Ipsissimus
P.I.
- Член од
- 23 јули 2010
- Мислења
- 15.582
- Поени од реакции
- 12.949
Нормално дека сум чул! Змијата на Сумерите. Кај египќаните еквивалент на Тијамат е Нуит.Си чул за Тиамат ?
Нормално дека сум чул! Змијата на Сумерите. Кај египќаните еквивалент на Тијамат е Нуит.Си чул за Тиамат ?
Таа била водена планета, сега е Куперов појас.Нормално дека сум чул! Змијата на Сумерите. Кај египќаните еквивалент на Тијамат е Нуит.
не сите христијани го прават тоа. ... сепак, од личчни искуства и не така посредни впечатоци, можам слободно да кажам дека некои од нив тоа го прават дека...zs hristijanite ko ke poglednat nekoja crkva, obicno koga se vozat so kola se krstat?
Никаде. Чека суден ден. Таму мора да е многу тесно.Каде оди душата кога човек ке почине, значи временскиот период после смртта на човекот и Христовото доаѓање?
Е ајде веќе тој суден ден, нека доаѓа што поскоро, и ние живите заедно со почитаните да се воздигнеме кон небесата... ова де... кој каде заслужилНикаде. Чека суден ден. Таму мора да е многу тесно.
Накратко:Каде оди душата кога човек ке почине, значи временскиот период после смртта на човекот и Христовото доаѓање?
Нема посебен став, ниту има потреба од посебе став. Тоа се активности од световните луѓе и мудреци, кои се откажаа од својот Творец па се впуштија во барање живот таму каде никогаш го немало. Типично утописки потфат е тоа...Туку јас за друго дојдоФ да ве опитам:
Кој е ставот на источната црква во врска со лансирањето ракети и живот на други планети?
Каде го пишува ова?Накратко:
1. 40 дена по смртта, душата човекова го минува поединечниот суд, каде на душата и се пресметуваат сите добри и лоши дела, запишани од ангелите и од демоните.
2. На 3-от, 7-от (9-от) и 40-от ден, душата ќе Го види и ќе Му се поклони на Христа Богочовекот.
3. После 40-от ден, душата добива привремен престој, зависно од верата и делата, или во Рајот или во пеколот и таму останува се до второто Христово доаѓање и Неговиот страшен Суд.
Значи, освен Библијата, релевантни ви се и списи од монаси?Го пишува во православниот катихизис. За сите детали од претходно кажаното, ако не ти е проблем и ако те замина, погледни во книгата „Голем е Бог„ од романскиот монах Клеопа.
Вистина, вистина ви велам дека доаѓа час - и веќе е тука - кога мртвите ќе го чујат гласот на Божјиот Син, и кои ќе го чујат, ќе живеат.
Не чудете се на тоа, зашто доаѓа час во кој сите, кои се во гробовите, ќе го чујат Неговиот глас
и ќе излезат од нив, кои правеле добро, ќе воскреснат за живот; а кои правеле зло, ќе воскреснат за осудување.
Јован 5.
Зашто ова ви го кажуваме преку словото на Господа, дека ние, кои живееме и остануваме до Господовото доаѓање, нема да отидеме пред оние кои умреле;
зашто Самиот Господ на заповед, при глас на архангел и при Божја труба, ќе слезе од небото и мртвите во Христа ќе воскреснат прво.
Потоа ние живите, ние кои останавме, ќе бидеме грабнати заедно со нив на облаците, во воздух, во пресрет на Господа; и така засекогаш ќе бидеме со Господа.
Солунјани 1.
Според христијанското (библиското) учење:Каде оди душата кога човек ке почине, значи временскиот период после смртта на човекот и Христовото доаѓање?
Значи, адендум некаков. Не е од Библијата и не е муабет од Исус или останатите му 2 аспекти, туку „толкување“ од световен човек, не?Го пишува во православниот катихизис. За сите детали од претходно кажаното, ако не ти е проблем и ако те замина, погледни во книгата „Голем е Бог„ од романскиот монах Клеопа.
Освен Библијата, или како велиме, Светото Писмо, релевантно е и Светото Предание, кое не е завршена книга, туку „материјал„ кој непрекидно се дополнува преку животот од Црквата. Наведената книга и нејзиниот автор, практично се дел од Светото Предание.Значи, освен Библијата, релевантни ви се и списи од монаси?
Инаку, поповите при секоја умирачка го читаат Евангелието по Јован, па верувам мнозината од вас знаат дека:
Не, не е од Библијата, а претходно напишав од дека е. Во Библијата, само е назначен начинот на кој треба да се ослободиме од гревовите и патот кој треба да го помине душата човекова, а кои се точно прецизирани во искуствата и записите од живата Црква. За православните рисјани, Светото Писмо не е самодоволно за (наш) влез во Рајот.Значи, адендум некаков. Не е од Библијата и не е муабет од Исус или останатите му 2 аспекти, туку „толкување“ од световен човек, не?
хммм... а како знаете дека монахот што ја воведува догмата е навистина во право. Мислам, од каде знаеш дека Исус (или господ, како сакаш) навистина ги чува душите - ово-оно- баш како што вика попов. Мислам, од каде знае он? Господ ли му кажал, на сон ли сонил, или напорно работел па некако заклучил самиот дека задгробниот живот токму така тече?!?!Освен Библијата, или како велиме, Светото Писмо, релевантно е и Светото Предание, кое не е завршена книга, туку „материјал„ кој непрекидно се дополнува преку животот од Црквата. Наведената книга и нејзиниот автор, практично се дел од Светото Предание.
--- надополнето ---
Не, не е од Библијата, а претходно напишав од дека е. Во Библијата, само е назначен начинот на кој треба да се ослободиме од гревовите и патот кој треба да го помине душата човекова, а кои се точно прецизирани во искуствата и записите од живата Црква. За православните рисјани, Светото Писмо не е самодоволно за (наш) влез во Рајот.