Прашања за Исламот III

Член од
3 септември 2010
Мислења
6.628
Поени од реакции
9.247
Eве ги преводите на хадисите:

Sahih Bukhari 6309
Muhammad ibn Abi Bakr, Umar ibn Ali pripovjeda i rekao je meni Khalifa Umar ibn al-Ali rekao je nama Abu Hazim od Sahl bin Saad Al-Saadi:”Neka bude mir na poslaniku koji je rekao,”Ko god meni ponudi od vas sto se nalazi medu vasim nogama a takode i sto se nalazi izmedu vasih usana dobice ulaznicu za dzenet.”

Pripovjeda Aisa:'beduin je dosao kod poslanika i rekao, "Vi ljudi ljubite djecake ! Mi to ne radimo."Poslanik rece, "Ja ne mogu staviti milost u vase crce nakon sto je Allah uzeo to od vas."Sahih Bukhari8:73:27

Pripovjedano od Hisham Ibn Kasim, pripovjedano od Huraiz, pripovjedano od Abdul Rahman Ibn Abu Awf Al Jarashy, i pripovjedano od Mua’wiya koji rece, "Ja sam video poslanika kako sise jezik ili usne od Al-Hassan sina od Ali, neka Allahove molitve budu nad njim.Jer nema jezika ili usana da je poslanik sisao ili ljubio da ce biti muceno [Dzehenemskom vatrom].Musnad Ahmad - Hadith No. 16245

Bukhari, Authentic Traditions, Book LXII (Marriage), Chapter 25:
Sto se tice (tko god) se poigrava s djecakom, i ako on prouzroci da on prodre u njega, zatim on nema pravo ozeniti njegovu majku.

Muhamed je zadigao haljine od sinova svog rodjaka Alije, Hasana i Husejna i poljubio spolne organe."Al Hubeir by Ibn Hagar 60-61

"On [poslanik] stavio je noge Husejnove na stranu i poljubio njegov penis."Al Nawawi v.2 p 42 hadis 169

Majma al-Zawa’id, Ali ibn Abu Bakr al-Haythami, 299/9
"Ja sam video Allahovog poslanika kako je razdvoio Husejnove noge i poljubio penis".(Ispricao Tabari hadis je dobar)

Pripovjeda Anas bin Malik:'Kad god je Allahov poslanik isao da izvrsi nuzdu, ja zajedno s drugim djecakom po obicaju bili smo uz njega s posudom punom vode.[Hisham komentirao, "Da on moze oprati svoje stidne dijelove s tim.'].(Sahih Al-Bukhari, Volume 1, Book 4, Number 152; see also Numbers 153-154)

Pripovjeda Amr ibn al-'As: AbdurRahman ibn Hasanah izvjestava:'Ja i Amr ibn al-'As smo otisli kod poslanika.On je izasao napolje s kožnim štitom [u svojoj ruci].On se pokrio s time dok je pisao.Zatim mi rekosmo,"Gledaj ti njega, on pisa isto kao sto zene rade."Abu Dawud 1:22

Pripovjeda Abdullah ibn Umar:Kad je poslanik zelio da se pomokri, on ne bi zadigao svoju haljinu sve dok ne bi cucnuo do zemlje.Abu-Dawud Book 1, Number 14


Muhamed je podigao svoju haljinu za covjeka koji je poceo da ljubi celo njegove telo, od pupka pa sve do pazuhe.”Dawud 5224

Musnad Ahmad 17043

Muhamed je po obicaju farbao kosu s kanom.[farba za kosu koju zene koriste]

Adwa al Bayaan, al-Shanqiti 518/5
Poslanik je po obicaju farbao svoju kosu s kanom i katamom i njegova kosa, spustala se preko njegovih ramena ili usiju.

Muhamed je po obicaju stavljao kajal na svoje oci.[Sredstvo koje zene koriste za farbanje ociju].Musnad Ahmad 3308

Poslanik je imao posudu s farbom iz koje je farbao svoje oci, svake veceri tri puta svako oko.Adwa al Bayaan, al-Shanqiti 513/5

“Nemoj te me povrijediti vezano za Aisu.Objava nikad nije dosla meni da sam ja bio obucen u haljine od neke druge zene, jedino u Aisinoj.”Bukhari 2442

Abu Bakr je zatrazio dozvolu od poslanika da ude, dok je poslanik lezao na Aisinom krevetu obucen u njezinoj haljini.”Sahih Muslim 4415
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
Eве ги преводите на хадисите:

....
Јас ќе се потрудам утре иншаАллах да ти ги одговорам сите овие прашања, ако немам многу работа бидејќи го славиме бајрам, па имам обврски.
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.997
Јас ќе се потрудам утре иншаАллах да ти ги одговорам сите овие прашања, ако немам многу работа бидејќи го славиме бајрам, па имам обврски.
Него и јас имам едно прашање, што заборави да ми го одговориш, а навистина ме интересира.
Те прашав дали е забрането да јадеш месо кај некој православен, пример. Ми одговори во минатото било, денес е променето тоа. Прашањето сеуште ми е ,зошто е тоа променето?

Да бидам искрен, секоја промена на подобро во твојата религија ме радува затоа што шеријатот е невидено злосторство за човекот. Ако сметаш дека Аллах ги создал мажот и жената како рамноправни (и еднакви), тогаш и денес треба да бидат размоправни (и еднакви). И ако сметаш дека со шеријатот се подига моралот кај човекот во/за тоа општество, грешиш. Шеријатот е се освен добро и корисно за/во тоа општество.
Знам дека не си во тој правец на Исламот, но сепак се работи за еден општ прост став за целава оваа работа. :)
 

Max Legend

The black swordsman
Член од
27 септември 2010
Мислења
4.339
Поени од реакции
6.479
Дали кај некој од муслиманските членови на кајгана се случило нивен близок да стане христијанин/евреин/будист или атеист? Ако да, дали реакцијата била да гледаат кон блискиот со разбирање или оди кон нешто поекстремистичко, како одрекување од семејство или смртни закани?
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.628
Поени од реакции
9.247
Ti kako i site ostanati Hristijani si zamisluvate i veruvate vo:
Otecot, Sinot i Svetiot Duh, toa se TRI vo EDNO , ili edno vo tri, koi se nerazdvojni nitu mozat da postojat eden bez drug.Sekoj od niv si ima svoi zadaci za izvrsuvanje svoi obvrski , i nikoj od niv ne navleguva vo ingerenciite na drugiot. pa bi te prasal;
sto stana so svetoto trojstvo, otkako se rodi sinot ?!!!

vo periodot dodeka isus prestojuvase vo zemjata vo covecki oblik, sto bidna so svetoto trojstvo koi navodno bile nerazdvojni ?

koj gi izvrsuvase i gi prezede obvrskite na sinot dodeka sinot prestojuvase vo zemjata ?
Светата Троица го претставува Единиот Бог (eдна божја природа(суштина), со едно божје делување и една божја волја) во три Лица (Ипостаси): Oтецот, Синот и Светиот Дух.
Бог Отец е главата и изворот на Светата Троица.
Бог Син е роден од Отецот пред сите векови (предвечно).
Низ Неговото вплотување (отелотворување) и ипостасно единство, Христос е едно божје лице со две природи: тој во исто време е во потполност Бог и во потполност човек.
Светиот Дух, кој живот твори, во вечноста исходи од Отецот.

Единиот Бог или едната божја природа не може да се замисли само по себе надвор од Ипостасите на Светата Троица.
Ни една од Ипостасите не се замислува и не се именува надвор од другите две.

Свети Григориј Богослов вели дека „монадата“ се движи кон „дијада“ и запира на „тријада“, односно, по зборовите наСвети Григориј Синаит: „Треба со набожност да ги исповедаме нероденоста, роденоста и исходењето, трите лични својства, неподвижни и непроменливи на Лицата на Пресвета Троица: Отецот, како нероден и беспочетен; Синот, како роден и беспочетен; Светиот Дух, како исходен од Отецот, испратен преку Синот (како што вели Дамаскин) и совечен.“ Во тоа движење на единството или монадите кон Троица, може да се направат следните разлики:
  • Отецот и извор на божеството (αρχη), нероден и со ништо непредизвикан, начело на сосуштественоста и непредизвикан почеток на делувањето.
  • Синот се раѓа од Отецот во вечноста, а преку Светиот Дух прима тело на човек и се јавува во светот. По Вознесувањето, своето присуство во светот го остварува во Светиот Дух
  • Светиот Дух исходи од Отецот, но во светот е даден, испратен, и се манифестира преку Синот.
Едносуштноста (единствената природа) ја означува и единствената волја и единственото делување на Светата Троица. Тоа не значи дека делува само една од Ипостасите, туку трите Ипостаси делуваат заедно, но секоја на свој сопствен начин.
Едната сака и делува како Бог-Отец, другата како Бог-Син, третата како Светиот Дух.

Внатре, во Светата Троица постои меѓуипостасно движење или перихореза (грчки- περιχωρησις).
Перихореза значи навлегување, продирање, прожимање, заедничко живеење, нешто слично како што воздухот продира низ почвата.

Перихорезата во Светата Троица е апсолутно заедничко и совршено навлегување кое има заедничко начело.
Перихорезата е движење во љубов и меѓусебно продирање (навлегување) на Ипостасите внатре во Светата Троица.
Ипостасите на Светата Троица (Отецот, Синот и Светиот Дух) се движат една кон друга, така што секоја од Ипостасите се отвара една кон друг без да се претопат, помешат или слеат и без да ги укинат сопствените ипостатски разлики, туку низ взаемно поседување.
Трите Ипостаси постојат една во друга во состојба на движење, а тоа споено внатрешно движење се нарекува перихореза.[DOUBLEPOST=1406635985][/DOUBLEPOST]
moze li da mi objasnis bibliski tekst :Kade Isus direktno vi veli deka nie sme tri vo edno ili edno vo tri ?!!
Јован 14
8. Филип Му рече: „Господи, покажи ни Го Отецот, и доста ни е!”
9. Му одговори Исус: „Толку време сум со вас, и не си ли Ме познал, Филипе? Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот, и како ти велиш: »Покажи ни Го Отецот?«
10. Не верувате ли дека Јас сум во Отецот, и дека Отецот е во Мене? Зборовите што ви ги кажувам, од Себе не ги зборувам; а Отецот, Кој е секогаш во Мене, Он ги врши делата.
11. Верувајте Ми дека Јас сум во Отецот и Отецот е во Мене. Ако ли, пак, не – тогаш верувајте во Мене заради делата.

8 Λέγει αὐτῷ Φίλιππος· Κύριε, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα καὶ ἀρκεῖ ἡμῖν.
9 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τοσοῦτον χρόνον μεθ’ ὑμῶν εἰμι, καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα· καὶ πῶς σὺ λέγεις, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα;
10 οὐ πιστεύεις ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί ἐστι; τὰ ρήματα ἃ ἐγὼ λαλῶ ὑμῖν, ἀπ’ ἐμαυτοῦ οὐ λαλῶ· ὁ δὲ πατὴρ ὁ ἐν ἐμοὶ μένων αὐτὸς ποιεῖ τὰ ἔργα.
1 πιστεύετέ μοι ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί· εἰ δὲ μή, διὰ τὰ ἔργα αὐτὰ πιστεύετέ μοι.


Јован 15
26. А кога ќе дојде Утешителот, Кого што ќе ви Го испратам Јас од Отецот, Духот на вистината, Кој излегува од Отецот, Он ќе сведочи за Мене;

26 ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·

Јован 20
21. А Исус пак им рече: „Мир вам! Како што Ме прати Отецот, така и Јас ве праќам.”
22. И кога им го кажа ова, дувна и им рече: „Примете Дух Свети!

21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς.
22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· λάβετε Πνεῦμα Ἅγιον·[DOUBLEPOST=1406637022][/DOUBLEPOST]
zaremm ne go citaas bibliskiot tekst od jovaan 1/18 boga nikoj nikogas ne go videl
Го читам и гледај што вели:

18. Бога никој никогаш не Го видел; Единородниот Син, Кој е во крилото на Отецот – Он Го објави.

18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε· ὁ μονογενὴς υἱὸς ὁ ὢν εἰς τὸν κόλπον τοῦ πατρός, ἐκεῖνος ἐξηγήσατο.

Бога никој никогаш не го видел до Христовото раѓање. Бог за прв пат станал човек кога се вплотил во Дева Марија. Луѓето за прв пат го виделе Бог кога го виделе Исус.

Единиот Господ Исус Христос, Син Божји, Единороден, Кој, заради нас луѓето и заради нашето спасение, слезе од Небото и се вплоти од Светиот Дух и Марија Дева и стана човек.
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Светата Троица го претставува Единиот Бог (eдна божја природа(суштина), со едно божје делување и една божја волја) во три Лица (Ипостаси): Oтецот, Синот и Светиот Дух.
Бог Отец е главата и изворот на Светата Троица.
Бог Син е роден од Отецот пред сите векови (предвечно).
Низ Неговото вплотување (отелотворување) и ипостасно единство, Христос е едно божје лице со две природи: тој во исто време е во потполност Бог и во потполност човек.
Светиот Дух, кој живот твори, во вечноста исходи од Отецот.

Единиот Бог или едната божја природа не може да се замисли само по себе надвор од Ипостасите на Светата Троица.
Ни една од Ипостасите не се замислува и не се именува надвор од другите две.

Свети Григориј Богослов вели дека „монадата“ се движи кон „дијада“ и запира на „тријада“, односно, по зборовите наСвети Григориј Синаит: „Треба со набожност да ги исповедаме нероденоста, роденоста и исходењето, трите лични својства, неподвижни и непроменливи на Лицата на Пресвета Троица: Отецот, како нероден и беспочетен; Синот, како роден и беспочетен; Светиот Дух, како исходен од Отецот, испратен преку Синот (како што вели Дамаскин) и совечен.“ Во тоа движење на единството или монадите кон Троица, може да се направат следните разлики:
  • Отецот и извор на божеството (αρχη), нероден и со ништо непредизвикан, начело на сосуштественоста и непредизвикан почеток на делувањето.
  • Синот се раѓа од Отецот во вечноста, а преку Светиот Дух прима тело на човек и се јавува во светот. По Вознесувањето, своето присуство во светот го остварува во Светиот Дух
  • Светиот Дух исходи од Отецот, но во светот е даден, испратен, и се манифестира преку Синот.
Едносуштноста (единствената природа) ја означува и единствената волја и единственото делување на Светата Троица. Тоа не значи дека делува само една од Ипостасите, туку трите Ипостаси делуваат заедно, но секоја на свој сопствен начин.
Едната сака и делува како Бог-Отец, другата како Бог-Син, третата како Светиот Дух.

Внатре, во Светата Троица постои меѓуипостасно движење или перихореза (грчки- περιχωρησις).
Перихореза значи навлегување, продирање, прожимање, заедничко живеење, нешто слично како што воздухот продира низ почвата.

Перихорезата во Светата Троица е апсолутно заедничко и совршено навлегување кое има заедничко начело.
Перихорезата е движење во љубов и меѓусебно продирање (навлегување) на Ипостасите внатре во Светата Троица.
Ипостасите на Светата Троица (Отецот, Синот и Светиот Дух) се движат една кон друга, така што секоја од Ипостасите се отвара една кон друг без да се претопат, помешат или слеат и без да ги укинат сопствените ипостатски разлики, туку низ взаемно поседување.
Трите Ипостаси постојат една во друга во состојба на движење, а тоа споено внатрешно движење се нарекува перихореза.[DOUBLEPOST=1406635985][/DOUBLEPOST]

Јован 14
8. Филип Му рече: „Господи, покажи ни Го Отецот, и доста ни е!”
9. Му одговори Исус: „Толку време сум со вас, и не си ли Ме познал, Филипе? Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот, и како ти велиш: »Покажи ни Го Отецот?«
10. Не верувате ли дека Јас сум во Отецот, и дека Отецот е во Мене? Зборовите што ви ги кажувам, од Себе не ги зборувам; а Отецот, Кој е секогаш во Мене, Он ги врши делата.
11. Верувајте Ми дека Јас сум во Отецот и Отецот е во Мене. Ако ли, пак, не – тогаш верувајте во Мене заради делата.

8 Λέγει αὐτῷ Φίλιππος· Κύριε, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα καὶ ἀρκεῖ ἡμῖν.
9 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τοσοῦτον χρόνον μεθ’ ὑμῶν εἰμι, καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα· καὶ πῶς σὺ λέγεις, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα;
10 οὐ πιστεύεις ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί ἐστι; τὰ ρήματα ἃ ἐγὼ λαλῶ ὑμῖν, ἀπ’ ἐμαυτοῦ οὐ λαλῶ· ὁ δὲ πατὴρ ὁ ἐν ἐμοὶ μένων αὐτὸς ποιεῖ τὰ ἔργα.
1 πιστεύετέ μοι ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί· εἰ δὲ μή, διὰ τὰ ἔργα αὐτὰ πιστεύετέ μοι.


Јован 15
26. А кога ќе дојде Утешителот, Кого што ќе ви Го испратам Јас од Отецот, Духот на вистината, Кој излегува од Отецот, Он ќе сведочи за Мене;

26 ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·

Јован 20
21. А Исус пак им рече: „Мир вам! Како што Ме прати Отецот, така и Јас ве праќам.”
22. И кога им го кажа ова, дувна и им рече: „Примете Дух Свети!

21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς.
22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· λάβετε Πνεῦμα Ἅγιον·[DOUBLEPOST=1406637022][/DOUBLEPOST]

Го читам и гледај што вели:

18. Бога никој никогаш не Го видел; Единородниот Син, Кој е во крилото на Отецот – Он Го објави.

18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε· ὁ μονογενὴς υἱὸς ὁ ὢν εἰς τὸν κόλπον τοῦ πατρός, ἐκεῖνος ἐξηγήσατο.

Бога никој никогаш не го видел до Христовото раѓање. Бог за прв пат станал човек кога се вплотил во Дева Марија. Луѓето за прв пат го виделе Бог кога го виделе Исус.

Единиот Господ Исус Христос, Син Божји, Единороден, Кој, заради нас луѓето и заради нашето спасение, слезе од Небото и се вплоти од Светиот Дух и Марија Дева и стана човек.
abre coveve nema potreba istoto da go poftoruvas poveke pati se razbravme sto vsusnost vie veruvate i koja e vasata ideologija.
Otecot, Sinot i Svetiot Duh, toa se TRI vo EDNO , ili edno vo tri, koi se nerazdvojni nitu mozat da postojat eden bez drug.
no jas te prasuvam drugo
sto stana so svetoto trojstvo, otkako se rodi sinot ?!!!
sto stana koga bog se vplotil vo deva marija , koj bil bog vo toj moment vo nebesata?
vo periodot dodeka isus prestojuvase vo zemjata vo covecki oblik, sto bidna so svetoto trojstvo koi navodno bile nerazdvojni ?

koj gi izvrsuvase i gi prezede obvrskite na sinot dodeka sinot prestojuvase vo zemjata ?

!!za vreme na negovoto otelotvoruvanje na zemjata , dodeka prestojuval i ziveel vo covecki oblik, sto stana so svetoto trojstvo ?
ako se nerazdvojni otecot sinot i svetiot dug , dali ova znaci deka vo vremeto na otelotvoruvanjeto na boga vo covecki oblik , vo toj covecki oblik prestojuval i Otecot, i svetiot duh?
vo prethodniot tvoj post rekovte;
Исус Христос е една Личност (Ипостас), во потполност Бог и во потполност човек. Исусовите две природи, човечката и божјата се нераздвојни. Исус засекогаш ќе биде Бог-човек, во потполност Бог и во потполност човек, две различни природи и две волји во една Личност. Исусовата човечка природа не е помешана со божјата природа, туку се соединети без да го изгубат својот различен идентитет
od edna strana velite deka toj so boga ne e soedinet vo smisol na negovata covecnost , tuku velis deka bog e soedineta negovata bozestvena a ne covecka priroda , zatoa ti velam deka paga vo voda vasiot kometar bidiiki vie pod imeto isus ja podrazbirate i negovata bozestvenost i covecka priroda zaedno , nerazdvojni

go spomnuvas evagelieto na jovan 14;8.9.10.....i go sporeduvas kako dokas za isusovata bogolikost
ovie tekstovi se neosnovani poradi dva argumetni.
prviot e da se vidi bog na ovoj svet , spored vasiot bibliski govor vo vasite poslanija e nevozmozno (citaj;, jovan5-37.vtorozakonie4-12-15), toa sto vie tvrdite so gledanjeto na isus go gledate bog,, vie ova gledanje go komentirate so soznanie , da se vidi Isus ne e isto kako da se vidi bog, da se spoznae isus vo telesen smisol isto taka ne znaci soedinuvanje, tocno e samo toa deka onoj koj gi videl delata sto gi pravi isus e isto taka kako da gi videl bozjite dela, bidiki tie se slucile po negova naredba i negova volja .

drugo citaj poslanie na jovan 14,20i 17;21
20. Во оној ден вие ќе разберете, дека Јас сум во Мојот Отец и вие сте во Мене, и Јас сум во вас.
21. за да бидат сите едно, како што си Ти, Оче, во Мене, и Јас во Тебе; па така и тие да бидат во Нас едно, и да поверува светот дека Ти си Ме пратил.
Прво соборно послание на светиот апостол Павле до Коринтјаните
19. Или не знаете дека вашето тело е храм на Светиот Дух, Кој живее во вас и ви е даден од Бога

citaj;Послание на светиот апостол Павле до Ефесјаните 6. еден е Бог и Отец на сите, +Кој е над сè, и преку сите, и во сите нас.

ovoj govor se odnesuva za apostolite
koga ovie zborovi bi bile znak za otelotvoruvanje i potvrduvanje na bogolikosta na isus , togas od toa proizleguva deka site negovi ucenici apostoli site korintjani i efesjani se bogovi ;)

Geneologijata na isus koja se povrzuva so david potoa so jakov , sinot isak sinot avramov, vo koja e navedena vo

Свето Евангелие според Матеја

1. Потеклото на Христа, зачнувањето, името и раѓањето.
jasno ni govori deka vodi poteklo od spomenatite verovesnici koi se potomci na prviot covek na zemjata Adam, kako i toa deka e toj cin na covek , a sosema e jasno deka sinot covecki moze da bide samo covek no nikako sin bozji ili bog.
[DOUBLEPOST=1406661717][/DOUBLEPOST]
Eве ги преводите на хадисите:
nema nikakva dopirana tocka so hadis na Muhamed,a,s ova e delo na onie hristijansko misionerski orientalisticki protivnici na islamot koi plasiraat izmisleni hadisi so cel da se ponizi islamot.
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
270
Поени од реакции
51
Дали кај некој од муслиманските членови на кајгана се случило нивен близок да стане христијанин/евреин/будист или атеист?
zasega nema nikoj blizok da stane hristijanin evrein ili budist ili ateist, ima samo muslimani koi se narekuvaat koga ke gi prasas no samo so ime a ne so dela.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.628
Поени од реакции
9.247
ako se nerazdvojni otecot sinot i svetiot dug , dali ova znaci deka vo vremeto na otelotvoruvanjeto na boga vo covecki oblik , vo toj covecki oblik prestojuval i Otecot, i svetiot duh?
Oдговорот е да. Бог е сеприсутен. Прочитај го внимателно мојот претходен пост и стиховите од Евангелието по Јован, ќе ги видиш деловите обележени со виолетова боја и оттука самиот можеш да го извлечеш заклучокот.

Велиш:
Прво соборно послание на светиот апостол Павле до Коринтјаните
19. Или не знаете дека вашето тело е храм на Светиот Дух, Кој живее во вас и ви е даден од Бога

Не е секое тело храм на Светиот Дух.

Само тело на оној човек Православен христијанин кој ја исповеда Светата Православна вера, правилно, без било какви додатоци или искривувања, туку онака како ја исповедале апостолите и ја изложиле Светите Отци на Вселенските собори.
Плус, да има чисто срце и непорочен живот, смирение, послушност кон Бог, молитва пропратена со пост и милостина, самоодрекување, читање на Божјата реч и причестување со Телото и Крвта Христова.

Ако не си задоволен од моите одговори и образложувања, можам да ставам линкови во кои до детали е образложена Православната вера, но ти самиот рече дека ти било многу за читање.
За жал, не знам полесен пат.[DOUBLEPOST=1406667807][/DOUBLEPOST]

А сега прашања за Исламот

Можеш ли да ми објасниш:

1. Koj e тој пророк Аl Khidr во Исламот? Кое е неговото име во Стариот Завет?

2. Откај потекнува и што претставува симболот на Исламот - Полумесечината и ѕвездата и зошто се зелени?



Зашто Полумесечината е претставена неправилно, т.е. со издолжени краци. Астрономски е правилно вака:


Koja ѕвезда (или планета) е претставена и дали воопшто петокраката овде симболизира ѕвезда?
Доколку е ѕвезда, зошто е претставена како да се наоѓа помеѓу Месечината и Земјата!?

Како за пример, еве ја лунарната окултација на Венера.


3. Kaко жена што носи бурка или никаб добива витамин D за чие синтетизирање е неопходна сончева светлина?
 
Последно уредено:
Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
abre coveve nema potreba istoto da go poftoruvas poveke pati se razbravme sto vsusnost vie veruvate i koja e vasata ideologija.
Otecot, Sinot i Svetiot Duh, toa se TRI vo EDNO , ili edno vo tri, koi se nerazdvojni nitu mozat da postojat eden bez drug.
no jas te prasuvam drugo
sto stana so svetoto trojstvo, otkako se rodi sinot ?!!!
sto stana koga bog se vplotil vo deva marija , koj bil bog vo toj moment vo nebesata?
vo periodot dodeka isus prestojuvase vo zemjata vo covecki oblik, sto bidna so svetoto trojstvo koi navodno bile nerazdvojni ?

koj gi izvrsuvase i gi prezede obvrskite na sinot dodeka sinot prestojuvase vo zemjata ?

!!za vreme na negovoto otelotvoruvanje na zemjata , dodeka prestojuval i ziveel vo covecki oblik, sto stana so svetoto trojstvo ?
ako se nerazdvojni otecot sinot i svetiot dug , dali ova znaci deka vo vremeto na otelotvoruvanjeto na boga vo covecki oblik , vo toj covecki oblik prestojuval i Otecot, i svetiot duh?
vo prethodniot tvoj post rekovte;
Исус Христос е една Личност (Ипостас), во потполност Бог и во потполност човек. Исусовите две природи, човечката и божјата се нераздвојни. Исус засекогаш ќе биде Бог-човек, во потполност Бог и во потполност човек, две различни природи и две волји во една Личност. Исусовата човечка природа не е помешана со божјата природа, туку се соединети без да го изгубат својот различен идентитет
od edna strana velite deka toj so boga ne e soedinet vo smisol na negovata covecnost , tuku velis deka bog e soedineta negovata bozestvena a ne covecka priroda , zatoa ti velam deka paga vo voda vasiot kometar bidiiki vie pod imeto isus ja podrazbirate i negovata bozestvenost i covecka priroda zaedno , nerazdvojni

go spomnuvas evagelieto na jovan 14;8.9.10.....i go sporeduvas kako dokas za isusovata bogolikost
ovie tekstovi se neosnovani poradi dva argumetni.
prviot e da se vidi bog na ovoj svet , spored vasiot bibliski govor vo vasite poslanija e nevozmozno (citaj;, jovan5-37.vtorozakonie4-12-15), toa sto vie tvrdite so gledanjeto na isus go gledate bog,, vie ova gledanje go komentirate so soznanie , da se vidi Isus ne e isto kako da se vidi bog, da se spoznae isus vo telesen smisol isto taka ne znaci soedinuvanje, tocno e samo toa deka onoj koj gi videl delata sto gi pravi isus e isto taka kako da gi videl bozjite dela, bidiki tie se slucile po negova naredba i negova volja .

drugo citaj poslanie na jovan 14,20i 17;21
20. Во оној ден вие ќе разберете, дека Јас сум во Мојот Отец и вие сте во Мене, и Јас сум во вас.
21. за да бидат сите едно, како што си Ти, Оче, во Мене, и Јас во Тебе; па така и тие да бидат во Нас едно, и да поверува светот дека Ти си Ме пратил.
Прво соборно послание на светиот апостол Павле до Коринтјаните
19. Или не знаете дека вашето тело е храм на Светиот Дух, Кој живее во вас и ви е даден од Бога

citaj;Послание на светиот апостол Павле до Ефесјаните 6. еден е Бог и Отец на сите, +Кој е над сè, и преку сите, и во сите нас.

ovoj govor se odnesuva za apostolite
koga ovie zborovi bi bile znak za otelotvoruvanje i potvrduvanje na bogolikosta na isus , togas od toa proizleguva deka site negovi ucenici apostoli site korintjani i efesjani se bogovi ;)

Geneologijata na isus koja se povrzuva so david potoa so jakov , sinot isak sinot avramov, vo koja e navedena vo

Свето Евангелие според Матеја

1. Потеклото на Христа, зачнувањето, името и раѓањето.
jasno ni govori deka vodi poteklo od spomenatite verovesnici koi se potomci na prviot covek na zemjata Adam, kako i toa deka e toj cin na covek , a sosema e jasno deka sinot covecki moze da bide samo covek no nikako sin bozji ili bog.
[DOUBLEPOST=1406661717][/DOUBLEPOST]nema nikakva dopirana tocka so hadis na Muhamed,a,s ova e delo na onie hristijansko misionerski orientalisticki protivnici na islamot koi plasiraat izmisleni hadisi so cel da se ponizi islamot.
kako mozam da te kontaktiram druze?
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.628
Поени од реакции
9.247
Драг пријателе kajgana1, стручњаче за Светото Писмо,

ме интересира како го објаснуваш трендот за носење никаб низ Скопјево (бурка не сум видел, можеби има), и дали се спомнати придобивките од нивното носење во Кур'aн-от.

Еве што пишува на сајт од Кралството Саудиска Арабија.

http://www.saudigazette.com.sa/index.cfm?method=home.regcon&contentid=20131028184953

Vitamin D deficiency in women rise at alarming rate


Amal Al-Sibai
Saudi Gazette

JEDDAH — A heads up health alert for women in Saudi Arabia demands immediate attention.

Vitamin D deficiency among women in the Kingdom has reached endemic levels, while most women are not even aware of the existence of this problem in the first place, nor do they understand its full implications.

Reem Al-Athem has been working as the head of a laboratory in Jeddah for over 15 years.

She said: “In more than 70 percent of our blood work samples for vitamin and mineral levels in female patients' results show severely low levels of vitamin D."

Превод:

Недостатокот на витамин D кај жените зголемен на алармантно (критично) ниво

Витамин D
Teлото го создава витаминот D кога е изложено на УВ зраците од Сонцето

Џеда - Најважното здравствено предупредување за жените во Саудиска Арабија бара итно разгледување

Витаминот D помеѓу жените во Кралството достигна ендемски нивоа, додека повеќето жени не се дури ни свесни најпрво за постоењето на проблемот, ниту ги разбираат последиците од него.

Reem Al-Athem работи како шеф во лабораторијата Џеда преку 15 години.
Таа вели: Во повеќе од 70 проценти од примероците за нивоата на витамини и минерали кај женските пациенти, резултатите покажуваат загрижувачки ниско ниво на витаминот D.

Еве ти материјал од друг муслимански сајт oд истражување спроведено во Јордан:

http://muslimvillage.com/2012/06/22/24217/jordan-hijab-niqab-raise-risk-vitamin-d-deficiency/

Hijab, niqab raise risk of vitamin D deficiency
by MENAFN
Source: menafn.com

June 22, 2012 | Filed under: Featured,Health,Lifestyle | Posted by: MV Events
0

Wearing hijab (head cover) or niqab (face veil) increases a woman’s risk of vitamin D deficiency, a national study has found.Conducted by the National Centre for Diabetes, Endocrinology and Genetics, the study found that 37.3 per cent of women had low levels of vitamin D compared to 5.1 per cent of men.

The rate of low vitamin D was 36.5 per cent among women wearing niqab, 37.9 per cent among women wearing hijab, and 29.5 per cent among women who do not wear any head covering.

Превод:

Хиџабот, никабот го зголемуваат ризикот од недостаток на витамин D

Носењето хиџаб (покривка за глава) или никаб (покривка за лице) го зголемуваат ризикот кај жените од недостаток на витамин D, какошто утврди националното изтражување. Предводено од Националниот Центар за дијабетис, ендокринологија и генетика, истражувањето покажа дека 37,3 проценти од жените имаат ниско ниво на витамин D, споредено со 5,1 процент кај мажите.

Процентот на низок витамин D бил 36,5 кај жените што носат никаб, 37,9 кај жените што носат хиџаб и 29,5 кај жените што не носат никаква покривка за главата.

Сега ти пријателе, објасни ми како во исти услови мажите кои имаат ниско ниво на витамин D се само 5%, наспроти 30-38 % oд жените коишто имаат ниско ниво на витамин D.[DOUBLEPOST=1406733699][/DOUBLEPOST]Me интересира зошто Муслиманите на Балканот, за разлика од Муслиманите во Азија и Африка, не се женат со своите први братучетки (ќерки на чичкото и на вујкото), кога според Кур'aн-от не им се забранети. Зошто Муслиманите на Балканот го прифатиле наверничкиот (кафирски) став околу браковите помеѓу крвни сродници? И не ли мислат дека со тоа се отфрлени од останатите Муслимани во Азија и Африка кај кои женењето прва братучетка е многу честа појава?

4.СУРА

ЕН-НИСА (Жени)


22. И не венчавајте ги жените кои ги венчаваа вашите бабовци. Она што беше - веќе помина. Тоа е срамно дело, гнасота и лош пат, навистина!

23. Забранети ви се да стапите во брак: мајките ваши, и ќерките ваши, и сестрите ваши, и сестрите на бабовците ваши, и сестрите на мајките ваши, и ќерките на брат ви и сестра ви, и мајките ваши кои ве доеја, и сестрите ваши по млеко, и мајките од жените ваши, и пасторките, кои се под ваша закрила од жените ваши ако со овие имавте брачен однос, но ако со нив сте немале брачен однос, немате грев. Забрането ви е да стапите во брак и со жените на вашите родени синови и со две сестри истовремено. Она што беше - помина. Аллах, навистина, е Простувач и Сомилосен!

24. и мажените жени, освен оние за кои ќе стекнете сопственост преку заробеништво; тоа е правило Аллахово за вас! А останатите ви се дозволени доколку посакувате, од имотот ваш, венчани подароци да им подарите, а не само блуд да направите. А жените ваши, со кои уживавте, па дајте им ја, според пропишаното, наградата нивна. И, доколку се спогодите по обврската, не ви е грев да се задоволите. Аллах, навистина, е Зналец и Мудар!

Бракови помеѓу крвни сродници и рани мажачки во 2009 во арапскиот свет:


Застапеност на бракови помеѓу први братучеди и поблиски роднини
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Oдговорот е да. Бог е сеприсутен. Прочитај го внимателно мојот претходен пост и стиховите од Евангелието по Јован, ќе ги видиш деловите обележени со виолетова боја и оттука самиот можеш да го извлечеш заклучокот.
tvojot odgovor e da, znaci spored vas vo vremeto na otelotvoruvanjeto na boga vo covecki oblik (isus) prestojuval i otecot i svetiod duh, dosega se razbravme deka i otecot i sinot i svetiod duh se nerazdvojni , ako oni se nerazdvojni i ako bog spored vas otecot i sinot i svetiod duh prestojuvale vo otelotvoruvanjeto na isus co covecki oblik , proizleguva prasanje; koj bil bog vo toj moment vo nebesata? ako i otecot i sinot i svetiot duh bile vo covecki oblik prisutni pri otelotvoruvanjeto a se nerazdvojni koj bil bog vo nebesata ? isus bil vo zemjata 33 godini celi 33 godini bog bil vo zemjata?nema logikika ortace no sepak toa si e vase veruvanje, veruvajte onaka kako sto vie mislite i umete , vam vasata vera nam nasata .
Велиш:
Прво соборно послание на светиот апостол Павле до Коринтјаните
19. Или не знаете дека вашето тело е храм на Светиот Дух, Кој живее во вас и ви е даден од Бога
vo ovoj bibliski tekst se govori za apostolite
koga ovie zborovi bi bile znak za otelotvoruvanje i potvrduvanje na bogolikosta na isus , togas od toa proizleguva deka site negovi ucenici apostoli site korintjani i efesjani se bogovi, kade sto veli;21. за да бидат сите едно, како што си Ти, Оче, во Мене, и Јас во Тебе;
.[DOUBLEPOST=1406667807][/DOUBLEPOST]
1. Koj e тој пророк Аl Khidr во Исламот? Кое е неговото име во Стариот Завет?

2. Откај потекнува и што претставува симболот на Исламот - Полумесечината и ѕвездата и зошто се зелени?
1. ne se raboti za prorok tuku deka kidar e sin na ismail , a ismail sin na abraham. vo islamot se vika kajdar vo bilijata se sretnuva kako kidar , kidar e vtoriot sin na ismail , od kidar poteknuva Muhamed,a,s
vo biblijata se srekava vo Прва книга Мојсеева (Битие) citaj2. Еве го родословот на Исмаила, синот Авраамов, кого му го роди на Авраама Агара Египтјанката, слугинката на Са’ра.
13. А ова се имињата на синовите Исмаилови, како што ги именуваа во родовите нивни: првенецот Исмаилов еНавајот, па Кидар, Навдеил и Масам,
14. потоа Масма, Дума и Маса,
15. Хадар, Теман, Јетур, Нафес и Кедма.
16. Тоа се синовите Исмаилови, и тоа се имињата според селиштата, шаторите и населбите нивни. Тоа се дванаесетте кнезови над племињата нивни.

a isto taka spomnato e i vo Книга пророк Исаија
spomnato e i vo bitie 17/20
Те послушав и за Исмаила. Еве го благословувам: ќе го направам плоден и ќе го размножам многу; дванаесет кнезови ќе произлезат од него и голем народ ќе направам од него .


spored biografijata na Muhamed,a,s;potekloto na muhamed;
ismail imal 12 sinovi toa se, nabit, kajdar , edbail, mibsam, misma, duma, misa, haded, jetma, jetur, , nefis, i kain deman,
a od kajdar poteknuvaat;
kajdar,
.aram,
avda
mezij
samaj
zarih
nahis
maksar,
ejham
efnad
ajsar
dejsan
ijed, eravij, jelha, jehzan,jasribi, senber, hamdan,ed-dua,ubejd,abkar,ijed, mahij, nahis, dzhim, tabih, jedaf, baldas, haza,, bevz, avs, selaman, humesr,,
adnan,
mead
nezar
mudar,
ilijas
mudrike
huzejme
kinane
nedar(kajs)
malik
ibn kusaj(imeto mue kurejs, i spored nego plemeto go dobilo i imeto)
abdu manaf(imeo mue el mugire)
ibn hasim,
abdul-mutalib,
ibn abdulah
muhamed.
2.Kolku sto znam jas,mesecinata ne e simbol na Islamot, tuku e vneseno od Turcite, ali so opravduvanje deka Islamskiot Kalendar e hidzretski kalendar, neznam zostoe zeleno nekade belo, nekade crveno


simbol e ovoj LA ILAHE ILLELLAH (NEMA BOGA OSIM ALLAHA).
 
Последно уредено:
Член од
14 август 2006
Мислења
45.367
Поени од реакции
84.600
Нели треба прво кафирот да се праша можда ќе смени вера, можда ќе плаќа данок за кафири?
па после, ако неќе - сабја.




Lavdrim Muhaxheri, najpoznatiji kosovski pripadnik Islamske države nakon paljenja pasoša prešao na klanje
Lavdrim Muhaxheri, najpoznatiji kosovsi pripadnik Islamske države u Iraku i Siriji prošlog mjeseca je zbog paljenja pasoša Kosova bio predmet interesiranja medija u regiji. Lavdrim Muhaxheri je ovaj put otišao dalje, na svom Facebook profilu jutros je objavio fotografije na kojima se vidi kako kolje nekog čovjeka, a poslije toga u rukama drži njegovu glavu. Ubrzo nakon postavljanja fotografije su blokirane. Lavdrim Muhaxheri nije naveo gdje je počinio klanje, ali se može pretpostaviti da se radi o Siriji.

 
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Драг пријателе kajgana1,

4.СУРА
ЕН-НИСА (Жени)

22. И не венчавајте ги жените кои ги венчаваа вашите бабовци. Она што беше - веќе помина. Тоа е срамно дело, гнасота и лош пат, навистина!

23. Забранети ви се да стапите во брак: мајките ваши, и ќерките ваши, и сестрите ваши, и сестрите на бабовците ваши, и сестрите на мајките ваши, и ќерките на брат ви и сестра ви, и мајките ваши кои ве доеја, и сестрите ваши по млеко, и мајките од жените ваши, и пасторките, кои се под ваша закрила од жените ваши ако со овие имавте брачен однос, но ако со нив сте немале брачен однос, немате грев. Забрането ви е да стапите во брак и со жените на вашите родени синови и со две сестри истовремено. Она што беше - помина. Аллах, навистина, е Простувач и Сомилосен!

24. и мажените жени, освен оние за кои ќе стекнете сопственост преку заробеништво; тоа е правило Аллахово за вас! А останатите ви се дозволени доколку посакувате, од имотот ваш, венчани подароци да им подарите, а не само блуд да направите. А жените ваши, со кои уживавте, па дајте им ја, според пропишаното, наградата нивна. И, доколку се спогодите по обврската, не ви е грев да се задоволите. Аллах, навистина, е Зналец и Мудар!
ibn kesir;
Ovaj ~asni ajet predstavlja ajet kojim se zabranjuje
brak s rodbinom po krvnom srodstvu, odnosno
srodstvu po mlijeku i bra~nim odnosima (tazbinstvu).
Tako Ibn Ebi-Hatim navodi od Ibn-Abbasa: "Vama je
zabranjeno sedam stvari po krvnom srodstvu i sedam
stvari po bra~nom srodstvu!", a zatim je prou~io:
"Zabranjuju vam se matere va{e, i k}eri va{e, i
sestre va{e..." Od Ibn-Abbasa se, tako|er, navodi
da je rekao: "Od krvnog srodstva zabranjeno je
sedam, a od bra~nog sedam!", a zatim je prou~io:
"Zabranjuju vam se matere va{e, i k}eri va{e,
i sestre va{e, i sestre o~eva va{ih, i sestre
majki va{ih, i brati~ne va{e i sestri~ne va{e",
{to predstavlja krvno srodstvo. Ve}ina u~enjaka kao
dokaz da je djevoj~ica (`ensko dijete) nastala iz
sperme bludnika njemu zabranjena, uzimaju
op}enitost Allahovih, d`.{., rije~i: "i k}eri va{e", budu}i
da mu je ona k}i i ulazi u op}enitost ovih rije~i. To je
stav Ebu-Hanife, Malika i Ibn-Hanbela. Od [afije se
navodi neka vrsta dozvole budu}i da to nije zakonita
k}i. Stoga, kao {to ne ulazi u rije~i:
"Allah vam nala`e u vezi sa djecom va{om da
mu{kom pripadne koliko dvjema `enskim"
ona, po op}em konsenzusu, ne naslje|uje, pa nije ni
obuhva}ena ovim ajetom. Allah to najbolje zna!
"i pomajke va{e, koje su vas dojile, i sestre
va{e po mlijeku". To zna~i, kao {to su vam
zabranjene majke va{e, koje su vas rodile, tako su vam
zabranjene i pomajke, koje su vas dojile. U tom
smislu, u dva Sahiha stoji predanje od Ai{e, r.a., /667/
da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem,
rekao: "Dojenje zabranjuje ono {to zabranjuje i
ro|enje!" U Muslimovoj verziji stoji: /668/ "Od dojenja
se zabranjuje isto {to se zabranjuje od krvnog
srodstva!" (bez izuzetka). Imami se razilaze u pogledu
broja dojenja za stjecanje zabrane, tako da neki
smatraju da sami ~in dojenja zabranjuje zbog
op}enitosti ajeta. To je stav Malika, a prenosi se i od
Ibn-Omera i nekih tabiina. Drugi ka`u da ne
zabranjuje ako su manje od tri dojenja, {to se
potvr|uje i u Sahihu Muslimovom u predanju od
Ai{e, r.a., koja navodi /669/ da je Allahov Poslanik,
sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Ne zabranjuje jedan
niti dva gutljaja!" Ovo je mi{ljenje imama Ahmeda i
drugih, a prenosi se i od Alije, Ai{e, Ummil-Fadl i
drugih. Ostali ka`u: "Ne zabranjuje manje od pet
dojenja!" To je u skladu s predanjem u Sahihu
Muslimovom, koji navodi da je Ai{a, r.a., rekla: /670/
"U Kur'anu je bilo objavljeno 'deset poznatih na~ina
dojenja koja ~ine osnov za zabranu!', a potom je to
dokinuto s pet poznatih dojenja, tako da je i
Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, umro, a te su
se rije~i ostale u~iti kao dio Kur'ana!" Abdurrezzak
navodi sli~no predanje od Ai{e, a u hadisu Sehle bint
Suhejl stoji /671/ da joj je Allahov Poslanik, sallallahu
alejhi ve sellem, naredio da zadoji Salima, roba Ebu-
Huzejfe pet dojenja! Ovo mi{ljenje zastupaju E{-[afi´i i
njegovi u~enici. Treba, me|utim, znati da - prema
ve}ini u~enjaka - to dojenje treba biti u periodu ispod
dvije godine, o ~emu smo govorili ranije, u poglavlju
"El-Bekare", uz rije~i Allaha Uzvi{enog: doje djecu
svoju pune dvije godine” 161 (I2:233).
Oni se, me|utim, razilaze u pitanju: da li dojenje
ima uticaja na mu{karca u smislu sklapanja bra~ne
veze (npr. u slu~aju kada je njegova supruga bila dojilja
`eni kojom se ho}e o`eniti), kao {to misli ve}ina
u~enjaka, te neki drugi, ili se rodbinska veza po mlijeku
odnosi samo na dojilju a ne prelazi na njenog
mu`a, kao {to misle neki predstavnici Selefa
"I udate `ene, osim onih koje zarobite", tj.
zabranjene su vam i strankinje nearapke koje su
kreposne, tj. udate, osim robinja, odnosno onih koje
su vam pripale u posjed kao zarobljenice, koje su vam
dopu{tene nakon {to pro|e zakonski rok ~ekanja, o
~emu se govori u ovim ajetima. Imam Ahmed navodi
predanje od Ebu-Seida el-Hudrija, koji ka`e: /679/ -
Dobili smo zarobljenice iz Evtasa koje su imale
mu`eve, pa nam je smetalo da s njima imamo odnos
po{to su imale mu`eve. Upitali smo Vjerovjesnika,
sallallahu alejhi ve sellem, pa je objavljen slijede}i ajet:
"I udate `ene, osim onih koje zarobite",
~ime nam je dozvoljen odnos s njima! Ovako prenose
Tirmizi, En-Nesa'i i Ibn-Mad`e, a to prenosi i Muslim u
svom Sahihu.
Taberani prenosi od Ibn-Abbasa da je objavljen
povodom zarobljenica na Hajberu, a sli~an hadis navodi
i Ebu-Seid. Me|utim, jedna grupa pripadnika
Selefa navodi da je "prodaja robinje njeno pu{tanje"
(talak), a Ibn-Mesud ka`e: "Ako se robinja koja166 ima
mu`a proda, njen gospodar ima najve}e pravo na
nju!"[DOUBLEPOST=1406741683][/DOUBLEPOST]
kako mozam da te kontaktiram druze?
tuka
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Кој ти кажа дека христијаните го измислиле монаштвото?
За твоја информација, монаштвото во Христијанството го основале Коптите во Египет при крајот на 3-от и почетокот на 4-от век.
.
A sto bile koptite vo egipet pri krajot na 3 i 4-ot vek, dali bile hristijani ili ne? ako ne bile sto togas bile koja vera ja nosele oni?[/quote][DOUBLEPOST=1406743060][/DOUBLEPOST]
Нели треба прво кафирот да се праша можда ќе смени вера, можда ќе плаќа данок за кафири?
па после, ако неќе - сабја.
oni mislat deka se borat za islamot a vsusnost se borat za drugi interesi .
 

Kajgana Shop

На врв Bottom