Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Да, на чисто место како што рече Муки,инаку голем дел од муслиманите прават грешка кога го ставаат Куранот на полица со останатите книги :)
Местото на Куранот е на маса,и да биде отворен,и да се чита и да се практикува 24/7 секогаш кога за тоа се има слободно време. :)
а со која рака се носи ? и дали навистина треба да се држи блиску до срцето?
 
а со која рака се носи ? и дали навистина треба да се држи блиску до срцето?
Хехех интересно :)
пропис за користење на куранот е само да не смее да се допира кога е човек џунуб(имал однос со својата супруга,или некако ејакулирал а не се искапел)
ова важи за оригиналниот куран кој е само на арапски.
и мислам дека за оригиналниот куран на арапски,човек треба да земе абдест(како што тоа го прави кога иде на молитва,значи да ги измие рацете до лакт,лицето и нозете.)

за преводот на куранот има разединување меѓу учењаците,едните велат дека може други дека не може да се допира,но подобро е човек да биде чист.

А за жената важи истото ова,дополнително жената не смее да го допира куранот(оригиналниот на арапски) кога и е периодот(бидејќи тогаш е исламски нечиста) тогаш не обавува ниту молитва,ниту смее да пости додека не помине периодот(циклус-менструација).
 
Хехех интересно :)
пропис за користење на куранот е само да не смее да се допира кога е човек џунуб(имал однос со својата супруга,или некако ејакулирал а не се искапел)
ова важи за оригиналниот куран кој е само на арапски.
и мислам дека за оригиналниот куран на арапски,човек треба да земе абдест(како што тоа го прави кога иде на молитва,значи да ги измие рацете до лакт,лицето и нозете.)

за преводот на куранот има разединување меѓу учењаците,едните велат дека може други дека не може да се допира,но подобро е човек да биде чист.

А за жената важи истото ова,дополнително жената не смее да го допира куранот(оригиналниот на арапски) кога и е периодот(бидејќи тогаш е исламски нечиста) тогаш не обавува ниту молитва,ниту смее да пости додека не помине периодот(циклус-менструација).
не ми го разбра прашањето не мислев на тоа кога се користи (чита) туку кога се носи на пр кога оџата оди до гробишта да се помоли за починатиот
ова го видов некаде ама незнам точно каде па за тоа ми текна да прашам
ај валда ке се сетам кај го видов па ке ви кажам
 
не ми го разбра прашањето не мислев на тоа кога се користи (чита) туку кога се носи на пр кога оџата оди до гробишта да се помоли за починатиот
ова го видов некаде ама незнам точно каде па за тоа ми текна да прашам
ај валда ке се сетам кај го видов па ке ви кажам
Мислам дека не е битно со која рака ќе се држи и дали ќе биде до срцето. Треба да се чува и да се внимава на Куранот.
 
не ми го разбра прашањето не мислев на тоа кога се користи (чита) туку кога се носи на пр кога оџата оди до гробишта да се помоли за починатиот
ова го видов некаде ама незнам точно каде па за тоа ми текна да прашам
ај валда ке се сетам кај го видов па ке ви кажам
Знам сега на што мислиш,јас сепак ти наведов подетално,и кога ќе ти наведам ситуации во кои е забрането,значи во останатите е дозволено :)

Тоа за молењето на гробишта со Куран во рацете,е друга тематика многу болна за муслиманите на овие простори :)
 
Знам сега на што мислиш,јас сепак ти наведов подетално,и кога ќе ти наведам ситуации во кои е забрането,значи во останатите е дозволено :)

Тоа за молењето на гробишта со Куран во рацете,е друга тематика многу болна за муслиманите на овие простори :)
зошто?
 
Има разединување меѓу исламските учењаци.
Појак став е дека Куран не се учи на гробишта,како прво.
Второ,исламски став е дека човек во гроб си ги носи само своите добри дела,а не тоа што оџата ќе му го пее после неговата смрт :)
Трето,само во три случаи неговите добри дела не престануваат и после неговата смрт,а тоа се: Да посадил јаболкница или било кое друго овошје од кое луѓето ќе јадат,се додека тоа дава плодови,нему му се пишуваат добри дела.
Да изградил селска/градска чешма или нешто кое е општо добро,па се додека тоа се користи..нему му се пишуваат добри дела.
и најбитно,да оставил добар пород,односно неговите деца да се добро воспитани и насочени верски,да живеат исламски,како што ги научил татко им/мајка им,и тие да се молат за него/неа.

Она што оџата ќе го испее на денот на погребот,став на исламските учењаци е дека нема многу да му биде од помош.
Но за несреќа,тоа е многу распростането кај нас на балканот.
Пратеникот Мухаммед вели: Кога човек ќе умре,тројца или три работи го следат до неговиот гроб: неговиот имот,неговата фамилија и неговите добри дела.
Две од тие три се враќаат(имотот и фамилијата) а со него остануваат добрите дела :)
 
Има разединување меѓу исламските учењаци.
Појак став е дека Куран не се учи на гробишта,како прво.
Второ,исламски став е дека човек во гроб си ги носи само своите добри дела,а не тоа што оџата ќе му го пее после неговата смрт :)
Трето,само во три случаи неговите добри дела не престануваат и после неговата смрт,а тоа се: Да посадил јаболкница или било кое друго овошје од кое луѓето ќе јадат,се додека тоа дава плодови,нему му се пишуваат добри дела.
Да изградил селска/градска чешма или нешто кое е општо добро,па се додека тоа се користи..нему му се пишуваат добри дела.
и најбитно,да оставил добар пород,односно неговите деца да се добро воспитани и насочени верски,да живеат исламски,како што ги научил татко им/мајка им,и тие да се молат за него/неа.

Она што оџата ќе го испее на денот на погребот,став на исламските учењаци е дека нема многу да му биде од помош.
Но за несреќа,тоа е многу распростането кај нас на балканот.
Пратеникот Мухаммед вели: Кога човек ќе умре,тројца или три работи го следат до неговиот гроб: неговиот имот,неговата фамилија и неговите добри дела.
Две од тие три се враќаат(имотот и фамилијата) а со него остануваат добрите дела :)
значи тоа што оџата го прави , е погрешно а сепак го прави а доколку е вистински муслиман нели треба тие обреди да се пресечат еднаш засекогаш и да се искоренат се мисли на погребните ритуали во кои оџата има удел
 
значи тоа што оџата го прави , е погрешно а сепак го прави а доколку е вистински муслиман нели треба тие обреди да се пресечат еднаш засекогаш и да се искоренат се мисли на погребните ритуали во кои оџата има удел
Да,и јас сум за тоа.
Ама нешто што е со години вметнувано и веќе прифатено како традиција не може да биде шкртнато туку така,треба да помине време,можеби и да се смени таа посткомунистичка генерација на која не и беше достапен исламот,туку само она што ќе го наредеа од КПЈ за да се сменат некои работи,треба време за се.
Понекогаш не е и до оџите колку е до незнаењето на народот.
Треба само трпеливо :)
 
Да,и јас сум за тоа.
Ама нешто што е со години вметнувано и веќе прифатено како традиција не може да биде шкртнато туку така,треба да помине време,можеби и да се смени таа посткомунистичка генерација на која не и беше достапен исламот,туку само она што ќе го наредеа од КПЈ за да се сменат некои работи,треба време за се.
Понекогаш не е и до оџите колку е до незнаењето на народот.
Треба само трпеливо :)
И не само тоа , туку има многу немуслимански работи кои муслиманите ги прават секојдневно на овие простори, ако барем се разликуваме да има по што , а не секој ден се повеке сме исти почнувајки од жените.
 
И не само тоа , туку има многу немуслимански работи кои муслиманите ги прават секојдневно на овие простори, ако барем се разликуваме да има по што , а не секој ден се повеке сме исти почнувајки од жените.
За ова мора потполно да се сложам со тебе мона,почнувајќи од жените.
100% исправно :)
--- надополнето: 25 февруари 2013 во 04:15 ---
Ај шкртни нешто и за Бектешите.
Каде ги има,кои се нивните разлики во однос на Сунитите...
ухх.. баш за нив не знам многу,арно ме подсети да се информирам :)
знам дека се дервишки тарикат(правец) и најмногу се застапени во албанија колку што знам.
Ќе напишам утре нешто повеќе.
 
ухх.. баш за нив не знам многу,арно ме подсети да се информирам :)
знам дека се дервишки тарикат(правец) и најмногу се застапени во албанија колку што знам.
Ќе напишам утре нешто повеќе.
Во Турција ги има највеќе.

Кажи ми во Македонија што сте претежно ?
 
Во Турција ги има највеќе.

Кажи ми во Македонија што сте претежно ?
Зборам за освен турција,бидејќи од турција и потекнуваат,како и најголемиот број дервишки тарикати.

Иначе во македонија претежно сме Муслимани :D
 
Во врска за Суннитите и Шитите сакам да напоменам, никогаш не треба да се мисли дека се ЕДНО ИСТО. Суннитите се Муслимани а Шитите се НЕВЕРНИЦИ-Немуслимани. Ова јас не го кажувам од моја глава, туку за ова се сложени сите исламски научници.

А доколку сакате нешто повеќе за шитите да ја видите нивната заблуда повелете прочитајте: http://www.ahlu-sunnah.org/t912-topic

Јас кога и да сум разговарал со Шиити они велат дека се Муслимани.

Тие се Суфиите=Дервиши

Што е разликата меѓу Суфи и Суни? Нели се и Суфите на еден начин Суни?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom