Прашања за Исламот III

Член од
12 април 2010
Мислења
1.602
Поени од реакции
890
нетов ми е крш, а за да не испадне дека ме нема морам преку моб тел да пишам па кога ќе имам подобар нет ќе продолжиме со дискусијава.
сепак, прашања пред да се исклучам:
мета, ова е од исламска перспектива? значи сите сме муслимани? ............ па нели немало ислам пред 15 века? објасни како е дојдено до тој заклучок ако може. и со логика и разум не само со верување и цитати.

1. што ќе биде ако мојот исус го убие твојот исус?
2. го признавате со неговите чуда кои му биле дадени од бог. ок, супер. само сега пак има контрадикторност, односно дека кога по втор пат исус ќе дојде на земјата нема да има чудотворни моќи. нема да прави чуда. па зошто тогаш му биле потребни и првиот пат?
малку ми е нелогично ова, еднаш важи, друг пат не важи. ...... или и првиот пат бил ѓавол, не бил син божји, или пак ако бил од бога, тогаш и во идинина би требало да ги има истите моќи и својства
ако може мислење по овие прашања???навистина дискутабилно е нели?
во име на дискусијава: мое мислење е дека ниеден нема да се симне :pipi:
Муслиман преведено од арапски = Покорен на Бога.
Тебе ако некој те праша на македонски Дали си му покорен на Бога,ќе кажеш Да нели? :)
Ислам имало отсекогаш,Исламот е вера на сите божји пратеници,од првиот човек Адам(Адем),Ное(Нух),Муса(Мојсие),Иса(Исус) и последниот Мухаммед.
Исламот ги прифаќа сите божји пратеници пред мухаммед,па тие се од Бога пратени,истиот Бог е и на мухаммед,и на муса,иса,ибрахим,нух,адем.
е сега исламска дефиниција за муслиман е изговарање на шехадет,односно сведочење дека Нема вистинско божество вредно за обожување освен Аллах,и Мухаммед е негов пратеник.
Што понатаму значи: За да бидеш покорен на Бога,треба да признаеш дека тој е единствен Бог и дека Мухаммед е негов последен пратеник.

1. Нема тука мој и твој Исус,еден е Исус(Иса) кој ќе слезе од небото,само што муслиманите веруваат дека ќе слезе и ќе се бори против деџалот(антрихристот) и на сите што верувале дека тој е Бог или божји син ќе им докаже дека тоа не е така.
а за христијаните не знам каков е ставот по ова прашање.
еве ти како христијанин велиш нема ни да се симне :)

2. И јас не гледам што е контрадикторно,ќе се симне бидејќи од сите божји пратеници,представата за Исус е најповеќе искривена,со самото тоа што велите дека е Бог или божји син(но тоа е веќе друга тема).
Ќе ти цитирам нешто од извесен Марјан Николовски,новинар
“Исус да знаеше дека со печени колбаси, греана ракија и вино ќе го дочекаат, никогаш немаше да се роди”.
толку го почитувате денеска и го следите,тоа е ваш проблем а не на исламот.
и самиот си рече дека се изјаснуваш како христијанин ама многу не се замараш со глупости(читај религии). нели?
 

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
7.349
Поени од реакции
7.606
Познавам многу атеисти. Мои блиски луѓе се атеисти. Чудна е таа желба на атеистите да се докажуваат и да објаснуваат дека верникот е тој заостанатиот, тој кој е во заблуда.
Тоа што некој е атеист не го прави ништо поразличен од верникот. Двајцата (не)веруваат во нешто за кое никогаш на овој свет нема да се докаже дали е точно или не.
Драги Ниновичи, дали ти господине знаеш што е тоа циник? Гледам си го ставил под никот, ама некако не се прелева во реалноста таквиот епитет. Изгледа не се само тангираните кои ги браниш во заблуда. Да ти позајмиме речник да видиш каде грешиш?

Цитираниот дел - Малку тешко ми е да поверувам во тоа бидејќи ако знаат дека ги гледаш на поедин начин вака како што си опишал, немало да ти бидат и понатаму другари. Знам дека јас не би бил другар со некој кој гледа на тоа што сум атеист на начин на кој ти гледаш.

А извини, кој си ти човеку за некого да убедуваш дали живеел во заблуда или не? Кој си ти да одгатнуваш вистини кога и самиот веруваш во некоја, без разлика која е и каква е? Кој си ти да доведуваш во прашање нечија верба во нешто?
Разликата е, што и покрај тоа што он може да ја брани својата вистина, на крај краева не му е крај на светот и да се докаже на некој начин дека не бил во право. Тоа е отсутно кај верниците, и особено кај радикалните религиозни групи. Мислам, ако не беше доволно кристално јасен сам по себе тој факт до сега, онака еве да ти го потенцирам.

Не се гледаш како месија дојден да шири рационалност? Не се гледаш како спиритуален учител, како пророк пратен да докажува некакви вистини и докажува заблуди?
За да се гледа како месија треба да има Его доволно големо да Папата се засрами и се скрие во некој темен ќош. Единствено Исус (доколку постоел како таков) имал такво Его. Она што тука се потенцира се нелогичности, контрадикторности, слепи верби, и недостаток од разум и рационално размилување. И за да си ја докажеш серијата реторички прашање погоре не мораше да користиш епитети како спиритуален учител или пророк, бидејќи очигледно не се има поставено во такво руво.

На светов има скоро 2 милијарди христијани, има милијарда и 300 милиони муслимани, има скоро 800 милиони Хиндуси за кои никој ништо не зборува само затоа што се далеку од нас. Ти сакаш да кажеш дека сите овие се назадни и манипулирани, дека живеат во заблуда? Секој од нив во своја заблуда?
Да. Слепа верба по дефиниција би требало и тоа да го означува. Јас не ги измислив дефинициите. Но затоа сум се карал со (радикални) муслимани и хиндуси на други места, ако не овде. Или слепата верба и тука ти игра улога? Веруваш дека само за христијаните и чат пат муслиманите сереме овде а немаме храброст истото и на други да го кажеме, или пак во живо?

Кога некој оди во црква или џамија, за да се заблагодари затоа што има леб да јаде, за да се заблагодари што добил пород, да се заблагодари што некој “таму горе“ го погледнал и му ги услушнал молитвите, во заблуда е така?
Така.

Бидејќи нема логика во тоа да се заблагодаруваш за благодетите на некое измислено битие, или да мислиш затоа што се погодиле одредени околности во твоја придобивка, дека ти се услушани молитвите.

Кога некој е спремен да убие за тоа што некој друг му осквернавил симбол на вера, запалил црква, каменувал џамија, во заблуда е? Па оди кажи му нему дека е во заблуда, да видиш што ќе ти се случи.
Да, во заблуда е. And been there, done that. You should try it too.

Таков човек навистина верува дека некој ги слуша неговите молитви и некој навистина му помага, па кој си ти за да му докажуваш на таквиот човек дека е во заблуда и верува во невистина?
Сега ќе ти кажам кој сум. Некој кој размислува рационално, и кој гледа дека ако некој не му постави предизвик на се во што тој верува и ми ги сруши илузиите, тој (особено ако е радикал) ќе продолжи да верува во глупостите во кои верува и во чие име ќе извршува грозоморни дела, врз тие кои ги гледа како неверници/противници (на некој начин за некоја вера, ист термин е).

Е, затоа.

Ако некому религијата му е последна утеха, откако цел живот му се уништил, кој си ти да му кажуваш дека таа утеха и последна сламка за спас му е лажна? Со тоа не би го убил таквиот човек?
Не, доколку не го направам тоа, му ја убивам способноста (ако останала), да користи расуд, логика и разум. Ако некој не е способен да издржи таква ревелација, тоа само укажува на слабата ментална и психичка подготвеност на таквите луѓе да се соочуваат со суриви вистини, и само ушт еповеќе укажува на тоа дека религијата треба да се искорени од човековата култура, или барем да се искоренат радикалните форми, догмата и форсираната индоктринација, и малку послободно да се толкува целата таа работа.

Религијата е присутна илјадници години на светов, секогаш имало некој кој верувал дека сите тие верници се во некоја заблуда, а никој не ја победил.
Денес ја победува. Си видел колку брзо се шири секуларизмот? Да ти дадам некое статистики можеби?

Јас би те прашал, кој е твојот Бог? Одговори ми во 3 збора максимум. Кога пишувам Бог мислам на она нешто кое е одговорно за стварањето, за настанокот, за поредокот.. Слободно, нека биде тоа и физиката и биологијата и математиката. Кој е Богот според тебе?
Универзумот. Не ми требаат плус два збора.

Дали стварно се сметаш за понапреден и интелектуално поголем од некој верник?
Да не мислиш случајно дека сите верници се во заблуда, а атеистите се оние напредните и свесните?
Дека сите радикалисти, буквалисти, догматисти се во заблуда - Да.

Дека сите верници не се способни за интелектуални дебати и разговори не е точно, имаме и пар примери само на форумов, не па пошироко. Но не буни интелектуалност, со рационалност. Некој може да покаже интелектуални квалитети, а пак да има задржано значаен дел слепа верба во нешто, кај себе.
 
Член од
14 октомври 2007
Мислења
2.674
Поени од реакции
2.731
Абе ти реков у реду е.

Овде се говори за ИСламот каква релиигја е.

Ако дискутантите тука од исламска вероисповест се спротивставеа на протестот за ослободување на убијците, можеби дебатите ќе имаа друг тек.

Ако тебе ти е сеедно што сите тука, поддржуваа смрт за каури, тогаш тоа е твој проблем и јас тебе те жалам.

А ти и понатака биди си либерален и отворен за сите религии и гледишта.

Само не се чуди, после ако добиваш соодветен одговор.
Друже, на тема за Хиндуизмот да го пишеше тоа - ќе ти одговорев. На конфучијанци или шинтоисти да им се обратеше така - пак ќе ти одговорев.

Уопште не е исламот во прашање, уопште не е мојот став за исламот во прашање. Ти кажав дека учам за тоа што се случува во светот поради религијата, истражувам за тоа, знам многу случаи, ги знам сите негативности и исто колку и ти сум загрижен за тоа.
Ама во цела таа работа, нема место за поставување под знак прашалник на различните вистини во кои се верува низ светов.

Во друга ситуација ако сакаш, на друго место, спремен сум да разговарам за тоа, зошто стварно ме интересираат сите гледишта поврзани со религија и би разговарал и за секоја религија посебно што мислам и кои ставови ги имам. Ти кажав зошто изреагирав, немој да се обидуваш да ми наметнеш некој одбрамбен став кој демек сум го имал за некоја религија.
 

mister blue

Infinity, Eternity, Immortality, Everything...
Член од
4 февруари 2013
Мислења
249
Поени од реакции
96
Ајде бе ајде... Пукајте со тоа што е контрадикторно. “Контрадикторен“ ми се чини дека е најчесто употребуван збор на форумов во самоодбрана.

И другиот тип кој ме цитираше, го прашав што ми е грешката, него го нема.

Уопште не ми смета твојот атеизам или што и да е, уопште не бранам ислам, уопште не ги бранам занесените во верата, уопште не сакам да докажувам некакви вистини.

Само се прашувам, од каде храброста да се појавиш и да убедуваш дека нешто што некому живот значи - уствари му е заблуда?

Објаснив во претходниот пост на што точно и зошто мислам дека на таков човек немаш право да му изиграваш арогантен и да му кажуваш како тој бил заспан и во заблуда, а ти си сфатил дека тоа во кое тој верува е створено за манипулација.

Познавам многу атеисти. Мои блиски луѓе се атеисти. Чудна е таа желба на атеистите да се докажуваат и да објаснуваат дека верникот е тој заостанатиот, тој кој е во заблуда.
Тоа што некој е атеист не го прави ништо поразличен од верникот. Двајцата (не)веруваат во нешто за кое никогаш на овој свет нема да се докаже дали е точно или не.

Kontradiktornosta e vo toa sto si liberalen, otvoren, no sepak si vernik na religija. I sepak tvojata otvorenost e vo ramkite na tvojata religija
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Друже, на тема за Хиндуизмот да го пишеше тоа - ќе ти одговорев. На конфучијанци или шинтоисти да им се обратеше така - пак ќе ти одговорев.

Уопште не е исламот во прашање, уопште не е мојот став за исламот во прашање. Ти кажав дека учам за тоа што се случува во светот поради религијата, истражувам за тоа, знам многу случаи, ги знам сите негативности и исто колку и ти сум загрижен за тоа.
Ама во цела таа работа, нема место за поставување под знак прашалник на различните вистини во кои се верува низ светов.

Во друга ситуација ако сакаш, на друго место, спремен сум да разговарам за тоа, зошто стварно ме интересираат сите гледишта поврзани со религија и би разговарал и за секоја религија посебно што мислам и кои ставови ги имам. Ти кажав зошто изреагирав, немој да се обидуваш да ми наметнеш некој одбрамбен став кој демек сум го имал за некоја религија.
Е де кажи, каков е твојот став за Исламот.

Дали е тоа религија воопшто, или пак воено политичка доктрина?

Зошто сите како лоботомирани ги бранеа убојците во нашава земја, само затоа што с емуслимани?

Зашто во светот сите с е против Исламот?

Зашто вршат терор врз се што е немуслиманско, таму каде што се мнозинстов?


Ете одговори накратко, каков е твојот став по овие прашања.
 
Член од
14 октомври 2007
Мислења
2.674
Поени од реакции
2.731
А тебе имево Шкорпион не ти се огледува во текстот, друже.:pos: Мислам, страшно глупо запажање ти е првата реченица.

Како ги гледам јас атеистите, молим те кажи ми? Во кој дел од мојот пост зазедов вредносен став дека атеистите ги гледам на некој негативен начин? Ако си атеист треба да шеташ и да дебатираш со верници и да ги убедуваш како се затуцани и заостанати?

Уствари атеистите имаат страшна одбивност кон тоа во нешто да се верува, имаат страшна одбивност некој да ги убедува дека постои некој Бог или некои виши сили, а уствари обожаваат да шетаат околу и да убедуваат некого во спротивното.
Што се однесува до моите блиски кои се атеисти... Од каде па тебе ти е тоа дека јас сум опасен верник со лошо мислење за атеистите, па сеа тие имаат причина да не бидат мои другари.

Не знам кој дел не ти е јасен. Не сум јас против атеизмот, не сум ни радикален верник, немам ништо против атеистите, не бранам ниту една вера. Јас имав против желбата некој да си земе право да убедува верник дека е заостанат и во заблуда. Сфаќаш сеа?
Сакав само да потенцирам дека каков и да е верникот, во што и да верува, неговиот став треба да се почитува и тоа не му дава право на атеистот да дојде и да го убедува во спротивно.

Еден атеист мрзи да биде убедуван дека некаков Бог постои. Зошто тогаш не го почитува верникот кој исто така мрзи да биде убедуван дека Бог не постои.

Во врска со другите појаснувања во врска со рационалното расудување пријателе и тебе ќе ти кажам. Во голем дел се согласувам со тебе. Слично како тебе, мислам дека нема логика да се заблагодаруваш на некое, како што викаш, битие дека ти услушнало некакви молитви. Ама исто мислам и дека немам право да му се праам паметен на некој кој верува во тоа.

Прашањата беа поставени со цел која ја опишав погоре во овој пост.

Немој молим те статистики за секуларизација, преку глава ми е од нив, ги имам по скоро секој предмет на факултет. Ме навредуваш со тоа прашање, со оглед на мојата преокупација во студирањето.

Секуларизацја, како принцип на одвоеност меѓу религијата и политиката, воопшто не мора да значи дека процентот на религиозни луѓе опаѓа. На таа тема може да си прајме муабет, ама на друго место и во друг стил.

Не знам кој дел не беше јасен.

Јас и ти можеме да мислиме што сакаме, ама според мене друже, немаме право да наметнуваме свое мислење некому и да го убедуваме дека бил во заблуда. Тоа ми беше целта на муабетот.
--- надополнето: Feb 10, 2013 8:15 PM ---
Kontradiktornosta e vo toa sto si liberalen, otvoren, no sepak si vernik na religija. I sepak tvojata otvorenost e vo ramkite na tvojata religija
Во ова што го кажа, не може да има контрадикторност затоа што ти не знаеш колкав верник сум, а еве како што гледаш, не значи дека ако си верник не можеш да бидеш отворен.


Е де кажи, каков е твојот став за Исламот.

Дали е тоа религија воопшто, или пак воено политичка доктрина?

Зошто сите како лоботомирани ги бранеа убојците во нашава земја, само затоа што с емуслимани?

Зашто во светот сите с е против Исламот?

Зашто вршат терор врз се што е немуслиманско, таму каде што се мнозинстов?


Ете одговори накратко, каков е твојот став по овие прашања.

Еве, прашање по прашање...


Исламот е религија која е неодвојива од политиката. Посебно после 624 година и битката кај Бедра исламот се трансформирал во концепт кој се нарекува din va davla, ако не се лажам, а значи и вера и држава. Исламот подразбира политичка доктрина во себе, не можеш да гледаш на исламот, а да не ја видиш и препознаеш политичката компонента во него. Само тоа што пророкот Мухамед вршел 5 функции ( веровесник, првосвештеник, политички водач, врховен судија и врховен командант на “војската“) доволно кажува за политичката суштина на самиот Ислам. Ако Мухамед го споредиш со Исус кој имал 2 од овие функции, одма сфаќаш зошто всушност полесно е да се секуларизираат оние држави со мнозинство христјани, отколу оние со мнозинство муслимани. Исламот е неодвојив од идејата за заедница на сите муслимани во светот, од проста причина што тој не познава термин “народ“ или “нација“ и што според него муслиманите треба да се борат за воспоставување на “Аллаховата волја“ каде и да се наоѓаат на светов. Денеска има многу држави кои по Устав се декларираат како исламистички, значи по УСТАВ, а мојот став е дека тоа претставува проблем, поготово се додека во тие држави живеат и припадници на други религии кои де факто се дискриминирани.

Од друга страна, чисто за споредба, постојат и земји кои по Устав се христијански, кои се во значително помал број, ама ги има.

Бранењето на убијците е проблем и според мене тоа е чиста манипулација која се појави во јавноста. Тука треба да се биде претпазлив. Прво, не смее никој да се осуди јавно додека судот не го докаже тоа, а од друга страна, на тие луѓе воопшто не им се суди за тоа што се исламски фундаменталисти, туку затоа што се смета дека убиле некого.
Никој не смее да ги брани затоа што колку и во нивната религија да има оправдување за “одземање живот“ тие тоа го направиле во секуларна држава каде владеат граѓански закони. Ама никој и не смее да ги осуди пред време, затоа што секој е невин додека не се докаже спротивното, нели.
Од таа гледна точка, никако не ги оправдувам протестите, ама никако не ја оправдувам и хистеријата за која Јанкуловска беше виновна зошто сепак се уште се работи само заосомничени.

Сите во светот се против Исламот затоа што уствари Исламот е против сите. Исламот во себе има доктрина која вели дека тоа е единствената правилна религија, Мухамед единствениот вистински пророк и дека Исламот е единствениот оној кој има Божји легитимитет, Аллах е оној кој владее со Земјата и Исламот треба да се прошири врз целиот свет.

Одговорот на последното прашање мислам дека произлегува од претходниов мој текст, само ќе дополнам дека во Исламското учење има делови кои даваа оправдување за тоа однесување на муслиманите. Овде ќе нагласам: Тоа е оправдано само според нив. Не според мене и јас не ги оправдувам тие убивања и дискриминации.

На крај...јас сум за строга секуларизација и за владеење на граѓански, а не верски закони.

Исламот во себе има суштина која одбива секуларизација и никако не се совпаѓа со одвојување на политика - религија (објаснив од кои причини). Од тоа произлегуваат проблеми кои и те како заслужуваат внимание и кои треба да се решаваат во светски рамки.

Ама решение за тоа не е убедување на верниците дека се во заблуда кога веруваат во тоа што веруваат.

Појасен сум сега?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Според исламот, човекот одговара само за она што го сторил во рамките на неговата лична слободна волја, додека за работите кој се во доменот на "Апсолутна" волја, не одговара.

Како исламот одредува што е "Апсолутна" а што "Лична" или релативна слободна волја? Каде е границата и кој е критериумот?
Дали во времето на Мухамед, одењето на месечината, менување на полот од машко во женско, пресадување на срце или одење на дното на океанот биле во доменот на Апсолутна или релативна слободна волја?
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
А тебе имево Шкорпион не ти се огледува во текстот, друже.:pos: Мислам, страшно глупо запажање ти е првата реченица.

Како ги гледам јас атеистите, молим те кажи ми? Во кој дел од мојот пост зазедов вредносен став дека атеистите ги гледам на некој негативен начин? Ако си атеист треба да шеташ и да дебатираш со верници и да ги убедуваш како се затуцани и заостанати?

Уствари атеистите имаат страшна одбивност кон тоа во нешто да се верува, имаат страшна одбивност некој да ги убедува дека постои некој Бог или некои виши сили, а уствари обожаваат да шетаат околу и да убедуваат некого во спротивното.
Што се однесува до моите блиски кои се атеисти... Од каде па тебе ти е тоа дека јас сум опасен верник со лошо мислење за атеистите, па сеа тие имаат причина да не бидат мои другари.

Не знам кој дел не ти е јасен. Не сум јас против атеизмот, не сум ни радикален верник, немам ништо против атеистите, не бранам ниту една вера. Јас имав против желбата некој да си земе право да убедува верник дека е заостанат и во заблуда. Сфаќаш сеа?
Сакав само да потенцирам дека каков и да е верникот, во што и да верува, неговиот став треба да се почитува и тоа не му дава право на атеистот да дојде и да го убедува во спротивно.

Еден атеист мрзи да биде убедуван дека некаков Бог постои. Зошто тогаш не го почитува верникот кој исто така мрзи да биде убедуван дека Бог не постои.

Во врска со другите појаснувања во врска со рационалното расудување пријателе и тебе ќе ти кажам. Во голем дел се согласувам со тебе. Слично како тебе, мислам дека нема логика да се заблагодаруваш на некое, како што викаш, битие дека ти услушнало некакви молитви. Ама исто мислам и дека немам право да му се праам паметен на некој кој верува во тоа.

Прашањата беа поставени со цел која ја опишав погоре во овој пост.

Немој молим те статистики за секуларизација, преку глава ми е од нив, ги имам по скоро секој предмет на факултет. Ме навредуваш со тоа прашање, со оглед на мојата преокупација во студирањето.

Секуларизацја, како принцип на одвоеност меѓу религијата и политиката, воопшто не мора да значи дека процентот на религиозни луѓе опаѓа. На таа тема може да си прајме муабет, ама на друго место и во друг стил.

Не знам кој дел не беше јасен.

Јас и ти можеме да мислиме што сакаме, ама според мене друже, немаме право да наметнуваме свое мислење некому и да го убедуваме дека бил во заблуда. Тоа ми беше целта на муабетот.
--- надополнето: 10 февруари 2013 во 21:15 ---


Во ова што го кажа, не може да има контрадикторност затоа што ти не знаеш колкав верник сум, а еве како што гледаш, не значи дека ако си верник не можеш да бидеш отворен.





Еве, прашање по прашање...


Исламот е религија која е неодвојива од политиката. Посебно после 624 година и битката кај Бедра исламот се трансформирал во концепт кој се нарекува din va davla, ако не се лажам, а значи и вера и држава. Исламот подразбира политичка доктрина во себе, не можеш да гледаш на исламот, а да не ја видиш и препознаеш политичката компонента во него. Само тоа што пророкот Мухамед вршел 5 функции ( веровесник, првосвештеник, политички водач, врховен судија и врховен командант на “војската“) доволно кажува за политичката суштина на самиот Ислам. Ако Мухамед го споредиш со Исус кој имал 2 од овие функции, одма сфаќаш зошто всушност полесно е да се секуларизираат оние држави со мнозинство христјани, отколу оние со мнозинство муслимани. Исламот е неодвојив од идејата за заедница на сите муслимани во светот, од проста причина што тој не познава термин “народ“ или “нација“ и што според него муслиманите треба да се борат за воспоставување на “Аллаховата волја“ каде и да се наоѓаат на светов. Денеска има многу држави кои по Устав се декларираат како исламистички, значи по УСТАВ, а мојот став е дека тоа претставува проблем, поготово се додека во тие држави живеат и припадници на други религии кои де факто се дискриминирани.

Од друга страна, чисто за споредба, постојат и земји кои по Устав се христијански, кои се во значително помал број, ама ги има.

Бранењето на убијците е проблем и според мене тоа е чиста манипулација која се појави во јавноста. Тука треба да се биде претпазлив. Прво, не смее никој да се осуди јавно додека судот не го докаже тоа, а од друга страна, на тие луѓе воопшто не им се суди за тоа што се исламски фундаменталисти, туку затоа што се смета дека убиле некого.
Никој не смее да ги брани затоа што колку и во нивната религија да има оправдување за “одземање живот“ тие тоа го направиле во секуларна држава каде владеат граѓански закони. Ама никој и не смее да ги осуди пред време, затоа што секој е невин додека не се докаже спротивното, нели.
Од таа гледна точка, никако не ги оправдувам протестите, ама никако не ја оправдувам и хистеријата за која Јанкуловска беше виновна зошто сепак се уште се работи само заосомничени.

Сите во светот се против Исламот затоа што уствари Исламот е против сите. Исламот во себе има доктрина која вели дека тоа е единствената правилна религија, Мухамед единствениот вистински пророк и дека Исламот е единствениот оној кој има Божји легитимитет, Аллах е оној кој владее со Земјата и Исламот треба да се прошири врз целиот свет.

Одговорот на последното прашање мислам дека произлегува од претходниов мој текст, само ќе дополнам дека во Исламското учење има делови кои даваа оправдување за тоа однесување на муслиманите. Овде ќе нагласам: Тоа е оправдано само според нив. Не според мене и јас не ги оправдувам тие убивања и дискриминации.

На крај...јас сум за строга секуларизација и за владеење на граѓански, а не верски закони.

Исламот во себе има суштина која одбива секуларизација и никако не се совпаѓа со одвојување на политика - религија (објаснив од кои причини). Од тоа произлегуваат проблеми кои и те како заслужуваат внимание и кои треба да се решаваат во светски рамки.

Ама решение за тоа не е убедување на верниците дека се во заблуда кога веруваат во тоа што веруваат.

Појасен сум сега?
уууууууу.....страшна лекција за атеистите....(y)
Брат ова де не е од прирачникот за атеисти „направи сам“ за 8 одд?..;)
Требе да го научат напамет и да го читаат секој за да им влезе во глава.
Donald Sikert сега јасно ли ти е што е религија а што воена доктрина?
 
Член од
12 април 2010
Мислења
1.602
Поени од реакции
890
Мислам дека доналд по прв пат нема што да каже..
:)
а мене ми е мило што нинович ги објасни овие работи,да беше муслиман до сега ќе имаше 100 коментари дека е радикален,терорист,убиец и слично.
--- надополнето: 10 февруари 2013 во 23:08 ---
Според исламот, човекот одговара само за она што го сторил во рамките на неговата лична слободна волја, додека за работите кој се во доменот на "Апсолутна" волја, не одговара.

Како исламот одредува што е "Апсолутна" а што "Лична" или релативна слободна волја? Каде е границата и кој е критериумот?
Дали во времето на Мухамед, одењето на месечината, менување на полот од машко во женско, пресадување на срце или одење на дното на океанот биле во доменот на Апсолутна или релативна слободна волја?
одењето на месечината или на дното од океанот не се коси со ништо од исламот.
патем,и првите Аллахови зборови за Мухаммед биле: УЧИ!
Секој треба да учи,чита,истражува,да придонесува за напредок на општеството.
За разлика од атеистите кои мислат дека ако си верник,тогаш си затуцан и појма немаш,замисли јас со вакви ставови за религијата студирам електро :D
што се однесува до менувањето на полот,во исламот се забранети вештачки операции кои не се неопходни,како перики,силикони у гради и такви слични глупости кои ќе му текнат на човек во 21 век.
а што се однесува до пресадување на срце,тука не можам јас да ти одговорам :)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
одењето на месечината или на дното од океанот не се коси со ништо од исламот.
патем,и првите Аллахови зборови за Мухаммед биле: УЧИ!
Секој треба да учи,чита,истражува,да придонесува за напредок на општеството.
За разлика од атеистите кои мислат дека ако си верник,тогаш си затуцан и појма немаш,замисли јас со вакви ставови за религијата студирам електро :D
што се однесува до менувањето на полот,во исламот се забранети вештачки операции кои не се неопходни,како перики,силикони у гради и такви слични глупости кои ќе му текнат на човек во 21 век.
а што се однесува до пресадување на срце,тука не можам јас да ти одговорам :)
Не те прашав дали се коси со исламот, туку дали спаѓа во "Апсолутна" или "лична" - релативна слободна волја? И која е границата помеѓу нив?
 
Член од
12 април 2010
Мислења
1.602
Поени од реакции
890
Не те прашав дали се коси со исламот, туку дали спаѓа во "Апсолутна" или "лична" - релативна слободна волја? И која е границата помеѓу нив?
Не ги баратам тие твои вољи.
Личната воља во исламот не игра улога ако тоа се коси со исламот.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Не те прашав дали се коси со исламот, туку дали спаѓа во "Апсолутна" или "лична" - релативна слободна волја? И која е границата помеѓу нив?
Kaj si be Ipsissimus.... Kalimero,nema pravda.
Uste li so voljata ? Od tebe i od toj poim tvoj jas volja za zivot izgubiv.
 
Член од
12 април 2010
Мислења
1.602
Поени од реакции
890
Има ли воопшто таква поделба на "Апсолутна" и "Лична" т.е. релативна?
Стварно не разбирам што подразбираш под поимот апсолутна и лична.
Вољата во исламот зависи од тоа дали идеш контра исламски закони или не идеш.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Стварно не разбирам што подразбираш под поимот апсолутна и лична.
Вољата во исламот зависи од тоа дали идеш контра исламски закони или не идеш.
Многупати ми беше одговарано, дека според исламот постоела "Апсолутна" слобода...или слободна волја, тоа било нешто кое е надвор од човечките можности и за тоа луѓето не одговарале, но за тоа што било во рамките на нивните можности одговарале и им било судено.
Запознат си со ова или е измислица?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom