) на луѓето. И тн...
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Член од
8 јуни 2015
Мислења
176
Поени од реакции
59
А ако му подариме џип, ќе стане ист како попојне и после ќе го прашуваме: „А од кај ти се парите за џипот?„....:icon_lol:
Хахахахахахахахаа...

Шах и мат....

То Мики Тоооооооооооооооооооо./..
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.192
Па нема џип и го е мака....сФе е тоа љубомора брат,...љубоморни се, угнетени, загрозени,зафркнати,.....за жалење се тоа атеистите.
а нај важното - заспани.
 

MikioBo

Учител на машини
Член од
22 ноември 2009
Мислења
256
Поени од реакции
174
Индивидуалните желби за „модерните„ луѓе се појќе од јасни: задоволување исклкучиво на своите намери, засновани на огревовеноста, која се толкува афирмативно.

Целта од верните во Црквата е иста: да се вратат во заедница со својот Творец.

Од двеве преходни реченици, мислам дека е појќе од очигледна разликата во световното и духовното.

Себичноста не е вродена кај луѓето, туку е последица од падот Адамов. Токму на таа себичност се заснова модерниов капитализам. На човека, вродени му се од само Бога зададените атрибути.
Чекај, ако луѓето поседуваат некоја каракеристика од моментот кога се родени, таа карактеристика се нарекува вродена, без разлика од каде (според тебе) доаѓа таа карактеристика. Мислам дека секој човек е себичен од моментот кога се роди, и таа себичност може да се надвладее само во многу ретки случаи.

Батали ја веројатноста, која е само теоретска можност, која случајно може да се совпадне со некој набљудуван нстан. Во Црквата, зборуваме за откриени и неменливи вистини, на кои се заснова нашата вера (во Бога).

Дај кажи ми, како можам да верувам и да се надевам на „веројатни„ можности?
Па самото значење на глаголите „верувам“ и „надевам“ е поврзано со некој настан за кој не е сигурно дека ќе се случи. Не можеш да се надеваш или веруваш во нешто што е 100% сигурно, во тој случај едноставно ќе знаеш дека нештото е така. Ако знаеш со 100% сигурност дека утре ќе врни, нема да речиш „се надевам (или верувам) дека утре ќе врни“.

- Променливите нешта се „подобруваат„? :confused: Како? Како може да се подобруваат нештата, кои не можат да и‘ избегаат на неповратната ентропија на системите? Имаш некое чудо за решавање на тој проблем?
- Како може Дарвиновата теорија да биде светоглед? Па нели е тоа појќе од очигледно?
- Ако го земеш начинот ја кој битисуваат гените, тогаш истите тие гени ја побиваат Дарвиновата идеја.
- Ах морам да признаам тука грешно сум ја формулирал првата реченица. Сакав да кажам дека нештата кои што се подобруваат по автоматизам се променливи нешта. Тоа не значи дека нема и негативни промени, сакав само да кажам дека промената не е сама по себе нешто негативно, како што пишав во последната реченица. А за ентропијата, па можеби таа конечна состојба е и на некој начин совршена состојба, т.е. сите се едно исто, еднакви, зависи кој како ќе си интерпретира. Па на крајот, кој сме ние да судиме што е подобро или полошо во природата, ние можеме тој сум да го направиме само од субјективна перспектива.
- Не знам, мене не ми е очигледно. За мене барем, Дарвиновата теорија е само теорија за настанување на видовите.
- Ова не го сфаќам. Можеш ли подобро да објасниш?
Кон болтот: која е смислата?

Теории имало, има и ќе има, но што ни докажаа сите тие силни теории, освен што се побиваат една со друга?

Не го заборавај вградениот дефект во самите науки, заради кој (дефект) сеуште немаме ниту една конечна вистина во науките, освен, нели, ако самите науки „пукаат на ќоро„ па што ќе испадне, ќе испадне, онака спонтано, бес мисла и цел..
Под смисла мислан на логичка издржаност, во однос да досегашните набљудувања.
Сите силни теории ни кажуваат многу за законите на придодата, и ни овозможуваат да правиме многу точни предвидувања за идниот развој на истата природа. Доколку овие предвидувања се поклопуваат со идните набљудувања, тогаш може да се трвди точноста на истата теорија, т.е., теоријата точно или доволно прецизно опишува некој закон на природата.

Можеби нема конечни вистини, но нема бегање од фактот дека многу од овие теории доволно прецизно (ако не и целосно точно) опишуваат некои закони на природата (таа точност можиме да ја потврдиме кога предвидувањата се поклопуваат со некои идни набљудувања). Кога предвидувањата на овие теории секогаш точно ги предвидуваат идните набљудувања, теоријата може да премине во закон. Значи науката може да произведе и апсолутни вистини. Не гледам никој да се сомнева и да пробува да ги побие законите на класичната механика.

Здравиот ум на пример, кој не е верски „оптеретен„, не може да прифати едновремено постоење на повеќе вистини, слично како што едно тело не може да биде истовремено на две различни места.
Тоа важи само ако двете вистини се взаемно контрадикторни. На пример, две вистини се дека Месечината кружи околу Земјата и Земјата кружи околу Сонцето. Бидејќи тие две вистини не се взаемно контрадикторни, можно е и двете да се точни.

Од друга страна, според квантната механика едно тело може да биде на повеќе места и тоа е се почесто докажувано и со се поголеми тела.

Во микро-светот, на атомско и субатомско, можеби (!) и можеш да зборуваш за статистичка веројантост и за неодреденост, но во макро-светов, тие две категории се неупотребливи. Ако нештата во Светов се чиста статистика, дај кажи/пресметај ми ја веројатноста дека ќе живеам миљон години. Или, пресметај ми ја веројатноста за случајна/сатистичка појава на еднокелиски организам од нежива материја и околина.
Па веројатноста дека ќе живееш милион години и може да се пресмета, и тоа колку повеќе информации имам за тебе и твојата околина, толку попрецизна ќе биде пресметката. Истото важу у за еднокелискиот организам. Веројатноста за појавување на таков организам ќе зависи од самите услови во околината.

Геоцентричниот светоглед не е дел од мојата религија, што не е проблем. Мерењата од „Хабл„ се тазе мерења, а ако ги земеш „здраво за готово„, пак ќе западнеш во обидот на скроиш голема слика врз основа од минимум податоци за истата.
Добро тука гледам дека не си запознат многу со астронимијата. Физичарот Едвин Хабл, по кој е крстен новиот телескоп „Хабл“, е првиот астоном што заклучил дека Универзумот е поголем од само нашата галаксија, т.е. прв открил и докажал дека има тела надвор од галаксијата „Млечен Пат“. Ова негово открите имало огромен број противници во тоа време, но за разлика од религиозните, научниците не се тврдоглави и знаат да признаат кога грешат и кога некој друг е во право. Тој исто така е првиот научник што измерил дека галаксијата се проширува, и овие негови тврдења исто така биле упорно отфрлани, се додека не биле поткрепени од безброј други мерења и од Ајнштанјовата тероија за гравитација. Ова сето се случило во периодот 1920-1930, што значи дека овие мерења не се ни тазе, ни малку на број.

И?...
Пак „пукање на ќоро„, нели?

„Старите„ научници барем имаа вер(б)а во Бога и ја истражуваа Божјата креација. Што истражуваат денешните научници?
Сеуште ја истражуваат „Божјата креација“ (ако под ова се подразбира природата) и законите кои владеат во неа.
Ни тие научници во минатото не знаеле со сигурност дали нивното истражување ќе има позитивен резултат, и често пати имале неуспеси при нивното истражување. Дали и тие „пукале на ќоро“?

Од кај им дошла идејата за „доброто„ на оние кои самите одредуваат што е „добро„ за човекот?
Во Црквата на пример, „на чисто„ сме за тоа што е „добро„ и како тоа „изгледа„, оти така ни е јавено од Небесата.
Па ова не можам со сигурност да го одговорам, мораш да ги прашаш лично нив, но би претпоставил дека доаѓаат од моралните норми во нивната средина и од нивното лично убедување (или барем некој консензус ако има повеќе основачи или раководители).

И вие не знаете дали тоа во што верувате е јавено од небесата, туку само верувате во нешто што е напишано во некоја книга, во која се тврди дека тоа напишано во книгата е јавено од небесата.
“Механизмните„ на еволуцијата се несуштинска површност- за тоа, многу е дискутирано на форумов, можеш и самиот да провериш.

Еволуцијата навистина не била ставена на сомнеж, од повеќе причини: 1/ историски никој не ја видел, 2/ а не ја видел затоа што не постои, 3/еволуцијата токму денес е побиена не (само) од верата, туку од другите (здрави) науки.

Под “сциентистички атеизам„ подразбирам глумење научна „објективност„, која го исклучува постоењето на Творецот, икао самите науки ги проучуваат токму од Бога створените нешта.
Дали можеш да ми објасниш терминот „несуштинска површност“, за мене тоа е некако термин што сака да каже нешто но всушност не кажува ништо.

Твојот аргумент за еволуцијата можам од збор до збор да го реформулирам како аргумент против постоењето на божества, само замени еволуција со Бог и религија со наука.

Од друга страна, еволуцијата (претворањето од еден вид во друг преку мутации) е веќе набљудувано во денешно време, што значи дека еволуцијата сигурно постои, за разлика од постоењето на Бог (што не е набљудувано во скоро време. Од друга страна, кои се овие „здрави“ науки кои ја побиваат еволуцијата (религиите немаат компетентност да побиваат научни теории, исто како што науката не може да побива нешто од духовниот свет), а кои се „болните“ науки?

- Шпелулациите секогаш ќе си останат само шпекулации и неможат да станат „точни„ или „вистинити„.
- Староста на Земјата навистина се „прилагодува„ на Дарвиновата (и Марксовата!) идеја, затоа што само на овие два типови секогаш им треба мноооогу време за да се случи еден квалитативен скок во природата, како што е „скокот„ од нежива во жива материја. На Бога, на пример, не Му требаат миљарди години, туку само еден миг за да створи било што, па нека е тоа и Земјава.

- Мерењата од радилогијата ќе ги објаснам на начин на кој веќе го имам напишано, а тој е:
- човекот твори мерни методи,
- човекот вели дека тие методи се точни,
- човекот мери,
- човекот ги споредува мерењата со мерните методи,
- човекот тврди дека измерените вредости се точни, затоа што се мерени според методите кои ги створил самиот човек.

Просто кажно, се работи за затворена „логика„ на докажување.

Слабостите од мерните методи, веќе се познати. Мерењата со јаглеродот на пример, можат да бидат точни само до 15 000 г. гледано наназад во историјата. А претходно?
- Погоре ти опишав како тероиите можат да станат научни закони.
- Па како тоа уште одамна имало толку големи бројки за староста за земјата, кога тие не морале на ништо да бидат прилагодени?
- Истото може да се каже за било кој метод на мерење. Сакаш да кажеш дека нашите мерки за растојание, тежина или време се апсолутно грешни затоа што се створени од човекот? Ако ние не знаеме како да го мериме времето, тогаш од каде да знаеме дека Земјата е и толку стара колку што тврди библијата. Можеби грешно ги мериме и годините?

Мерењата со јаглерод не се ни користат за мерки над (не 15 туку) 50,000 години, затоа што периодот на полураспаѓање на C14 е премогу краток за мерење на поголеми периоди. За таквите мерења има други методи, како што се методите ураниум-олово или калиум-аргон.

Разликата меѓу робовладетелството, за кое сигурен сум дека немаш жив и личен опит, туку само историски „сликици„ од учебници по историја (и историски „набадања„), нема суштинска разлика со денешниот капитализам на секое (!) ниво: суштинско и формално.

Еве прост пример: римското право е формирано во антички (!) Рим, кој бил типичен пример за робовладетелско општество, а истото тоа римско право, речиси непроменето, и ден-денес е основа за модерното (робовладетелско) право, правен поредок и општество. Плус, социјалните разлики и тогаш и дене се појќе од очигледни (!), наспроти невидениот „напредок„ од науката и нејзината желба да им даде „добро„ (?) на луѓето. И тн...
Прво, напредокот на природните науки нема врска со напредокот на општественото уредување, и второ, науката како наука нема никаква моралност, ниту цел да им даде „добро“ на луѓето (мислев дека веќе сфати дека овие цели се поставувани од самите организации).
Факт е дека науката е далеку напредната од тоа време, денес разбираме и можеме да превидиме многу појави кои порани биле толувани како волја на Господ (досега нема никакви индикации дека овај тренд нема да продолжи се додека не остани ништо што зависи од „волјата на Господ“).

А римското право во тоа време не важело за робовите, т.е. се употребувало само за робовладателите или слободните луѓе. Самиот факт што тоа римско право (со извесни измени) ден денес важи за сите луѓе подеднакво (освен ако не живееш во умрена држава како нашата), значи дека сите луѓе за се слободни. Ете ти една суштинска разлика во самиот пример кој ти го наведе.
 

GhostLeader

ONE OVER ALL
Член од
20 април 2010
Мислења
2.473
Поени од реакции
643
Па нема џип и го е мака....сФе е тоа љубомора брат,...љубоморни се, угнетени, загрозени,зафркнати,.....за жалење се тоа атеистите.
За волја на вистината,тоа е чисто способност или неспособност.Јас,ти тој и сите ние возиме тоа за што сме биле способни да се избориме(Југо или БМВ Х6),јадеме тоа за што сме биле способни да се избориме да јадеме(Аргета паштета или јадење од 300 евра) итн..
Да не бидам погрешно сфатен,ова е чисто расудување,не да навредувам(напишав и Јас).[DOUBLEPOST=1434288206][/DOUBLEPOST]
Која црна немоќ бре греото една? Таа иста "немоќ" за само еден век го удвои човечкиот просечен животен век од 30 на 70!
Само чисто да разјасниме,постарите генерации(нашите баби и дедовци,оние што се живи) просечен век на живот им е барем 70 години,повеќето од нив се над.Денеска,помладите генерации,на 50 години фаќа рак,го удира срце,на 40 години станува шеќераш.Слободно прашај човек од над 70 години дали знаеле порано што е рак.Пред неколку месеци почина 29 годиншно момче од рак од мојот град,прашај постар човек дали памти во негово време некој на 29 години да умре од рак.Неколкумина ете прашај и ќе видиш дека тоа порано скоро и да не постоло како болест.Пред некое време на ТВ имаше статистика дека бројот на заболени од рак во Македонија(а ни светот не е во подобра состојба) е во постојан раст.Би те советувал еден ден да идеш во Државна Болница во Скопје на Клиниката за Онкологија и види таму со свои очи ''како животниот век на човекот е удвоен'' и онака види ги нивните години од прилика.

A друго,викаш трчаме на доктор кога сме болни.Тоа е факт,факт е дека медицината во Библиско време била нула(ако воопшто постоела како ''медицина'') во споредба со оваа твојава ЈАКА МОДЕРНА МЕДИЦИНА,и факт е дека комарец тогаш да ги каснал,умирале од Маларија(и слично на тоа).Ме интересира,кажи ми една истакната личност од Библијата(Апостол,Светец,Пророк) кој умрел млад од некоја болест.Еве кажи ми име на монах од денешно време кој умрел млад од некоја болест.Што мислиш кој умира на млади години,монасите кои веруваат во Бог кој непостои или обичните (атеистички) смртници со нивната современа и моќна медицина ?
Знаеш како се вика во Христијанската доктрина.. ? ,,Тој што ја има Црквата за мајка,го има и Бог за Татко''.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom