Има разединување меѓу исламските учењаци.
Појак став е дека Куран не се учи на гробишта,како прво.
Второ,исламски став е дека човек во гроб си ги носи само своите добри дела,а не тоа што оџата ќе му го пее после неговата смрт
Трето,само во три случаи неговите добри дела не престануваат и после неговата смрт,а тоа се: Да посадил јаболкница или било кое друго овошје од кое луѓето ќе јадат,се додека тоа дава плодови,нему му се пишуваат добри дела.
Да изградил селска/градска чешма или нешто кое е општо добро,па се додека тоа се користи..нему му се пишуваат добри дела.
и најбитно,да оставил добар пород,односно неговите деца да се добро воспитани и насочени верски,да живеат исламски,како што ги научил татко им/мајка им,и тие да се молат за него/неа.
Она што оџата ќе го испее на денот на погребот,став на исламските учењаци е дека нема многу да му биде од помош.
Но за несреќа,тоа е многу распростането кај нас на балканот.
Пратеникот Мухаммед вели:
Кога човек ќе умре,тројца или три работи го следат до неговиот гроб: неговиот имот,неговата фамилија и неговите добри дела.
Две од тие три се враќаат(имотот и фамилијата) а со него остануваат добрите дела