Правата на потрошувачите во Македонија

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
На 27/09/2016 година купив Galaxy S7 од вип на рати. Телефонто е бел но има проблем со светлината на долните копчиња при слаба амбиентална светлина личи на ефтинка кинеска копија која го осветлува долното тело на телефонот па се до долната страна на горниот преден звучник. Телефонот пред да го однесам во сервис го однесов во ВИП и барав нов за замена бидејќи квалитетот на мојот очигледно е компромизиран. Ми рекоа тоа не е возможно. Телефонот сега ми е во Видео дата на сервис и ми рекоа дека во понеделник ќе биде готов, ми ја побараа и потврдата за купопродажба (фискалната) да им ја испратам по е-пошта бидејќи не ја носев во мене. Може ли да да се обратам по законот на потрошувачи во рок од 15 работни дена да барам замена на производот ? Зошто ме одбија од ВИП кога првично барав замена ? Мислам дека ќе полудам и дека станувам психотичен!
Ne si trebal vo videodata da go noses,vednas si trebal so pazarna inspekcija da im se zakanes pa bez poroblem ke ti go zamenele telefonot.
I rokot e 30 dena ne 15
 
Член од
24 октомври 2011
Мислења
127
Поени од реакции
16
Денеска го земав од Видео Дата и го однесов во салонот од каде што го купив. Во Видео Дата им објаснив дека имам законски рок како потрошувач да го заменам апаратот за нов, но тие инсистираа дека таквно нешто само можат они да одобрат во рок од 15 дена од Samsung. И ете го земав, го однесов ми го прифатија и сега чекам повик да пристигне моделот кој што го барам бидејќи го немаат на залиха. Добро е што се се среди!
 

saltwater

El Nino
Член од
18 декември 2012
Мислења
14
Поени од реакции
3
15 dena 15 be covek imas pravo da go zamenis od datumot na kupuvanje dokolku proizvodot e neispraven , se rasipe ili ne go dava propisaniot performans. Dobivas nov ili ti se vrakaat pari.
Posle 15 dena sto i da se sluci se nosi vo servis. Dokolku proizvodot ne se popravi vo rok od 30 dena treba da dobies nov ili da ti gi vratat parite.
Dokolku eden proizvod se servisira poveke od tripati treba da dobies NOV !!!
Za sekoj iscekor od ova pravo vo podracnata ДПИ i nema da imas nervozi
 

PsychoalieN

Омлет мастеР
Член од
12 јули 2009
Мислења
1.703
Поени од реакции
1.411
15 dena 15 be covek imas pravo da go zamenis od datumot na kupuvanje dokolku proizvodot e neispraven , se rasipe ili ne go dava propisaniot performans. Dobivas nov ili ti se vrakaat pari.
Posle 15 dena sto i da se sluci se nosi vo servis. Dokolku proizvodot ne se popravi vo rok od 30 dena treba da dobies nov ili da ti gi vratat parite.
Dokolku eden proizvod se servisira poveke od tripati treba da dobies NOV !!!
Za sekoj iscekor od ova pravo vo podracnata ДПИ i nema da imas nervozi
Пари не сум слушнал дека враќаат туку те вртат некако да ти подметнат сличен на него.
 

Cappie

Vincere non è importante: è la sola cosa che conti
Член од
29 мај 2008
Мислења
1.914
Поени од реакции
307
Шо праиме со ситуацијава: на 30 декември се купува тв - самсунг од Нептун, го проверуваат на лице место и даваат да се потпише некој документ дека е се во ред. Се носи телевизорот дома и при вклучувањето се појавуваат линии на екранот. Се враќа во продавница, од таму тврдат дека тоа е можно само со оштетување и не сакаат да го вратат и покрај објаснување дека по закон има рок, закана со инспекција и слично, бидејќи се потпишал документ дека е се во ред.

Што да се прави?
 
Член од
6 април 2014
Мислења
5.101
Поени од реакции
6.491
Kartickata ne ja koristam a 2 meseci po red mi naplajka provizija i sega na smetkata pise -50 denari ? Posleden pat ja koristev pri poracka od net eve i slika ?
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
956
Поени од реакции
629
Kartickata ne ja koristam a 2 meseci po red mi naplajka provizija i sega na smetkata pise -50 denari ? Posleden pat ja koristev pri poracka od net eve i slika ?
ednas godisno e 20 den clenarina, a ako imalo transakcii vo mesecot, se zemaat 25 za odrzuvanje na smetkata. ako vo janoari ne koristis karticka, nisto nema da ima na kraj mesec
vo 10 mesec imas troseno pa zatoa na 1.11 ti zele 25 den. drugoto e sekoj 1 jan. za srecna nova :)
p.s. gledam 50 den si dolzen, treba da uplatis, na sto pak ce ti zemat 25, zatoa uplati 75 za da vo mart ne dojde pak 25.
 
Последно уредено:
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Шо праиме со ситуацијава: на 30 декември се купува тв - самсунг од Нептун, го проверуваат на лице место и даваат да се потпише некој документ дека е се во ред. Се носи телевизорот дома и при вклучувањето се појавуваат линии на екранот. Се враќа во продавница, од таму тврдат дека тоа е можно само со оштетување и не сакаат да го вратат и покрај објаснување дека по закон има рок, закана со инспекција и слично, бидејќи се потпишал документ дека е се во ред.

Што да се прави?
Во рок од 7 дена мислам дека беше ако се случи било каков дефект (сем нормално видлив механички) должни се да ти го заменат за нов. Сега они сакаат да играат на карта да помине тој рок па да го сервисираат. Викај пцуј и поднеси жалба во ПАЗАРНА инспекција со стрикно барање за замена за нов што ти следува по закон.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
956
Поени од реакции
629
Во рок од 7 дена мислам дека беше ако се случи било каков дефект (сем нормално видлив механички) должни се да ти го заменат за нов. Сега они сакаат да играат на карта да помине тој рок па да го сервисираат. Викај пцуј и поднеси жалба во ПАЗАРНА инспекција со стрикно барање за замена за нов што ти следува по закон.
vo technomarket kaj stadion pred godina dena kupiv za cerkite pegla za kosa , letovo se rasipa i mi ja zamenija so nova. pred mesec dena pak se rasipa i mi gi vratija parite bez problem.
vo set pred godina i pol pekara za leb isto taka ja reklamirav ne pecese dobro, ja vrativ kupiv drug model
 
Член од
21 февруари 2012
Мислења
1.649
Поени од реакции
867
Во понеделникот од Спорт М, аутлетот во Борис Трајковски, купив Адидас патики, денес веќе десната патика ми се скина напред кај пристот, ќе идам сега од глава да им ги треснам.
До Битппазар да ги купев повеќе ќе ми траеа, мамичето преварантско да им го ебам.
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.316
Поени од реакции
11.693
Во понеделникот од Спорт М, аутлетот во Борис Трајковски, купив Адидас патики, денес веќе десната патика ми се скина напред кај пристот, ќе идам сега од глава да им ги треснам.
До Битппазар да ги купев повеќе ќе ми траеа, мамичето преварантско да им го ебам.
Баш кажи што си направил.

Иначе околу темава.Имав пишано некаде на други теми пред 2години па ајде и овде.
НЕ сум од Скопје и другар кој што работи таму оди и ми купува Iphone 5s во Четврток вечер, петокот ми го носи,го пуштам и си работи нормално се до моментот кога ќе го заклучиш.После тоа телефонот работи, звони и се што треба ама дисплејот е црн со 98% помраченост.Се јавувам во Ледиком и ми викаат нема проблем, донеси го ќе го смениме.Љубезен и јас и тие, сепак немаше поминато ни 20 саати од кога е купен.Наредниот ден уште рано станувам и поминувам 150км за да го сменам телефонот.Вработениот го гледа и ни налепниците извадени ни оштетен, ептен очигледно беше дека не е оштетен од моја страна.Се јави некаде и зборна на албански 2-3 реченици и ми вика во ред е, ќе го оставиш 2-3 часа да го видеме телефонот и ако е стварно дефектот во телефонот а не е некое оштетување од твоја страна, ќе го замениме за нов.Во ред,губам 3-4 часови во шетање низ метрополата и сеуште не ми се јавуваат. Им се јавувам да прашам,а одговорот беше дека сеуште не е стасан и дека треба да почекам.Веќе ми дојде преку глава, губам ден,пари и уште будала да ме прават и појдов пак.Веќе ја немаше таа љубезност како претходно.Почнаа да ми се курназат и да ја вртат приказната дека сум бил обавестен дека телефонот ќе оди на сервис и ќе стигне дури во Понеделник.Е тука перде пред очи ми падна, мрак.Стрелкава ми залепи на црвено скрос, и не што го покачив тонот минимално туку почнав да бидам ''гнасен''.Го кажав тоа што го мислев уште од самиот старт: Дали е нормално телефон кој што ви е сервисиран да ми го продавате како нов? Дали јас плаќам 400евра за да добијам телефон земен од сервис?Телефонот кој што гозедов од кај вас имаше еден добар знак на лајсната дека не е НОВ.Онака настана конверзација од неколку минути во која што ниту јас ниту тие попуштаа.Сакам нов телефон, не давам јас 400евра за да губам време и пари и згора на се да земам поправен телефон.И стоев на тој став.По некоја минута вработениот се јави и зборуваше на албански нешто ФОЛИЕН МОЛИЕН , најверојатно кажуваше дека телефонот е не отворен и ми даде нов.
НЕзнам сеа текстот како ќе го сватите, дали пофалба за нив дека ми го замениле или па како оцрнување затоа што ќе ме изманипулирале ако бев помирен.ВО секој случај секогаш да си ги барате правата и да одите до крај.Замислете купувате производ не од 100-200денари туку од 400евра и да бидете манипулирани.Апсолутно потценување кон муштериите.
 
Член од
21 февруари 2012
Мислења
1.649
Поени од реакции
867
Ми ги заменија, земав Асискс.
Не ми правеа проблем.
 
Член од
5 ноември 2016
Мислења
69
Поени од реакции
70
Некој искуство со "Сетек се од техника" ?
Лаптопот се расипа и на 19.04 е однесен на сервис со гарантен лист се печати потписи фискална и еве поминаа 33 дена уште нема ништо ,
А во гарантниот лист пишува "Доколу производот не биде сервисиран во рок од 30 дена, Сетек Се од техника се обврзува да испорача друг соодветен производ во рок од 45 дена од датата на пријавата на дефектот.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.602
Поени од реакции
37.535
Некој искуство со "Сетек се од техника" ?
Лаптопот се расипа и на 19.04 е однесен на сервис со гарантен лист се печати потписи фискална и еве поминаа 33 дена уште нема ништо ,
А во гарантниот лист пишува "Доколу производот не биде сервисиран во рок од 30 дена, Сетек Се од техника се обврзува да испорача друг соодветен производ во рок од 45 дена од датата на пријавата на дефектот.
пријави : Државен пазарен инспекторат dpi@economy.gov.mk , 11 Октомври бр.118 Скопје 02 3220 547 , Организација на потрошувачи на Македонија - 02 3179-592 клик !
...ќе видиш чудо ќе се случи , веднаш нов ќе ти доделат ! (y)
 
Член од
28 јуни 2013
Мислења
5
Поени од реакции
6
А кои се законите на производителите, трговците работниците кои секогаш се пооштетени од потрошувачите. Кои често се соочуваат со муштерии што сами ќе го оштетат производот намерно или случајно, кои не знаат како да го одржуваат и користат, кои ќе го купат само за да си поминат на свадба пример и ќе си барат парите назад и ќе го оштетат па после производот не чинел. Тоа е манипулирање и кај нас се повеќе се случува, секоја чест на искрените.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom