Немам слика пред да биде полирано ама разлика и те како има бидејќи бојата не беше баш во сјајна состојба затоа што колата никогаш не е гаражирана, постојано стои на сонце, дожд, снег...Требало да ја сликаш пред да ја полираш, или ако си ја сликал постирај за да се долови разликата. Инаку, вака изгледа одлично. Каква паста користеше? Нешто подготовка пред/после полирање?
секој со својот есап... јас на пример не се сложувам со оваа математика... на пример да ја оставам колата на полирање за 1500 денари, а во меѓувреме да си седнам во нај блиското кафанче, да си оптегнам нозе и раце, да здрвам некое месо на скара додека си пијуцкам нешто и да не ме болат раце и нозе од трљање на ФАРБАН ЛИМ... нека работат нешто и лугето и нека заработат...Ај да напраиме еден прост есап. Шмишајбна чини околу 1000-1500 ден (мала). Не повеќе од 500 ден. чини шајбна специјална за полирање какви што користат по авто-лакерниците и сервисите за миење и полирање. Едно шише восок за полирање нека чини 800-900 ден...Со 2-3 полирања го вадиш вложеното и ти останува опрема за полирање, башка што шмишајбната ќе ти се најде и за други ртаботи ако смениш шајбна. ...1.500 или 1.600 денари да им дадам за полирање???? Иди бегај бе, не сум е*ан во мозок!
профи полирка не само што врти со точно одредена брзина туку има и одреден степен на вибрација... да не објаснувам зашто и како, потребно е и тоа, а на шмиргшајбната тоа го нема...Точно е тоа што го кажуваш .. ама тоа е за они шкарт шмишајби !! Ја на пример имам шмиц шмишајбна и е со потенциометар ( можеш сам да си подесиш со која брзина ке работи ) и со таа се полира многу подобро него со овие непрофесионални полирки .. имав случај кај што колата беше ептен ептен избледена .. си земав полир со ониј најголемите гранули .. ја намачкав и пробав прво со 1000 вртежи .. па зголемив до 2500 .. ама некако не ми се свиѓаше па ја зголемив до кај 3500 и колата беше како нова ! Затоа мислам дека е подобро да земеш некоја поскапа и квалитетна шмишајбна што ке можеш да ја користиш и за да сечеш и да полираш ! )
Море заеби седење на кафе секој ебан ден седам на кафе затоа еднаш во 3-4 месеци зиам полирката и 3М паста (1400 ден ама имаш ке забораиш кога си ја купил) викаш другари домашно вино директно од бочва топла гаража и за три саати асолно полирање ( на спора брзина додека не се потроши пастата да не остава линии) имаш кола со сјај на тазе фарба. Ако тргне пиењето мозе и усте една кола да ја пројдеме само со доста утки е таа .секој со својот есап... јас на пример не се сложувам со оваа математика... на пример да ја оставам колата на полирање за 1500 денари, а во меѓувреме да си седнам во нај блиското кафанче, да си оптегнам нозе и раце, да здрвам некое месо на скара додека си пијуцкам нешто и да не ме болат раце и нозе од трљање на ФАРБАН ЛИМ... нека работат нешто и лугето и нека заработат...
а така може... само и мезе нешто... мрсно нешто...Море заеби седење на кафе секој ебан ден седам на кафе затоа еднаш во 3-4 месеци зиам полирката и 3М паста (1400 ден ама имаш ке забораиш кога си ја купил) викаш другари домашно вино директно од бочва топла гаража и за три саати асолно полирање ( на спора брзина додека не се потроши пастата да не остава линии) имаш кола со сјај на тазе фарба. Ако тргне пиењето мозе и усте една кола да ја пројдеме само со доста утки е таа .
Да да го забораив тој дел, обавезно нешто да се мезне иначе нема да испадне ко што треба.а така може... само и мезе нешто... мрсно нешто...
Оставам кола на само комплетно козметичко средување во сервис при што ми е вклучено покрај полирањето на школката и полирање на бандашите, хемиско чистење на целосната внатрешност и нејзино средување. Чини околу 50 евра, ама вреди. И нема шанса да завршат за саат-два. Обично ја оставам колата околу 9-10:00 сабајле а ја зимам после 17:00 и неможам да ја познаам кога ќе ја видам(ова во најпозитивна смисла го велам)секој со својот есап... јас на пример не се сложувам со оваа математика... на пример да ја оставам колата на полирање за 1500 денари, а во меѓувреме да си седнам во нај блиското кафанче, да си оптегнам нозе и раце, да здрвам некое месо на скара додека си пијуцкам нешто и да не ме болат раце и нозе од трљање на ФАРБАН ЛИМ... нека работат нешто и лугето и нека заработат...
--- надополнето: Dec 1, 2011 11:21 AM ---
профи полирка не само што врти со точно одредена брзина туку има и одреден степен на вибрација... да не објаснувам зашто и како, потребно е и тоа, а на шмиргшајбната тоа го нема...
Kај ја носиш на хемиско?Оставам кола на само комплетно козметичко средување во сервис при што ми е вклучено покрај полирањето на школката и полирање на бандашите, хемиско чистење на целосната внатрешност и нејзино средување. Чини околу 50 евра, ама вреди. И нема шанса да завршат за саат-два. Обично ја оставам колата околу 9-10:00 сабајле а ја зимам после 17:00 и неможам да ја познаам кога ќе ја видам(ова во најпозитивна смисла го велам)
Инаку, само за полирање на школка не носам кола на сервис, образложив претходно зошто. Точно дека можеби профи-апаратурата има свои предности, но реално, не се даваат толку пари за полирање ако знаеш дека при наредни 2-3 перења со детергент за бесконтактно перење од восокот нема да остане речиси ништо.