Два нови спота со пораката „Инвестирајте во Македонија“ и годинава ќе се емитуваат на програмите на реномирани телевизиски куќи како Си-ен-ен, Скај њуз, но и на телевизиски канали во Холандија, Германија, Шведска, Кина, Франција и во Турција. За таа цел, Агенцијата за странски инвестиции веќе распиша оглас за изработка на два промотивни видеоспота, и тоа насловени „Македонија- атрактивна инвестициска дестинација“.
Во еден од видеоспотовите е предвидено странски инвеститори што се веќе присутни во Македонија со свои сведоштва да им порачаат на потенцијалните инвеститори зошто земјава е поволна дестинација за инвестирање. Според очекувањата, кампањата треба да го подобри имиџот на земјата како атрактивна инвестициска дестинација и да иницира интерес кај странските компании за разгледување на Македонија како потенцијална локација за инвестирање.
Виктор Мизо, директор на Агенцијата за странски инвестиции, вели дека новите видеоспотови треба да ја пренесат истата порака како и спотовите од минатогодишната кампања.
- Изминатиов период светот беше во криза и со нашата кампања сакавме да пренесеме порака до инвеститорите дека во време на криза треба да ги намалат трошоците и дека тоа можат да го добијат со инвестирање во Македонија односно во слободните економски зони. Светот сега закрепнува и затоа сметаме дека со сведоштва на инвеститори кои се веќе присутни во Македонија, а кои имаат тежина во интернационалните бизнис-кругови ќе можеме подобро да ги покажеме поволностите за инвестирање - вели Мизо.
Тој вели дека е рано да се откријат имињата на инвеститорите што ќе сведочат за деловното опкружување во земјава. Мизо додава дека ќе се прават верзии на спотовите на повеќе странски јазици за поефективно да се пренесе пораката до инвеститорите на нивниот мајчин јазик.
- Годинава на пример се одржува „Шангај експо“, настан што се смета за олимпијада на бизнис-светот. Така што сакаме со спотовите Македонија да биде присутна, меѓу другите, и на кинески јазик - вели Мизо.
Во однос на прашањето колку пари ќе чинат емитувањата на спотовите на странските канали, Мизо вели дека тоа е веќе испланирано во буџетот на агенцијата за 2010 година. Бројките покажуваат дека Владата очигледно е подготвена да вложи многу во понатамошна промоција на Македонија како поволна дестинација за странските инвеститори. Имено, Агенцијата за странски инвестиции во 2009 година располагаше со буџет од околу 4,3 милиони евра и имаше 19 вработени. Годинава агенцијата располага со буџет од околу 6,8 милиони евра и има 48 вработени. Од овие пари, околу 1,5 милион евра се предвидени за економска промоција, а околу 3,4 милиони евра за економски маркетинг. Автор: Владимир Николоски