Па за ноќна фотографија , и за луѓе сликање
Земи тој објективот сега шо го имаш, сликај (денски уз убо светло) исти сцени, еднаш наместено на 35 еднаш на 50 и види разликата како во ширина така и во зум
ноќе можеш да сликаш и со помал отвор доколку сликаш со долга експозиција и неподвижни сцени, а и за луѓе не ти е неопходно секогаш да имаш 1,8 отвор.
Обично објективите се секогаш поостри 1-2 чекора погоре, така да често објектив од 1,8 е “мек“ широко отворен, поостар на 2,2 а најостар на 3,5. Ова обично се однесува на аглите од фотографијата што и не е страшно пошто најчесто “поентата“ на фотографијата е во центарот па и помеки агли не се битни. Имаш исто и вињетинг на скроз отворена бленда (затемнување на агли и страни на фотографиите поради пад на светлото, то ти е поизразено кај фул фрејм апарати поради големината на сензорот додека кај кроп каков имаш ти е помалце изразено али сепак го има - то е незгодно на слики од архитектура или пејсаж
да не одамдалеку, ти пробај кај твојот апарат 35 и 50 и види си како то изгледа а други карактеристики на тие два објективи се слични.