Во понеделникот од Спорт М, аутлетот во Борис Трајковски, купив Адидас патики, денес веќе десната патика ми се скина напред кај пристот, ќе идам сега од глава да им ги треснам.
До Битппазар да ги купев повеќе ќе ми траеа, мамичето преварантско да им го ебам.
Баш кажи што си направил.
Иначе околу темава.Имав пишано некаде на други теми пред 2години па ајде и овде.
НЕ сум од Скопје и другар кој што работи таму оди и ми купува Iphone 5s во Четврток вечер, петокот ми го носи,го пуштам и си работи нормално се до моментот кога ќе го заклучиш.После тоа телефонот работи, звони и се што треба ама дисплејот е црн со 98% помраченост.Се јавувам во Ледиком и ми викаат нема проблем, донеси го ќе го смениме.Љубезен и јас и тие, сепак немаше поминато ни 20 саати од кога е купен.Наредниот ден уште рано станувам и поминувам 150км за да го сменам телефонот.Вработениот го гледа и ни налепниците извадени ни оштетен, ептен очигледно беше дека не е оштетен од моја страна.Се јави некаде и зборна на албански 2-3 реченици и ми вика во ред е, ќе го оставиш 2-3 часа да го видеме телефонот и ако е стварно дефектот во телефонот а не е некое оштетување од твоја страна, ќе го замениме за нов.Во ред,губам 3-4 часови во шетање низ метрополата и сеуште не ми се јавуваат. Им се јавувам да прашам,а одговорот беше дека сеуште не е стасан и дека треба да почекам.Веќе ми дојде преку глава, губам ден,пари и уште будала да ме прават и појдов пак.Веќе ја немаше таа љубезност како претходно.Почнаа да ми се курназат и да ја вртат приказната дека сум бил обавестен дека телефонот ќе оди на сервис и ќе стигне дури во Понеделник.Е тука перде пред очи ми падна, мрак.Стрелкава ми залепи на црвено скрос, и не што го покачив тонот минимално туку почнав да бидам ''гнасен''.Го кажав тоа што го мислев уште од самиот старт: Дали е нормално телефон кој што ви е сервисиран да ми го продавате како нов? Дали јас плаќам 400евра за да добијам телефон земен од сервис?Телефонот кој што гозедов од кај вас имаше еден добар знак на лајсната дека не е НОВ.Онака настана конверзација од неколку минути во која што ниту јас ниту тие попуштаа.Сакам нов телефон, не давам јас 400евра за да губам време и пари и згора на се да земам поправен телефон.И стоев на тој став.По некоја минута вработениот се јави и зборуваше на албански нешто ФОЛИЕН МОЛИЕН , најверојатно кажуваше дека телефонот е не отворен и ми даде нов.
НЕзнам сеа текстот како ќе го сватите, дали пофалба за нив дека ми го замениле или па како оцрнување затоа што ќе ме изманипулирале ако бев помирен.ВО секој случај секогаш да си ги барате правата и да одите до крај.Замислете купувате производ не од 100-200денари туку од 400евра и да бидете манипулирани.Апсолутно потценување кон муштериите.